Märzlis 2018

Der Treffpunkt für Mamis in spe mit demselben Entbindungsmonat
Gesperrt
Lisa_84
Member

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Lisa_84 »

Hallo zämu!

Danke ew ver zDümme tricku und an mich deichu! Mier isch richtig schlächt, aber tits mal vor Üfregig :shock:

Ich brichtu am Abu wies gsi isch...

@jasi Chasch lüägu das geid ganz schnäll!!!

Glückwunsch an alli Neu-Schwangeru :D

Ganz ä güäte Wuchustart ew

Mia

dreamy82
Newbie

Beitrag von dreamy82 »

@Mia: toi toi toi :) chund guet! mir drucked all d'dume dass ues huet abig en schoene bricht chasch geh

danke fuer d'tips fuer d'apps. han etz no s englische "what to expect" woni recht guet find gfunde. und das schwangerschaft+ isch wuerkli no recht cool!

sit gester merk I das es mir am moge schlecht isch - aber zum glueck ohni uf's wc renne. ufff, I hoff das wird ned schlimmer!

ich wuensche eu allne en super wochestart und das es ned z streng wird :)

sonea
Newbie

Beitrag von sonea »

Mia Duume sind druckt!!!

Ha leider immer Schiss. Bide 2te SS sogar diä ganze 9-10 Monat (ha 2 Wuche übertreit) han Lavendel und Passionstropfe gno. Und ez hani au wieder Schiss und chas chum erwarte bis am Fritig!!! Id fb Gruppe möchti gern cho, sobald e gsundi SS bestätigt isch.

Han en FG gha vorem erste Chind und das isch es harts Erlebnis gsi. Hans Sternli Kim gnennt (erst spöter, Öpert hetmer gseit das isch wichtig en Name geh)und verzell au de Buebe devo.

Ich bin froh da Glichgsinnti zha wo au am bibbere sind genau wiä ich. Min Ma verdrüllt nurd Auge. Gester hani e Buechbeschriebig gläsä vonere Liebesgschicht und grad unkontrolliert müesse brüelle. Min Maa: Oh nei schowieder immer am brüelle^^

Ich han ussert erhöhti Emotionalität kei SS Azeichä. Nödmal Brustspannä. Spüret ihr scho Veränderige?

sonea
Newbie

Beitrag von sonea »

Frühlingszwiebel ich drucke dir alli Duume, dass alles guet isch und du es gsunds Baby bechunsch und isch würklich e schwierigi Situation. Ich hoffe du hesch fachmännischi Unterstützig?

Sonneschii14
Newbie

Beitrag von Sonneschii14 »

Hmm ez häts das glaubs glöscht woni gschrebe han...

Sonneschii14
Newbie

Han gschrebe dass ich sit gester immer weder dorchfall han und ich mich grad chli unschwanger fühle... Mach mer grad chli sorge... Kennt das öbert metem durchfall? Sett soch eher verstopfig agseit sii?

Sonneschii14
Newbie

Früehligszwebele, au mini düme sind dröckt!!! Hoffe wirsch en positive bricht becho am donnschtig!

dreamy82
Newbie

Beitrag von dreamy82 »

uebrigens - sit 10 taeg wach ich jede tag zwuesche 5:00 - 5:30 uf und chan nueme ischlofe!!! het das au oepper? :( keis wunder bruch I tagsdur nomel 1-2 schloefli

Früehligszwieble
Junior Member

Beitrag von Früehligszwieble »

Danke euch allne vielmal fürs Duuume drucke!! Eigentlich hani es guets Buchgfühl, das alles guet chunnt.

