hallo ladies
sorry, bi mir lauft eifach grad nu extrem viel und ich chume chum zum schriebe. oder mag amigs eifach nümme!
also uch schaffe eifach uh viel und denn isch vo mim backezahn no es stückli abgheit und ich han am sa. meh ider weniger notfallmässig müesse zum zahni gah. de hat nu ungläubig dri gluegt und gar nod chonne glaube, das de zah eifach so und grundlos kaputt gange isch. so öpis heb er no nie gseh, de seg ja gspalte und meh weh d'helfti seg bis id wurzle abe use broche. also häts sprütze und e wurzelbehandlig gäh. er hät aber extra nomal nagläse, das er das medi brucht wo am chline nüt macht. uiii, ich hoffe es hät mim buzzli würkli nüt gmacht.
jetzt bini sit geschter wieder am chäller und huus umrume. abfall weg und sache zum istelle ussortiere und platz fürd babysache mache... bin froh dasi da guet vorwärts chume.
han jetzt au scho zwei holzbettli wo ich chan go hole und ganz viel anders! und so e lullababy fäderwiegi bstelli au no... ♡
jöh zwätschge, de julien isch ja härzig!

schön wie's fortschritt mached... oh und es chlises schlitzohr isch er au.
de maxicosi wär cool gsi, aber da hani jetzt scho eine. viellicht chönnt ihn s'krambambuli no bruche?
bim 16wuche check isch alles tiptop gsi. aber d'fa hät nonig sicher chönne säge was es git. so zwüsche de ziele gläse glaub ich es chonnt es meiteli sii. aber am 28.7. hani ja denn s'organscreening und det gseht sies denn hoffentlich besser.
bin nach em fa bsuech no ufd geburtsstation und e liebi hebamme hät mir alles zeiged. bin sooo glücklich, das ich det dörf gebäre. fühl mi richtig guet ufghobe. es wird ja e extra hebamme agfordered, sobald öper mit wehe chunnt. da wird me eifach super betreut...
@shorna, danke fürd nahfrag. jetzt gahts mir wieder guet.

und wenni denn bitz ziiet han, nimmi dis agebot sehr gärn ah! danke viel mal...
so, muen go wiieter mache...
guete wuchestart und liebs grüessli, mi deseo