Ich hoffu ew geges alle güät? Ich mäldu mi öi mal wieder...bi sit dum Samstag in der 9. SSW und freuu mi mega, dass nur nu 3 Wuche geid bis zer Erscht-Trimeschterunersüächig
Das wartu uf de erscht US oder de äbu öi uf di 12. SSW isch richtig zermürbund und ich chas sehr güät nahvollzie. Wemu der erscht US het und alles isch güät, de stellt einum das wirkli gad äs paar Täg uf und mu isch positiv. Aber jetzt wamu wieder ufe neu Termin müäss wartu chunts einum ewig vor und mu macht schich gli vill Sorge ob alles güät chund und obs wagst und obs Härzli nu schlat. Aber ich probiäru öi so positiv wie megli zsi und mi vill abzlänku.
@Azeichu: Ich hä bis jetzt wirkli nid grossi Azeichu, üsser dasi ständig müäss ässu, bzw. regelmässig eppis zmier nä, schusch chunt mer gad schlächt. Und di Verdauiig gspirri dass di nimme glich isch. Aber zschlimmschti isch der ständig Erschöpfigszüästand - ich haltu das sie fasch nid üs und cnänti nur schlafu. Da ich aber 100% schaffu, isch das biz schwierig mit Pause machu zwischu durch. Het das epper va ew öi? Und äs geid nu 5 Wuche bisi äntli Summerferie hä, hä zGfühl isch schaffe das nid*sniff*
Ich bi de richtig froh wenis ab Wucha 12 cha sägu ufer Arbeit, das git sicher än Entlaschtig
Wünschu cha än güäte Wuchustart und häbet cha Sorg!
Jedefalls nomol:
Ich machs nid, bin wohl zgiezig defür
Solang ich kei Bluetige mit Chrämpf han, gangi ganz naiv devo us, dass alles guet isch. Und au suscht: Wenn öpis wär, wirkt sich das jo nid sofort uf dä hcg-Spiegel us...
Oder hani irgendwo än Denkfehler? Wieso überleisch eine zmache?
Das mit dem HCG Spiegel stimmt wohl... Man hört manchmal, dass die SST schon schwächer werden bevor sich dann die FG Tage später bemerkbar macht. Hach keine Ahnung... ich dreh wohl einfach am Rad und hab Angst davor, dass da einfach doch nichts ist.
Wälze dauernd Statistiken und Ursachen für FG's... ich weiss - besonders schlau!
Ich versuch mich jetzt darauf zu besinnen, dass da ja was ziemlich deutlich zieht und zwickt und da darum ja was wächst!
Ach Gumseli...
Ich verstah Dich doch. Frag mi ja amel au, wie ich die nächste drei Wuche söll überstah. Ebe im Wüsse, dasses eigentlich jederziit chönt schief gah. Ich versuech eifach positiv zdenke und ebe, nid so viel devo zläse. Lieber über die schöne/positive Sache nahdenke
Gumseli83
Wie wiit besch denn jetzt? Hesch denn scho en US gha? Wär viellicht d Betreuig durch en Hebamme öbis? Öber wo dir zuelost und dir ev. au d Ängst cha neh.
Ich mein, ich be au wie uf Nodle, will ich bes jetzt nur de positiv SST und süscht wie kä andere Bewiis ha. Und ich nimm no Utrogestan (wüssti nid emol öb das en richtige Bluetig würd unterdrücke...).
Ha au erst welle dr Hebamme alüte nachem erste US, frog mich aber öbs nid au gschiider wär scho jetzt.
Ich bin heute erst bei 4+3, und zum FA kann ich bei 7+0 (was ja grundsätzlich auch Sinn macht).
Die Hebamme die ich gern spätestens zur Wochenbettbetreuung hätte wollte ich frühestens nach dem ersten US wenn die SS bestätigt ist kontaktieren. Beim letzten Mal hatte ich vor der Geburt keine Hebamme, nur meinen FA - das hat soweit eigentlich gereicht. Wobei ich auch da immer sehr sehr ängstlich war.
