Hallo ihr lieben
Ich habe eine Frage:
Was gibt es für Möglichkeiten den unterhalt zu rechnen?
Mein ex und ich würden dies gerne außergerichtlichen tun.
Er möchte das ich die kosten für unsere sohn aufschriebe die familienzulagen abziehe und diese dann mit einem dreisatz prozentual zu unseren löhnen rechne. Ich habe ein ungutes Gefühl dabei. Kann mich jemand über die rechtlichen Möglichkeiten aufklären?
Vielen Dank
Unterhalt
Moderator: conny85
Re: Unterhalt
hmm also es git soo viel versteckti chöste...ich find sini idee ja scho guet, für mich würs aber bedinge dass ihr wüki 50/50 betreued... d'chöste für es chind schiined am afang ja nöd so höch, aber was isch mit de ganze betreuuigsarbet, pensionskasseusfall, iikommensibuess etc. - viel glück☘
Manche Menschen sind nicht klassisch dumm - sie haben bloss Pech beim Denken
Normau sis 17% vo sim Lohn wo är muess zahlä plus Chinderzuelagä je nachdäm ob du die bechunsch oder är, meistens dä wo schaffet.
Würd weni di wär ä Ungerhautsvertrag machä so isches "Dingfescht" dä muess KESB oder dBehördä gnämigä....
Informier di guet lieber einisch meh aus einisch zweni, guetä Rat us eigeter Erfahrig....
Würd weni di wär ä Ungerhautsvertrag machä so isches "Dingfescht" dä muess KESB oder dBehördä gnämigä....
Informier di guet lieber einisch meh aus einisch zweni, guetä Rat us eigeter Erfahrig....