Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 20

Regionalforen in AI, AR, GR, SG, SH, TG und FL
Antworten
stroietta
Junior Member

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von stroietta »

@träffe: Wünsche öich ganz äs schöns Träffe. Für üs passts leider das Mal nid...

@allne chranke: wünsche mier ganz gueti Besserig. Hoffe iehr heits bald düre und chöit alli das schöne Früehligswätter gniesse!

@fontauna: Als uf dr Länzerheid gäbtis oh ä Eichörnli-Wald :wink: Und, het d Quiana Angst gha?

@pippilotta: Ach, Versterchig tönt doch immer guet! Mäld di doch per PN, wet mal Lust hesch für äs Bsüechli. Mier si äbe leider im Momänt nid so mobil...
Üse Bueb isch im Fall oh ä begeisterete Stoubsuuger :wink:

@slifi: Ui, bi dir dörftis ja ab jetzt oh scho cho :shock: Finde immer, das Schwangerschafte bi anderne viiiiel schnäller verbiigöh als bi mir. Und, was hesch für äs Gfüehl? Meinsch geits früeher los?

@sterntaler: Wie geits eigentläch dim GG nach däm Unfall wo är gha het? Alles wieder guet cho?

@us: Üs geits guet! Mier gniesse die agnähme Temperature, obwohl mier no immer zwüsche gfüehlte 2 Meter Schnee göh gah spaziere :roll: D Linn entwicklet sich super und cha sich siit 2 Täg scho sälber i Stand zieh.

fontauna
Member

Beitrag von fontauna »

treffa mora: ok bi dän au am viertel vor drü im manor resti

stroietta: hät gar nid so viel gha dena ischas warschinli au s zalt. dä kind häts jede fals gfallä und sie wänd widar ga.

d lenzerheid isch öv technisch nid so praaktisch fahr nid gära postauto oder nur wens nid anderst gaht. aber danka trozdem für dä tip.
Tippfehler ecc könnt ihr behalten.

Grosse Zicke Nov.06
Kleine Zicke Feb.09

Pippilotta

Beitrag von Pippilotta »

@stroietta: danke. das mach ich gern!

@alle: e schöööööne warme tag..! :D

May06
Newbie

Beitrag von May06 »

Hallo Zusammen
Darf ich kurz eine Frage in die Runde werfen? Habe Montag Nachmittag eine Sitzung in Chur. Mein Mann kommt mit den Kindern mit und sucht in der Gegend ein schönes Hallenbad mit Kinderbecken. Gibt's da etwas schönes? Das von Chur gefällt ihm gar nicht :wink:
Grüassli aus dem Engadin
Griffla 6.8.2010
Lümmel 12.5.2008

fontauna
Member

Beitrag von fontauna »

mai06: Lenzerheide kann ich dir empfehlen. das in chur gefällt mir auch nicht. wir gehen immer in die lenzerheide. das bad ist in der nähe der rothornbahnthalstation.
Tippfehler ecc könnt ihr behalten.

Grosse Zicke Nov.06
Kleine Zicke Feb.09

stroietta
Junior Member

Beitrag von stroietta »

@may06: Meine Stimme geht auch an die Lenzerheide! Dann kannst du deinen Mann ja gleich dort absetzen und weiterfahren... :wink:

lema
Member

Beitrag von lema »

Also Schwimmbadtips hani Eu keini 8)

Aber ich gib hüt mini Stimm em Skigebiet Grüsch-Danusa :D Bini hüt z erscht Mol gsi und üs häts superguet gfallä!

Und übrigens sin mini Kids wieder fit und munter - zum Glück!

Also, na e schöne Sunntig!
Hexli 19.12.04
Lusbueb 10.10.06

May06
Newbie

Beitrag von May06 »

Danke Euch für die TIps! Hab mir das Hallenbad von Lenzerheide grad im Internet angesehen. Sieht wirklich schön aus!
Griffla 6.8.2010
Lümmel 12.5.2008

sjannah
Junior Member

Beitrag von sjannah »

Liebe Bündnerinnen,
ich schleiche mich mit einer Frage bei euch ein... wir suchen eine sehr günstige, einfache Unterkunft für 4 Personen in Lenzerheide für eine Woche im Juli. Hat mir jemand einen Tip, wie und wo ich sowas finde??

sjannah
Junior Member

Beitrag von sjannah »

ich bins nochmals :oops: Die Unterkunft müsste wenn möglich in der Náhe des Pradotels Churwalden-Lenzerheide sein.

sterntaler
Junior Member

Beitrag von sterntaler »

@sjannah
Unterkunftstipp kann ich dir keinen geben, aber ruf doch mal beim Verkehrsbüro Lenzerheide an; die Leute dort sind die Profis....

@Hallenbad
Also uns gefällts in Chur immer super!