Bei uns kommt halt dazu, dass auch diese SS wieder ein kleines (eher grösseres) Wunder ist mit unseren Voraussetzungen. Die Chancen nach einer FG halt einfach wieder schwanger zu werden, sind viel kleiner als bei Paaren wo beide super fruchtbar sind. Darum hab ich irgendwie auch doppelt Angst.
Und ja ich merke auch, dass ich zwar beim "ich bin schwanger" bin, aber vom "ich bekomme ein zweites Baby" noch weit entfernt. Ich realisiere das noch so gar nicht.
Ich hatte bei der ersten SS die ersten paar Wochen konstant Blutungen mal mehr mal weniger, mal bräunlich mal rötlich. Der FA meinte es sei kein Problem, aber mit heutigem Wissen war die Sache wohl doch wackliger als jetzt wo kein Tropfen zu sehen ist. Ich versuch mich nun mit solchen Dingen über Wasser zu halten.
Ich han mir au die gliche Gedanke gmacht und will bi "minere" Hebi staht, sie betreui au Früehschwangerschafte, hani jetzt mol gschriebe. Wür eh gern än Teil vo dä Vorsorg döt mache loh (liegt au nächer), also weissi denn scho Bscheid.
Fallses eu wür helfe, chani eu au dAntwort mitteile?
Sie waren echt schnell mit der Antwort. Man kann eigentlich sofort zur Hebamme, braucht nicht zuerst eine "Bestätigung" (oder US) durch den Gyni. Da gibt es zuerst ein Aufnahmegespräch, wo man auch alle Fragen/Ängste ansprechen kann. Ich rede heute mal mit meinem Partner, eventuell nehmen wir das schon in Anspruch... Einfach damit ich schon mit jemanden darüber reden kann
Bäh... das ist der Nachteil in wenn man mit vET 30.03 in der Märzli-Gruppe ist, da sind alle schon viel weiter...
@Sunny8478
Ich hab auch am 11.8. den ersten Termin und ich dreh voll am Rad weils noch so lange geht. Zum Glück hab ich ab Mittwoch Ferien. Ich bin hier im Büro grad nicht sehr produktiv und die ständige Verfügbarkeit von Google ist grad sehr ungünstig...
@Gumseli: Mein ET ist der 14. März. Hoffe darauf, dass mich die nächste Woche ein bischen ablenkt (wir haben dann auch Ferien). Fühle mich überhaupft nicht schwanger. Hatte bei meiner Tochter auch keine bis sehr wenig Beschwerden. Hoffe mal, dass es am 11.8. heisst, dass alles ok ist...
@ Gumseli: Ich habe mir am Anfang auch viele Gedanken gemacht und konnte den 1. US kaum abwarten... Aber irgendwie habe ich mich jetzt daran gewöhnt. Ich denke einfach, so lange ich keine grosse Schmerzen habe, wird schon alles gut sein. Man soll sich doch nicht selber verrückt machen und die 1000 Überlegungen würden ja auch nichts helfen, auch wenn etwas nicht gut wäre... Zudem kann ich mir dann Sorgen machen, wenn wirklich etwas nicht gut ist, das reicht dann auch noch. Aber ich weiss schon, der Kopf kann einen manchmal ganz schön ärgern, wenn er immer einfach denkt.
Ich habe übrigens nur ein Test gemacht und das im Urlaub, wo ich nicht mal die Bedienungsanleitung lesen konnte... (es ist mein erster Test überhaupt!) Seit da gehe ich einfach davon aus, dass ich schwanger bin und alles gut ist. Morgen habe ich schon meinen ersten FA-Termin...
@Gumseli83 und Sunny8478
Ich het min Termin i dä gliche Wuche gha wie ihr, aber da min Partner denn weg isch, hanen erscht am 15. ... Daher au bi mir bisher "nur" än positive Test und ä usbliebendi Mens. Und ehrlichgseit wenig bis gar kei Symptom.
