Frauenarzt bern
-
- Newbie
Frauenarzt bern
Hey
Kennt jemand eine gute frauenärztin in bern stadt?
Kennt jemand eine gute frauenärztin in bern stadt?
- Bellis perennis2
- Newbie
Re: Frauenarzt bern
http://dr-ehm.ch/
cha ig sehr sehr empfähle!! ganz , ganz e liebe. Ha o lang gsuecht, da i 2 fg s gha han u eifach öpper ha welle, wo mi bir jetzige ss guet begleite tuet!
i finge ihn top, u i muess ehrlech säge, i ga lieber zom ne maa, as bire Frau!
er esch ca. um die 60 gi ume u eifach wörkli e flotte... dert hets o na grad e Hebamme, o ganz e liebi u au die Agstellti sehr sehr nett!!
cha i wörkli sehr empähle!! ( u ig be heikel was da abelangt!)
cha ig sehr sehr empfähle!! ganz , ganz e liebe. Ha o lang gsuecht, da i 2 fg s gha han u eifach öpper ha welle, wo mi bir jetzige ss guet begleite tuet!
i finge ihn top, u i muess ehrlech säge, i ga lieber zom ne maa, as bire Frau!
er esch ca. um die 60 gi ume u eifach wörkli e flotte... dert hets o na grad e Hebamme, o ganz e liebi u au die Agstellti sehr sehr nett!!
cha i wörkli sehr empähle!! ( u ig be heikel was da abelangt!)
Frauenzimmer im monbijou [-][-]
Dr. Baur (bi bi ihm, d Frou vo ihm sig aber schiins ou ganz guet)[-] oder z Burgdorf dr Dr. Künzle fingi super[-][-]️
Nomau ä stimm fürä michael baur! Dr ehm het mau ä kontrollä bi mir hmacht woni übere et bi gsi isch o ä sympathischä
Dr. Saurer und Thomi bim Engeried, Dr. frei bonel in hinterkappelen
Dr. Lengsfeld in Köniz. Isch halt ned ir Stadt aber d Praxis isch guet erschlosse (ÖV). Er führt zäme mit dr Frou d Praxis. Sie kenni ned, aber er isch super und d Mitarbeiter sehr nett. Er nimmt alli Ahlige ernst, ohni uf Panik z mache (so wie mini bishärig FÄ).
- LeonieJulia
- Newbie
Dr. Leuch http://www.medidonna.ch beim Engeriede, sie macht aber keine Geburten und die letzten Untersueche+ Geburt war bei Frau Dr. Ott im gleichen Haus. Frau Dr. Ott war zwar bei der Geburt dabei und hatt den Hebammen freie Hand gelassen und mich danach super wider zusammen geflickt.
Junge Dezember 13
Junge Juni 15
* März 17
Buuchchäferli für Februar 18
Junge Juni 15
* März 17
Buuchchäferli für Februar 18
Dr. Andres in der Neuengasse in der Stadt. Sie ist eine super Fa und zusätzlich Geburtshelferin im Engeriedspital. Sie hat mich in meiner KiWu Zeit begleitet und auch IUI's in der Praxis durchgeführt. Hoffe zwar das du dies nicht brauchst;-)