Febraurmamis 2021

Moderator: Züri Mami

Antworten
Céline 92
Newbie

Re: Febraurmamis 2021

Beitrag von Céline 92 »

Hallo zämä
Ich habe letzte Woche positiv getestet!!! Es ist meine erste Schwangerschaft und wir freuen uns unglaublich :D :D :D :D :D
Letzte Woche hatte ich Symptome wie leichte Übelkeit und Bauchkrämpfe. Heute habe ich fast nichts gespürt.
Der Termin beim Frauenarzt ist leider erst am 2. Juli...
Ich bin jetzt bei 5+6.
Sehr gerne würde ich auch in die FB Gruppe kommen!

beeri86
Member

Beitrag von beeri86 »

@Raja
@Céline
Hab euch eine PN gemacht wegen der FB Gruppe

wonder17
Newbie

Beitrag von wonder17 »

Hallo Zämä :D
Ich han letst Wuche endlich wieder en positive Schwangerschaftstest dörfe i de Hand ha :oops:
Han im Jaunuar leider i de 17 ssw üses erste Wunder müesse tot gebärä. Mir hoffed jetzt, dass dasmal alles gued chund. Erste Untersuech isch am 26.06.
Wür mi freue, wenn au ich i de FB Gruppe dörft debii sii!

Margera
Newbie

Beitrag von Margera »

Gratuliere euch Mädels ♥️😙☀️ ich auch Symptome fast keine 😊

Serrali86
Member

Beitrag von Serrali86 »

Hallo Mitanand! i han Diagnosa Progesteron Mangel kah. Das Hormon wo wichtig isch fürd Inistig vur Eizella. I bin recht verzwiflet gsi, will a Kind a u grossa Wunsch vu miar isch und mina Partner endlich au bereit isch. i bin 34 und han aswia doch langsam au schu a Druck gmerkt. So hani agfanga Mitte Mai mit dr Hormon Therapie. 2 Wucha spöter hani a u Zücha indr Brust kah und so a komischa Maga, also hani mol a Test gmacht und tatsächlich... Positiv. I bin us allna Wolka keit vor Überraschig und vor Freud und au dr Fründ isch gra in Träna usbrocha. :) Han den vor ihm gra nomol a Test gmacht. I han den eigentlich no warta wella mit em ersta Untersuach wills mer guat goht, aber aswia bini ez no ungläubig dases so schnell klappt het und mach mer Sorga und Gedanka das vilicht doch was ni guat isch, will wia kann das Hormon so schnell und langwirig wirka?! Bin schu bizli in Gedanka versunka und mach mer Angst wega Eileiterschwangerschaft und jo zum aswia mit niamertem reda (usser am Partner) belastet, und doch isch dAngst au do zums wem avertraua bevor i ni gnau weiss das alles guat isch. I bin sehr froh wenni am Donnstig zum Untersuach kann und hoffa sehr dass alles guat isch und i mi würklich vu ganzem Herza afoh freua kann. As isch so a uf und ab der Gefühle und Angst zum sich zu fest freua. Aber as het mer ez gra guat tua zum das eifach mol schriba. Danka :)

Molina
Newbie

Beitrag von Molina »

Hallo zäme:)!

Mir sind hüt bim Frauearzt gsi. Euses chline Würmli isch genau so gross wies söll 6+5 und sHerzli het pöpperlet!
Das isch öppis vom schönste wo ich je erlebt han! Mir freued eus unfassbar !

Ich wünsch eu allne vil Geduld bis zum Termin und witerhin alles Gueti:)!

Jil9
Member

Beitrag von Jil9 »

vor einem jahr machte ich nich meinen ersten eintrag in die gruppe februarchnöpf 2020. wahnsinn wie die Zeit, geniesst eure schwangerschaft.

beeri86
Member

Beitrag von beeri86 »

@Serrali
So schön, dasses trotz dr schwirige Vorgschicht so schnäu klappet het!!
I verstah dini Ängst u drücke dir für d Untersuechig morn gaaanz fescht d Düüme!