Verstahs also voll und ganz, das warte macht ein Irre
Ich lese schon einpasr Tage mit und würfe mich nun auch gerne mit euch austauschen
Ich hatte vor 1 Woche den 1. US aber man noch nicht so viel gesehen. War da gerade in der 6. SSW. Hab den nächsten Termin erst i 6 Wochen, anfangs 14.SSW.
Daher habe auch ich das sch... Gefühl was wenn usw. Ich versuche einfach positiv zu denken und auch nicht all zu oft an die SS zu denken. Mit neiner 11monatigen Tochter klappt dies eigentlich ganz gut, bin daher oft "abgelenkt".
Kann die Warterei sehr gut nachvollziehen, hab dies auch bei der 1. SS sehr mühsam empfunden und man ist so im Ungewissen.
Testen
Nochmals Testen tue ich nicht. Da das HCG ja nicht aprupt sinkt falls was nicht i.o. wäre.
Hebamme
Ich werde wie bei der 1. SS wieder ganz durch die FA betreut. Sie hat keine Gebamme in der Praxis und macht bei jedem US einen Ultraschall was ich persönlich schön finde da ich das Schätzeli so jedesmal auch in Action sehen kann bzw es ist so einfach noch realler, speziell zu Beginn der SS.
@Gumseli
Falls es dich so sehr belastet, vielleicht doch nochmals bei der FA anrufen um dich etwas beruhigen zu lassen oder für einen früheren Termin, damit du durch eine Blutentnahmd eine def. SS Bestätigung erhältst?
Kann dir aber voll und ganz nachvollziehen! Think positive!
allen einen guten Wochenstart und Daumendrück
lg kiki
@Gumseli: Ach Gumseli, ich cha dich so guet verstah!
Ich verzell dir jetz frech eifach mal mini Gschicht. Ich hoffe es isch nöd ufdringlich. Aber ich ha s'Gfühl ich cha dich so guet verstah! Ganz genau wie du han ich ide 1. SS eifach nur Schiss gha, Panik gschobe, ei Tescht am andere gmacht, Täg zählt, ja sogar Stunde zählt und mich und vilicht au s'Baby demit fascht fertig gmacht. Irgendwenn han ich mir gseit, dass es so nöd chan witerga. Ich ha denn au früeh mit minere Wunschhebamme Kontakt ufgno und die paar Telefon hend mir extrem guet tue. Sie hät mir gseit, dass da es chlises Wese zu üs wett und sich die gröschti Müeh gäbi, ganz fescht z'wachse. Das Wese sigi aber eigeständig und entscheidi sälber, öbs weli bi üs bliibe oder nöd. Öb jetz de richtigi Ziitpunkt sigi. S'einzige was ich chöngi mache sigi bi so Panikafäll ganz tüüf i Buuch schnuufe, bis zum Baby abe, und sägä: Ich ha dich jetz scho mega gern, ha Freud dass du da bisch und bi stolz, wie du ganz fescht wachsisch. Alles anderi würdi eher blockiere. Ich weiss wie recht mini Hebamme demit hät und has ganz fescht probiert. Mängisch häts klappet, mängisch au nöd. Es isch mir aber eifach bewusst worde, dass nöd älei ich z'entscheide ha, was da i mim Buuch inne lauft.
