Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Regionalforen in ZH
Antworten
Shorna
Senior Member

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Shorna »

Ich bin 34gi und läbe mit min Maa und mine Chind (Dian 10) und (Yael 2) in Winti. Zur Ziet bin ich dihei, ha letscht Früehlig ufghört mit schaffe und bin immer chli am luege ob ich i mim glärnte Bruef wieder öpis finde. Leider sind grossi Pense üblich und das wett ich nüm.

Du häsch au en aspruchsvolle Bruef, aber en schöne. :D Wie viel % schaffsch nacher wieder?

Wo gasch is Babyschwümme?

Nici13
Newbie

Beitrag von Nici13 »

40 % also jede Fritig und jedes zweite weekend mal vorläufig.
vo First flow a dä Brühlbergstr.
isch no lässig. was häsch dän glernt?

Shorna
Senior Member

Beitrag von Shorna »

So häsch immer na viel Ziet für dini Chlie. Luegt din Maa am WE?

Babyschwümme het ich au gern gmacht. Leider hät mini Tochter s Wasser i de erste Läbesmönet nid lässig gfunde, sie hät immer brüllt wie am Spiess, wänn ich sie badet han. So han ich's dänn la.

Ich han Chliechinderzieherin glärnt.

Nici13
Newbie

Beitrag von Nici13 »

Wow so lässig, dänn weisch ja bestens bscheid.
Ja min ma luegt am weekend amel. Ow ja dänn bringts es nöd. Mir händs immer prediget dasi sie söll is tragtuch nä aber sie isch gar nöd gern igängt gsi dänn hani au muesse säge das bringts nöd.

Zwetschge
Member

Beitrag von Zwetschge »

Hallo

Schaffs au wiedermal bi eus isch chli zurbolemt gsi ha nachem neujahr mitem julien in spital dörfe bronchilitis hät nüm trunke und den hät er magesonde brucht. Ja wie das nid scho gnueg isch ha ich hüt na notfall müsse ha so en knolle gha bide schamlippe ez hät
Er de empfernt grad abulant isch en absäss gsi und na de krebsabstrich gmacht ez heisst warte. Wet ado nid namal ha ke luscht.

Julien ist sitere wuche flissig rüebli brei wie en grosse. Dind na bim kia gsi alles wieder io und impfig au überstande. Xavi isch mitcho und hät mega herzig de maxicosi im auto abgschnallt wo isch de kowa usegno ha ohni öbis das ich öbis gseit het vo sich uus ind hät gseit mami bisch parat?

Shorna ha gfüll bi so em grosse
Abstand isch es na meh spannemder oder meini evt das ne?

Nici willkomme ich bi us brütten bi 30gi de xavier isch 8i und de julien 4mt. Feraltdorf kenni ha mal en schatz gha wo wermatswill gwohnt hät;-).
Euse zwei wunder sind:
Xavier (euses Müggli) 17.11.05
Julien (euse Schöberli) 17.09.13

Zwei engeli mir werdet eui nie vergesse

Nici13
Newbie

Beitrag von Nici13 »

Hallo zwetschge.
Ohje dänn isch ja öpis glofe bi dir. Sind ihr südländisch aghucht? Weg dä Näme?

Shorna
Senior Member

Beitrag von Shorna »

@ Nici
Ich find das lässig, damit d Papis d Chind au mal allei händ. So chömeds mal Sache mit über, wo d Mamis susch immer nur jammered und sich unverstande fühled. :wink:

@ Zwetschge
Das tönt nid so toll, hoffentlich ist nüt.

Cool, Rüeblibrei, Fläcke lönd Grüesse. :lol:

Schön gahts em Julien wieder besser. Hoffentlich bliebts jetzt au so!

De Dian chan so nüt afange mit de Yael, da ist immer nur es gschrei und es gebrüll. D Yael ist aber sehr interessiert, was er macht, aber er chan ihre nid imene normale Tonfall antworte. :roll: Ich han 2 Einzelchind, wo völlig näbedenand ufwachsed. Ist so schad.
De Xavi hät halt scho ganz es anders Verhältnis zum Jul. Ich dänke, bi eu wird's andersch laufe.

