Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 20

Regionalforen in AI, AR, GR, SG, SH, TG und FL
Antworten
Sonnenschein072
Member
Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von Sonnenschein072 »

Hallo mitenand

Bin im Momänt es bitz im Schuss, es lauft immer öbbis. Jetzt isch aber d'Fasnacht verbi und das heisst, es sotti es bitz ruhiger wärde. Han im Momänt au grad es paar Tortene gha zum mache und das bruucht halt au Zyt. Jetzt freui mi aber uf Oschtere und die warme Temperature, denn ich han dr Schnee langsam gseh :wink:

@Slifi, unglaublich, du bisch au scho im Endspurt. Wünsch dir alles Gueti fürd Geburt und freu mi scho uf Babynews.

@allne Kranke, gueti Besserig, lueget, dasser gli wieder ufd Bei chömet, das Wätter isch viel z'schön zum dinne z'ligge.

@Miika, schad hämmer uns nid gseh, ich hoff aber, dass ihr wieder guet heime cho sind. Ich bewundere dich, so lang mit de zwei Chinder z'fliege, mir hän die 2 1/2 Stund uf Schwede mit dr Yanik scho glängt.

So, jetzt machi mi hinter d'Ikaufslischte und denn gohts uf Chur. Mues no in de Baschtellaade, d'Lea weiss genau wie ihri Geburtstagsilaadig mues usgseh und s'Mami darfs denn organisiere. Ich dörf garnid an ihre Geburtstagskueche dänke, wieni dä söll verwirkliche weissi nonid :roll:
Sunneschiin 03.04.2006
Wunderzwärg 08.06.2009

stroietta
Junior Member

Beitrag von stroietta »

@slifi: Die letschte Täg si scho chli müehsam, gäll? Aber nümme lang und du hesch äs gschafft. Wünsche dir ganz ä schöni Geburt (oder isch si scho verbii??)!

@alle Chranke: gueti Besserig!

@sommer: Wow, scho so lang uf de Ski? Mier hei das Jahr no nid agfange. Wahrschinlech de nöchst Jahr...

@träffe ohni chind: Isch de Chur oh äs Thema? Würdi schüsch ä Doodle mache und eifach so egositisch si und Chur als "Ustragigsort" bestimme...

@us: D Schneebärge schwinde oh bi üs langsam - aber äbe würklech nume langsam! Schüsch geits üs guet. Die Chliin zieht sich überall ufe, krabblet wie verruckt und entwicklet sich oh schüsch eifach super! Und letschthin ha i erfahre, dass dr Quirin im Summer scho id Spielgruppe darf. So Ouge ha i gmacht :shock: Isch mer überhoupt nid bewusst gsi!

Minchen&Co.

Beitrag von Minchen&Co. »

@slifi
oh ich wünschä diär au ganz en guätä Endspurt!! alles guäti für dGeburt!! *denkadich

@stroietta
ja sehr gern. isch doch nid egoistisch!! also freuä mi ufä Doodle und hoffä dass sich vieli ameldet!

@Sonnenschein
bi diär lauft immer öbis... :D hihi

05purzel
Newbie

Beitrag von 05purzel »

...Reinschleich...

Hallo zusammen
Wir haben einen Veloanhänger zu verschenken. Er ist aus einem Baumarkt - kein Markenanhänger. Wir hatten ihn nun einige Jahre,aber er steht bei uns nun nur im Weg herum und wir wären froh, wenn ihn jemand vielleicht noch gebrauchen könnte. Wir wohnen in Andeer und müsste halt abgeholt werden. Wenn jemand von Euch Interesse hat, einfach PN.
Schönes Wochenende Euch und sorry für die Störung eures Threads

...Rausschleich...
purzel mit Fünftklässlerin(03), besonderem Drittklässler(05), Erstklässler (07), Schneckensammlerin(10) und Räubermaus (13)

Sonnenschein072
Member

Guete Morge

@Minchen, jo das stimmt und ich frog mich wo die Zyt anegoht. Han immer dänkt, wenn ich denn emol de heime bin, han ich ganz viel Zyt für alles. Han glaubs meh Zyt gha, woni no gschafft han :wink:
Sunneschiin 03.04.2006
Wunderzwärg 08.06.2009

lema
Member

Beitrag von lema »

@05purzel: Danke, kein Interesse. Hast Dus schon im Flohmarkt ausgeschrieben?

