Nochmals herzliche Gratulation zu deiner süssen Maus.
Deine Geburt verlief ja wirklich nicht optimal. Aber man stürzt auch nicht so kurz vor der Geburt
Naja, auf jeden Fall finde ich es super, dass du das alles recht gut weggesteckt hast und im Nachhinein doch von einer schönen Geburt berichtest. Das zeigt mir, dass ein KS, auch wenn er nicht so toll verläuft, nicht zwangsläufig etwas Schlimmes sein muss.
@riah
hey süsse, kann ich dein narkose trauma etwas heilen ? meine war ein klacks, der erste pieks tat nicht weh und das andere - na ja. schon. etwas. aber nicht viel.
könnte immer noch deine narkosetussi auf den mond schiessen, schade hattest du nicht so ein team wie ich, die waren echt süss.
zu deinem Süssen Baby. Du warst nicht zufällig im Limmttal Spital? Mir ist nämlich genau das selbe passiert bei meinem KS vor 5 Jahren. Die Narkoseärztin kam 3 mal mit der Nadel auf das Rückenmark. Das ist der einzige Schmerz der sich unauslöschlich in mein Gedächnis gebrannt hat.
Ich wünsche euch alles gute und viel Freude.
So schön gschriebe!! Wow! *sniffuträndliwägputz*
Du sprichsch mir us äm Härze! Es isch eifach nur wunderschön, dass üses Läbä mit so ämene "chline Wunder" bericheret worde isch!
riah, das esch jo mega härzig! ha grad hüehnerhuut öbercho! du hesch aber au en ganz en härzigi tochter ond gäu, me chas eifach met gar nüt vergliche - es esch so wonderbar es eigets chendli zha... be au so onändlech dankbar!
ond eg fendes au emmer weder so schön, dass mer eus do enne gfonde händ ond die freud (wie au aues andere ) chönne zäme teile! du besch eus emmer weder so en grossi höuf ond stötze riah! danke au der vöu mou! "läckwiesentimentau" wink:
dein geburtsbericht hast du wunderschön geschrieben! und lachen musste ich auch ab und zu, sorry, weiss ja, war für dich nicht einfach (kenne es zur genüge!!), aber deine kleine, die jetzt schon auf behaarte brust steht ist ja auch wirklich zum kringeln
@riah
und bald isch sie es jahr alt, und du häsch (trotz em zahne) so vil freud an dinere muus, wie mir au alli wo sie känned.
ich freu mich uf die nächste jahre mit euch - au wenn dini tochter dänn en ganz "abartige" dialekt wird rede *kopfeinzieh*
Liebi Chiara
Mir gratuliere dir ganz härzlech zu dim dritte Geburtstag, wünsche dir ganz e schöen Tag und aues Gueti!
Liebi Riah
Ou dir gratuliere mir ganz härzlech. Drü Jahr Mami, drüh Jahr Fröid und ou Sorge. Drü erfüllti Jahr, und es chöme no ganz e huufe settigi Jahr, aber nie meh genau die drü!