Juhu auch wir legen los Teil 4...

Schwanger oder noch nicht?

Moderator: Züri Mami

Antworten
Phylis
Junior Member

Re: Juhu auch wir legen los Teil 4...

Beitrag von Phylis »

@all
denn stell ich mich mal alle vor :D

also ich bi glaub i jeder Hinsicht en "newbie" :lol: - ich bin 30gi und mir sind im 1. richtige ÜZ. Ich ha inzwischen gläse, dass viel Iblidig oder usglöst dur de Wunsch isch, aber ich ha mi nachdem ES ganz andersch als süsch gfühlt und zgfühl gha, dass es grad klappt het. ich bin denn biz go recherchiere....denn ich ha mi bis ez würkli no nie mitem Thema KiWu usenandergsetzt und bis det ane au nit devo usgange, dass mer öpis chönt gspüre so früh, aber ebä denn hani gläse, das einigi Frau das doch intuitiv gespüret. Naja ebä....eigentli han ichs welle ganz easy näh und denn eifach mal überrascht si, wenn d Mens mit chunt...aber ez bin doch extrem nervös (also ich halte fast nöme us bis höchst WE) bis "döf" en Test mache (de allerallererst i mim Lebe - ha so es Ding no nie i de Hand ha :oops: ). D.h. ich bin ez ca. ES+6/7 - aber inzwischen nach all dem läse im Internet nöme so optimistisch, dass es würkli bim 1. ÜZ hihaut.....Aber wenns highaue het, brich ich glaub i Träne us....

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

@Phylis: Das glaub ich dir, bi mir ischs im Auguscht 2015 genau gliich gsii. Vo nütem en Plan und sofort im 1. ÜZ schwanger (min Schwiegervater het Afang Auguscht ebe erfahre, dass er a Chräbs sterbe wird, drom hämmer so Hals über Chopf losgleit). Ich ha au grad sGfühl gha, dasses klappt het, aber denn es paar Tag vor de Mens hani gliich nömm dra glaubt, well dSymptom ähnlich wie Mensschmerze gsii sind. Woni de positiv Tescht gseh ha bini so nervös worde, dasi grad Angscht übercho ha, ich chönnts weg de Ufregig grad wieder verlüre :lol: ich ha denn au 2x Bluetige gha (7.+8. SSW), das isch denn nöd so witzig gsii :? sosch isch alles guet gange zum Glück. Ich bi eigentli sehr positiv igstellt, was s'schwanger werde im Oktober betrifft, hoffentli stimmt mis Gfühl denn au, ich bi en sehr ungeduldige Mönsch leider... :roll: Ich drück der denn Düüme bim Teschte, isch en bsundre Moment, wenns klappet het!
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Phylis
Junior Member

Beitrag von Phylis »

@JeyJey
Oje - aber so schön häts im 1. ÜZ grad klappet - het denn de Grosspapi sind Enkelin no döfe kennelerne?
Oh denn machschmer ja schon fast wieder Hoffig :roll: - aber es isch ja doch eher selten, dass es im erste Anlauf klappet....
aso ich weiss nit, wie ich die Wuche durestah und denn obi mi überhaupt getrau teste...
hey wünsch Euch no tolli Ferie.
GLG, Phylis

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

@Phylis: Nei, er isch zimli gnau i de Mitti vo de SS gstorbe :cry: ...aber wenigschtens het er no gwüsst, dass er Grosspapi isch und wie die Chliini heisst. Ihre 2. Name isch sin Vorname gsi (isch unisex). Bi ja scho gspannt uf dis Teschte!!

@all: Guete Wochestart!

Phylis
Junior Member

Beitrag von Phylis »

@JeyJey
Ojemine - aber schön het er das no gwüsst und bi sicher dass er ganz stolz tuet zueluege wie sie gross wird :-). (Bi mim Gottemeitli isch was ähnlichs passiert und mir stellet eus das so vor, dass es so isch :-D).

@all
Au e guete Wuchestart

missre85
Vielschreiberin

Beitrag von missre85 »

@phylis härzlech wöukomme da be üs! :mrgreen: Wönsche der ganz vöu Glöck, dasses scho im 1.Zyklus igschlage het ond nömm muesch hibble! :D

@jeyjey oh sorry, dämfau hani nüt gseit wäge Zwärg, be ou nor 1.56 chli! :mrgreen: Ah so esch das, ja de be eg froh, wot nämlech ned onbedengt e KS! :?
Ja das met de Muskle hani scho ghört, aber grad 4kg fengi chli krass! :shock:
Oh ja, 8 Täg sei chli wenig, aber vellech esch das no wägem Stille? Vöu Spass ide Bärge! :mrgreen:

@butterfly freut me gahts der chli besser ond dasses bes jetzt no locker chasch gseh metem SS wärde!
Esch ja ganz normau, dass du trurig gsi besch i dere Situation onds ned so hesch chöne gönne wie normau, aber dHauptdach esch, dasses der höt nömm schwär faut!
Uuuuh, tönt spannend be der! :wink: Dröcke der fest dDüme! Gesch üs de Bscheid?

