Per Express: üsi Marlène Pascale, 27.11.09

Teilt Eure Erfahrungen!

Moderator: Phönix

~K i a n a ~
Member

Per Express: üsi Marlène Pascale, 27.11.09

Beitrag von ~K i a n a ~ »

Per Express: Marlène Pascale, 27.11.09

Alles wa do stoht, han i 2h noch dä Geburt gschribä. I ha nöd chönä schlofä, i bi immer no total nervös gsi :D Nu falls äs ä chli än duränand söt si :mrgreen:

Äs isch 23.40h, i bi verwachäd und ha ufs WC mösä, wiä immer :lol: Scho während dass i ufstoh, han i s’Gfühl, Pijama-Hosä isch füächt, i gseh denn zwei grosse Flecke, sofort denk i, da isch Fruchtwasser. Guät, i pack ä Tüechli und gang liecht unruhig wieder is Bett. Dä Pascal han i scho vorgwarnt, er seit „nein nöd hüt, i mues doch soviel betonierä uf dä Baustell“ :lol:
Irgendwiä bin i chli nervös und gang am 23.50h wieder ufs WC, do han i s’Gfühl, äs lauft Fruchtwasser usä, au han i recht viel Schliim verlorä…natürli denk i an Schliimpfropfä. Guät, i gang wieder is Bett und denk, am Morgä chan i jo denn mim FA alütä, döt chamä jo so Fruchtwasser-Teschts machä, damit mä weiss, öbs würkli so isch oder nöd.
Chum im Bett, ä liechts mens-artigs-züchä, genau 1x han i da….hm do goht was denk i. Äs isch 0.05h und i ha ä Wehe, gad recht schmerzhaft, mue sie verschnuufä. Jetzt gohts los denk i.
I stand uf und tuen mol d’Linse inä, min Gedanke: I wot ufkein fall mit dä Brüllä ufäm Föteli noch dä Geburt si :mrgreen:
Säg am Pascal, mir müend glaub doch in Spitol. Er stoht uf, leit sich a, i pack mol mis Necessaire fertig.
Dänn gang i mi go aleggä, ä Wehe chunt. Dä Pascal rüäft nur “läck lueg din Buuch a, da langäd nie in Spitol”...i wot lachä, cha aber nöd wäll d’Wehe recht schmerzhaft isch (i denk, wieso han i mir nur gwünscht, dass äs losgoht, i zwei Stund ischs no viel schlimmer :lol: ), i weiss hüt nonig, wiä min Buuch usgseh hät döt. Ufjedefall säg i noch däm Verschnuufä “spinnsch, so schnell goht da jetzt au nöd”...
Jetzt nimmt er Täschä und tuet sie abä, probiert sim Mami azlütä (won er nie erreicht) und i wot voräm go no eimol ufs WC. Döt han i gad ä Wehe und urplötzlich än mega Druck gäg abä. I merk, wiäs Chöpfli druckt und wiäs ufgoht unä. I rüäf nur no „dä Chopf chunt“!!
Min Maa total nervös, stoht im Gang voräm WC und ruäft „verzell kein Seich“, än churze Blick zu mir is WC und „au Scheisse, mol äs stimmt“.
Er : Wa söll i jetzt machä??
I stoh immer no überäm WC, wäg dä Wehe chan i kein Schritt laufä. Mit einerä Hand lehn i am Türrahmä, mit dä anderä heb i sChöpfli.
I säg: Lüt am 144 a und bring Tüechli!!!
Noch dä Wehe hilft er mir anäzliggä, gad im Badzimmer, ich cha nämli nirgends meh hilaufe, dä Chopf isch scho dussä!
Er wird nervös, wäll dNabelschnur um dä Hals isch, er seit „loooos presse“. I probiers, ha aber kei Presswehe! Er seit nur: Du muesch, sie wird blau. Söll i riisä?? I nur so: Sicher nöd (da macht mä nur bi dä Chuäh hät mol min Papi verzellt :lol: )
Trotzdem druck i eifach und scho chunt dä Körper usä!
Mir wickläd sie gad i, sie brüälläd nöd und scho wird dä Pascal wieder nervös. I säg, du muesch sie fescht iwicklä und fescht über dä Ruggä strichä, da han i nämli gad im TV gseh :P Mir chunt in Sinn, dass mir müend uf d’Uhr luegä, 0.24h, guät notiert ;-)
Sie luegt fescht umä und zmol loht sie 2x än churze Brüäller ab, dänn luegt sie eifach nur ganz fescht umä. So öpis schös! I chas chum glaube wag gad i so churzer Zyt passiert isch! I nur 20min bisch du do gsi! Dä Hammer :D !!!

