Kaiserschnitt - da geht doch alles nach Plan - oder?

Teilt Eure Erfahrungen!

Moderator: Phönix

Lucy
Member
Beitrag von Lucy »

@ galadriel

Natürlich :lol: Linus liebt sie! Sie ist einfach supi!!

@ Melanie

Mach dir keine Sorgen!! Wenn du merkst, dass es mit der Spritze im Liegen nicht hinhaut, dann sag, dass du sitzen möchtest, dann klappts garantiert!! Ich werde das nächste Mal gleich von Anfang an sitzen!! ;-)

Und wenn dein Schätzeli schreiht ist alles vergessen und wenn du dann dein Engel siehst.. dann kannst du an gar nichts anderes mehr denken, als wie schön dein Kind ist!!

Toi toi toi für morgen!!
Lucy & 3 Kids & 2 cats &2 dogs & around 150 fishs

Melanie81

uj

Beitrag von Melanie81 »

@ Lucy

viele dank für diä liebä wort.ich bin hüt zur kontrolle bim doc und den heter nur gseit so ez müemer ernsthaft redä,do hani scho denkt jo ok en kaiserschnitt gits aber daser den no seit das dä gad morn stattfindet het mi gad chli gschockt und ich wo jo eh angst han vor OP's.au man weisch han nöd angst dases üsere chline nudle schlecht goht han angst wili mir da vorstell was döt machet.und dases mi den umhaut.dä grund für diä entscheidig vom kaiserschnitt isch das im urin zviel eiwiss het und zwenig fruchtwasser.verdacht uf schwangerschaftsvergiftig :cry: .und am samstig isch no alläs ok gsi woni im ultrashall gsi bi.jenu zum glück gits diä möglichkeit mit kaiserschnitt aber ebä für mi isches immer no en schock glaub chan eh nöd pfusä hüt nacht.muä morn am 08.00 in spitol itrette.

Rageti

Beitrag von Rageti »

Lucy: Zum Glück...puhuu *undschweissabwisch* ich drücke dir die Daumen dass sich deine Schultern und dein Becken wieder verheilen..*armebist*

Melanie81: *gaanzfestandichdenk* das geht bestimmt gut...aber es ist trotzdem ein komisches Gefühl schon eine Nacht vor KS einzutreten..ging mir auch so beim ersten Kind...und der ist heute schon 7 Jahre alt :wink: :D *grosserknuddelschick*

Melanie81

Beitrag von Melanie81 »

@Rageti

viele dank für dini wort,jo han mega angst aber ebä mach mi nur selber verruckt mit zviel nochedenkä.aber da isch no liechter gseit als gmacht.vorallem wils so kurzfristig isch. liebä gruäss melanie

Lucy
Member
Beitrag von Lucy »

@ Melanie

Mues immer positiv gseh. Wenn si en Verdacht händ uf SS-vergiftig isch es für dich ond s Baby s beschdä!! I welerä Wuchä bisch denä?
Du weisch ja das s Bebe ond s Mami a dem chend sterbe wenns ganz schlimm chond, ond de muesch das eifach positiv gseh!!

Ich druck dir ganz feschd dä Dume!! Du wirsch gseh, es got ruckzuck!!
Chum bisch im OP wirsch scho dis Schätzeli ghöre schreihe ond naher idä Arme ha!!
Isch din Maa debi? Das isch soooo viel wert!! Hätti nie dänkt das mi Maa mer so guet chan helfe bim ne KS.. eifach da si ond d Baggä streichlä!! :D :D :D

@ Rageti

Danke, leider is no nid guet, aber immer besser ;-) Das chond scho wieder!!

Melanie81

Beitrag von Melanie81 »

@lucy

ich bin eze idä 37.wuchä.dä ET wär eigentli am 21.11.06 gsi.und gester hani mitem maa no en witz gmacht und gseit wär jo scho no lässig wens a halloween chunt smile jo und das hani ezä dävo.jo min maa isch au däbi aber er gseht da locker er freut sich natürli mega wiä ich au aber ebä schlofä werdi diä nacht eh nöd chöne.

Buzzeli

Beitrag von Buzzeli »

Gratuliere Lucy!Din Bueb isch würkli ganz en süesse Boy! Guet gmacht! :lol:

Lucy
Member
Beitrag von Lucy »

@ Buzzeli

@ Melanie

Ich hoffe es isch alles guet gange bi dim KS!! Ich ha der hüt morgä scho dä Dumä drückt!! :lol:

Hoffä eui Nudlä isch gsond und munter uf d Welt cho!!

Suny

Beitrag von Suny »

Hallo Luci
Mir hend üs in Zug bim Aargauer/Zugertreffe gseh. Finde din Geburtsbericht echt super, hesch es würklich so erzählt das me meint däbi gsi z'si. Din Sohnemann isch echt mega herzig und ich wünsche eu au nomol alles Gueti und vieli schöni Stunde mitenand.

Lucy
Member
Beitrag von Lucy »

Hallo Suny

Vielen Dank! Ich hoffe du kannst deine Kugelzeit noch geniessen! Es ist eine wunderschöne Zeit - jetzt im Nachhinein vermisse ich meinen schönen Bauch schon etwas!!
Dafür habe ich nun unser Wunder in den Armen - aber eben der Bauch und das Kind immer zu spüren, dass ist wirklich sooo schön!! :D

Vielleicht bis bald - bei einem weiteren Aargauertreffen in Zug :lol: 8)

Melanie81

Beitrag von Melanie81 »

@ lucy

jo erä gohts super guät sind gester hai cho.si isch mit 3720gr und 48cm uf d welt cho :-) super gwicht gel für da das sie 3 wuchä zfrühä isch :-),d narbe tuät au nümä weh,nur min bluetdruck wet eifach nöd abä.und ez mueni morn nomel in spitol miterä wil d wert weg dä gelbsucht z höch sind,ev muä si nomel en tag uf da billi bettli aber hoffäs nöd.

Lucy
Member
Beitrag von Lucy »

@ Melanie

Wow das freut mich! Gratuliere dir herzlich zur Tochter! Wie heisst denn dein Sonnenschein?
Linus kam 11 Tage zu früh und war 4kg und 52cm 8)

Drück dir die Daumen für morgen!!

Melanie81

Beitrag von Melanie81 »

@ Lucy

üse schatz heisst Lily Anna.jo d wert sind abe gange und sie het au zue gno zum glück,ez mueni no am donnstig id kontrolle und den sötts guet si :D

Lucy
Member
Beitrag von Lucy »

@ Melanie

So schön!! Das freut mich uh für eu!!
Schribsch au en Geburtsbricht?

Chan mer eues Schätzeli irgendwo aluege?

Lily Anna isch en uh schönä Namä!! Anna wär bi eus au bi dä Favoritä gsi wenns es Meiteli gäh heti!

Antworten