Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Der Treffpunkt für Mamis in spe mit demselben Entbindungsmonat
Antworten
natchen86
Junior Member

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von natchen86 »

Guete morge zäme

i mäude mi ou wider einisch us dr versänkig ;-) Hoffe es geit aune guet?

@alessa: und gits News?

@balouli: gäu du hesch doch die Wuche FA Termin gha??

@alle anderen: Wie heiters so?

@me: i bi jetz 8+6 und irgendwie hani scho z gfühl das mr mini hose nüm so passe wie no vor 2-3 Wuche ;-) mues gestoh dasi bereits SS- Hose alege damits bequemer isch 8) Beschwärde si vo Tag zu Tag unterschidlech, vorgeschter Übelkeit für 3 und geschter und hüt nüt? nur chli es leichts zie im UL und abartig dünnhütig :roll: . isch gloub normal das d beschwärde ungerschidlech si oder?
Es geit no sooo lang bis mr üses Würmli wider gseh.... hät nid dänkt dasi so ungeduldig cha si... :P
Bild

nächster Termin:
03.07.2016 ET :-)

balouli
Member

Beitrag von balouli »

Hoi mitenand,

Nur churz en egopost, sorry aber ich bruchs grad. Han am mäntig ett gha, nackefalte sind guet gsi :) aber ich han na müsse bluet gäh, er hät gseit das tüends immer au na i schicke aber wänn nackefalte guet isch den isch s bluet meischtens au guet. Jetzt han ich hüt s telefon übercho ich muen verbii ga de bluettescht bespräche... mach mir grad mega sorge... han mitem mami vo mim fründ telefoniert will sie da chli besser drus chunnt als ich und d arztghilfin hät mir nüt dörfe säge, s mami vo mim fründ hät gmeint es chan au sii das i mim bluet vo öpisem en mangel isch und ich drum verbii muen... aber het mir d arztghilfin den nid chöne säge ich muen mir kei sorge mache? Han grad chli chaos i mir ine.... morn abig am halbi 6i chani zum fa, drucked mir dume.

Danke vielmal fürs "zue läse"

Sarenz
Member

Beitrag von Sarenz »

Ou balouli, das isch verständlich dass da verwirrt! Mach der aber kei sorge! Es wird der morn sicher alles erklärt! Es isch möglich, dass s bluet + nackefalte zäme ev. es gwüsses risiko ergäbe..aber de chönntsch de panoramatest mache, wo denn au zahlt wird vode KK und ebbe, ned vergässe es wär denn nur es risiko. Es cha aber au öbbis ganz anders si! Wird scho guet cho.. Ich dänk morn ah di, gisch bscheid...
Euse chli Sunneschin und s gröste Wunder isch am 7.12.15 ufd Wält cho..

Sli84
Member

Beitrag von Sli84 »

@JeyJey: schön händär s Wichtigschtä pöschtälät, dänn sindär parat :-) Isch schwierig xi zum usläsä? Git ja ä rächti Uswahl, z.B. a Chinderwägä... vor däm grauts mir scho chli ;-)

@Sarenz: super, dass ez weisch, dass au s Härzli tiptop isch :-) Schmärzä und Insulinsprützä tönt nöd so toll, aber defür häschäs gli gschafft

@natchen: bi mir sind d Beschwerde au sehr wächselhaft. Im Moment hanis sehr mit dä Müedigkeit... Verschtah dini Ungeduld. Ich han zerscht tänkt, ich hett min erste Ultraschall au scho lieber früähner gha, aber ez bini grad froh, dassi erst einä hinder mir han und dänn am Ziischtig an zweitä tärf und dänn gahts nachär au nüm sooo lang bis zum ETT.