Anna ZH
Newbie

Beitrag von Anna ZH »

Hallo Zusammen
Freue mich hier etwas austauschen zu können, da uch jetzt schon eine sehr schwierige Schwangerschaft habe. Am Anfang war alles gut, erster Ultraschall und das Herz hat schon gepöperlet. Am letzten Donnerstag, zwei Tage nach dem Ultraschall, schwache Blutung. Freitag etwas stärker und Samstag nochmals stärker. Ich gieng sofort zum Arzt, der mir sagte dass das Herz ndes Babys schlägt und alles in Ordnung ist. Habe magnesium bekommen. Blutungen wurden immer stärker und ich gieng gestern wieder zum Frauenarzt, beim Baby ist immernoch alles gut aber nun muss ich mich schonen. Magnesium und Utrogestan nehmen und nicht mehr arbeiten. Die Blutungen sind immernoch da aber heute etwas schwächer als gestern. Ich habe auch mit Schwindelgefühlen zu kämpfen, da ich soviel Blut verliere. Heute auf der toilette gieng auch ein ca 4cm grosser schleimiger blutiger Pfropfen weg. Bin in der 8Ssw. Geht es sonst noch jemandem ähnlich? oder hat das schon mal jemand gehört, dass auch bei starken Blutungen alles gut sein kann? Viele Grüsse an alle, Anna

Alesha
Newbie

Beitrag von Alesha »

Liebe Anna ZH, tut mir leid, dass dein Baby dir so grosse Sorgen bereitet. Ich hoffe mit dir, dass es bei dir bleiben kann!

Wir durften diese Woche positiv testen prov.ET ist 21.02.2021, haben schon ein Oktoberli 2017. Würde mich euch gerne anschliessen, auch auf der FB Gruppe.

beeri86
Member

Beitrag von beeri86 »

@Anna, wie geht es dir? Wie ist es weiter gegangen?
Eine Freundin von mir hatte auch viel Blutungen, aber mit den Kind war immer alles in Ordnung.
Es ist sicher wichtig, dass du dich von deinem Arzt ganz eng begleiten lässt. Ruf lieber einmal zu viel als zu wenig an. Ich drücke dir die Daumen!

@Alesha
Mach mir doch wegen FB eine PN mit deinem richtigen Namen und Profilbildbeschrieb.

punktji
Newbie

Beitrag von punktji »

@Anna ZH
ich gehöre eigentlich nicht hier hin, aber habe gerade deinen text gelesen und wollte dir unbedingt antworten. meine schwägerin hatte das auch, über mehrere wochen hatte sie teilweise menstruationsartige blutungen. sie war natürlich auch öfters beim arzt, dem kind gings immer gut und die „quelle“ der blutungen wurde nie gefunden. sie ist jetzt in der 27. oder 28. woche und das kind entwickelt sich wie es soll😉🥰
hatte selber auch leichte blutungen und ich weiss man kann die gedanken nicht abstellen, aber es muss nichts bedeuten... ich drück euch die daumen! das wird schon😊

Anna ZH
Newbie

Beitrag von Anna ZH »

Vielen Dank für alle lieben Nachrichten. Das hört sich ja sehr positiv an. Ich blute immer noch aber nicht mehr so stark wie gestern. Am Mittwoch nächste Woche muss ich wieder zum Arzt und jch hoffe sehr dass immernoch alles in Ordnung ist. Nun kann ich nur abwarten und hoffen. Aber ich glaube auch, dass in dieser Zeit der Schwangerschaft alle Ängste haben, auch diejenigen die keine Blutungen oder ähnliches haben. Oder seit Ihr föllig Sorgenfrei? Alles liebe Anna

Feliza
Newbie

Beitrag von Feliza »

@ anna
Du arme ich drücke dir die Daumen, dass alles gut kommt. Hast du einen Krebsabstrich gemacht? Ich war am Montag beim Arzt wir konnten auch das Herzchen schlagen sehen 😍
Die Ärztin hat bei mir noch einen Krebsabstrich gemacht und mir gesagt dass es bluten könnte da die Gebärmutter besser durchblutet ist.