Do d’Abmulanz immer nonig do isch (hallo, wiä chamä nur so lang ha??), säg i zum Pascal, er söll doch gschwind dMeitli wecke. Sie sind beidi scho wach gsi, sie händ da alles mitübercho :roll: :lol:
Und scho gits s’erschte Foti, Mami mitäm Baby am Bodä und dMeitli näbäd dra.
D’Michèle seit als erschts „jöööö“ und dänn „sie hät aber gar kei blondi Hoor“. I erklär ihrä dänn, dass diä meischtens am Afang dunkel sind und dänn heller werdäd.
Scho 10min bisch uf dä Welt und luegsch flissig umä. Endli sind alli do, Notarzt, Hebamme etc. Sie nabläd di ab. Dä Pascal hät zerscht nöd wöllä Nabelschnur duräschniidä (da isch so komischs Gfühl) aber nochdäm er so ä neus Ding gseht, wo wiän Cutter isch, macht er’s doch und seit „wow, so eifach isch da würkli no nie gangä“!
Du wirsch jetzt fescht ipackt, mit Wärmefolie und Tüechli. Dä Arzt luegt di a und dHebamme isch bi mir, d’Plazenta mues nu usä.
Noch langem isch sie mit 2x presse endli dussä. Jetzt chan i ufstoh. I leg mi a, gang dä Meitli go Tschüss sägä und lauf abä. Döt unä wartät scho d’Trage, döt lig i druf und du dörfsch gad zu mir under diä warm Decki liigä.
So los gohts in Spitol, dä Pascal fahrt noh, er mues uf sis Mami wartä, wo er endli erreicht hät.
Im Gebärsaal wird i kontrolliert, kein Riss, kei Schürfig, eifach nix! Man bin i froh, ha nämli no denkt, jetzt verrissts sicher alles, wenn’s so schnell goht.
Leider blüät i ziemli. D’Hebamme mues mega fescht uf min Buuch druckä, dass da Bluät usächunt und nöd in Buuch lauft.
I säg „gopf, so ä schöni, schmerzfreii Geburt und jetzt no so was“…D’Hebamme han i kennt, i bi mit ihre in Chindergartä. I säg zu ihrä, dass sie mi langsam hässig macht, äs täg nämli cheibe weh“ :lol:
Jetzt gits än Wehetropf. Somit Pause mit uf-mim-Buuch-umä-druckä. Jetzt wird üsi Chliinschti bädälät vom Papi und gmässä/gwoogä.
Perfekt: 48cm und 2900g, üsi Marlène Pascale. Dä zweit Namä noch dinerä Hebamme, am Papi Pascal :D
Jetzt wo alles gmacht isch, goht dä Pascal hei und mir zwei werdät abägfahrä.

So äs mega Erlebnis, i bi so dankbar, dass alles guät gangä isch! Äs isch ä super Geburt gsi und so dähei han i mi immer sicher gfühlt.

Viele Dank a min Maa, dass er dass so super gmeischterät hät, i bi würkli Stolz uf üs drü :D
Zuletzt geändert von ~K i a n a ~ am Mo 14. Dez 2009, 19:30, insgesamt 3-mal geändert.
Überglücklich mit minä drei Mädels (03, 05, 09)

Selonder
Vielschreiberin

Re: Per Express: üsi Marlène Pascale, 27.11.09

Beitrag von Selonder »

Hey wow, gratuliere! Das hend ihr drü jo ganz super gmacht!
Herzchäfer, April 2010, Zwergenprinzessin, Oktober 2012 und Bauchwunder, 2015
*12.2008 & *10.2011
i denk a eu..