Leider isch mini Schwangerschaft nöd ganz unkompliziert verlaufe. Ide 25. Wuche han ich extrem starchi Bluetige gha und s'Läbe vom Zabbli und au mir isch amene Fädeli ghanget. Umnes Haar wäri min Bueb det scho uf d'Wält cho, was natürli viiiel z'früeh gsi wär. Ab denn bis zur Geburt hani strikt müesse ligge, 2 vo denä 4,5 Mönet im Spital. Und was macht mer, wemer so vill Ziit hät? Me fangt a Google. Und das isch Schlimmste gsi, woni ha chöne mache. Ich bi voll wieder i die Spirale inecho. Die z'Züri mached das aber würkli guet. Die bringed eim Sache zum Male, nähe usw. Denn hani umgschalte, ha afe produziere für mis Baby so vill ich ha möge. Und ab denn isch mis Gfühl besser worde und au d'Komplikatione hend sich düütlich verbessered. Mit Ach und Krach han ich mich bis zur 38. Wuche kämpft und denn endlich chöne losla, da ich gwüsst ha, d'Gfahr Früehgeburt isch überstande. Mit derä Lockerheit hanis bis 4 Täg vor de ET gschafft und e wunderschöni Geburt gha. Und au jetz bini überglücklich, wil mir so en herzige, tolle Bueb hend. Öpis bereu ich aber ganz fescht. Ich ha die erschti Ss viiieeel z'wenig gnosse. Alles isch prägt gsi vo Angscht, Kontrolle usw. S'Wunder, wo da i mir passiert hani gar nöd richtig wahrgno. Natürli hät s'müesse Ligge au nu sis Ding dezue biitreit. Ich merkä eifach, immer wenn ich en Schwangeri gseh bin ich recht niidisch, wie die Person das cha usläbä. Das han ich nie chöne und ich bi überzüügt, dass ich mit minere Angscht einiges dezue biitreit han. Drum machis jetz andersch. Es git so vill Lüüt, die dörfed das Wunder nie erläbä. Ich gnüsses jetz i volle Züüg und bi stolz, dass mir die Chance numal überchömed. Vilicht isches ja die letschti. Ich hoffe ich cha die Iistellig bhalte. Ich ha vor, die Ziit i volle Züüg z'gnüsse, damit ich nüt meh so fescht muess bereue.
Ich hoffe ich ha dir so chli chöne hälfe. Ich würd dir aber au empfehle e Person z'sueche, wo du über das alles chasch redä! Das hilft bestimmt au!
@Hosen: Ich ha das Gfühl vo de Hosebünd au jetz scho nöd gern und weiss, dass ich ide erschtä Ss usem gliche Grund ab de 9. Wuche Ss-Hose agleit han. Aber ich chan doch nöd jetz scho wieder uf die Hose wächsle... mal luege...
@vedeja: Schön, dases dir so guet gaht. Und vill Geduld bim Warte uf de erschti Termin!
@Mia: Tuet mer Leid, dass dir die Müedigkeit so z'schaffe macht. Ich dänke es wird jetz vilicht nu 2-3 Wuche so si und de hoffentli rapid bessere! Wow, du bisch ja scho mega wiit. Sooo cool!
Jööh... Flusi, merci! Und ich drück ganz fest die Daumen, dass diese SS einfacher wird!
Ich glaub bei der ersten SS hatte ich weniger Angst... oder ich hab es wie so vieles einfach bereits verdrängt.
Der grosse Unterschied war wohl, dass ich da keinen SST sondern gleich ein US-Bild beim FA als Beweis hatte. Und auch danach musste ich nur 2 Wochen warten bis wir das Herzlein pöpperlen gesehen haben.
Im Moment haben wir im Büro Sommerloch, es hat wenige Leute hier und bei denen die hier sind ist das Thema grad die SS einer Kollegin... Ich habe also viel Zeit und sitze am Computer -> sehr schlechte Kombi!
Am Donnerstag treffe ich mich mit einer Freundin, die grad ihr zweites Kind bekommen hat und ihr werd ichs vermutlich erzählen. So kann ich mich mal austauschen.
Ausserdem setze ich voll darauf, dass ich an meinen freien Tagen ab Donnerstag und in den Ferien bis zum 8.8. genug abgelenkt bin.
Blöd ist die Zeit sowieso... aber da muss man jetzt halt durch!
@Sommerloch: So ist es auch hier, wie man an meiner Aktivität hier sieht
An den Tagen an denen ich nicht arbeite, fällt es mir auch viel leichter mich abzulenken. Schon nur mein Hund und die Gassi-Gänge oder Spieleinheiten mit ihm sind eine gute Ablenkung. Irgendwie ist zuhause immer was zu tun...