Am 5.August simmer no gmüetlich idä Stadt am Flohmärt gsie.Am abig han ich so es liechts zieh gha im Rugge.Dä Lars isch is Bett go pfuse und mir händ nochli TV glueget.Das zieh isch regelmässig all 10 Minute cho.Bin mal id Badwanne,und das zieh isch bliebe.Am 11 am Abig simmer dänn mal go liege,aber ich han keis Aug zuegmacht.Dä Roman hät gschlafe und ich bin wieder ufgstande und wieder id Badwanne.Irgendwänn händ sich die abständ so uf 3- 5 Minute verchürzt.Und ich han am 2:00 dä Roman gweckt.Mir händ in Spital aglütet und d Hebamme hät gmeint mir sölled verbi cho.So hämmer am Lars sim Grosmami aglütet und sie isch verbi cho zum am Lars luege.Im Spital acho hät d Hebamme s CTG aghäckt und en Untersuech gmacht.Ca am 3 hät sie dä Muettermund gmässe,2 cm isch er offe.Wo ich das ghört han hani dänkt das chan ja no lang gah D Wehe sind dänn rächt heftig worde. D Zit isch vergange wie im Flug.Ca am halbi 6 isch d Fruchtblase platzt. Glie drüberabe sind dänn Presswehe cho.Nach ca. 4 Presswehe isch dä Elin Mika am 06.08.06 um 5:53 Mit 4300 gr+53 cm uf d Wält cho.s 2. Wunder isch gebore
Lars Roman: 04.12.04
Elin Mika: 06.08.06
Lena Ronja: 14.07.08
Kinder wollen tätig sein,
nicht beschäftigt werden.
danke für deinen Geburtsbericht...das ging ja recht schnell! Elin ist noch ein grosser Kerli,hattest du irgendwie mit dem Blutzucker Probleme, oder war das gar kein thema?
Jööö, härzliche Glückwunsch Alexandra zu deinem 2ten Söhnchen , hast du tip top und vorallem "ruckzack" gemacht! Phu ein grosses Baby.....aber da hat die Schwerkraft nochmehr wirken können!!
Alles Liebe!
wau,.. gratulation zur schnelle geburt!
isch schöön gsi eue bricht z'lese !
mier wünschet eu vo ganzem herze
en schööni kennelernziit & freuet üs,-
eue elin gli male z'gseh
Hab grad unseren Mika auf dem Arm...schöner Name, gell? Ich hätte für ein Mädchen gern den Namen Elin gehabt, aber das wäre zu ähnlich gewesen zu unserer Grossen Tochter.
Fabfour mit Steinbock (2001), Löwin (2002), Wasserfrau (2005), Krebs (2006), Steinböckli (2008) und Zwilling (2009)
Ja, das fragen viele... und "Woher kommt der Name?" Naja, es gibt wohl kaum einen Namen wo man nichts fragen kann. Und sonst kommen hald fragen wie: "Von wem hat er/sie die blauen Augen?"
Fabfour mit Steinbock (2001), Löwin (2002), Wasserfrau (2005), Krebs (2006), Steinböckli (2008) und Zwilling (2009)
Alexandra: Danke für deinen Geburtsbericht, das ging ja rassig bei euch und dass mit 4300g und 53cm, du hast ein richtig kleines Möckli...so herzig!!! ich wünsche euch alles gute für die Zukunft!!!
Hast Du es auch so genossen nach der Geburt wieder essen zu können auf was Du gerade Lust hast? Habe mich riesig gefreut wieder einmal so herzhaft zuzugreifen - ohne ständig zu überlegen was du jetzt nehmen kannst, wieviel du jetzt essen kannst usw.
Wünsche Dir alles Gute und eine schöne Kennenlernzeit.