Auch ich bin ziemlich besorgt, hatte vor 1 Jahr einen missed Abort und kann das nich ganz ausblenden. Da haben wir aber noch kein Herzchen schlagen sehen. Die Angst ist immer da, dass wieder etwas schief gehen kann. Denke das ist auch ganz normal vorallem wenn eben nicht alles so läuft wie es im Buche steht

Versuche positiv zu denken unsere Februarbabys werden es schaffen

lüdin
Newbie

Beitrag von lüdin »

Hoi zämme

Gratuliere zu de schwangerschafte😍🍀

Mir hän e tochter wo im januar 18 uf d wält cho isch und im septämber 19 e fg kha jetzt hoffe mir dass diesmol alles klappt.
Et isch plus minus 21.2.21🥰

Ich bi 25 und us bs

Cool guts e fb gruppe würd au sehr gärn dezue cho😊

E whats app gruppe wär au no cool🙃

lüdin
Newbie

Beitrag von lüdin »

@anna zh. Ich drücke dir ganz fest die Daumen, dass am nöchsten Termin alles gut ist🍀 Das die Blutungen weniger werden das klingt positiv.

Ja, Angst/Besorgt bin ich auch. Blutungen habe ich keine aber solche Angst dass es wieder eine FG geben kann...

lüdin
Newbie

Beitrag von lüdin »

Hätte es paar lust ufe e whats app gruppe?

Serrali86
Member

Beitrag von Serrali86 »

Hoi Zema. I han gester mina Termin kah. :) zklina Würmli het sich guat ignistet und as gseht momentan alles sehr guat us. Wega minem Progesteron-Mangel töff i jetzt no so Zäpfli neh bis sicher in dia 10. Wucha wo unterstütz das dSchwangerschaft au blibt. Aber das macht ma jo gera. :) As isch schu Wahnsinn was das füra Gfühl isch wema do zmol gseht was in einem passiart. dHälfti vum Stei vu minem Herza isch mol schu keit. Aber jo au i mach mer glich au no Sorga. A Schwangerschaft und a gsunds Baby isch doch eifach a riesa Wunder und halt au kei Selbstverständlichkeit. I reda ez eifach mit dem Würmli jeda Tag, schu sit Afang a und reda üs guat zua. :) I bin ez 6+1 ssw und der Termin wär 11.2.2021. Wegem Progesteron-Mangel töffi in 2 Wucha wieder verbi. und wenn denn alles guat usgseht besprechemer zwitera Verfahra.
I wünscha eu allna alles Guati und das bi allna alles guat wird. Toi Toi Toi… und Danka fürs Zualosa. :)

Sunshine93
Junior Member

Beitrag von Sunshine93 »

Serrali86 hat geschrieben: Fr 19. Jun 2020, 07:44 Hoi Zema. I han gester mina Termin kah. :) zklina Würmli het sich guat ignistet und as gseht momentan alles sehr guat us. Wega minem Progesteron-Mangel töff i jetzt no so Zäpfli neh bis sicher in dia 10. Wucha wo unterstütz das dSchwangerschaft au blibt. Aber das macht ma jo gera. :) As isch schu Wahnsinn was das füra Gfühl isch wema do zmol gseht was in einem passiart. dHälfti vum Stei vu minem Herza isch mol schu keit. Aber jo au i mach mer glich au no Sorga. A Schwangerschaft und a gsunds Baby isch doch eifach a riesa Wunder und halt au kei Selbstverständlichkeit. I reda ez eifach mit dem Würmli jeda Tag, schu sit Afang a und reda üs guat zua. :) I bin ez 6+1 ssw und der Termin wär 11.2.2021. Wegem Progesteron-Mangel töffi in 2 Wucha wieder verbi. und wenn denn alles guat usgseht besprechemer zwitera Verfahra.
I wünscha eu allna alles Guati und das bi allna alles guat wird. Toi Toi Toi… und Danka fürs Zualosa. :)
oh so schön, da freut mi mega für dich :)