@me dörf ja ändlech ou weder hibble ond ha setem Sa chli SB, weiss auerdengs ned, öb mi Zyklus met däm afat, blint interessant!

lisettli
Junior Member

Beitrag von lisettli »

Hoi Zämme

Ich hoff euch goht allne guet?
Ich han immer wieder chli driglueget und mitgläse, vermiss euch scho s bizi :wink:
ha mi grad gfreut, dass es es paar chlini Frauelis do inne git, bin au nur 1.59m gross! :lol:
Hey Ladys ich druck euch allne ganz fescht d düüme!! Würd mi freue euch gli im Folgethread z läse, wenns so witer goht, bin ich nämli gli die einzigi dört inne :( Mir bruche also Verstärkig :wink:

Liebi Grüsseli und fühlet euch druckt!

Bienchen84
Senior Member

Beitrag von Bienchen84 »

Hoi zäme

hihi, i ha grad chli müesse grinse, woni gläse ha, dass so viu Froue da inne eher Piccolas si: I bi nämmlech mit mine 1.57m ou so eini!! :mrgreen:

@lisettli
schön, darfsch di wieder zu üs gseue...

@phylis
härzlech willkomme i üsem kuule Grüppli! (i bi übrigens eini vo dene erwähnte Langzythibblerinne: 2 Jahr und 4 Monate)Hoffe, du chasch gli witer id SS-Gruppe!

@missre
hmmm... i blibe dr äuä no es Momentli erhalte i däm Thread. ;-)

@Topolinchen
schön, wiedermau vo dir gzhöre!
Puuh, das tönt de müesam mit dene länge Zykle!!
I hoffe ganz fest für di, dass die nächsti TR ändlech chunnt, dass du mit de Medis chasch afah...

@blevita
Wie geits dir, Bella?

@me
am Sa. isch dr erst Todestag vo mim Mami gsi und es isch mer recht bescheide gange a däm Tag. Aber mir hei ihre zu Ehre i ihrem Lieblingsrestaurant zNacht gässe und ganz fest a sie dänkt. <3
@ÜZ
Bi mir gits nid viu neus: ÜZ 28, irgendwas nach ES. I ha ke Bock me, uf jede Tag zluege. Susch fahni wieder a, jedes Picksli im Körper zdüte, u das wott und sött i nid...
I 9 Tag het GG Geburi, de isch offiziell beidsitige Hibbel-beginn... Naja, i gloube zwar nid, dass er sech de grad um 180Grad ändert, aber immerhin wird's denn wohl ändlech vorwärts ga! ;-)

So, euch aune e guete Mänti-Nami!
Bild

7 Jahre unerf. KiWu
3x IUI -> 👎🏻
2x ICSI nat. -> 👎🏻
IMSI mit Präimplanationsdiagnostik 2020-2021 in Bregenz
03/21 * für immer im Herzen

Phylis
Junior Member

Beitrag von Phylis »

Ja so lustig und ich ghöre au zu de Chline: 1.59 :lol: :lol:

@bienchen84
Das isch ganz lieb...mal luege wies wird :roll:

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

Mischt, au under eus 'Zwerge' bin ich immerno die Chliinscht :roll: :lol:

lisettli
Junior Member

Beitrag von lisettli »

:D E wortwörtlich chliini rundi do inne :lol:

@bienli: nei zum glück (wenn i das jetzt mol so dörf säge) darfi mi no nid zu euch gselle. Bi jetzt i dr 19. Wuche ss und ha nur es churzes hallo welle do lo :)

Bienchen84
Senior Member

Beitrag von Bienchen84 »

Iih, Lisettli!!!
Shiit, das habi irgendwie gar nid mitbecho!!! Oder vilech o vergässe... *schääääm*

Aus guete witerhin i dire SS!!
Weisch scho, was es git?
Sorry, faus es scho gschribe hesch... I ha chli dr Fade verlore. Hmmmm... *Nochmehrschäääm*
Bild

7 Jahre unerf. KiWu
3x IUI -> 👎🏻
2x ICSI nat. -> 👎🏻

lisettli
Junior Member

Beitrag von lisettli »

@bienli: kei problem, isch au scho es momentli här sit ich positiv ha dörfe teste. :)
Nei mir wüsse nit was es git, möchte eus überrasche lo :)

missre85
Vielschreiberin

Beitrag von missre85 »

Hallo zäme,
haha, esch ja vou cool, dass aui so chli sei da enne! Ha emmer gmeint es get ned vöu so chlini Froue! :lol:

@lisettli wör der ja gärn Gsöuschaft leiste im angere Thread, aber de müesstisch mau met mim Schecksau rede! :D Esch aber schön besch chli meh da! Wie gahts der so? Krass besch scho so wiit! :shock:

@jeyjey weiss ned wieso, aber eg ha me de emmer gross ond schlank vorgstöut! :oops:

@Bienli wär weiss, vellech gahts be der jetzt schnöuer aus dänksch! :wink: Het di Ma jetzt eigentlich dVitamine aube gno? Was esch be ehm eigentlech ned so guet gsi bem SG?
Tuet mer leid wägem Todestag! :cry: Aber schön was der ehre zo Ehre gmacht heit, schöni Idee! De dröcki dDüme, dass di GG hautet waser versprecht!

