Hallo zusammen
War schon jemand im Hotel Lagant in Brandnertal und kann etwas dazu berichten?
Sind jedoch auch offen für andere Ideen. Es darf auch im Bregenzurwald oder sonst wo sein. Jedoch nicht weiter als Serfaus.
Bin gespannt euch euere Rückmeldungen.
Hotel Lagant in Brand - Österreich
-
- Newbie
Re: Hotel Lagant in Brand - Österreich
In brand känni mi leider nöd us, eimal det anere hochziitsfier gsi, weiss aber nöd wies hotel heisst!
Mir sind immer in schruns im auhof oder im hotel cresta in tschagguns
Mir sind immer in schruns im auhof oder im hotel cresta in tschagguns
-
- Junior Member
sind etz grad im hotel valavier in brand gsi www.valavier.at chani wärmstens empfehle, mir gönd all jahr im summer
-
- Junior Member
Und jetzt weiss ich au wies hotel heisst... Valavier, genau das isches gsi!! Wunderschön...
mir sind im lagant gsi, wo eusi tochter 17mt alt gsi isch. es chunt chli druf aa wie alt dini chind/dis chind isch. d'uusstattig im zimmer isch guet gsi, d'chinderbetreuig hät eus nöd so interessiert (sind chli go wandere), es hät geländegängigi kiwä zum uslehne. d'badelandschaft isch eher sehr chli grate und de spielbereich isch damals chli improvisiert gsi (zumindest häts so gwürkt). es chunt chli druf aa was ihr wetted, mir händ damals eigentlich is andere famhotel welle, is scesaplana, das isch aber uusbueched gsi
-
- Newbie
Danke für die vielen Tipps.
Das Valavier habe ich auch angeschaut. Jedoch habe ich gesehen das die erst ein Kinderangebot ab 3 Jahren haben. Unsere Maus ist erst 2 Jahre alt. Aber das Hotel sieht toll aus.....
Das Valavier habe ich auch angeschaut. Jedoch habe ich gesehen das die erst ein Kinderangebot ab 3 Jahren haben. Unsere Maus ist erst 2 Jahre alt. Aber das Hotel sieht toll aus.....
Das Valavier ist echt super! Waren schon mehrmals dort. Das Kinderangebot können alle Kids nutzen, sie kann halt einfach nicht in dir Betreuung.... Ist uns persönlich eh nie wichtig.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk