VoLkI-ChIcKs - freued sich uf di neue Volki-Babies...
- Virusli
- Member
Re: VoLkI-ChIcKs - freued sich uf di neue Volki-Babies...
Hett öpper interesse a ca 50 päckli vo dene animanca? Müessted bi mier abgholt werde...

You can blow out a candle, but you can't blow out a fire (P. Gabriel)
@Bella Stella: Also ich bin au bim Tobler gsi, find ihn au nöd schlächt. Er hät no e Praxispartnerin Frau Juzi, ich bin mittlerwile bi ihre, nöd will ich ihn nöd guet gfunde han, aber will si spezialisiert isch uf die Chranked wo ich han. Ich find si au super! Häsch gfröged obs bi ihre no Platz hät? Ich glaub si isch nonig so usglsted...
Susch gits in Volki mines Wüssens nur no d'Praxis Morger/Meier und ich säg dir: gah niiiieee zu dene!!!
In Griffesee häts en super Arzt, de Dr. Morat (gäll Virusli
), falls dir das nöd z'wiit wäg isch.
@Arwen: Ah super, dänn gseht mer eu jetzt demfall öfters
Ich hoff also au, dass es nöd immer so vill Lüt hät, aber dänke das isch au no will Ferie isch.
Susch gits in Volki mines Wüssens nur no d'Praxis Morger/Meier und ich säg dir: gah niiiieee zu dene!!!
In Griffesee häts en super Arzt, de Dr. Morat (gäll Virusli

@Arwen: Ah super, dänn gseht mer eu jetzt demfall öfters

-
- Newbie
Re: AW: VoLkI-ChIcKs - freued sich uf di neue Volki-Babies..
Bi dä Juzi bini vor eme Jahr eimal gsi, sie hät mi nöd so überzügt, aber viellicht sött i ihre no e Chance gäh.
Und dä Morath wär min absolute Favorit, bi früehner bi ihm gsi vor mim Kantonswächsel, leider nimmt au er nume no Patiente us Grifesee.

Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 2
Und dä Morath wär min absolute Favorit, bi früehner bi ihm gsi vor mim Kantonswächsel, leider nimmt au er nume no Patiente us Grifesee.

Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 2
@Stella: Ich han mit ihre bis jetzt nur wäge minere Chranked z'tue gha, drum chani si allgemein nöd so beurteile, aber dänke, si isch bestimmt s'chlinste Übel da umenand.
Im Zänti häts ja de Herr Hueber gäh, de isch glaubs gstorbe, häts ächt det jetzt en neue?
Susch chunnt mir leider au niemert meh in Sinn aber ich chan mich mal chli umefröge.
Im Zänti häts ja de Herr Hueber gäh, de isch glaubs gstorbe, häts ächt det jetzt en neue?
Susch chunnt mir leider au niemert meh in Sinn aber ich chan mich mal chli umefröge.
- Virusli
- Member
@stella:
Ich lieb de morath <3. Zu morger/meier säg ich nüt, süscht wird ich usfallend
:-(:-(
Ich lieb de morath <3. Zu morger/meier säg ich nüt, süscht wird ich usfallend

- Virusli
- Member
Ups, doppelt

-
- Newbie
@Simbat
Danke dir vielmal. Das wär uh lieb, wännt mal chli chöntisch umefröge.
Danke dir vielmal. Das wär uh lieb, wännt mal chli chöntisch umefröge.

@Stella: Also eine Adresse hab ich mal: Dr. Peters in Uster.
Looni hat noch einen in Schwerzenbach, wie hiess der nochmal (Looni)?
Looni hat noch einen in Schwerzenbach, wie hiess der nochmal (Looni)?
simbat: s wär d`Dr. schneider in schwerzenbach

simbat: bis heute vor meinem auto durchgelaufen richtung zenti
mit mann und kiwa
hihihihi
schöne blume hattest du in den haaren

schöne blume hattest du in den haaren

@Stella: Danke
Hast du ein schwarzes Auto? Dann weiss ich sogar wann wie wo, bist mir auch aufgefallen
(wusste aber nicht dass du das warst)
@Ausflugstipp: Für die mit etwas grösseren Kids: Wir waren gestern an der Reptilexpo.ch in Egg, war sowohl für uns als auch für die Kleinen sehr spannend. Hat viele Schlangen aber auch Spinnen, Echsen, Schildkröten, Krokodile, Varane und so klitzekleine Äfflis mit 2 Jungen, die noch klitzekleiner waren, war echt mal was anderes und hat uns total gefallen.

