Euses chline, grosse Wunder - din lange Wäg zu eus
Moderator: Phönix
Re: Euses chline, grosse Wunder - din lange Wäg zu eus
Jetzt isch es scho fasch 2 Mönet het das ich da öpis gschriebe han.
Es isch natürlich wieder viel passiert. Inzwüsche chasch du chrüche und machsch das super guet. S'Mami und de Papi sind einfach ganz fest stolz uf dich chlini Muus. Au Ufsitze und neuerdings Ufstah glingt der immer besser. Es lauft also wie verruckt.
Grad gester het din Papi verzellt wie unglaublich dankbar er isch das es dich git. Das macht mich glücklich, weiss ich doch das die ganz Situation für ihn sehr schwierig gsi isch. Jetzt simer dankbar chömer dich jede Tag gnüsse.... und ab und zue chömed Gedanke das es hoffetlich de no es Gschwüsteri git für dich
Es isch natürlich wieder viel passiert. Inzwüsche chasch du chrüche und machsch das super guet. S'Mami und de Papi sind einfach ganz fest stolz uf dich chlini Muus. Au Ufsitze und neuerdings Ufstah glingt der immer besser. Es lauft also wie verruckt.
Grad gester het din Papi verzellt wie unglaublich dankbar er isch das es dich git. Das macht mich glücklich, weiss ich doch das die ganz Situation für ihn sehr schwierig gsi isch. Jetzt simer dankbar chömer dich jede Tag gnüsse.... und ab und zue chömed Gedanke das es hoffetlich de no es Gschwüsteri git für dich
Stolzes Meitli-Mami (2011 & 2012)
jÖÖÖGH.... Oberherzig und schön gschriebe.... Mir gnüssed üses Wunder au i volle Züüg... vielmol denki die Ziiet rennt eifach viel zschnell mengisch... Bi grad am Fotialbum mache vo de erste Täg (bi spot draa!!) und da denki immer jetzt isch sie doch erst grad no sone chliises Baby gsi....!
wünsche Eu e gueti Ziiet und das sich au de Traum chan Verwürkliche.....
wünsche Eu e gueti Ziiet und das sich au de Traum chan Verwürkliche.....
09/2007 Grosse Carsfan
02/2011 Chlini Zuckerlady
MIR LIEBED EU ÜBER ALLES......
dankä vielmal fiir din scheenä Geburtsbricht- bi grad mega sentimental und verdrickä s paar Trändli- eifach wunderbar sones Februarli-Wunder

Es isch wieder mal Ziit öpis da z'schriebe.
Ziit lauft einfach nur so verbi. Viel Höchs und Tüfs hemer hinder eus,
und jetzt freue mer eus riesig uf s'erste Wihnachtsfest als Familie.
Mer blicked uf es ereignisrichts Jahr zrugg und ich chan säge ich bin no nie so
glücklich gsi wie jetzt. Es isch einfach immer no s'Best und s'Schönst wo eus passiert isch.
Mer liebed dich ganz fest chlini Muus!!!
A dere Stell allne ganz schöni Wihanchte!!
Ziit lauft einfach nur so verbi. Viel Höchs und Tüfs hemer hinder eus,
und jetzt freue mer eus riesig uf s'erste Wihnachtsfest als Familie.
Mer blicked uf es ereignisrichts Jahr zrugg und ich chan säge ich bin no nie so
glücklich gsi wie jetzt. Es isch einfach immer no s'Best und s'Schönst wo eus passiert isch.
Mer liebed dich ganz fest chlini Muus!!!

