Hallo mitenand
Schön, dass bi üs wieder chli öpis lauft, das freut mich.
Ich ha die Wuche sehr vill los und wirde mich nöd allzu vill chöne mälde.
Schribe drum nur grad uf die Sache, woni mir ha chöne merkä e Antwort.
Geburtsort: Ich wirde, wenn d'SS unuffällig verlauft wieder i üsem Regionalspital gebäre. Es isch chli und familiär und ich ha mich letschtmal sehr wohl gfühlt det.
GVK: Ich ha ide 1. SS eine welä bsueche, han de aber wägem ligge nöd chöne ga. Jetz wär glaub en Refresher-Kurs no interessant aber ich weiss nöd, öbs i üsere Umgebig so öpis git...
@stille: Ich han Gott sei Dank en eifachi und mega schöni Stillziit gha. Das hani aber definitiv mim Sohn z'verdanke. De Schatz hät immer und i allne Lebenslage trunke. Leider hemer aber au das Refluxproblem gha und oftmals han ich s'Gfühl gha, dass wo er so flissig trunke hät sigi scho längstens wieder use kötzelet. Gott sei Dank hät er aber immer brav zuegno. Öpis muess also doch im Mage inne blibe si. Ich glaube de hät eifach immer viiieeel zvill trunke. Ich freu mich uf jedä Fall scho wieder sehr ufs Stille!
Geschlecht wissen: Letschtmal hämer üs überrasche la und sind total überzüügt gsi, dass mers nöd wennd wüsse. Die Überzüügig isch dasmal völlig weg. Ich glaube das Mal wemers wüsse und denn isches chli anders als bim letschtä Mal.
@Yva: So blöd mit dim Job. Das findi würkli au voll denäbed, dass sie eim i derä Lag uf d'Strass setzed.
@Kanissia u. Sabrina: So schön, dass ihr au no zu üs chömed. So simer doch es gäbigs Grüppli
@Namen: Mir hend üs sones richtig fetts Namensbuech poschtet. Det wirdemer jetzt jedä Tag ei Buechstabe läse. Bis mer Meitli und Buebe dure hend wird das also knapp 2 Mönet dure. Das heisst mir sötted bis zu de Adventsziit und det, wos Gschlächt de öpä guet erchännbar isch en gueti Uswahl oder scho die definitive Näme ha... Min Maa und ich hend zwar glachet. Wahrschindli landemer ja eh wieder bi denä Näme womer jetz scho säged. Aber me muess ja öpis ztue und z'vorbereite ha...
@me: Gester hend ha au mir endlich de ETT gha. Läck bin ich de ganzi Tag nervös gsi. So schlimm isches scho lang nüme gsi. Ha glaub s'erscht Mal im Läbe en z'höche Bluetdruck gha. Gott sei Dank isch alles guet. S'Wachstum stimmt sit Afang uf de Tag genau, es sind zwei Bei mit Füess und zwei Ärm mit Händ dra, d'Nackefalte isch unuffällig und es hät sich flissig bewegt. Dss sind so Moment woni amics nöd weiss wohi mit de Freud und würkli fascht platze. Ich bi so dankbar, dases dasmal bim erschtä Mal klappet. Jetz dörfemers au offiziell mache. Es gaht mir aber wieder glich wie bim letschtä Mal. Jetz wonis endlich darf verzelle, wettis gar nüme so unbedingt. Erstens weissi amigs nöd wie ich das Thema söll aschniide und zweitens gnüssi das chline Wunder eifach grad nuchli für mich. Aber mir wirdeds jetz scho immer wieder chli verzelle und plötzli verteilt sichs de vo sälber.
So, jetz wünsch ich allne e gueti Nacht und bis gli...
Lg