Mir isch hüt morge zerst mal chli schwindlig gsi, und etz gad chli flau im Mage, ja ich verwach au immer scho früeh am morge, da isch aber au ken rechte Vorhang montiert und ich bi liechtempfindlich und verwach drum wenns hell wird. Blieb aber glich bis am 9i liege weli nid uf mag...und mini Tochter gad ebe au immer erst spat is Bett und pfuset drum am morge au bis am 9i, etz wo ich nüm schaffe passt für üs de Rhytmus, nu als Paar hemmer am Abig halt ke Zyt me für üs.
Bild

Rahel85
Newbie

Beitrag von Rahel85 »

dreamy so gohts mir au, chan denn u lang nüme ischlofe! ha letzt woche no ferie gha und bin jetz gspannt wies mit de müedigkeit bim schaffe goht!

ich han keinerlei ss-azeiche und fühl mich null schwanger, zwüschie zwickt de buch es bitz, aber das macht mer meh angst als dases azeiche sette si!

freu mich riesig, han hüt nomi de termin bi de ärztin und bin mega froh denn chli meh gwüssheit zha!

ich druck au allne ganz fescht d düüme das es bi allne klappt und mir alli gsundi babys werde ha! ganz fescht dra glaube und positiv dänke!!!

Lisa_84
Member

Beitrag von Lisa_84 »

@sunneschii Ich hä öi immer wieder Durchfall, also kei Sorge machu! Fregu de hitu nu gad dÄrztin, de chanter am Abu me sägu 8)

@dreamy Das mim schlafu hänich dletschtu 2 Wuche kä, jetz isch biz besser! Aber am 05:30 bini imer wach, obwoll dasi bis 06:30 chänti schlafu! Ich glöibu dasch di ganz Umstellig und psychisch öi ebiz...

Heider nu Frage wani miner Ärztin unbedingt soll stellu? :D

Mia

Elfenbaby
Newbie

Beitrag von Elfenbaby »

Hallo zusammen

Herzlichen Glückwunsch erst mal an alle. Ich bin 30, aus SG und hab am Samstag einen positiven Test gehabt. Bin noch etwas überfordert damit und versteh auch nur die Hälfte eurer Abkürzungen :) eigentlich wollte ich gerade wieder die Pille anfangen und habe vor 2 Wochen Job und Wohnung gekündigt weil ich nach Deutschland zum Freund ziehen will. Kann erst morgen einen FA Termin machen, die Schwangerschaft+ app sagt mir 02.03.18. Kann noch gar nicht fassen dass das wahr sein soll :)

@fruehlingszwieble: Denke ganz fest an dich und drücke alle Daumen dass alles gut kommt.

Gruss die Elfe

dreamy82
Newbie

Beitrag von dreamy82 »

oh den bin I beruhigt wen ihr au schlafstoerige hend und so frueh wach sind.
es aergeret mi amel wil I doch bs am 7 oder gar 7:30 choend pfuse und den am 5 hellwach bin! :S ughhhh...
hoff das leit sich den mit de ziit!

@mia: I ha mir e liste im natel gmacht hihi chasch gern vorab froge (-kochti shrimp erlaubt? -haarasatz faerbe erlaubt? -doerf me oeppis ne gege kopfweh, wen ja welles medi?)

aso mir freued ues ueber di erste dokterbrihcht vo eu :) wer huet doerf gah, toi toi toi!!!!

Rahel85
Newbie

Beitrag von Rahel85 »

sooo ich bin mit mim erste ultrabildli und eme riese dicke smile wieder dehei! ha müesse bluet gäh, wasser löse und si het e huufe froge gstellt! bim ultraschall het si dgrössi vom baby gmässe und ich het scho s härzli gseh schloh! sooo es öberwältigends gfühl!! si het zwar gseit es isch alles guet, aber irgendwie muessi jetz glich zwüschem grosse ultraschall ir 12. woche und em termin hüt nomol churz für 5min goh! si will dgrössi nomol aluege! lut mim schlaue app müesstis jetz ca 6mm - 1.2 cm si, euses baby isch aber erst 3mm... da si aber nüt erwähnt het nimmi jetz mol ah das alles guet isch und euses würmli halt no chli chlii isch, aber mir sind au eher zwei chlini! bim grosse ultraschall chunnt denn au min maa mit, freu!! ich hoff sooo fescht dass bi euch sowit au alles guet isch und ihr s härzli gsähnd pöpperle!!

