@Seka...es duet mir uh Leid isch TR doch na cho.
Mit was für Hormon hesch Du stimuliert? Mit Serophene? Mir Serophene hani damals Au mehrmals Zysten übercho. Mit em GonalF isch jetzt aber tipptopp gange.
@Harmony... Wie gsehts bi Dir us? *daumendrück*
@Zoe...welcome home

@me..ich bi am Donnstig imene Schockzuestand gsi nach em negative Test...am Mittag hani langsam anfange realisiere und ich bi fix und fertig gsi mit de Nerve..ich es het mich so richtig gschüttlet vor brüele...ich bi träneüberströmt hei und ha mi wieder probierst beruhige...da ich so viel Stress gha ha bim schaffe hani mich so gute wies goht geschminkt und bi wieder ins Büro. Vo gester uf hüt hani mini Mens übercho.
Ich bi so extrem emotional momentan... Ich sitze grad bi eus uf de grosse Terrasse underem Sternehimmel und lose Andreas Bourani... Ich bi sehrdankbar dass mir so es schönes und sichers diheime dörfe ha...de Küehlschrank voller esse...die jüngste Nachrichte wäge dene Flüchtlingselend möche mich extrem fescht truurig..und de Gedanke a all das Eländ loht min Wunsch nach eme Kind grad so chli und unbedütend wirke....ich bi momentan einfach sehr sehr truurig und verkrümele mich am liebschte diheime.
Am Mäntig wird ich ide Klinik alüte und grad de nöchscht IUI verseuch starte...
Ich wünsche Euch ganz en schöne Samstigobe und en sonnige Sunntig
Missy