@Okto: Leeeeiiider nein

Wär sooo gern gester id Badi! Aber mis Grosi isch gester uf ZH cho (vo Bern) mit minere Cousine und die hät uuunbedingt welle in Zoo gah. Han vo Afang a gseit, mir werded sterbe vor Hitz und Gelatsche aber hät niemert welä uf mich lose... Zzzzz...
Ich hoffe druf, dass ich's am Do id Badi schaff und s'Wätter mitspillt.
Han hüt Abig 2 vo dine Jungs gseh! Mir sind e Wohnig vo usse go aluege (i de Nöchi vo eu), Besichtigung isch leider erst am Do, aber das wär meeega! Dänn hetted mir au en grosse Garte und au ändli Platz für e sones grosses Trampolin!
@Arwen: Ach, gaht doch allne glich mit de Bikinifigur, dur das lahni mir d'Badifreude aber nöd näh! Also los, gib der en Schupf!
@us: Mir händ grad 1 Wuche Ferie gha, leider vill z'churz! Bin 3 Täg älläi in Mallorca gsi, hät sooo guet ta, imene Hotel wo Chind nöd erlaubt sind

Tja und de Rest vo de Ferie isch ebe z'churz gsi zum all das mache und erledige wo mer i de Ferie immerno sött und wett... und i de Nacht uf hüt häts mi au no flachgläit mit Halsweh, Schnuderi etc... pünktlich uf de 1. Arbedstag morn :-/ Aber immerno besser als chrank si i de Ferie