Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 20

Regionalforen in AI, AR, GR, SG, SH, TG und FL
Antworten
Slifi
Member

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von Slifi »

Ich wünsche euch allen einen guten Rutsch ins neue Jahr 2012... Alles Gute und mit vielen positiven News...
BildBild
BildBildBild

lema
Member

Beitrag von lema »

Und ich wünsche Euch allen e guets Neus! :D
Hexli 19.12.04
Lusbueb 10.10.06

sterntaler
Junior Member

Beitrag von sterntaler »

Es isch zwor schu dr 4.1., aber s söll gliich no gälte:
I wünsch eu allna es superguats 2012!!!

Liäbi Grüess
sterntaler

michaschmidt
Newbie

Beitrag von michaschmidt »

:D hallo miteinander :)

ich schreibe ja normaler weise nicht bei euch mit. aber vielleicht könnt Ihr mir helfen.

ich und mein gg möchten gerne für unser "würmli" einen namen aus dem schönen bünderland.

könnt Ihr mir da mit vorschlägen helfen?

wäre euch sehr dankbar.

liebe grüsse aus dem schönen berner oberland

michaela schmidt

sommer
Senior Member

Beitrag von sommer »

Hallo zämme

Wünsch Euch allen nachträglich noch es "Guets Neues Jahr" und hoffe, dass ihr gut gerutscht seit.

@sonnenschein; Hallo wo bisch Du? Wie gaht's Eu e so? Scho wieder voll im Stress?

Bei uns ist wieder alles "beim Alten" und es schneit heute schon den ganzen Tag, da haben meine Freundin und ich das Nachmittagsprogramm umgestellt. Wir treffen uns im Dorf und gehen Käfele. Hoffen, dass die Kid's mitmachen :lol:

Frage mal, war nicht mal es Thema ohne Kid's go Esse im Januar? Ha mim GG gseit, dass i dänn e mal im Januar am Abig weg bin, er isch aber scho fliessig a sine Termine duregeh, also wo i gut kah nahvollzieh, aber i wett wenn ihr zwüschet Landquart und Chur abmachet au koh? Gäll en "Doodle" git's nanig oder? Wett nöt pressiere, bitte nöt falsch verstah :mrgreen: :mrgreen:

Liebs Grüssli vom tüfe Winter

Sommer
Min grosse, liebe Teenager 2009 :mrgreen: und min Leistungssportler â›·2011

Mit 2**tüüf und fest im Herze vom August 2010

stroietta
Junior Member

Beitrag von stroietta »

Darf me am sächste no äs guets Nöis wünsche?? Egal, i maches jetz eifach...

Wünsche öich allne äs ganz schöns 2012 mit unvergässleche Momänte und viele strahlende Chinderouge

Ha wieder 50% agfange schaffe und drum wäsentläch weniger Ziit fürds Forum! Wirde aber sicher regelmässig ineluege und schriibe. Louft ja im Momänt sowieso nid so viel... Siit iehr eigentläch oh meh oder weniger igschneit :shock: ?

Sonnenschein072
Member

Beitrag von Sonnenschein072 »

Hallo Ihr Liebe

Ich hoff ihr sind alli guet ins neue Joor gstartet.

@michaschmidt, leider chan ich dir nid wieterhälfe, wohn zwar do oobe bin aber vom Unterland.

@Sommer, jo es gitt mi no, bi uns isches zwüsche Wiehnacht und Neujoor wirklich drunter und drüber gange. Ich hoff aber, dass mir uns bald wieder emol gsehn.

@Me, bi uns isch einiges los gsi. Z'erscht bin ich über Wiehnachte mitere MGD halb flach gläge. Han jo nid könne Krank fiire, denn mir sind uf Basel go fiire. Ich han Gott sei Dank kei Fieber gha, es isch eifach numme dr Maage gsi. Wo ich denn langsam wieder fit worde bin, hän mini Zwärge agfange kränkle und d'Yanik hett s'Neue Joor au mitere MGD agfange. Jetzt simmer aber alli gsund und dr Alltag hett wieder agfange. Im Momänt bini au grad mit zwei Tortene beschäftigt und ich han mir überlegt, dass ich es bitz me Wärbig für mis Unternähme mach, denn abem Mittwuch goht d'Yanik ind Spielgruppe und ich han wieder freii Zyt. Jo und denn stoht no d'Fasnacht vor dr Tüüre, do gitts au wieder es paar Sache zum vorbereite.