@balouli: guät dass d Nackefaltä idä Norm xi isch! Han nöd gwüsst, dass bidä Standard-Bluetentnahm au so Sachä teschtät wärded. Hett vo däm her au endär uf en Nährstoffmangel, Schilddrüüseunder/überfunktion, öpis mit de Antikörper oder käi Ahnig was tippät. Und das cha mer ja sicher alles behebä. Aber känn mi leider gar nöd uus, drum truck där eifach fescht dä Tuumä, dassäs nüt Schlimms isch!!

alessa
Member

Beitrag von alessa »

Balouli: ich drücke dir fest die Daumen das der heutige Nachmittag schnell vorüber geht!
Als bei mir der ETT gemacht wurde, wurde glaube ich auch blut genommen aber wegen den Röteln und usw.
Ihr habt ja den panoramatest nicht gewünscht, würde ich frech finden wenn sie es einfach gemacht hätten.
Sag uns doch bescheid wenn du magst.

Natchen: ja das Gefühl kenne ich :lol: ich habe auch sehr früh bereits Umstandshosen getragen.
Am liebsten würde man täglich in den Bauch schauen gell?!

Me: da tut sich garnichts im Moment :roll:
Bild

Sarani
Newbie

Beitrag von Sarani »

Hallo Mädels
ich gehör zwar noch nicht in diese Gruppe aber hoffe dass ich bald dabei sein kann.
erstmal herzlichen glückwunsch an alle und eine wunderschöne Schwangerschaft, geniesst es :-)

Ich hab nur eine kurze Frage an die, die vor ihrer Schwangerschaft auch PMS hatten.
Was hattet ihr für Frühanzeichen?
Hattet ihr die selben Beschwerden wie normal vor der Mens (Kopfschmerzen, Brustschmerzen, Unterleibsschmerzen...)
bin jetzt im ZT 28 von 29 (30) und werd noch wahnsinnig mit den Anzeichendeuten.
Ich hatt in der zweiten Zyklushälfte die selben Beschwerden wie sonst auch, nur dass meine Brust diesmal anders wehtut. Sonst ist meine Brust immer angeschwollen und tut aussen weh, diesmal schmerzt die ganze Brust aber vor allem in der Innenseite.
Ich frag mich ob das ein Zeichen für eine Schwangerschaft ist oder doch wieder PMS. :-(

Sarenz
Member

Beitrag von Sarenz »

@ETT
Also mein Arzt erklärte mir das so: Nackenfalte + Blut wird eigentlich immer gemessen/genommen und dies ergiebt zusammen ein Risikowert 1:.... Das Blut ist von dann aber von der Mutter und nicht gefiltert. Beim Panoramatest wird beim Blut die DNA des Kindes herausgefiltert, darum auch so teuer..grösserer Aufwand. Wenn Nackenfalte + normales Blut ein erhöhtes Risiko anzeigen dann kann man den Panoramatest machen lassen, welcher dann auch bezahlt wird von der KK. Oder wenn gewünscht von Anfang an Panoramatest, dazu müsste man aber eine Einverständniserklärung unterschreiben (wäre bei mir auf jedenfall so gewesen)

@Sarani
Frühanzeichen: Ich hab eine Woche vor NMT Kaffee nicht mehr gerne gehabt und Gurke schmeckte auch etwas komisch. Brustspannen und Mensartiges ziehen hatte ich ebenfalls.. also wie PMS. Drücke dir die Daumen!

@me
Heute mein letzter Arbeitstag! Es ist ein komisches Gefühl, ich freue mich aber auch noch ein wenig Zeit für mich zu haben :-)

balouli
Member

Beitrag von balouli »

So mir sind wieder dihei vom arzt. Ich bin beruhigt das mit trisomie 18 und 13 alles i de norm isch. Trisomie 21 (down syndrom) seg i mim alter es risiko vo 1:600 und i mim bluet häts öpis gha und jetzt isches uf 1:110 gsunke. Ich gahne jetzt am mäntig ga bluet ab gäh für de panoramatescht, eifach das mir gwüssheit händ, bhalte tüends mir sowiso egal was usechunnt....

