Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Regionalforen in ZH
Antworten
mi deseo
Newbie

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von mi deseo »

guets mörgeli

@krambambuli: meinst du das foto auf meinem profilbild? das ist ein fondant (zucker) baby. :) ich habe drei davon gemacht, um meiner mam und meinen zwei wichtigsten freundinnen die botschaft zu übermitteln, dass ich schwanger bin. :)

einen gg gibts bei mir nicht, dass ist für mich ok. ich erzähl euch die geschichte dazu gerne mal, entwedee persönlich oder wenn ich etwas mehr zeit habe. aber von der ersten sekunde an, habe ich mich sehr über die schwangerschaft gefreut! und kann es kaum erwarten, mein kleines wunder im dezember endlich in die arme schliessen zu dürfen. ich bin jetzt 11 +2, also in der zwölften woche.

jö, gseht härzig us, dini fina.

also ich weiss mittlerwiiele glich wie mini hünd uf chind reagiere. ei fründin het e 5 jährigi tochter und e 7 jährige sohn. die beide chönnts mit beidne guet und d'hünd respektiered sie au. wenns wild tüend mueni de aussi guet beobachte, mängisch chunnt de tierisch trieb dure und ich muen sie abrüefe, bevor sie de sohn dominiere will. min chline hund traut babies und chliechind nöd über de weg. es verunsichered ihn, wenn sie ihm id auge langed, a sine ohre riessed oder uf in druf stöhnd. da wird ich guet müesse ufpasse, wenn er angscht het schnappt er nämli. :o nu ganz fiin, aber ich wirde guet müesse ufpasse. die chline 1.5 und drü vo minere andere fründin dörfed defür bim aussi alles! da isch die uh lieb und geduldig, au wenns mit em finger id naselöcher picksed. :) bin froh z'wüsse uf was ich i wellem alter bi mine wuffis wirde achte müesse...

so, muen mit mine fellnase in rege... brrrr

wünsch eu es schöns tägli

Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk
Bild

Und mein Zwillingsstärndli trag ich tief im Herzen... <3

Shorna
Senior Member

Beitrag von Shorna »

Hoi Krambambuli

Du wohnsch au nid so wiet wäg. :-D

En Hund hämer nid. Mir händ es Büsi und 2 Achatschnägge. ;-)

@ mi deseo

Min Opa ist in Canada ufgwachse. (Vancouver) ich kann das Land nur vo erzählige.

Min Sohn chan mit sinere schwöschter nüt afange. Also nüt mit hüete. ;-)

Krambambuli
Stammgast

Beitrag von Krambambuli »

@mi deso, uuups ich ha falsch gluegt, Du bisch schwanger und hesch Dis Baby ja garnanig :D hei den sind Eusi beidne ja dänn faaaasch glich alt :D

mi deseo
Newbie

Beitrag von mi deseo »

sali zäme

@shorna: oh, da hets din opa aber schön gha. :) momentan fählt mir de yukon grad sehr, will die einti cousine het es meiteli wo im dezember 2 wird und ich bin bi ihre gsi wo sie schwanger gsi isch und im summer wo die chli 7-9mönet gsi isch und ich würd ihre soooo gärn persönlich go verzelle dasi schwanger bin.

oh wie schad, das isch denn sicher nöd so eifach für eu.

@krambambuli: ja easy, das gits. :) ja, du wirsch mir immer es chlises bitzli vorus sii. ;) wird mi also schön a dir chönne orientiere. hehe weisch du scho wo gebähre gasch? ich han e neui fa gsuecht und denn grad eini i de klinik lindberg gfunde. sie und e hebamme (wirdi nächscht monet kenne lerne) werde mi währed de schwangerschaft, sowie vor, währed und nach de geburt grad det betreue. jetzt fühli mi super ufghobe.

ladies, göhnd ihr au no id ferie?

Bild

Krambambuli
Stammgast

@mi deseo

Ich bi sälber ide Lindberg Klinik gebore und wird, wenns gaht, au det ane ga. Aber so wiit bini nanig, warte zerst mal s'Orgascreening ab :)

Ferie... Vllt is Wallis :D

Shorna
Senior Member

Beitrag von Shorna »

@ mi deseo
Ich känne nur d erzählige bis ca. 1940er Jahr. Da hät no alles Andersch usgseh. Was min Opa aber sehr fasziniert hät ist e Dampf betriebni Uhr. Ich wür gern mal uf Canada. :-D

Ferie:
ISt nüt plant.