So, das wäre die neuschte News vo mir. Wägemene Ässe, wenn ich a däm Datum no nüd vor han, bini au wieder emol drbi. Würd mi freue.
Sunneschiin 03.04.2006
Wunderzwärg 08.06.2009

sterntaler
Junior Member

Beitrag von sterntaler »

@michaschmidt
Üsi Chind händ Näma us em Bündnerland:
Seraina und Andrin
Denn gäbts do no z.B. Flurin oder Flurina, Ursin, Ursina, Gian, Gian-Andrea, Gianna, Gian-Reto, Andri, Fadri, Peider, ...
Vielicht gits jo irgendwo es rätoromanisches Namensverzeichnis....

@Essen ohni Kids
Jo, do wärs würggli cool, wenn mir mol chönted en Organisationsaalauf nä....

@Larissa und Alex
Nachträglich ganz es herzlichs HAPPY BIRTHDAY!!! I hoff, ihr händ schön gfiiret.

@miika
Wenn chunsch du uf Bsuech id Schwiiz? Das isch doch schu gli, oder?

Liäbi Grüess und es schöns Wuchaend
sterntaler

miika
Newbie

Beitrag von miika »

@sterntaler
Vom 8.Februar bis 6.März. Die erschte zwei Wuche öppe bi mim Papi in Seuzach und de Rescht z'Züri. Und denn isch no mindeschtens ein Usflug uf Sargans plant ;-)

sterntaler
Junior Member

Beitrag von sterntaler »

@Treffen mit miika

Sollen wir gegen Ende Februar an einem Mittwochnachmittag ein Treffen mit miika planen (mit Kids). Z.B. im Manorresti in Sargans?

fontauna
Member

Beitrag von fontauna »

sterntaler: wäre toll miika wieder mal zu sehen letzes jahr konnte ich nicht dabei sein. ob es dieses jahr klappt weiss ich eben auch nicht. der mittwoch ist meistens schon zimlich verplannt. macht doch mal ein datum ab dann schaue ich ob ich diesmal kommen kann oder nicht.
Tippfehler ecc könnt ihr behalten.

Grosse Zicke Nov.06
Kleine Zicke Feb.09

Sonnenschein072
Member

Beitrag von Sonnenschein072 »

@Sterntaler, wenni denn nid ganz gmüetlig am gässle bim z'Basel, bini drbi :wink:
Sunneschiin 03.04.2006
Wunderzwärg 08.06.2009

sommer
Senior Member

Beitrag von sommer »

@Essen ohne Kid's; Wer hätte Lust mal einen Organisationsanlauf zu machen? Wäre dann evt. auch dabei, wenn es zwischen Chur - Landquart liegt.

@me; Uns gaht's guet. De Séverin isch scho 71cm gross und 8030 gr. schwer. Er liebt de Gmüsbrei, aber leider kei Frücht wie (Apfel, Banane). De Griessbrei zum Zvieri kötzlet er au. Wird wohl wieder uf Schoppe umstelle müsse. Im Moment schneits und schneits. Ha hüt Abig min 1. Sturmfreiabig. De GG hät en Termin und di beide Bube sind versuchswies bim Grosi für 1 Nacht, will im Februar gömmer 2 mal weg, wo die beide sötte bim Grosi bliebe zum übernachte.
Min grosse, liebe Teenager 2009 :mrgreen: und min Leistungssportler â›·2011

Mit 2**tüüf und fest im Herze vom August 2010

Nessuna
Newbie

Beitrag von Nessuna »

i melde mich au mal wieder us der versenkig.... bi üs isch gad sooooo viel gloffe dass ich eifach nid so würklich Ziit ka han zum da inne was schribe...