@Minchen: Hey, siner wieder fit? More isch jo z Konzert! :D

Im Fall, more Nomi am 2 spielen Silberbüx im Alte Kino Mels. Channi nu empfehlä! Und miär sin sicher au döt.

Usser... miär giengs wieder schlechter. Sit am SA bini uf Halbmascht mit Grummelbuuch, Durchfall, gester ganz fescht Schwindel, hüt isch zum Glück wieder besser - aber ganz guet wär anderscht... :?

Jänu, zur Abwechslig dörf au emol s Mami chrank si.

@Sonnenschein: Ja gäll, langwiilig wirds eim deheime nid!!

@stroietta: Das freut mi, dass es Eu guet goht!
Hexli 19.12.04
Lusbueb 10.10.06

sterntaler
Junior Member

Beitrag von sterntaler »

@alli, wo gspannt uf Babynews vo dr Slifi wartet
D Slifi hät am 19. März es Büebli namens Leano gebora. Er isch 52 cm gross und 4,46 kg schwär.

@Slifi
Au uf däm Wäg nomol ganz herzlichi Gratulation zur Geburt vom Leano. I hoff eu beidna gohts guat und i wünsch eu vo Herza a wunderbari Kennalernziit.

miika
Newbie

Beitrag von miika »

@slifi
Herzlichi Gratulation zur Geburt vom Leano! Stramms Bürschtli :wink: Erholed eu guet und gnüssed s'Kennelerne.

Minchen&Co.

Beitrag von Minchen&Co. »

@Slifi Woooohhoooo!!! Herzlichä Glückwunsch zu dim Leano!! es waggers Bürschtli!! wünschä eu alles guäti und ganz viel Gsundheit!!

fontauna
Member

Beitrag von fontauna »

slifi: herzliche gratulation zum leano schöns kenna lerna.

treffa ohne kids: chur wäre für mi nid schlecht. stroietta mach doch mal än doodle

uns: mir sind so richtig am sonna gnüsa. bi au scho fligig im gartä gsi. vo mir us köns witar hin so herrlich angnehm warm bliba dä wintar muas gar nüma koh.
Tippfehler ecc könnt ihr behalten.

Grosse Zicke Nov.06
Kleine Zicke Feb.09

Sonnenschein072
Member

Slifi, herzliche Glückwunsch zu eurem Nochwuchs, hoff es isch alles guet ganga und ihr chönnet euri Kennelernzyt gnüssa

@Treffen, wenn ich nichts vor habe, bin ich auch wieder mal dabei. Mir ist die Richtung egal :wink:

@Me, stecke im Frühlingsputz. GG ist die ganze Woche in Thusis an einem Feuerwehrkurs und ich habe beschlossen, dass der Frühling bei uns einzieht. Nächste Woche ist dann noch der Geburtstag von Lea und an Ostern haben sich auch einige Leute angemeldet.

Liebe Gruess und gniesset das super tolle Wätter
Sunneschiin 03.04.2006
Wunderzwärg 08.06.2009

stroietta
Junior Member

Beitrag von stroietta »

Oh vo mir no mit einiger Verspätig: Ganz härzlechi Gratulation zum Bueb! Wünsche öich ganz ä schöni ersti Ziit, gniessets!

Also, hie dr Doodle für äs Träffe ohni Chind. Ds Ässe würde mier dasmal in Chur mache! Traget öich doch bitte i, würdi mi fröie äs paar persönlech kennezleehre...

http://www.doodle.com/37nic9q8mgt4rd3e

Schüsch louft alles guet bi üs! Mier gniesse dr Früehlig... :lol:

Slifi
Member

Beitrag von Slifi »

Danke für euri Glückwünsch... Mir gnüssen z Lebe z 5te und natürlich au z schöne Frühlingswetter. Es isch eifach herrlich...
I werd mi ab jetzt wieder ä chli meh bi eu melde...
BildBildBild

lema
Member

Beitrag von lema »

Oh, Slifi, fascht hani Eu vergessä do:
Ganz herzlichi Gratulation zu Eurem chline Schatz!
Hexli 19.12.04
Lusbueb 10.10.06

sommer
Senior Member

Beitrag von sommer »

Hallo zämme

@slifi; Au vo mir no ganz herzlichi Gratulation zu Eurem wackere Bub. So herzig, i wünsch Eu e ganz e tolle Kennelernzyt und wies tönt isch alles Guet gange. Viel Spass zu 5.