@lema
Mir sind jetzt schu 2x in Malbun gsi zum Schiifahre - für d Seraina passt das momentan grad super! Sie chan jetzt selber Tellerlilift fahre :wink: und isch geschter mit mir no eimol uf em Vaduzer-Täli-Sessel gsi.
Ganz super döt: es git Vormittagshalbtagescharta!

@me
Grad leider nid so zwäg - han en Zah wo Problem macht (alti Füllig wo nüm guat isch...)... muess hüt Nomi nomol zum Zahi (bin am Donschtig schu notfallmässig gsi....)

sommer
Senior Member

Beitrag von sommer »

@slifi; Hey wie gahts Dir so? Immer no mit em grössere Buch unterwegs? I wünsch Dir no en ganz guete Endspurt und dänn e schöni und wunderbari Geburt.

@sterntaler; Oh jeh, Zahweh isch würklich nöt toll. I dem schöne Wetter wetmer au öpis anderes mache als zum Zahni. Da gnüsst aber die Gross Skifahre sicher richtig. Viel Spass no, solangs no Schnee hät.

@me; Bin i wieder froh, dass es e kli wärmer wird. Mir hät die vorletschti Wuche scho mega gfalle, die wärmere Tempärature. I bi viel usglichener gsi. Im Moment teschtet de Gross voll Grenze us, aber Skifahre liebter und hät e grossi Usdur. A die 1 1/2 Std. uf de Ski im Schneewunderland. Mir sind natürlich nanig uf de grosse Piste, eifach im Schneewunderland. Nächstest Jahr dörfer dänn i Skischul :lol:

Frage; Hänter jetzt en neue Doodle gmacht für Esse ohne Kid's oder isch das zur Zyt keis Thema mehr? Würdet ihr Landquart oder Chur au in Betracht zieh oder eher nöt?
Min grosse, liebe Teenager 2009 :mrgreen: und min Leistungssportler â›·2011

Mit 2**tüüf und fest im Herze vom August 2010

Minchen&Co.

Beitrag von Minchen&Co. »

@slifi
jo wo bisch au dra? dörf mr scho gratuliärä? :D

@Sterntaler
au do no guäti Besserig!!

@sommer
schön dass din Chlii sooo freud am skifahrä hät. das isch es guäts Zeichä!! :D so wirsch du au viel zum skinä cho!!

@Sommer
nei leider isch zur ziit kein Doodle umä. sletschtmal häts ebä nid klappt, da en Termin drzwüschet cho isch. Aber min Vorschlag tuän du doch en doodle machä, und leg gad fescht wo (region/restaurant) das ässä söll si. nimmt mich wunder öb sich denn meh amäldet. solang sich immer nur dSarganser ameldet ischs jo nid verwundelich dass mr denn do undä irgendwo go ässä gönd. Es isch für üs jo keis problem uf Chur oder landquart. und wenn jedi seit "ich säg erscht öbi chum wenn iär es datum händ" denn bruchemer dä Doodle ebä au nümä. söll also nid en vorwurf sii gäll, bitte nid falsch verstoh. gäll? :oops:

@US
miär sit bald ärä wuchä es chrankälazareth dihei
dr Janik bringt vom chinzgi Huäschtä und Fiäber hei, drus wird bi ihm und bim Nils ä Mittelohenzüdig und mich häts gad au verwütscht mitärä Angina. Jedä hät jetzt sis eigätä Antibiotika haha!!!

lema
Member

Beitrag von lema »

@Minchen: Och, gueti Besserig!! Be Ohreweh chömer gad mithalte, dr Pascal hät sich gad vorher beklagt :( Und hueschtä tuet er au scho wieder...

Aber, dr Früelig chunnt, simer optimistisch!

Guet Nacht!
Hexli 19.12.04
Lusbueb 10.10.06

Minchen&Co.

Beitrag von Minchen&Co. »

@Lema
oh nei nid scho wieder. denn ganz schnelli und guäti besserig em Pascal!! bim janik fählt dr halb Chindergartä!!! sisch gröber öbis im umlauf!!

wünschä allnä es schöns Tägli!!

sterntaler
Junior Member

Beitrag von sterntaler »

@lema + minchen
GUATI BESSERIG!!

lema
Member

Beitrag von lema »

Danke für d Besserigswünsch! Mit Algifor-Sirup gohts ganz passabel... Gönn denn aber na zum Dökti spöter go driluegä loh.

@sterntaler: Wie gohts Diär mit Dine Zäh?
Hexli 19.12.04
Lusbueb 10.10.06

miika
Newbie

Beitrag von miika »

Wünsche allne chranke und suschwie plagete gueti Besserig!

Slifi
Member

Beitrag von Slifi »

@Lema und Minchen
I wünsch eu gueti Besserig...

@me
I bin immer no kugelnd unterwegs und hoff, dass das endlich verbi isch...
BildBildBild

sterntaler
Junior Member

Beitrag von sterntaler »

@slifi
Ich wünsche dir eine gute und für dich stimmige Geburt und hoffe, dass du nicht mehr allzulange auf dein drittes Wunder warten musst.

Antworten