Entscheidung für/gegen eine Ss bei grosser Ss-Übelkeit?
Moderator: Züri Mami
- Sandchörnli
- Newbie
Entscheidung für/gegen eine Ss bei grosser Ss-Übelkeit?
Zwei tolle und gesunde Kinder dürfen durch unser Heim tollen.
Wir sind super Happy - machen uns aber Gedanken über ein Drittes...
Mir war bei beiden Schwangerschaften bis zur 20. Woche übel mit Erbrechen, Richtung Hypermesis.... Ich war auch im Spital und jeweils 3 Wochen krank geschrieben.
Sonst hab ich mich durchgequält...
Hatte Itinerol und Paspertin... Nichts half wirklich...
Mein Wunsch nach einem Dritten Wunder ist da, auch wenn ich noch mind. Ein 1/2 Jahr warten möchte.
Wir hätten auch Platz, Zeit, Geld...
Aber!!!! Ich hatte grad zwei mal Magendarm...und ich kann mir nicht vorstellen, das ganze nochmals durchzumachen! Ich kann so nicht für meine Familie sorgen!
Aber nur wegen dem, den Kinderwunsch verabschieden?
Wem ging es gleich?
Wir sind super Happy - machen uns aber Gedanken über ein Drittes...
Mir war bei beiden Schwangerschaften bis zur 20. Woche übel mit Erbrechen, Richtung Hypermesis.... Ich war auch im Spital und jeweils 3 Wochen krank geschrieben.
Sonst hab ich mich durchgequält...
Hatte Itinerol und Paspertin... Nichts half wirklich...
Mein Wunsch nach einem Dritten Wunder ist da, auch wenn ich noch mind. Ein 1/2 Jahr warten möchte.
Wir hätten auch Platz, Zeit, Geld...
Aber!!!! Ich hatte grad zwei mal Magendarm...und ich kann mir nicht vorstellen, das ganze nochmals durchzumachen! Ich kann so nicht für meine Familie sorgen!
Aber nur wegen dem, den Kinderwunsch verabschieden?
Wem ging es gleich?
Boy&Girl&Girl
Miteme Stärnli tief im Härze
Re: Entscheidung für/gegen eine Ss bei grosser Ss-Übelkeit?
Liebes sandchörnli. Du sprichst mir aus dem herzen. Hatte allerdings die hyperemesis gravidarum. Mehrere wochen stationär, das einzige was geholfen hat war solumedrol. Komm doch in unsere selbsthilfegruppe auf fb, ist zwar eine deutsche seite, aber da triffst du auf ganz viel verständnis
Also ich hatte die ersten 2 mal wenig Übelkeit und beim dritten diese Tortur die du da beschreibst. Es war der Horror mit den 2 kleinen Kindern, Job und Hauhalt. Konnte nichts mehr riechen, nicht mehr kochen, nicht mehr arbeiten, einfach nichts. War wirklich nicht schön und ich hatte so ein schlechtes Gewissen gegenüber allen Beteiligten.
ABER, im Nachhinein hat es sich gelohnt. Der Kleine ist ein wunderbares Wesen und das einfachste Baby [-]
Es muss ja auch nicht heissen das es dir wieder so geht, ist ja jede SS anders.
ABER, im Nachhinein hat es sich gelohnt. Der Kleine ist ein wunderbares Wesen und das einfachste Baby [-]
Es muss ja auch nicht heissen das es dir wieder so geht, ist ja jede SS anders.
I cha di au sehr guet verstoh, bi mir sinds zum glück nach 16 wuche ufghört und het no wesentlich schlimmer chöne si. Aber vor dem het i binere erneute schwangerschaft u respekt. Aber eswie han is au sletschte mole gschaft. I müest sicher viles vorchoche für dkids und gfrüre (zletscht mole hend kolleginne kochet und ha zesse gschenkt becho das is nur no chan wärme). Es gebt au no anderi medis wo gege dübelkeit dörftsch neh wie zb s zofran. Allefals zum arzt oder mit spitex für Infusion. I bi amigs zur fa dermit i nid is spital ha müese. Aber es isch eifach nur es dürlide, aber i würs für es baby mache. Du hesch nachher so öbbis schöns und wirdsch vilfach entschedigt.
- Sandchörnli
- Newbie
Oh danke für eure schnellen Antworten!
Ja leider geht es ja einigen so...
Danke mv84, ich mach dir Morgen ev ne PN wegen der Gruppe...
Mehrere Wochen stationär... Oh man! Das ist heftig... Wie lange hattest du es?
Hast du auch den Wunsch nach einem zweiten/dritten...?
Mia,ja ich würde es ja sooo hoffen,wenn es dann besser gehen würde... Ich weiss jede ss ist anders...aber meine Beschwerden waren recht ähnlich...
Der Gedanke,wir haben ja zwei tolle Kinder...ist halt auch präsent. Aber "nur" wegen dieser schwierigen Zeit, es nicht mal versuchen? Mhhh, ich habe zwar viel Hilfe, aber ich kann das doch nicht nochmals allen "antun".
Bei meiner 2 SS war mein Junge erst 9Monate. Er schlief noch 2Mal am Tag... Da konnte ich mich auch mal hinlegen... Aber jetzt? Oder ich warte bis sie im Kindergarten sind???
Danke Blüemli auch für deine Worte! Ja gäll Zofran... Meine Ärztin wollte mir das nicht geben-warum weiss ich nicht...
Aber ich habe gewechselt...und die Praxis ist nur 1Minute von mir entfernt!
Ich könnte also immer hinrennen.. Hi hi
Ja, ich hab ja auch noch Zeit,bin noch u30, aber das Thema beschäftigt mich einfach...
