Det isch usecho, das i definitiv zeng bin a allne Messpünkt.
Somit hets än plante KS geh.
Dä Geburtstermin isch am 07.06.07 gsi.Da i bis an Termin ha welle mitem KS warte, ha i dä KS-Termin am 05.06.07 becho.
Leider ischs mir dur Familieinterni Problem am schluss Psychisch ned so guet gange.Ha fast nüt meh gässe und dementsprechend abgno die letste 2Mönet.
Wäge dem hend dä Frauearzt und ich beschlosse, das mer dä chli früehner holt.
I ha also dihei ufs Telefon vom FA gwartet.Wo i gscnell id Migros bin go poste, het prompt dä FA aglüte.Zwüsched Milch und Chäs het är mir gseit, das i am gliche Tag nur 4Stund spöter im Spital si söll

Ha zerst gmeint, ich ghör ned recht

Tja ich ab hei gange und mich drum kümmeret, das die "gross" versorget isch die Täg wo i weg bin.
Chum isch das erledigt gsi, ha i ab is Spital chöne gah.
I ha mis Zimmer bezoge(ha no ä mega cooli Zimmernachbarin kah)
Dä isch mir Bluet gno worde und süsch no sache gmacht worde.Dänn ab is Geburtszimmer zum KS-Gspröch wäge dä Narkose.
Au dä isch mega lieb gsi und mir hend doch no viel anders gredet.Also zimli lockeri Atmosphäre

Am nechste Tag 17.05.07
Am siebni bin i gholt worde.Wieder in Gebs. Go CTG schriebe Tropf ahenke, rasiere lah und dä ekelhafti Blasekatheter

Wos mer dä gleit hend, hend mi dÈmotione echt überrollt.Wär grad am liebste wieder hei will i das dermasse unangnehm gfunde han.Mir sind nur no Träne gloffe.

ändli bin ich richtig OP grollt worde.Det bin i uf dä unbequem "schrage" umbettet worde.Dä ha i Narkose in Rugge becho.Die ha i ned so sclimm gfunde.ABer sind mer doch wieder die ganz Ziit Träne gloffe.

Wo die guet gwürkt het, hends agfange mit dä OP.
I bi soooo gspanne gsi.Ha aber au Angst kah, das am chline evt ned guet gaht, da är doch 3Wuche zfrüeh gsi isch.
Irgendwie isch die Ziit uh schnell ume gsi.Da mir die ganz Ziit Träne gloffe sind, het sich die nett Schwöster(oder ischs dä Anästhesist gsi??) mega lieb um mi kümmeret da die gwüsst hend, wîes mir psychisch gaht und au warum.
Endli am 17.05.07 um 08.04Uhr ha i dä erst schrei ghört vo mim Sohn.
Bi so glücklich gsi, das är sooooo mega schreit.Und endli hends än mir au übers Tuech zeiget.
d`Hebamme isch dänn use mitem und mim Maa chli go abputze und ab in warmi Tüecher damit i ihn no einisch aluege dörf

Währends mi wieder zämegnäht hend, isch min Maa go Känguruhe mit äm chline im Gebs.
Dä Tino Laurin isch am 17.05.07 um 08.04 mit chline 46cmm und me mini Gwicht vo 2820gr uf die Welt cho.
I wett mi bi allne bedanke, wo mi i dere schwäre situation unterstützt hend
Mim Frauearzt, minere Hebamme, Anästesist und allne vom Spital Lindberg wo mi Betreut hend!!äs sich soo enorm wichtig gsi i dere Ziit!!!!
Liebe Tino i bi überglücklich das du endli bi üs bisch und so gsund und munter.
Au d`Ilenia het ä riese freud ab dir und liebt die jetzt sco heiss und innig.
I hoff mir werded alli ganz viel glücklichi Stunde mitenand erläbe