@sarenz: mir hät de fa gseit mir müssed de tescht sälber zahle...
gnüss diä ziit na wo du häsch für dich ;)

Sarenz
Member

Beitrag von Sarenz »

@balouli
Bini froh hesch jetzt klarheit!
Das stimmt so nit..sit dem johr juni oder juli wird de test zahlt wenn es erhöhts risiko vorhande isch! Ich weiss nur ned wie höch das risiko muess si..aber klärs uf jedefall mol ab mit de KK! Oder im internet findsch secher au öbbis drüber!

Sarenz
Member

Beitrag von Sarenz »

Has grad gfunde, wenn s risiko höcher als 1:1000 isch wirder zahlt.. Alsi wär das bi dir de fall..

balouli
Member

Beitrag von balouli »

Danke sarenz, ich lüt am mäntig mal minere kk aa und frög... ich wär ja sowiso under 1:1000 gsi...

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

@balouli: De muesch nöd sälber zahle!! S'Risiko isch ja höcher als 1:1000. Muesch eifach luege, dass de FA bim Tescht ned 'auf Wunsch' achrüzlet, sondern vermerkt, dass er's empfiehlt. Mach der trotzdem kä allzu grossi Sorge, es chunnt sicher alles guet, da bini sicher. :)

@Sli: Es isch no gange... noch 3 Wäge hämmers gha 8) und bim Zimmer heds eh nor 2 gha, wo dMöbel unde zue gsii sind - da isch dWahl eifach gsii. Weiss gar nöd, wieso all Chinderzimmermöbel unde offe sind (Rieseschlitz), will doch denn nöd jedesmal för Nuggi, Spielsache und Chatze det drunder chrüüche... :wink:
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Wendy
Member

Beitrag von Wendy »

@balouli
Ich han bim erschte Chind öppe 1:60 Risiko gha nach em Bluettescht. D Nackefalte isch tipptopp gsi. Mir händ dänn de Panoramatescht gmacht und alles isch guet gsi. S Resultat wird im Januar 2 Jährig und hilft grad am Papi Chinderzimmermöbel zämmä baue[emoji6]

Bi mir isch au scho Wuche 36. d Ziit rast und d Täg sind eifach z churz. Zum Glück han i kei Beschwerde usser Müädigkeit und ab und zue en herte Buch... Mir sind nämli nonig parat... Wenn s jetzt würd cho müässt min Maa no s Bett und de Wickeltisch allei ufbaue und no all Chleidli im Chäller sueche und wäsche [emoji6]
Da chan i nacher grad de Techniker für d Maschine beschtelle....

Jetzt gits ja denn da hoffentlich gli viel Geburte. Wünsche eui allne alles Gueti dazue.

Allne es schöns Wucheend

natchen86
Junior Member

Beitrag von natchen86 »

Guten morgen zusammen

So wie geht es euch?

@balouli: Wie geits dir? Hesch mit dr KK chönne luege?

@Sarenz: Hesch di letscht Arbeitstag gnosse und di scho chlei deheim agwöhnt? :D

@Wendy: und heiter scho chli chönne vorwärts mache mitem Chinderzimmer? Duet sech scho chlei öpis?

@Alessa: uuuund? immer no nüt??

@JeyJey: i fröie mi ou scho wemer de chöi go Babysache shoppe :-) :-) Mir müesse eigentlech nur ä Wickelkomode ha. z Bettli und dr Stubewage duet mis Grosi "ufmotze", isch nämlech das wo scho ig bi drin gläge ;-) 8)

@Sarani: weisch scho me? hesch ä Tescht gmacht? i ha nur im Nachhinein paar Sache wo mir sind ufgalle, z.B. ha ig immer 2-3 Tag vor dr TR zimli unreini huut gha -> dasmou nid... und i ha no nie im mim läbe schuppe gha, und 2 Tag nach NMT hani dr chopf vou gha :shock: schüsch eigentlech keini witere azeiche... Ersch nachdäm ig Positiv teschtet ha :lol: :wink:

@me: naja, immerno dr ganz Tag so bääää... und müüüed, aber schüsch geits mr eigentlech tip top :-) Ab und zue zwickts und zwackts im UL aber ha mi scho chlei dra gwöhnt :lol:

So, i wünsche aune ä einigermasse beschwärdefreie Tag
Bild

nächster Termin:
03.07.2016 ET :-)

Deidelina
Member

Beitrag von Deidelina »

Hallo Zusammen

Kurzer Egopost.