Ja leider geht es ja einigen so...
Danke mv84, ich mach dir Morgen ev ne PN wegen der Gruppe...
Mehrere Wochen stationär... Oh man! Das ist heftig... Wie lange hattest du es?
Hast du auch den Wunsch nach einem zweiten/dritten...?
Mia,ja ich würde es ja sooo hoffen,wenn es dann besser gehen würde... Ich weiss jede ss ist anders...aber meine Beschwerden waren recht ähnlich...
Der Gedanke,wir haben ja zwei tolle Kinder...ist halt auch präsent. Aber "nur" wegen dieser schwierigen Zeit, es nicht mal versuchen? Mhhh, ich habe zwar viel Hilfe, aber ich kann das doch nicht nochmals allen "antun".
Bei meiner 2 SS war mein Junge erst 9Monate. Er schlief noch 2Mal am Tag... Da konnte ich mich auch mal hinlegen... Aber jetzt? Oder ich warte bis sie im Kindergarten sind???
Danke Blüemli auch für deine Worte! Ja gäll Zofran... Meine Ärztin wollte mir das nicht geben-warum weiss ich nicht...
Aber ich habe gewechselt...und die Praxis ist nur 1Minute von mir entfernt!
Ich könnte also immer hinrennen.. Hi hi
Ja, ich hab ja auch noch Zeit,bin noch u30, aber das Thema beschäftigt mich einfach...
Boy&Girl&Girl
I bi ganz am afang vode ss binere kinesiologin gsi (eigentli wegem hund,aber sie hät mir au mega gholfe)[-]
Sie het mir denn homöopathischi tröpfli gäg sschlecht si empfole und die hend super gnützt!
Versuech doch susch au mol so öpis.
Lg
Sie het mir denn homöopathischi tröpfli gäg sschlecht si empfole und die hend super gnützt!
Versuech doch susch au mol so öpis.
Lg
Hi hi sandchörnli, benutzisch jedesmole ires wc[-], es chunt so drufa wa füre fa das dhesch. Ir erste schwangerschaft het mit dpraxisassistentin und dfa gseit da ghöri derzue, i mües öbbis esse, es joghurt werdi wohl go. Derzue ghöre tuets jo scho, aber e chli empathie wer scho nid schlecht. Dete han i itinerol becho und gholfe hets gar nüd, de han i d fa gwechslet, si het mir de szofran verschribe, mi het ales ztrinke und esse nur no agwideret, im urin chönds jo teste ob dehydriert bisch und so han i de amigs verbi chöne wen i e infusion brucht han und bi chrankgschribe worde. Die ir erste ss het mi nie und nimmer chrank gschribe. I bi zum glück au no jung. Loh dier die zit wo bruchsch und bis es für eu stimmt und du gnueg energie hesch. De wirdsch es au packe das dürizstoh.
Smile i weiss wie du di füehlsch. Ig bi i de erste beide ss jedesmau weg Hyperemesis im Spital gsi.[-] gnützt het NÜT u i ha echt aube nur no ghület. Woni vor 4 Jahr mit mim neue Fründ bi zämächo, us um Ching gange isch, hani mega Panik gha vor dem. Aber i ha glich Ching wöue mit ihm. Tja chum ss geit d Chotzerei los[-] lustigerwis
bini dasmau grad um haaresbreite am Spital entcho. Hmmm auso ischs doch irgendwie besser worde? Ha mau ghört im alter werd das besser[-] bi nach dere ss gwollt grad wieder ss worde. Allerdings scho seeehr rasch. Mini Chline hei 14Monet unterschied. Da het mir öpper dr Tipp gä zum Chines z ga. Bi zu eim wo würklech us China chunnt u itz hie praktiziert. Er het mir akupunktur gmacht u gschröpft. Derzue hani es Krütermedi bercho wo aaaabartig grusig isch gsi, aber das u no seabands us de Apothek hei effektiv gnützt - zum erste Mal!!! Ha dür die ss o müesse erbreche u mir isch chotzschlecht gsi, aber nur max 5 Mal pro Tag. Es isch soooo schön gsi
i würd das o versueche hesch ja nüt z verlüre. U lug o we mer üs wortwörtlech d Seele usem Liib chotze; es isch wenigstens für öppis. [-][-][-] me berchunnt dr Lohn när derfür[-]️ i würds wieder so mache - trotz Erbreche. I hoffe sehr bi dir wirds o so si. Tönt itz doof, aber i würd luege, dass du würklech zum ne Chines chasch u nid zum be Schwizer oder so [-][-]️
U schlimm erbreche hani geng bis i die 20Wuche gha när het besseret,
bini dasmau grad um haaresbreite am Spital entcho. Hmmm auso ischs doch irgendwie besser worde? Ha mau ghört im alter werd das besser[-] bi nach dere ss gwollt grad wieder ss worde. Allerdings scho seeehr rasch. Mini Chline hei 14Monet unterschied. Da het mir öpper dr Tipp gä zum Chines z ga. Bi zu eim wo würklech us China chunnt u itz hie praktiziert. Er het mir akupunktur gmacht u gschröpft. Derzue hani es Krütermedi bercho wo aaaabartig grusig isch gsi, aber das u no seabands us de Apothek hei effektiv gnützt - zum erste Mal!!! Ha dür die ss o müesse erbreche u mir isch chotzschlecht gsi, aber nur max 5 Mal pro Tag. Es isch soooo schön gsi

U schlimm erbreche hani geng bis i die 20Wuche gha när het besseret,
Do les ich sehr gern met, mer esch au so schlimm schlecht gsi und ich weiss ned wieni da nomol met zweijährigem Chliichind öberstoh chan.