@ Krambambuli
Ich bin au es Lindberg Chind. :-D Da aber beidi nid Plant gsi sind hetis mich z viel kostet zum in Lindberg ga. So sinds halt im KSW uf d Wält cho.

mi deseo
Newbie

Beitrag von mi deseo »

ihr sind ja zwei waschechti winterthurerinne! :)

ich bin erscht 2003 uf wülflinge zoge. aber mir gfallts da und ich wett au da wieder e wohnig für mis buzzli und mich...

da ich halbprivat bin, übernimmt das d'chrankekasse. aber bin sicher, s'ksw isch au prima gsi. ich kenne lindberg nonig so guet und ich bin zuefällig dra ane gloffe ;) und zwar im wahrschte sinn vom wort. mini fa vo vorher hets nöt für nötig gfunde mis bluet regelmässig z'kontrolliere und das obwohl ich schilddrüese hormon muen näh (chan zu missbildige und fg führe, wenns nöd richtig igstellt isch) und da bini ziemli entosche mit em hund go laufe und stöbere so dur die ärztelieschte uf mim galaxy nach öper neuem. bin es stägli uf und uf es bänkli ghöckled. denn hani gmerkt wies überall schöni blüemli hät und luege bitz ume und gseh das es en park isch. zerscht hani dänkt isch viellicht es altersheim. *ich wieder* aber mir häts so guet gfalle dasi chli bin go ume laufe und lindberg han agschriebe gseh. da hets klick gmacht, bin ja ufere lindbergsiiete gsi bim google und han nomal drigluegt und mich verliebt. han grad aglüte und die sind sooo zuvorkommend gsi und händ mi ernscht gno, dasi nu no det hie han welle... ja und bis jetzt bini au voll begeischtered. mage chum druf warte dasi endlich de ett chan go mache lah, wird denn eh scho recht spat sii, will ich ja vorher i de ferie bin. hüt in zwei wuche.

bi eus het hüt die erschti s'gschlächt zuefällig bestimmt übercho und das sooo früeh. 95% aber me hebs eifach uh dütlich gseh...

wünsche eu en schöne abig

ps. shorna, die hani au gseh... die isch bekannt in vancouver und isch total faszinierend. :)

Bild

Shorna
Senior Member

Beitrag von Shorna »

@ mi deseo
Z Wülflinge bin ich ufgwachse, ganz genau z Neuburg. Nacher han ich näbed em Schwümbi gwohnt. Vermisse Wülflinge sehr, vorallem mini alt Wohnig. Die ist so schön gsi. *inerinnerigeschwelg*

mi deseo
Newbie

Beitrag von mi deseo »

guets mörgeli

shorna: häsch det i de farbige blöck gwohnt? ich bin 2003 i de eigälbfarbig zoge und han mini 4 1/2 zimmerwohnig im eg mega läss gfunde. so nöch bim freibad, mit chli garte und wintergarte und riiese fänschter. so e tolli wohnig wird ich nöd grad wieder finde... *sniff*

han scho zwei trumle wösch und zahlige gmacht, jetzt wird denn no s'auto useputzt und packt! am nami bitz pfuuse und nachane gahts los... min chline chund und ich hole mini fründin und ihri meitlis i de innerschwiiz ab und denn fahre mir id bretagne. juhiii, ich freu mi soooo!

wirde mi aber au vo det us ab und zue mälde, han wifi i mim feriehüsli... :)

wünsche eu es wunderschöns wucheend...

Bild

Shorna
Senior Member

Beitrag von Shorna »

@ mi deseo
Was, du häsch im 67d gwohnt? :-D Ich han die Wohnig so gliebt! Es ist richtig, eini übercho ist schwierig. Sie sind sooo beliebt. Ich bin au im 2003 izoge. ;-) De Spielplatz, d Badi für Chind es Paradies! Ich vermisses total... Falls dir e 3,5 Zi wür lange, müsstisch es mir säge. Ich känne 2 Familie wo uf e 4,5 Zi wartet. Wenn so eini frei wird, wür ich s dir säge.

