Hallihallo
@Awe: schön, dass der grunsätzlich au guet gaht!

chan au immer chli mim ässe zämehange, we schlächts eim isch. bi leerem Mage han ichs amel chli gmerkt. Aber au scho vor de SS!
Spöter no meh wägem Chlyne gspüre...
hihi ja s Buuch-Bildli bini definitiv schuldig, das folgt denn no!

ohhhh so schön!! ja gäll die wartezyte zwüsched de Termine chömed eim amel ewig vor!
bin ja au gpspannt, ob mier bim nechste US xeht wases git. Ich wotts umbedingt wüsse. bin doch sone Gwundernaase!
hihi so lustig! ja wer weiss villicht, henders ja richtig im Gfühl. d Chance staht immrhin bi 50%
Bi üs sind sich die werdende Grossmüettere einig, dass es Meitli git!
hüt hesch die 3 Mönet dure!! gratulierä!
wür au arate im ne guete Augeblick bi gueter Luune vom Chef, das mitzteile. de Buuch wirsch ja warschindli nuchli verbärge chönne. Hender üch scho überleit, wevill oder ob überhaut no wettisch schaffe nachher? Denn chöntsch das ggf. am Gspröchg de gad nu am Chef mitteilä.
@Kizank: Gueti Beschribig, wegem Pinsel... witer unne meh zu dem!
Momer de Bluetzuckertest immer bzw. bi jedere SS mache? frag mi nur gad ob da mier au nu blüeht?
ohh woow üches Baby hät ja demfall scho chräftig zuegleit. so schöön!!
Guet hesch ez d Rhesus-Sprütze überstande! OMG!!! We krass isch den das mit dim Arm xi!??

isch denn das ez wieder guet?
@sportyspice: schön gahts wider Berg uf mit dinere Gsundheit.

ich xeh das glich we du, es git doch nüt über Huusmittel.

nimme au nüd gern Medis und bin au uh sälte chrank.
hihi es richtigs Sporty-Baby also, wenns so aktiv isch!
We hesches denn mit Sache erledige am Abig? Bisch nachher gad meh gschlucht/müed? Ich bin au die wo meistens nu näbed bi öppis (bastlä, nähjä etc.) "muess" mache. Aber das findi amel absolut entspannend. Zumindest bim jetzige Stadium vode SS.

weisch, nüd das di den s "nüt mache" meh stresst als "s Sache erledige"
@fea: oh guet, hed d Kur aagschlage!

wenn hesch de Termin bide Hebamme?
gratuliere demfall au nu zur Hochsig, wenn hender de ghürate?
@me: so lustig han doch tatsächlich üses Chlyne gester Mittag s erschmal eindütig gspürt. Das isch uhhh es schöns Gfühl

<3
Beschribe hettis so: es fühlt sich wo ah, öppis zwüschend "öpper vo inne ad Buuchwand druckt/streichled" und "es blubberle". De hani spöter nu d`Beschribig mitem Pinsel, vode Kizank glese und da hani müesse lache und säge, das isch die nu besser Beschribig!