Zwetschge
Member

Beitrag von Zwetschge »

Nici nei nid würklich am maa gfallt eifach die französische näme und ich ha gseit ich möcht eifach eine wo mer nid alzu oft ghört. De xavier de name hämer paris ghört und julien bim ishockey match. Beidi hänt na en zweite xavier na ciryll und de julien kai de julien hät de 2ti name vom brüeder becho. Er hät dörfe mot bestimme. Aös meitli het de xavier josephine julia und de julien saphira flaurence obwohl ich flaurance erscht welle heti aber ha e gwüsst git en bueb gfühl mässig und spöter au vom fa bestättigt.

@shorna ja finds au läss. Aber er mag chum warte bis er lauft. Er luegt au öb er wach isch am morge wen er ihn ghört.
Euse zwei wunder sind:

Shorna
Senior Member

Beitrag von Shorna »

@ Zwetschge
Jetzt han ich grad müese lache. Mir händ i de Chrippe mal es Theater ufgfüert wo e Kollegin d Josephine .....-Müller gspielt hät. :lol: De Name haftet ihre immer na a. :wink:

De Xavi freut sich ab allem was de Jul macht und chas nid erwarte zum mit ihm spiele. De Dian chönt super ohni Yael läbe.

Zwetschge
Member

Beitrag von Zwetschge »

Shorna smile wegem name. Meinsch bim dian chunts nid na? Sicher de xavi cha au usrüege. Vorallem den wen er im fernseh sini sendig isch am luege znd de julien brüellt will rabemami nid grad gumpet. Den ghöri au julien ez isch ruhe. Aber ebe a chlinikeite merkt mer den scho das er freud hät. Ich denke strittereie wirds au bi üs gäh. Wär komisch wenn nid;-). Weiss nid öbs au a dem lit das er grad vo afang a immer debi gsi bide untersüech bide geburt und au bim name us sueche kleidli irume usw. Ok er hät au intresse zeigt. Weiss nid wies bi dir gsi isch.
Euse zwei wunder sind:

Shorna
Senior Member

Beitrag von Shorna »

De Dian hät brüelt, wo ich ihm gseit han, er bechöm es Gschwüschterti.

Vielicht wird's in es paar Jahr besser, wenn sie nüm so "nervig" ist.

Zwetschge
Member

Beitrag von Zwetschge »

Shorna ohje. Meinsch nid na es heb au chli demit zue wiöls nid de glich papi hänt das er ebt innerlich ghofft hät du und sin papi chömet wieder zeme? Aso weiss es ja nid. Guet woes wär wens es meitli gäh heti wüssti nid da er sich immer en brüeder gwünscht hät aber ich denke e wird gloch umgha wie eu mitem julien,aber mit buebe chamer eher tschude obwohl ich gseit ha amig xavi mami isch aueh go tschutze als mami und papi go spiele...aber au hüt woder mor hemt 3ze gspielt de xavier hät sohat stofftier gäh am jul.
Euse zwei wunder sind:

Shorna
Senior Member

Beitrag von Shorna »

Es ist glaub eifach em Dian sin Typ. Er wär gern Einzelchind bliebe. Sin Papi hät mir i de ss scho de Schueh gä, das "Klassische" Familie Läbe hät er bis vor 2 Jahr gar nie kännt. Mir sind immer allei gsi.

Phhhuuu, was für e Nacht. D Yael hät plötzlich 41°C Fieber gha. Trotz Algifor ist es 2 Stund spöter immer na uf 39,5°C gsi. Jetzt schlaft sie.

Zwetschge
Member

Beitrag von Zwetschge »

@shorna jeso hani nid gwüsst das du vo afang a EZ gsi bisch mitem dian. Aber er gät kontakt zum papi? Ohje wie gats ihre ez?