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

:lol: missre! Chlii und (nömm ganz so) schlank triffts eher. 2,5kg haltet sich leider no hartnäckig noch de SS :? jänu... ich hoffe eifach, dasi das Mal denn nömm 18kg zuenim :?

Bienchen84
Senior Member

Beitrag von Bienchen84 »

@missre
bi mim GG isch letzt Herbst im SG us cho, dass er 0% normalgformti Schwümmer het. Zersch het er gar nid gmerkt, dass es uf dr 2.Site vom SG witergeit und ersch dert die schlächti Nachricht isch cho... Abgseh vor form isch denn ou no d Konzentration eher tief gsi, aber kes Wunder: er het genau zum ES es SG la mache, woni nüt dervo ha gwüsst... und i ha natürlech ständig wöue! hahaha! susch isch alles ir Norm gsi, wenn ou eher bescheide.

Aber im Nachhinein isch es nid verwunderlich, dass es nid guet isch usecho:
- nur 2 Tag Karenzzyt gha, da ig durend ha sex wöue ;-)
- Während em Sommer jede Tag Bier trunke, graucht und kifft (und Spermis bruche nunmal 72Tag zur Neubildig...)
- 2Wo vorher Diagnose Berufserkrankig: Durchbluetigsstörig ir rechte Hand, wone derzue zwunge het, sech Brueflech neu z'orientiere
- 4Wo vorher mis Mami gstorbe, er het se mega gern gha

zu dire Frag:
Nei, er het no ke Vitamine gno, i ha ihn nid wöue dränge. Aber mir hei gester zum Znacht drüber gredt und i ha ihm gseit, dass ig ihn nid alei la das "zügs" näh, i würd ou mithäufe (schade chas mer ja nid ;-) ). I ha ihm o abotte, dass wenn ers wünscht, ig ihn zumne neue SG würd begleite... zum "assistiere", wie me so schön seit! :-D XD
I ha eifach müesse realisiere, dass wenn i ihn zu öpisem dränge, oder scho nur mit Nachdruck dervo rede, de verchrüücht er sich grad wieder im Schnäggehuus. U iz hani ihn sowit, dass er scho mau gaaaanz langsam sini Füeler usstreckt und vorsichtig us sim Hüsli usekroche chunnt... U das wott i nid vermiese, indäm ig ihn grad wieder mit Forderige bombardiere. ;-)

@all
wei mer iz mau sones Mini-Froue-treffe mache? I fänds mega lustig. de hätte mer mau es Gsicht zu au de tolle Persone hinter dene Avatarbilder... :-)
Bild

7 Jahre unerf. KiWu
3x IUI -> 👎🏻
2x ICSI nat. -> 👎🏻

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

@Bienli: Gueti Idee :) ich chämt de halt eifach mit Minimausi :wink:

Phylis
Junior Member

Beitrag von Phylis »

Also eine sogenannte "kleine runde" :lol:
Und ab 1.60 ist man "out"....just kidding...

Ich habe noch nie so viele kleine frauen auf einmal getroffen in meinem freindeskreis bin ich mit abstand die kleinste.
Vor ein paar wochen an der tankstelle als ich noch paar bier für die männer mitnehmen wollte, hiess es "döfi din uswis gseh..." :roll:

Bienchen84
Senior Member

Beitrag von Bienchen84 »

hahaha, Phylis, das kenn ich zu gut!!

Ich bin auch sehr überrascht, dass hier so viele Frauen gleich "gross" sind wie ich, oder sogar noch etwas kleiner. Ich bin es überhaupt nicht gewohnt, bei Augenkontakt geradeaus oder nach unten zu schauen... ;-) 8)
Wäre jedenfalls lustig, wenn sich eine Horde Mini-Weiber treffen würden. Ich stelle mir gerade die komischen Blicke vor... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Bild

7 Jahre unerf. KiWu
3x IUI -> 👎🏻
2x ICSI nat. -> 👎🏻

lisettli
Junior Member

Beitrag von lisettli »

Hey Zämme

@missre: wenn ich dis Schicksal verwütsch, red ich mol es ärnschts wörtli mitem :!: :wink:
Mir gohts suscht ganz guet :) cha wirklich nit klage, wenn is ame biz übertrieb, denn macht mr s Chrütz chli weh abr suscht alles tip top :)

@Jeyjey: hui jo 18 kg sind viel und du hesch die alli bis uf 2 scho wieder dunde? Chapeau! Ich hoff bi mir haltet sich d Gwichtszuenahm au chli in gränze :lol: ha bis jetzt 3kg zuegno, isch ganz ok

Also denn druck ich euch witerhin all mini Düme und hoff ganz fescht für euch, dass es gli klappet, wie gseit würd mich über chli gsellschaft freue :wink:
So denn halt ich mol wieder mini klappe und schliech mich lieslig wieder use...

Antworten