Andee1982
Newbie

Beitrag von Andee1982 »

Sonneschii14 hat geschrieben:Han gschrebe dass ich sit gester immer weder dorchfall han und ich mich grad chli unschwanger fühle... Mach mer grad chli sorge... Kennt das öbert metem durchfall? Sett soch eher verstopfig agseit sii?
Ich hab auch meistens Verstopfung und ab und zu Durchfall...in meiner letzten Gruppe hatten alle nur Durchfall

Früehligszwieble
Junior Member

Beitrag von Früehligszwieble »

apropos Durchfall: Also ich ha i minere letschte Schwangerschaft ir 10 te Wuche plötzlich extreme Durchfall kriegt ka so dasi ha müesse täglich Immodium ne und es paar Täg chrankgschriebe worde bi, das wuchelang nid weggange isch hends als mögliche untersuecht und nüt gfunde, sogar Verdacht uf Morbus Crohn, aber isch de nach paar lange und schlimme Wuche vo eim Tag uf de ander au wieder weggange, also sehr komischi Gschicht gsi. Am Baby hets aber nüt gmacht ka, obwohl ich sehr abgna han.

Bin au gspannt uf eui FA-Bricht!
Bild

sonea
Newbie

Beitrag von sonea »

Sunneschii kei Sorge machä das hani au gha ziemlich heftig ca. ide 5te Wuche bi mim 2te Baby plus Schmierbluetige. Ich bin Rhesus Negativ (muess 2mal e Sprütze becho mit Antikörper ide SS und nach jedere Bluetig) und ha mir natürlich mega Sorge gmacht. Und es isch alles guet usecho und es gsunds Baby.

So wiä sind FA Tes gsi? Bin gspannt! Bi selber so nervös vor mim.

Lisa_84
Member

Beitrag von Lisa_84 »

Hallo Mitenand!

Di wa iner FB-Gruppa sind wissunt scho Bscheid :mrgreen:

Sowit isch alles tip top, zHärzli schlat und zBebe isch 4,3mm gross...also @Rahel, alles i.O. mit der Gressi! Wie wit bisch de dü? Ich hä öi ersch wieder in SSW 12 än Termin...chunt mer vor das sige än Ewigkeit...dervir schteit de dErschttrimeschter Unersüächig a 8)

Leider het dÄrztin bi mier nu äs Myom feschtgstellt...das het mini Freid biz gidämpft! Schi isch aber sehr positiv gsi und meint, wes Problem würdi machu, de hätti mu das scho gmerkt...bi de scho grad biz gschockt gsi...aber irgendswie uberwiägt dFreid und ich will positiv si ver das chli Wurmji wa zHärzji scho so fescht schlat :D

Het epper Erfahrig mit dem Thema?

Am 21.8. isch de der negschti US...bi übrigens biz erchlipft ab dum hitigu US, dasch ja än riesu Joy-Stick :shock:

Häbet alli ganz än güäte Abu und schlafet güät!

Mia

Julikind
Member

Beitrag von Julikind »

Chani au be euch id FB Groppe?

Sunny8478
Member

Beitrag von Sunny8478 »

@Sandy01:

Ha gseh, dass mir u viel Gmeinsams hei. Mir hei ä Tochter, wo im März 2016 uf d'Welt cho isch. Wenn alles guet chunt, gits im März 2018 s'zweite Chind. Au ig wohne im Kt. Bern (bi ursprünglich usem Toggeburg Kt. SG, drum dä komischi Dialekt) u schaffe au im Labor (BMA, 60 Prozent-Stell). Vo wo gnau bisch du? Vom Alter her schinet mir au ziemli nöch zäme zsi. Mi Johrgang isch 84 (Dezember hani Geburi).

Gesperrt