@sonnenschein; Herzlichen Gllückwunsch zu Deinem heutigen Geburi, auch wenn es scho bald verbi isch? Häsch din Purzeltag könne gnüsse i dem tolle Wetter?

@Essen ohne Kid's; Toll in Chur, da wet i au debi si. Stroietta viele Dank für de Doodle. Jetzt hoff i eifach, dass mir dänn Datum gaht.

@me; Wünsch Eu allne jetzt scho e schöne vor Osterwuche, falls i nümme zum Schrieb kumm. Es lauft so viel und i mag am Abig au nöt immer go schriebe. Möcht eifach dänn au mal ufem Sofa sitze.
Min grosse, liebe Teenager 2009 :mrgreen: und min Leistungssportler â›·2011

Mit 2**tüüf und fest im Herze vom August 2010

fontauna
Member

Beitrag von fontauna »

stroietta: herzlicha dank für dä doodle ha mi grad i trait.

me: mir sind au am s schöna wettar gnüssa und suscht gits vu üsera sitta au nid viel neus.

wünscha eu allna au a schöni ostera.

Grosse Zicke Nov.06
Kleine Zicke Feb.09

Slifi
Member

Beitrag von Slifi »

I lass eu wieder emol en Gruess do... Gnüssen d Ferie...
BildBildBild

stroietta
Junior Member

Beitrag von stroietta »

Die Doodle-Umfrage zeigt eindeutig:

Essen ohne Kids findet am 25. April 2012 in Chur statt!

Gerne werde ich einen Tisch reservieren. Jemand "Gluscht" auf etwas Spezielles? Zeitlich sollen die ÖV-Benützerinnen sagen, wann es ihnen am Besten passt...

sterntaler
Junior Member

Beitrag von sterntaler »

@stroietta
Danke fürs Einrichten des Doodles und das festlegen des Datums!

@wohin gehen wir
Meine Favoriten in Chur:
Thairestaurant Djaoprajah, der Chinese beim Plessurkreisel (weiss grad den Namen nicht) oder Mexikaner am Bahnhof

Liebe Grüsse und allen einen schönen Nachmittag
sterntaler

fontauna
Member

Beitrag von fontauna »

hallo zusammen

Stroietta: für mich wäre der mexikaner beim bahnhof am besten da müsste ich nicht noch lange durch die stadt gehen. ich würde nicht al zu spät anseetzen. Sagen wir mal so um die 19:00 19:30 je nach dem wo wir nun hingehen. Schreibe das datum gerade in die agenda ein damit ich es nicht noch vergesse.

uns: gibt es zur zeit nicht sonderlich viel zu berichten ausser das unsere nächte wieder misserabel sind. Quiana kommt sicher drei bis vier mal in der nacht wegen irgend einer kleinigkeit. entweder nuggi durst oder sonst was oder dann schreit sie einfach ohne das sie was braucht. und Ladina jammert auch in letzer zeit oft in der nacht. wenn ich dann zu ihr gehe heissst es nur ich solle weggehen. :cry: sie hat auch wieder eine recht verstopfte nasse. dabei hatte sie es erst gerade vor einer woche :cry: habe langsam so genug von erkältungen und nochmals erkältungen. habe gedacht jettzt wo der frühling kommt sei es endlich durch. habe wohl falsch gedacht.
sorry wenn ich zur zeit nicht mehr erzählen kann.

freue mich auf jedenfals auf das essen mit euch allen. tut mir sicher gut.

Grosse Zicke Nov.06
Kleine Zicke Feb.09

Antworten