Bin im Momänt es bitz im Schuss, es lauft immer öbbis. Jetzt isch aber d'Fasnacht verbi und das heisst, es sotti es bitz ruhiger wärde. Han im Momänt au grad es paar Tortene gha zum mache und das bruucht halt au Zyt. Jetzt freui mi aber uf Oschtere und die warme Temperature, denn ich han dr Schnee langsam gseh

@Slifi, unglaublich, du bisch au scho im Endspurt. Wünsch dir alles Gueti fürd Geburt und freu mi scho uf Babynews.
@allne Kranke, gueti Besserig, lueget, dasser gli wieder ufd Bei chömet, das Wätter isch viel z'schön zum dinne z'ligge.
@Miika, schad hämmer uns nid gseh, ich hoff aber, dass ihr wieder guet heime cho sind. Ich bewundere dich, so lang mit de zwei Chinder z'fliege, mir hän die 2 1/2 Stund uf Schwede mit dr Yanik scho glängt.
So, jetzt machi mi hinter d'Ikaufslischte und denn gohts uf Chur. Mues no in de Baschtellaade, d'Lea weiss genau wie ihri Geburtstagsilaadig mues usgseh und s'Mami darfs denn organisiere. Ich dörf garnid an ihre Geburtstagskueche dänke, wieni dä söll verwirkliche weissi nonid