Gueti Fahrt und gueti Erholig!

@ Krambambuli
Bisch scho oft im Wallis gsi? Was würsch du empfehle zum häre ga?

Krambambuli
Stammgast

@Shorna, ich gah immer uf Fiesch, scho sit minere Chindheit. Vo det us hets wuuuuuunderbari Wanderwääg, und me cha mitem Seilbähnli in Chüebode ufe (Eggishorn etc) wos ebefalls wuuuunderschööööön isch :) Im Winter zum Skifahre wie im Summer zum spaziere. Usserdem hets tolli Restis, mit sonere richtige Ur-Schwizer Chuchi und tollen Bergdesign. Lohnt sich sehr !

Shorna
Senior Member

Beitrag von Shorna »

@ Krambambuli
Das tönt fantastisch. :D Mues ich mal mim GG vorschla.

@ mi deseo
Guet acho?

mi deseo
Newbie

Beitrag von mi deseo »

guete abig ladies

sorry, dass ich mich erscht jetzt mälde. :( aber mir sind guet acho und sind überraschender wies au suuuuper gfahre. sind am samschtig abig am 9ni abgfahre und nach einere stund händ beiti meitelis pfüseled. mir händ eus schön abgwächsled bim fahre undd mitenand plaudered und keine hät mal s'gfühl gha müed z'sii... d'girls sind vor em feriehuus verwached... total friedlichi und ruhigi fahrt gsi. mir sind am 7.35 da acho und händ denn gmüetlich zmorge gässe und sind denn no bitz use go spaziere. nacheme wiietere snack sind mir alli zäme am zwölfi ane gläge (beidi chind sind s'erscht mal imene 90ger bett gsi und die chli 1 3/4jährig, hät sogar no es gschlosses chinderbettli dehei) und alli händ brav pfüseled. die zwei süesse müüs händ eus bis am viertel ab drü schlafe lah...

vo geschter morge bis hüt mittag isch leider s'internet nöd gange. aber jetzt gaht au das wieder. mir gnüsseds da mega, es isch meischtens schöns wätter bis jetzt und mir chöcheled amigs au öpis feins. :)

schöne abig

Bild

Shorna
Senior Member

Beitrag von Shorna »

@ mi deseo
Schön ist alles so ribigslos verlaufe. Ich hoffe, ihr händ e schöni Wuche gha und reised au wieder guet hei.

me:
Ich han rächt e intensivi Wuche gha mit vielne Termine. Am Mittwuch hät e Familie us em bekanntechreis ihres 5 monatige Töchterli müese de Engeli überla. Das hät mich rächt mitgno.
Gahne hüt no ad Fam Expo. Gaht vo eu ai öper?

mi deseo
Newbie

Beitrag von mi deseo »

guets mörgeli ihr liebe

@shorna: ui nei, was für en schock! das isch ja uh truurig! das würd mich au total mitnäh. viel chraft für dini bekannte und au für dich!♡

da ich no i de bretagne bin chani nöd ad fam expo...

mir werde am zieschtig abig abfahre und am mittwuch morge dehei sii, hoffe es lauft wieder gliich churzwielig und ribigslos uf em heiwäg... aber jetzt gnüsse mir zerscht no bitz d'ferie. hüt bliebe mir nomal im garte und tüend sünnele und plantsche und s'gmüetli näh... morn göhnd mir no an märt chli go stöbere... :)

@krambambuli: fiesch tönt ja uh schön mit viiielne möglichkeite. das mueni mir merke... :)

was mached ihr so am weekend und a pfingschte? ich wirde a pfingschte mitere fründin und ihrer 5jährige und ihrem 7 jährige in wald go zälte. das isch amigs uh läss... hämmer letscht summer scho ab und zue gmacht. :)

schöns weekend

Bild

Zwetschge
Member

Beitrag von Zwetschge »

Uuf da isch es zytli nix los den chamer selber nid fluessig gpxsle ud wham lauft öbis.

Neue herzlich willkomme. Ich wohne brütte bo 31gi und ha 2söhn de xavier 8i wird im nov 9i de julien 8mönet wird im september 1s. Uii zyt rasst.

