Sunshine93 hat geschrieben: ↑Fr 19. Jun 2020, 13:36
Serrali86 hat geschrieben: ↑Fr 19. Jun 2020, 07:44
Hoi Zema. I han gester mina Termin kah.

zklina Würmli het sich guat ignistet und as gseht momentan alles sehr guat us. Wega minem Progesteron-Mangel töff i jetzt no so Zäpfli neh bis sicher in dia 10. Wucha wo unterstütz das dSchwangerschaft au blibt. Aber das macht ma jo gera.

As isch schu Wahnsinn was das füra Gfühl isch wema do zmol gseht was in einem passiart. dHälfti vum Stei vu minem Herza isch mol schu keit. Aber jo au i mach mer glich au no Sorga. A Schwangerschaft und a gsunds Baby isch doch eifach a riesa Wunder und halt au kei Selbstverständlichkeit. I reda ez eifach mit dem Würmli jeda Tag, schu sit Afang a und reda üs guat zua.

I bin ez 6+1 ssw und der Termin wär 11.2.2021. Wegem Progesteron-Mangel töffi in 2 Wucha wieder verbi. und wenn denn alles guat usgseht besprechemer zwitera Verfahra.
I wünscha eu allna alles Guati und das bi allna alles guat wird. Toi Toi Toi… und Danka fürs Zualosa.
oh so schön, da freut mi mega für dich
muesch demfall Utrogestan neh?
da muessi au sit aafang aa neh, eifach als unterstützig
jooo da gfühl isch würkli unbeschrieblich, isch es dini erst Schwangerschaft? <3
ich bi jede Tag chli uf em Schwangerschaft+ App am lese und luege.. und gnüss üses gheimnis no mit mim ma und minere beste Fründin, ich freu mich scho riiesig druf zums bald minere Familie z'sege.. vorallem mim Brüeder.. <3
@Sunshine93
Jo genau da Utrogestan muassi neh.

Hesch du do irgendwelchi Nebawirkiga oder merksch nüd? Weiss ni obs ez a blöda Zuafall isch dasi hüt eifach u Kopfweh han.

As isch mini erst Schwangerschaft.

U speziell... Ma kennt so Gschichtli vu Kollega und so, und wema zMol selber schwanger isch, isch aswia doch alles "anders"

und bi diar? Dia erst Schwangerschaft oder ni?
I warta ez no mol dr zweit Termin in zwei Wucha ab und den tuani glaub au mol mini best Kollegin informiara. Am liabsta würi ez schu, und aswia hani doch au no Angst was in dena zwei Wucha wird si wegem Progesteron. Ach am liabsta würis allna sega.

Hüt Mittag bini au bi mina Eltera am Essa gsi und han sooo Müah kah zums ni sega.

Bi ihna freu mi am meista. Isch zwor ni zersta Enkeli, aber glich sins au nüma dia jüngsta und i glaub si hen a u Freud.
Wird dr Brüader den Götti?