guets mörgeli ladies
@zwetschge: jö isch ja voll süess wie er de chli gärn bi sich wett ha und ihn au i de ziiet wett um sich ha, wo er eigentlich dich für sich elei hätti. de julien mues en super starke charakter ha.
ui ja, da het er scho recht was dure gmacht i sine junge jahr. aber er schuent ja richtig dranne gwache z'sii. und ich finds richtig toll, das ihr sin wunsch bi de geburt debie z'sii respektiert und umgsetzt händ, ganz toll! dänke das de respäkt und s'mitibezieh vo chind wichtig isch um s'vertraue und bindig zum chind no z'stärke. weiss nöd ob da jede de muet dezue hätti... ihr sind wohl so es richtigs team, so läss!
gratuliere dim ma no zum neue job und wünsche ihm alles gueti! denn chert jetzt dehei wieder bitz normalität zrugg... tuet eu denn sicher au guet.
@shorna: haha, ja das chan me wohl so säge. hoffe zwar no uf es paar stündli dezwüsched, aber das es asträngend wird am afang, da stell ich mich druf i...
mir macht d'hitz bis jetzt nöd würkli viel. aber han au suscht bis jetzt kei ss symtome, na ja, bis ufs ständig müed sii... aber das hani au ohni ss oft, vo de chranket her (rheumatoidi artrithis).
no zrugg zur wohnig, ich han im 67i gwohnt und vermisse die wohnig au recht. sooo gross und die riiiiese fänschter! usserdem hani im eg gwohnt mit gartesitzplatz und wintergarte. es träumli gsi. isch lieb vo dir, aber momentan bliebi grad no wo ich bin.
@krambambuli: fiesch tönt toll! bin als chind mal det imene schwümmlager gsi und ich denk ich würd gern mal wieder det id ferie.
wie gahts dir so bezüglich ss? wenn häsch s'organscreening? häts chline scho zeigt obs es meiteli oder en bueb isch? oder wänd ihrs gar nöd wüsse?
@me: am friitig vorere wuche hani de ett gha und mis mami mitgnoh. sie isch sooo es stolzes grosi und hät so freud gha ihres enkeli z'gseh.

alles tiptop, mis chline isch so wild gsi, das mir e halb stund händ chönne us gnüsse, bis sie endli alles kontrolliert und vermässe hat. nackefalte absolut unuffällig und am do sind no bluettescht ergäbniss cho, au det alles tiptop. am 30.6. chani scho wieder gah ubd hoffe fescht das sich mis chline vo de richtige siiete zeigt. denn isch es mit chleidli grad sooo viel eifacher und würd au bim irichte gärn chli rücksicht näh. jetzt fangt wohl so langsam de näschtbautrieb ah, bin am sächsi verwached obwohl ich frei han und mir sind ganz viiiel idee dur de chopf gschwirrt.
@all, kenned ihr eu persönlich unter enand?
me chönnt ja au mal zame id badi oder so... im juni schaffi ganz viiel und han privat au grad no viel umd ohre, aber so ab em juli wäri voll defür mal was z'mache...
wird mi jetzt wieder öfters mälde
wünsche eu en suuuper wuchestart und es schöns, sunnigs tägli...
Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk