Frühlings-Kinderwünsche - wir haben's geschafft -- Teil 2
Re: Frühlings-Kinderwünsche - wir haben's geschafft -- Teil
Caramel weisch scho meh?
@caramel: ja bin a gspannt was d verzellsch und hoff uf gueti news!!
Hoi zäme
Uff! Uns gibts auch noch. Ich denke oft an euch, und die Babies, die schon bald kommen werden. Juhu freu freu!!! Leider komm ich einfach nicht mehr so oft zum schreiben. Es gibt einfach immer was zu tun.
Bei uns gehts gut, die Kleine wurde schon vier Monate alt und bekam heute ihre erste (megawinzige) Breiportion. Die grosse Schwester durfte assistieren beim Füttern und war total happy. Die kleine hat es irgendwie noch nicht so 'Tschegget'
Sonst bin ich immer noch am Stillen, jedoch auch am Zufüttern da ich plötzlich von einem Tag auf den Anderen viel weniger Milch hatte.
Liebe Grüsse und einen guten Endspurt für euch und eure Krümmel!
Uff! Uns gibts auch noch. Ich denke oft an euch, und die Babies, die schon bald kommen werden. Juhu freu freu!!! Leider komm ich einfach nicht mehr so oft zum schreiben. Es gibt einfach immer was zu tun.
Bei uns gehts gut, die Kleine wurde schon vier Monate alt und bekam heute ihre erste (megawinzige) Breiportion. Die grosse Schwester durfte assistieren beim Füttern und war total happy. Die kleine hat es irgendwie noch nicht so 'Tschegget'
Sonst bin ich immer noch am Stillen, jedoch auch am Zufüttern da ich plötzlich von einem Tag auf den Anderen viel weniger Milch hatte.
Liebe Grüsse und einen guten Endspurt für euch und eure Krümmel!
*reinschleich*
mimi, gerbera und black_key, wie geits üch? Erst grad heimer üs alli mega gfreut das grad 4 ufs mol SS worde sind... jetzt chont scho gli d'Geburt - und denn isch d'wolke no ganz elei do
schad heimer nie alli zäme do chönne schribe und üch folge i dä thread.
*rausschleich*
mimi, gerbera und black_key, wie geits üch? Erst grad heimer üs alli mega gfreut das grad 4 ufs mol SS worde sind... jetzt chont scho gli d'Geburt - und denn isch d'wolke no ganz elei do

*rausschleich*
4 Jahren Kiwu, Endo Level II
05/2018 & Doppelpack 10/2022

@harmony: halli hallo
Ja danke mer gots super! Ich bin voll parad für üses schätzi und hät jo nöchscht mittwuch de ET. Es lauft alles super bis jetz, was mich sehr glücklich macht. Jetz wart ich gspannt wenns echt los got!! Ja es isch echt schad, dass es weder so lang bi niemerem meh will klappe. Ich lise immer chli mit und hoff immer, dass öpert vo euch schribt, dass es klappet hät!! Ich bin aber trotz allem sehr zuversichtlich, dass es auch bi euch klappet. Uf de Moment freu ich mich scho sehr!!
Ja danke mer gots super! Ich bin voll parad für üses schätzi und hät jo nöchscht mittwuch de ET. Es lauft alles super bis jetz, was mich sehr glücklich macht. Jetz wart ich gspannt wenns echt los got!! Ja es isch echt schad, dass es weder so lang bi niemerem meh will klappe. Ich lise immer chli mit und hoff immer, dass öpert vo euch schribt, dass es klappet hät!! Ich bin aber trotz allem sehr zuversichtlich, dass es auch bi euch klappet. Uf de Moment freu ich mich scho sehr!!
mimi, gerbera, black_key
wie gehts euch? seid ihr noch am warten?
wie gehts euch? seid ihr noch am warten?

hallo liebi harmony
d mimi und gerbera hend ihri schätzli beeits im arm, d wolke und ich sind no am warte
wie gahts dir??
d mimi und gerbera hend ihri schätzli beeits im arm, d wolke und ich sind no am warte

wie gahts dir??

Oh so schön. falls ihr das lest, mimi und gerbera, gratuliere ich euch herzlich zu eurem Wunder.
Wolke muss sich ja hoffentlich noch ein bisschen länger gedulden als du. Drücke dir auf jedenfall schon die Daumen für eine entspannte Geburt.
Mir gehts wie immer, nichts neues - generell ja in unserem verbleibenden Grüppli - leider.
Wolke muss sich ja hoffentlich noch ein bisschen länger gedulden als du. Drücke dir auf jedenfall schon die Daumen für eine entspannte Geburt.
Mir gehts wie immer, nichts neues - generell ja in unserem verbleibenden Grüppli - leider.

Ohh gerbera und mimi.. gratuliere eu gaaaaanz fest... gnüssed eui schätz..
Und black key.. toitoitoi für geburt..
Und black key.. toitoitoi für geburt..
danke euch villmal!
ich hoffe ier dörfed au alli gl positiv teschte!
ich hoffe ier dörfed au alli gl positiv teschte!

oh wow, isch würklech so viu Zyt vergage. I möcht aune ganz härzlech gratuliere
Und ganz bsunders dir black_key, hoffi geit z warte nüm z lang!
Und ganz bsunders dir black_key, hoffi geit z warte nüm z lang!
Mäuschen 05.06.18 nach 30 ÜZ, 3,5 Jahre, natürlich geklappt
Spatzilein 15.03.20
M im 2. ÜZ natürlich geklappt, kaum geglaubt

Spatzilein 15.03.20
M im 2. ÜZ natürlich geklappt, kaum geglaubt

black, wie geits dir? baby scho do?

hallo ier liebe
eusi tochter isch am 20.10., aso pünktlich zum ET uf d wält cho