Am 22.11.15 um 20.45 Uhr ist unsere Kleine zur Welt gekommen.
Nach endlich regelmässigen Wehen, jedoch mit der Nabelschnur um den Hals, wurde sie per Kaiserschnitt geholt.
Ihre Masse sind 47cm und ein Kampfgewicht von 2410gramm.
Das Gewicht hat sie jetzt bereits wieder drauf.
Alles in allem geht es uns recht gut.
Bild

Wendy
Member

Beitrag von Wendy »

Liebe Deidelina
Gratuliere dir ganz herzlich zur Tochter. Ich hoffe ihr geniesst die Kennenlernzeit.
Übrigens super Geburtsdatum[emoji3]ich hab das selbe einfaaach viel älter....

Bienchen84
Senior Member

Beitrag von Bienchen84 »

Liebe Deidelina
Ich gratuliere dir ganz herzlich zu eurem kleinen gesunden Wunder!

Geniesst die Zeit und weiterhin gutes Kennenlernen!
Bild

7 Jahre unerf. KiWu
3x IUI -> 👎🏻
2x ICSI nat. -> 👎🏻
IMSI mit Präimplanationsdiagnostik 2020-2021 in Bregenz
03/21 * für immer im Herzen

alessa
Member

Beitrag von alessa »

Deidelina: herzlichen Glückwunsch zur Tochter! Geniesst diese Kennenlernzeit!

Balouli: finde es toll von euch das ihr es so oder so behalten wollt, drücke euch aber weiterhin die Daumen das alles gut kommt :wink:

Wendy: noch einen guten Endspurt!

Me: alles ruhig und soweit alles ok mit dem Würmli!
War gestern in der Akupunktur zur Geburtsvorbereitung, jetzt mal schauen was passiert, es zieht schon etwas mehr im Rücken und Bauch.... :lol:
Bild

balouli
Member

Beitrag von balouli »

Jöö deidelina, gratuliäre herzlich zu euere tochter und wünsch eu e wunderschöni känne lärn zii :) :)

@alessa: isch ja au chli komisch das sit du d wehe hemmer abgsetzt häsch sich nüt meh tuet, oder?

@wendy: danke dir, macht mir scho au grad hoffnig das alles guet chunnt bi mir.
wow du bisch scho i de 36 wuche? Mir chunnts vor als hetsch du erscht grad positiv teschtet :)

@me: de kk hani aglüte, ich muen mit de rechnig es begleit schriebe vom srzt mitlege wieso das sie selled zahle ind den entscheided sie was mached, bin ja mal gspanne aber bin eigentlich recht optimistisch das zahled. Han am mäntig bluet abgäh und jetzt heissts öpä 2 wuche warte....
susch gahts mir rächt guet, s erbräche am morge hani immerna aber das hört sicher bald uf... hüt gahni mini erschte schwangerschaftshose ga chaufe, mini jeans sind eigach def zäng obeohl ich find mer gseht na gar kein buch ;) und chinderzimmer gömer hüt au grad ga aluege/chaufe ;) :)

Ich wünsch eu allne ganz es schöns tägli

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

@Deidelina: Herzliche Glückwunsch zum Töchterli!! Sooooo schööööön!! :D

@balouli: Tönt doch scho mal guet *Daumenhoch*

@natchen: Wünsche dir denn vill Spass bim Shoppe!! :wink:

@me: Hüt merki min Buuch... bi über 10 Stund nonstop uf de Bei gsii, isch wohl chli z'vill gsii. Sosch bini ok, scho 17. Woche... min Buuch isch irgendwie scho riesig :shock: :lol: jänu. Nächschte FA-Termin isch denn am 11. Dez.
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Antworten