Sorry das ich mich so wenig gmulde ga bi eus isch trubel. Zwangsmässig en maa die hei die drecks bude sorry für de usdruck het im afangs mai kündet. Den hemer na kärete gha bitte bude usw... Ja ez hoffi er findet gli en job. Zerrt ade nerve.

Julien höt langsam krach mit sim grisse brüeder finds u herzig. De julien wet immer die chline lego und de xavi seit immer nei das dörfsch nanig bisch zchli wegem verscglucke und de jukien wird den verruckt.
Krüche dümer na ig de griss brüeder machts amig vor aber er dreiht sich immer wieder vom buch uf de rugge. Defür sitz mer scho sitem 7mt.

So muss wieder bis bald
Euse zwei wunder sind:
Xavier (euses Müggli) 17.11.05
Julien (euse Schöberli) 17.09.13

Zwei engeli mir werdet eui nie vergesse

mi deseo
Newbie

Beitrag von mi deseo »

guete abig ladies

bin letscht nacht wieder hei cho und de tag dur zerscht mal no bitz pfuused. so e freinacht gaht nüme ganz ungstrafft a mir verbie. d'ferie sind uh schön gsi und ich han die ziiet mit minere fründin, mim gottemeiteli (3) und ihrere chline schwö (1 1/2) seeeeehr gnosse. die zwei girls sind eifach uh lieb und uh süess gsi und die 10täg sind riiichtig entspannend gsi. *überglücklich bin*

zwetschge: freut mi dich kenne z'lerne. ja d'ziiet vergaht schnäll... zwei jungs, da häsch ja au rächt action dehei, oder?

tuet mir leid, dass sie dim ma kündet händ. ich druck eu de dume, dass er bald was neus het.
jö die zwei sind süess! und wie verantwortigsbewusst din xavi mit dim chline julien umgaht... wow!

pfused guet...

Bild

Zwetschge
Member

Beitrag von Zwetschge »

@me deseo schön bisch wieder guet hei cho und hesch es gnosse.
Ja de xavi gat u süess mit ihm um. Würkli fascht ke ifersucht ind wenn er findet ez hät de jul meh ufmerksamkeit vo eus den seiters au. Isch au süess weni amigs sege wemer mitemand spiele de papi cha am jul luege seit er amigs nö chasch en mitneh oder eismam wo de gg gluegt het het de xavi ufsmal gseit hol de julien mami. Ich glaub ebe au het au mit sim charakter ztue und er scho viel dure het müsse mache. Ich kranket gha und er gmobbt worde ide schuel. Au hent mir ihn ibezoge ind immer gseit log mami und de papi went namal es kind. Er het den vo sich uus welle bide geburt debi sii ha KS gha. Er het dörfe im rum warte mite hebame und churz in ops. Het sogar de muetterkueche agluegt und alles mit erfolgt und luut gg und hebame trändli ide auge gha aber zue gäh ja nid;-). Denke drum das er so intregriert gsi isch und mir viel redet isch er nid ifersüchtig.

Min maa het evt gli en job gseht emel nid schlecht uus aber ebe vertrag isch nanig unterschriebe...am dunschtig weissi meh.
Euse zwei wunder sind:

Shorna
Senior Member

Beitrag von Shorna »

@ mi deseo
Schön das ihr wieder guet hei cho sind. :-D He he, Freinächt wirsch zuekünftig no es paar ha. ;-)

@ Zwetschge
Wüssed ihr scho chli me wäg em neue Job für din GG?

De Xavi und de Jul sind u herzig mittenand. :-D

@ Krambambuli und mi deseo
Wie gahts eu bi dere Hitz?

Zwetschge
Member

Beitrag von Zwetschge »

Shorna jep er het fe job hrad us cho hüt:-). Morn gat er de vertrag go unterschribe:-). Bi u froh.:-)

Ja de xavi gat u herzig mitem jul um. Hüt hani de xavi schnell gfrögt öb de julien schnell bi ihm im zimmer dörf sii will er si brüellt het ide stube und ich bett suieh a welle bi üs. Xavier ja will im stress bisch;-). De julien liebts wen er cha bim xavier sii, er guggelet amigs u hetzig. Bi echt froh und ife verwantschaft stunets das er nud igersüchtig isch...ich ha wieder msl recht gha;-).
Euse zwei wunder sind:

Antworten