Also s Kinderzimmer hämmer komplett fertig. Die Wuche hanni no das zügs fürde Stubewage gnäht und der isch jetzt au endlich fertig. Also isch fürs Baby alles parat.

Sit am 1. Januar hanni ja kei Chuchi meh. Besser gseit nid mini Chuchi sondern nume e chlini und improvisierti Chuchi. Die wuche händs die neui Ihbaut und next wuche bringets de au endlich de Granit, somit hämmer de au endlich wieder e Herd und e Spüeli. D Chuchi isch würklich sehr schön worde. Gfallt mir mega guet. Aber isch im Moment eifach sehr ahstrengend zum was mache.

Am Baby und mir gohts sowit ganz guet, eifach die normale SS Beschwerde. Aber gaht ja au nümme lang. ET isch ja am 1. Februar. mal luage wie langs no uf sich warte loht. Mir händ üs au definitiv entschide zum fürd geburt is Geburtshus zu goh. Da druf freuet mir üs scho jetzt.

Euch allne no es schöns Wuchäend....
Bild

sterntaler
Junior Member

Beitrag von sterntaler »

@nessuna
Schön, wieder einmal von dir zu lesen! Da wird euer Haus ja noch ein richtig schönes Nest, bis euer Baby zur Welt kommt. Ich wünsche dir noch eine gute Zeit bis es soweit ist.
Oh, ihr geht ins Geburtshaus (nach Jenins?). Da kommen grad wunderschöne Erinnerungen hoch. Andrin ist ja auch dort zur Welt gekommen und für uns hat dort einfach alles gepasst! Ich würde jederzeit wieder ins Geburtshaus gehen. Lass Elisabeth von mir grüssen....

@sommer
Liebe Grüsse in den Schnee! Wie ist der Sturmfrei-Abend gelaufen? Ich hoffe, es hat geklappt mit den Jungs beim Grosi und du und dein Mann können sich auf euer Weekend freuen.

@Treffen mit miika
Miika, sag doch du, welcher Mittwochnachmittag dir am besten passen würde. Dann legen wir den gleich fest.

Liebe Grüsse an euch alle
sterntaler

lema
Member

Beitrag von lema »

Ich lass churze es Grüessli do und e bitz Werbig:

More Nomi am 2 isch im Alte Kino Mels es 2 Fraue-Theater (siehe wwwpunktalteskinopunktch) "Silvanellas Seiltanz". Zwei Fraue wo en Zirkus mache möchten.
Für alli ab 4i!

Man sieht sich?!
LG
Hexli 19.12.04
Lusbueb 10.10.06

miika
Newbie

Beitrag von miika »

@sterntaler
isch s'Geburtshus in Jenins denn wieder offe?

@treffen
mir hend no absolut kei Plän, aso mir gächti fasch jede Tag, nöd nume Mittwuch. Ich mues luege öb i für d'Kind no wieder en Termin abmache bi de KiÄ, denn wäred mer sicher au denn für en Kafi z'ha.
Wenns en Mittwuch sött si, chönnted mer ja de 15. näh, das wär de erschti nach oisere Akunft, und denn hetted mer au Ziit zum denn spontan nomal öppis abmache.

lema
Member

Beitrag von lema »

@miika: Wär super, Dich z treffä :D

@all: Och, jetz hani so schö Werbig gmacht für das Theater more - jetz isch aber leider abgseit! :?
Hexli 19.12.04
Lusbueb 10.10.06

miika
Newbie

Beitrag von miika »

Han grad mit de KiÄ en Termin abgmacht für de 14. am morge am 10i. Wär aso dete au öppe ab de 11i für en Kafi z'ha.

lema
Member

Beitrag von lema »

:mrgreen: Zu miär wärs denn aso nid wiit :wink:
Hexli 19.12.04
Lusbueb 10.10.06

Antworten