Eusi jungs sind bide grosseltere gsi aso bide schwiegis. Min gg höt fasnacht gha mite gugge die eigni und das hät sich so ipendlet vor 2jahr das ich amigs au ga go helfe. Aso mini bei hänt so nach über 12srd nüm würkli mitgmacht bi mers echt müm gwöhnt. Aber isch u läss gsi. Sind am buffet gsi und somit ha ich au chli gflirtet ok wie immer. Ha nu denkt min gg gat ez den dem a gurgle. Hät eine geld in usschnit ine ta und min gg hät zue gluegt. Er isch den cho und hät inne glagt und de ander gead welt npm verstande;-). Aber so schön und luschtig au isch gits leuder immer na sönigi wo stritt suechet und den schlegrei git. Aber de hammer isch gsi ade bar hönts es loch drigschlage und kasse klaut. Tja.
Aber mit nu 2std schlaf bini aso na fit gsi hüt ha ebe am xavier versproche mir gönt den an umzug. Er häts gnusse mit mir ellei öbis zmache de julien isch bimnani blibe;-). Aber ez merkis scho dasi sehr wenig gschlafe ha;-).
Euse zwei wunder sind:

Shorna
Senior Member

Beitrag von Shorna »

@ Zwetschge
Es gaht ihre es bitz besser. Aber mir händ e wieteri fascht Freinacht hinder eus. *gäääähn*

So so, häsch dich wieder mal ustöbet. :wink: Das Kasse weg ist, ist nid läss, hoffentlich wird das ufklärt.

Has Foti gseh vom Xavi und dir, es herzigs Kostüm hät er treit. :D

sanime
Newbie

Beitrag von sanime »

ou mann, alles glöscht :-(((
Bild

sanime
Newbie

Beitrag von sanime »

shorna, häsch mer grad drigschriebe und ich bin z'schnell gsi ;-)

gahts dr yael besser? und wie gahts euch suscht so? mag dr dian die chuglene geng no ha? ev mal käffele i dä ferie?

zwetschge, ja die cheibe fasnacht ;-) freue mich sooooooooo uf eusi saison! han sgfühl die wird um klasse besser wie die letscht :-D

isch vo euch au wer a dä umzüg oder so azträffe?
Bild

Zwetschge
Member

Beitrag von Zwetschge »

Shorna: ohje hoffe gats bald besser. Ja ha mi do richtig ustobet;-). Hät au mal gurt ta au als paar mal wieder öbis unterneh. Ja de xavi hät immer es badman jäggli welle ind perziefall bini dra hie gloffe und has den poschtet. Eigendli hät er na e badman maske selbergmachti gha aber die isch ihm den chli eng gsi.

Sanime ja mal luege wo dielifaeger sind überall.
Euse zwei wunder sind:

Shorna
Senior Member

Beitrag von Shorna »

Hey Sanime, schön vo dir z läse! :D Ja, de Yael gahts im Moment besser, aber Fieberfrei ist sie nanig. Ich hoffe, es ist bald überstande ich bruche mal wieder e Nacht schlaf.

Wenn mer d Chügeli chönd ha, nämed mers gern. :D

Käfele:
Sehr gern, sind aber nächst Wuche i de Ferie . Übernächst Wuche simer da.

Fasnacht:
Wenn niemer chrank ist, gömer sicher de Umzug go luege, Böög verbränne sicher. :wink:

sanime
Newbie

Beitrag von sanime »

@zwetschge: grad rasch go gügsle gsi: schlussendlich händs glichviel los wie mir - eifach uf e längeri ziit verteilt ;-) mir händ grad 4 weekends am stuck und geng uswärts über nacht ussert winti (aber das wird au so gnueg asträngend vo fr-aabig bis mo-aabig). gönd ihr eso uf winti? also "privat"?

@shorna: mir händ doch gseit, dass ihr es pack chönd ha ;-) das isch super, will mir flüüged am samschtig ab uf paris und sind au nid ume die erscht wuche :-) dänn gseht mer euch ja viellech ar fasnacht au no - mir sind ja schier durchgehend dert ;-)
Bild

Antworten