muesch demfall Utrogestan neh?
da muessi au sit aafang aa neh, eifach als unterstützig :)
jooo da gfühl isch würkli unbeschrieblich, isch es dini erst Schwangerschaft? <3
ich bi jede Tag chli uf em Schwangerschaft+ App am lese und luege.. und gnüss üses gheimnis no mit mim ma und minere beste Fründin, ich freu mich scho riiesig druf zums bald minere Familie z'sege.. vorallem mim Brüeder.. <3

Serrali86
Member

Beitrag von Serrali86 »

Sunshine93 hat geschrieben: Fr 19. Jun 2020, 13:36
Serrali86 hat geschrieben: Fr 19. Jun 2020, 07:44 Hoi Zema. I han gester mina Termin kah. :) zklina Würmli het sich guat ignistet und as gseht momentan alles sehr guat us. Wega minem Progesteron-Mangel töff i jetzt no so Zäpfli neh bis sicher in dia 10. Wucha wo unterstütz das dSchwangerschaft au blibt. Aber das macht ma jo gera. :) As isch schu Wahnsinn was das füra Gfühl isch wema do zmol gseht was in einem passiart. dHälfti vum Stei vu minem Herza isch mol schu keit. Aber jo au i mach mer glich au no Sorga. A Schwangerschaft und a gsunds Baby isch doch eifach a riesa Wunder und halt au kei Selbstverständlichkeit. I reda ez eifach mit dem Würmli jeda Tag, schu sit Afang a und reda üs guat zua. :) I bin ez 6+1 ssw und der Termin wär 11.2.2021. Wegem Progesteron-Mangel töffi in 2 Wucha wieder verbi. und wenn denn alles guat usgseht besprechemer zwitera Verfahra.
oh so schön, da freut mi mega für dich :)

muesch demfall Utrogestan neh?
da muessi au sit aafang aa neh, eifach als unterstützig :)
jooo da gfühl isch würkli unbeschrieblich, isch es dini erst Schwangerschaft? <3
ich bi jede Tag chli uf em Schwangerschaft+ App am lese und luege.. und gnüss üses gheimnis no mit mim ma und minere beste Fründin, ich freu mich scho riiesig druf zums bald minere Familie z'sege.. vorallem mim Brüeder.. <3

@Sunshine93
Jo genau da Utrogestan muassi neh. :) Hesch du do irgendwelchi Nebawirkiga oder merksch nüd? Weiss ni obs ez a blöda Zuafall isch dasi hüt eifach u Kopfweh han. ;)
As isch mini erst Schwangerschaft. :) U speziell... Ma kennt so Gschichtli vu Kollega und so, und wema zMol selber schwanger isch, isch aswia doch alles "anders" :) und bi diar? Dia erst Schwangerschaft oder ni?
I warta ez no mol dr zweit Termin in zwei Wucha ab und den tuani glaub au mol mini best Kollegin informiara. Am liabsta würi ez schu, und aswia hani doch au no Angst was in dena zwei Wucha wird si wegem Progesteron. Ach am liabsta würis allna sega. ;) Hüt Mittag bini au bi mina Eltera am Essa gsi und han sooo Müah kah zums ni sega. :) Bi ihna freu mi am meista. Isch zwor ni zersta Enkeli, aber glich sins au nüma dia jüngsta und i glaub si hen a u Freud. :)
Wird dr Brüader den Götti? :)

Antworten