@Ausflugstipp: Für die mit etwas grösseren Kids: Wir waren gestern an der Reptilexpo.ch in Egg, war sowohl für uns als auch für die Kleinen sehr spannend. Hat viele Schlangen aber auch Spinnen, Echsen, Schildkröten, Krokodile, Varane und so klitzekleine Äfflis mit 2 Jungen, die noch klitzekleiner waren, war echt mal was anderes und hat uns total gefallen.
Simbat: ne, silber
aber vielleicht sah es bei dem kack wetter schwarz aus

@Stella: Aber hast du uns über den Fussgänger vor dem Zenti gelassen?
Simbat: ja
ich war fertig mit einkaufen, hihi

han schnell e chlini frag... wie lauft das eigentli mit derä chrabbelgruppe? ab wenn chamer da gah? und was macht mer deht so?
BABYNEWS BABYNEWS BABYNEWS
Am 14.10.2012 isch euses chline Girl uf d'Welt cho. Eus gats allne super und jetzt gwöhned mir eus an neue Alltag zu viert.
Am 14.10.2012 isch euses chline Girl uf d'Welt cho. Eus gats allne super und jetzt gwöhned mir eus an neue Alltag zu viert.

@Lile: HEEEEEYYY HEEERZLIIIICHE GLÜCKWUNSCH!!!!
Wie gahts eu, alles guet gange? Wie heisst dänn eues Babygirl?
Häsch demfall Inträsse a mine sibetuuusig Meitlichleidli?
Wie gahts eu, alles guet gange? Wie heisst dänn eues Babygirl?
Häsch demfall Inträsse a mine sibetuuusig Meitlichleidli?

@Stella: Das chasch du sälber entscheide, mir sind glaubs ab Chrabbelalter ca 7 Mönet gange aber chasch au früehner, im Steibrugg häts au ganz chlini Babys, evtl. hät dis Chind dänn eifach nonig so vill devo aber ev du zum chli Lüt kännelerne und quatsche oder du seisch dir nach eimal, du muesch dir das nonig atue (zimmli lut mängisch) solang din Chline das nonig "brucht" oder s'ihm nüt bringt.
Im Gries isch es glaubs jede 1. und 3. Di im Moned (korrigiered mich wänns nöd stimmt), im Steibrugg isch es jede Mäntig vo 3-5h.
Ich wirde die nöchset 2 Mäntige bi de Leitig ushälfe, will si i de Ferie isch, chum doch mal go ineluege.
Im Gries isch es glaubs jede 1. und 3. Di im Moned (korrigiered mich wänns nöd stimmt), im Steibrugg isch es jede Mäntig vo 3-5h.
Ich wirde die nöchset 2 Mäntige bi de Leitig ushälfe, will si i de Ferie isch, chum doch mal go ineluege.
LiLe: herzliche glückwunsch zum meiteli
so schön
wünsch eu e schöni kennelernziit z vierte. bi au gspannt, wie sie heisst 
simbat: das in steibrugg tönt na guet
muen mer da öppis mitnäh? chostet das öppis? ich chum glaub würkli mal go ineluege. de timo chan zwar na nid chrabble
aber ich glaub er het uh freud a anderne chind. woni die wuche binere kollegin gsi bin, hetter so freud gha am zweijährige sohn. luege chamer ja mal

simbat: das in steibrugg tönt na guet

@LiLe
Ganz herzlichi Gratulation zur Geburt und ä schöni Kennelernzyt. Di erscht Zyt isch zwar streng aber au uh schön! Bi au gspannt uf dä Name.
@Stella
S'Chrabble choschtet 2.- pro Mal oder 20.- für die ganz Saison (glaub bis Mai 2013). Mitnäh müesstisch eifach än Zvieri.
@Simbat
Merci für's Bsüechli und d'Schlafsäck. Schad isch alles no so füecht gsi, so isch s'Trampolingumpe halt nöd so dä Renner gsi. Aber ihr chönd suscht gern wieder mal cho. Jetzt tüemers dänn zwar gli "iwintere" aber im Früehlig wieder.
Ou ja, ganz vergässe, merci no für dä Tipp mit dä Reptilexpo, mer sind am Mäntig gsi, isch no lässig. Aber die müend glaub det use zügle?
Ganz herzlichi Gratulation zur Geburt und ä schöni Kennelernzyt. Di erscht Zyt isch zwar streng aber au uh schön! Bi au gspannt uf dä Name.

@Stella
S'Chrabble choschtet 2.- pro Mal oder 20.- für die ganz Saison (glaub bis Mai 2013). Mitnäh müesstisch eifach än Zvieri.
@Simbat
Merci für's Bsüechli und d'Schlafsäck. Schad isch alles no so füecht gsi, so isch s'Trampolingumpe halt nöd so dä Renner gsi. Aber ihr chönd suscht gern wieder mal cho. Jetzt tüemers dänn zwar gli "iwintere" aber im Früehlig wieder.