°°Das Gras wächst nicht schneller, wenn man daran zieht...°°

alanis0

Beitrag von alanis0 »

Sooooo schön!
Ich gratulier Eu nomol ganz herzlich zur Geburt vo Eurer Tochter!!!
Han au denkt, wow sie hät so dunkli Höörli, ganz andersch wie die andere Zwei :)

~K i a n a ~
Member

Danke eu :D

@alanis
Di anderä zwei händ das au gha, diä sind dänn eifach immer heller woräd :D

caramelle74
Junior Member

Beitrag von caramelle74 »

jööö kiana, das hesch so schön gschriebe, me merkt dass no voll emotione bisch!!! muess grad hüle... freu mi fescht für euch fünf! us eme aprili isch e novemberli worde :)
wünsch euch fünf no ganz, ganz viel freud :mrgreen:

p.s. d'marlène isch übrigens au ganz e schöni (wie s'mami und die zwei schweschterli :))
grosses meitli 03/09
grosse bueb 03/11
kleine bueb 02/14

asiera
Newbie

Beitrag von asiera »

Liebi Kiana

Wow, ganz en schöne Geburtsbricht! Und was für en Geburt!
Schön, isch alles so guet gange und so schnäll! Ned schlächt!

Alles Gueti öich 5ne und en liebe Gruess!
Vergangenheit ist Geschichte, Zukunft ein Geheimnis und jeder Augenblick ein Geschenk!

5 Kinder an der Hand, ***** für immer im Herzen!

mamamanolito
Member

Beitrag von mamamanolito »

herzliche gratulation liebe kiana!
Ä liebä Gruess

Leon

Beitrag von Leon »

Liebe Kiana soooo schön und unglaublich!!!!! Toll wie ihr das gemeistert habt! Und den Namen Pascale wegen der Hebamme :lol: finde ich eine mega schöne Idee! :wink:

Trochantor
Senior Member

Beitrag von Trochantor »

mir laufed träne abe, so idrücklich gschriebe. und bim läse isch es mir chalt de rugge abeglofe a gwüssne stelle und ihr chönd stolz si uf üch, dass ihr da so guet gmeischteret händ (i heti glaub nüm chöne klar denke i sonere situation)
wünche euch alles gueti und en super start mit de familie
Trochantor mit Boy 2007 und Girl 2009

elly13
Junior Member

Beitrag von elly13 »

Oooooh so schön gschribä - und luschtig - und immer no unglaublich!
Mega schön da Ganze au no zläsä, han denkt, dass du da sicher is Forum schribä wirsch! :P
Bis bald - i freu mi scho :P
Härzlich umarm!
4fachs überglücklichs Mami <3

schlingel

Beitrag von schlingel »

Das isch ja än super geniale Geburtsbericht. Eifach spannend und beniedenswert. Freu mich mega für euch, dass alles so super gloffe isch und ihr die chlini Muus jetzt bi euch händ. Wünsch euch ä super Ziit und eifach alles Liebi.

~K i a n a ~
Member

Jöö, danke eu allnä vielmol! I chönt gad selber au wieder brüälä :roll: :lol: Bi irgendwiä no total sensibel!

@caramelle
Danke :D Häschs Föteli uf FB gseh? :wink: Genau, jetzt hämer äs Novemberli :D
I läs immer wieder bi eu mit :wink:

@asiera
Danke dir!
Wünsch dir witerhin alles Guäti i dä SS! I hoff du chasch äs gnüssä!

@mamamanolito
Danke dir! Wiä gohts au dir?

@Leon
Jo da hät mösä si, so als Ehr für min Maa :mrgreen:

@trochantor
Danke. I het au nie denkt, dass i da so manage cha :lol: Aber wämä i dä Situation isch, dänn goht das automatisch. Nochher simer däfür beidi mega ufämä Adrenalin-Schub gsi :lol:

@elly
Jo da hät mösä si, sind doch alli gwunderig gsi :lol:
Nögscht Wuche mol ufän Kafi gell :wink:

@schlingel
Danke au dir vielmol! :D

ensemen
Member

Beitrag von ensemen »

@kiana: Wow, was für ein Krimi! Super, wie du und dein GG das gemeistert habt! Erinnert mich an meine Freundin, welche ihr drittes Kind im Taxi vor dem Spital geboren hat (der Taxifahrer war total überfordert - bei der Geburt der eigenen Kinder war er nicht mit dabei, aber dann "musste" er die Geburt einer wildfremden Frau miterleben.... :mrgreen: ).

