hallo ladies
sorry, das ich mich es wiieli nöd gmolde han. aber zerscht hani ja so schmärze gha will ich en schub vo de polxarthritis gha han und letscht wuche hani no en ganze nami im notfall verbracht, willi minere huusärztin erwähnt han, dass min bruschtchorb so weh tuet. da hät sie mich wege verdacht uf lungeembolie in spital gschickt.
aber jetzt gahts mir wieder besser. min bruschtchorb tuet mir nüme so weh (sie händ nöd usegfunde was es gsi isch) und au suscht gahts mir prima...
vor allem will ich sit geschter weiss, das ich es meiteli überchume... chans fascht nöd glaube und bin eifach nu überglücklich... ♡
am letschte do hani halbziiet gha! chume mim schätzeli immer nöcher...
für de do gsehts bi mir nöd so guet us, will am mäntig gahts ab is tessin und vorher bini no fliessig am schaffe und wäsche und packe... aber ab mitti auguscht bin ich denn au sehr gärn mal debie!
@krambambuli, schön das so freud häsch a de neue wohnig!
@shorna, wie gahts eu? schön, dass de gross chli id ferie dörf...
@alli neue: schön eu debie z'ha. ich bin 36gi, wohne in oberseen und chume im dezember mis prinzessli über. (isch mis erschte chind) ich wirde elei erziehend sii, aber freu mi riiiesig uf mis wunder!
ah ja, hät zuefällig öper e ahnig wo me sache würkli extrem günschtig chan istelle? han früehner mal bimene "kolleg"paar sache igstellt und zahle 25fr im monet. jetzt hätti en tisch, 15 schachtle, en sofa und 6 stüehl wo er set cho abhole. alles staht sit 3wuche i de stube ume und wartet druf abgholt z'werde. mis mami schiebt ab dem puff verständlicher wies fascht d'kriese und de meint jetzt plötzli er heb jetzt gar kei platz i sim magazin momentan... na supi, und am mäntig verreis ich für 10 täg. jä nu, wirde wohl mal alles ganz hine ad wand stelle und abdecke und am mami en schöne bluemestruss uf de tisch stelle... aber wenni zrugg chum muen das züg def. wäg. wär also offe für idee... merci
so und jetzt mueni no bitz go glette...
schöne abig