Än ganz schöne und tolle Geburtsbricht! DANKE!
Alles Gueti...
Alles Gueti...
So e schöne geburtsbericht, me cha dini fröid richtig useghöre und da hani auso oh mau müesse äs trändli verdrücke.....
aues guete....
grüessli cascada
aues guete....
grüessli cascada
Heute vor einem Jahr durfte ich meine kleine Bohne in die Arme schliessen. Wenn ich an den Tag zurückdenke (und mein Bericht lese) kommen viele Emotionen hoch. Die schönen überwiegen klar und ich erinnere mich gern an den Moment zurück wo mir das kleine nasse Bündel auf den Bauch gelegt wurde.
Ich bin immer noch unendlich dankbar wurde mir dieses Wunder geschenkt. Ja es ist und bleibt ein riesen Wunder so ein kleines Menschlein.
Es ist unglaublich was wir alles erlebt haben die letzten 12 Monate. Die Zeit fliegt nur so dahin und ich versuche alle die schönen Augenblicke aufzusaugen und tief in meinem Herz zu bewahren. Ich bin sicher wir werden mit unseren Maus weiter viele schöne Momente erleben. Und natürlich hoffen wir fest das wir solch ein Wunder ein Zweites Mal erleben dürfen.
Mini chli Bohne
Hüt vor eme Jahr hesch du mich zum glücklichste Mensch gmacht. Ich bin dankbar bisch du bi eus. Jede Tag verzauberisch du eus ufs Neue. Mit dinere fröhliche Art, dim Lache und dim Charme bericherisch du euses Läbe. DANKE DAS ES DICH GIT!!!
Ich bin immer noch unendlich dankbar wurde mir dieses Wunder geschenkt. Ja es ist und bleibt ein riesen Wunder so ein kleines Menschlein.
Es ist unglaublich was wir alles erlebt haben die letzten 12 Monate. Die Zeit fliegt nur so dahin und ich versuche alle die schönen Augenblicke aufzusaugen und tief in meinem Herz zu bewahren. Ich bin sicher wir werden mit unseren Maus weiter viele schöne Momente erleben. Und natürlich hoffen wir fest das wir solch ein Wunder ein Zweites Mal erleben dürfen.
Mini chli Bohne
Hüt vor eme Jahr hesch du mich zum glücklichste Mensch gmacht. Ich bin dankbar bisch du bi eus. Jede Tag verzauberisch du eus ufs Neue. Mit dinere fröhliche Art, dim Lache und dim Charme bericherisch du euses Läbe. DANKE DAS ES DICH GIT!!!

jöööö gratuliere noch nachträglich zum ersten geburi! wir durften dann den zweiten geburi unserer maus feiern
(und die gleiche mütze haben wir auch noch
)

Mini chli Muus, Ziit lauft wie verruckt und sit ere Wuche laufsch du. Es isch e wahri Freud dir zuezluege wie du umeflitzisch und Freud hesch. S'Wetter findsch super und scho am Morge früh holsch dini Schühli zum verusse gah.
Das Jahr wird no e grossi Veränderig bringe für dich. Du wirsch grossi Schwöster. Mer freud eus riesig das es nach de Strapaze bi der damal so schnell klappet het und mer im November euses zweite Wunder döfed id Arme schlüsse. Ich bin sicher du wirsch e tolli Schwöster si!!
Mer hend dich ganz fest lieb!!!
Das Jahr wird no e grossi Veränderig bringe für dich. Du wirsch grossi Schwöster. Mer freud eus riesig das es nach de Strapaze bi der damal so schnell klappet het und mer im November euses zweite Wunder döfed id Arme schlüsse. Ich bin sicher du wirsch e tolli Schwöster si!!
Mer hend dich ganz fest lieb!!!
Gratuliere Sarunette, dass sind superschöne Nachrichten... Wünsche Dir von Herzen dass Euer 2. Wunder sich prächtig entwickelt und ihr es im November gesund in die Arme schliessen könnt...
09/2007 Grosse Carsfan
hallo sarunette.. ich bin jetzt grad auf deinen geburtsbericht gestossen und muss sagen du hast das wirklich wunderschön geschrieben...
ich habe eine ziemlich ähnliche geschichte, jedoch klappte es bei uns ohne hilfsmittel..
ich wurde im juni 2009 ss und verlor es dann im august 2009, aber ich wurde schnell wieder ss und konnte dann im august 2010 unsere tochter AILEEN JOY in die arme nehmen.... ja und auf september 2012 gibt es noch ein geschwisterchen...
ach ja und ich habe auch am 13.2. geburtstag und ich finde es ein toller tag...
wünsche dir für dieses ss nur das beste und dass ihr mit euren 2 schätzen viele schöne sachen erleben darft...
glg MIA und Aileen
ich habe eine ziemlich ähnliche geschichte, jedoch klappte es bei uns ohne hilfsmittel..
ich wurde im juni 2009 ss und verlor es dann im august 2009, aber ich wurde schnell wieder ss und konnte dann im august 2010 unsere tochter AILEEN JOY in die arme nehmen.... ja und auf september 2012 gibt es noch ein geschwisterchen...
ach ja und ich habe auch am 13.2. geburtstag und ich finde es ein toller tag...
wünsche dir für dieses ss nur das beste und dass ihr mit euren 2 schätzen viele schöne sachen erleben darft...
glg MIA und Aileen
♥AILEEN JOY♥ Auguscht 2010
♥JAMIE YVEN♥ Auguscht 2012
mit üsem ★li fescht im ♥ä (Auguscht 2009)
♥JAMIE YVEN♥ Auguscht 2012
mit üsem ★li fescht im ♥ä (Auguscht 2009)