Liebe Winti-Mamis
Ich schleiche mich schnell hier rein und zeige euch das da, weil ich denke, dass Euch das als Winterthurerinnen interessieren könnte: http://www.swissmomforum.ch/viewtopic.php?f=33&t=178212
und dann schleiche ich grad wieder raus
@shorna ja cha mi richtig druf freue aber gell mer weiss nie wenns würkli los gat au bimene plante ks;-).
Ja isch läss gsi im technorama.
Suscht gnpsset mir na ferie die wuche. Letscht wuche simer na frankrich im hüsli gsi. Xavi gnüsst mi na so richtig. Er isch u ahönglich und het frankrich au bi mir im bett gschlaffe und immer ghebet. Die hei langets amigs weni inne liege und blib bis schlaft. Er merkt halt au das geg endi zue gat und isch ja recht gnüsst ers na. Finds ja u herzig. Hüt gömer us kino schlümpf2 go luege.
Hm komisch ich dachte ich find die Babysitterliste mit 2 Klicks, aber irgendwie scheint es die nicht mehr zu geben im Netz, vor den Sommerferien habe ich die aber noch angeschaut....
In den Herbstferien finden ja wieder die Kurse statt, vielleicht gibt es nachher wieder eine Liste.
Du könntest bei Liliput ein Inserat schalten, oder im Migros oder Coop einesaufhängen.
So bi mir lauft de coutown...abgseh vo ke energie meh und zwüschet inne na krämpf gats na guet. Boxt halt ernorm. Gescht hani zum gg gseit isch na hatmlos xavi het meh und promt hani retour gutsche becho het mer alles weh ta im buch.
Für den morgigen hebammenabend hats noch freie Plätze (klick auf den flyer)
tragwiiti.ch/home/index.php?option=com_eventlist&view=details&id=52:das-baby-der-tragling-informationen-rund-ums-tragen&Itemid=62
Gesendet von meinem GT-I8190 mit Tapatalk 2
Jöööö, TFY, das ist denn lieb! Für mich ist de Tag sehr sträng gsi mit allne Vorbereitige und Arzttermin, aber am Abig hämer schön gfiered und Gschänkli hät sie au es paar becho.