hallo ladies
ok, falls sich jetzt de post wiederhole würd..exgüsi. irgendwie hets min 1. nöd azeigt..drum nomal..
@jeyjey: das tuetmer sehr leid zlese wege dim schwiegervater. ich hoffe, ihr hend de verluscht, de umständ entsprechend, guet chöne verarbeite. so öppis begleitet eine s lebe lang, aber ich bi sicher, uf die eint oder anderi art, ischer immer a euere siite.
das mit dim job isch ja e super lösig! denke, obwohls streng wird, is au guet, no was anderes zmache als "nur" dihei si. aber natürli nur so, wies d kräft au zuelönd.
@sabigleinchen: bi mir wär das au so...also ned s muetterfeindliche..im gegeteil (liet vll dra, dassi im soziale schaffe). aber das mit de pense. dezue chunt, dassi minere position danach mind. 80% schaffe müessti und das i unregelmässiger schichtarbet. würdsch du nach de 14 wuche grad wieder afange oder zerscht no dihei bliebe? hehe denn zeigsch dene unwüssende, dass es au anderscht gaht
me: ich spinne jetzt scho

ha immer es zwicke und es zwacke im underliib und hoffe sehr, dass es d gebärmuetter isch, wo sich bitz platz macht

haha au wenns vermuetli zfrüeh isch. also herzlich willkomme im ss-ibildigs-zirkus
liebe gruess!