Aussie79
Junior Member

Beitrag von Aussie79 »

Liebi Kiana

wow was für e geburt!!! mal öppis anders!!! :mrgreen:
wunderschön gschriebe!! han grad müesse es trändli verdrucke!!!
ich wär glaub ned so ruhig bliebe... super wiä ihr das gschafft hend!!!

wünsche eui alles gueti mit eune 3 Mädels!!!

Liebi grüess
Aussie
wenn Träume wahr werden, Sommer 2020..

Ale
Newbie

Beitrag von Ale »

so schön hesch das gschriebe :D :D nach dim sms bini deheime fasch vom stüehli kippet. has chum chönne gloube und ig bi
(natürlich :wink: ) ungloublich gspannt gsi nöchers z'erfahre :D ungloublich würklich! du, di maa und d'marlène hei die ussergwöhnlichi geburt so toll gmeischteret! dr 2t name vor marlène isch jo dr hammer :D :D .. nach dr "hebamme" benennt :wink: :D so speziell die "bedüttig"... vo härze aues liebe für öich und öichi drü meitli!!
ig hoffe dir geits guet? hesch di scho es bitz chönne erhole?
liebe gruess ale
]

minikids
Member

Beitrag von minikids »

erstmals nochmals herzlichen glückwunsch zu eurer tochter. freut mich sehr dass ihr sie gesund und munter bei euch habt.
mai die geburt war ja echt krass. schön dass die "hebamme" so gut reagiert hat. :wink: dein geburtsbericht war echt witzig und toll geschrieben. musste öfters lachen, vorallem ab der stelle "I stand uf und tuen mol d’Linse inä, min Gedanke, I wot ufkein fall mit dä Brüllä ufäm Föteli noch dä Geburt si" musste ich mega lachen. hat mich an mich selber errinnert. 144 war schon unterwegs und ich habe noch gedacht ob ich noch duschen, rasieren etc solle :roll: frau ist wohl auch in spezialsituationen noch eitel. :lol:
ich wünsche dir auf alle fälle ganz viel freude mit deinen 3 mädels und nicht zu streng.
das mit dem namen finde ich auch ganz schön und sicherlich eine ganz grosse ehre für deinen gg.
Bild

borea
Newbie

Beitrag von borea »

unglaublich, das habt ihr super gemeistert...gratuliere herzlichst zu eurem schnellen fräulein... :D

~K i a n a ~
Member

@ensemen
Ui im Taxi :shock: Auch nicht schlecht :wink:Der Taxifahrer war sicher etwas überfordert :lol: Ich bin froh, kam sie zu Hause, sonst wäre es dann auch im Auto passiert :?

@aussie
Danke nomol :D Mol mol, mä blibt automatisch ruhig, mä cha jo nöd andersch wiä da alles zmachä. Nochher simer dänn beidi chli hibbelig gsi :lol:

@ale
Viele Dank! Ha au mösä lachä ab dim SMS :lol: Gell, find das au super, dä zweit Namä, da hät nöd jede mit sonerä Bedütig :lol:
Üs gohts guät, bi chli müäd aber suscht alles super. Bi eifach mega sensibel und chönt ab allem hüülä :roll: :lol:

@minikids
Viele Dank :D Jo gell, dFraue sind sogar i so Moment no eitel :lol: Da isch ein vo mine erschte Gedanke gsi, sofort Linse inä :lol: Wie läufts mit deinen Jungs? Immer spannend von anderen zu hören wie der Alltag so läuft :wink:

@lexy
Viele Dank! I bi sowas vo glücklich, da isch ä mega Gfühl. Wenn i dMarlène nu alueg, chönt i brüälä vor Glück :lol: Bi so dankbar, isch damol alles guet gangä und mir jetzt so ä schnüsigs Schätzeli händ :D

barbarella
Junior Member

Beitrag von barbarella »

hallo kiana

ä traumgeburt! i gratrulierä dir/eu zu eurem erlebnis! (das wär glaubs dä horror für jedä papi!) ich wünschä dir und dinärär familiä alles guäti und vill gsundheit! gnüssäd diä ziit mit em chlinä chäferli!
Bild Bild Bild
Bild

caramelle74
Junior Member

Beitrag von caramelle74 »

@kiana
genau, fb sei dank :)
grosses meitli 03/09
grosse bueb 03/11
kleine bueb 02/14

Antworten