WC

Unsere grossen Kleinen und unsere kleinen Grossen. Was uns in diesem Abschnitt der Kinder begleitet, beschäftigt und interessiert.

Moderator: conny85

Antworten
dan79
Senior Member

WC

Beitrag von dan79 »

Hey Fraue häufet mir :roll:
Ig ha dr gröscht Krach mit mim GG...

....üse Sohn het jetzt 4-5 x ufs WC Gaggi gmacht u mir hei meeega Freud gha u si erliechteret gsi.
Jetzt wot är plötzlech nüm! ig bi gester mit ihm allei deheim gsi am Nomi u är het müesse Gaggi mache u dringend ä Windle wöuä.
Ig ha gfunde, NEI, du chasch das, du geisch jetzt ufs WC. Z'letscht bi ig so verruckt gsi u ha sogar brüelet vor Verzwiiflig, wüeu ig doch eifach ha wöuä, dass är cha Gaggi mache und ha aber gwüsst, was mis ganze Umfäld vo mir erwartet, inkl. mi GG.
Zudäm hani dänkt, we är jetzt ä Windle bechunt, föh mir wieder vo vore a.
U so si 2 schlimmi Stunde vergange, är hets de eifach verchlemmt (U DAS ISCH GENAU DAS WO IG NID WOTT). När het är wieder müesse, ha wieder probiert u zletscht hani hässig gseit, de söu är go ä Windle hole.

Läck ha ig es schlächts Gwüsse...är isch no zu mir cho u het sich entschuldigt, är heig mi nid wöuä truurig und verruckt mache. Ha de mit ihm gredt u gseit, dass es nid wäg ihm isch, sondern wäg dr Situation u ha mit ihm kuschlet u glachet nächer.

När hanis mim GG gschribe (är het bis am 21.30 gschaffet gester) u wo är heichunnt hei mir diskutiert u htü morge seit är zu mir, dass ärs nid verstoht u nid iverstande isch, dass mä ihm iz eifach wieder ä Windle git. Ha ihm diversi Forums-Brichte (nid vo Swissmom) gschickt u gseit, ws dr Chinderarzt und Kita-Leiterin gseit hei....är wott das alles nid ghöre. Dä söui jetzt eifach uf das WC, es chöig jo nid so schwierig si. Aber är isch ganz sicher beiflusst vo sire mueter, die fingt das sooo schlimm, dass das nonid klappet!!

ig sägä euch, ä mega verboorti Situation!!! u es macht mi mega truurig.... wot doch nur, dass es mim Schatz guet geit!!! U ig wär jetzt derfür, eifach kes ufhebe me mache u ihm die Windle gwähre.
àr seit eifach wieder, är heig angscht, dasses plumst/sprützt/s'wasser dräckig si usw. ha aues probiert, häfi, WC-Papier is WC gleit usw. gsunge, gschichtli abotte, hebe ... ALLES!!

Gits Erfahrige, wies isch, we mä d'Windle eifach würklech wägloht?? ig wott nid, dass är verstopft u när muess abfüehre oder ilauf mache!! das glaubt mir mi GG nid!!

Mama8
Junior Member

Re: WC

Beitrag von Mama8 »

Also wie alt isch dänn dies chind. Ich würd afange druck mache, wänns in kindsgi chunt, will dänn mönds ja troche si. Vorher isch es doch nur ä bequämlichkeit vo euis eltere. Also euise sohn chunt i 3 jahr in chindgsi und dänn muess er troche si, vorher wär nett, aber nöd notwndig. Würd mir da persönlich nöd so än stress mache

dan79
Senior Member

Beitrag von dan79 »

auso, mi Sohn isch 4 worde voreme Monet u geit i Chindsgi ab nöchst MIttwuch. U dr Chindsgi isch mis chlinschte Problem. Är het jetzt äs Johr lang au Wuche 1 Tag Kita gha u nie dört Gaggi gmacht. We är ke Windle anne het, denn macht är sis Gschäft eifach nid, sondern haltet i. Pipi isch kes Thema, do isch är scho längers Troch. U Chindsgi si 3 x ä Morge...är wird dört wahrschinlech nid Gaggi mache.

Du seisch, du würdsch dir ke Stress mache. Ke Stress mache bedütet für mi, ihm ä Windle zgäh. Wüeu aues angere isch jetzt grad aktuell Stress für ihn u üs.

Ig weiss nid, ob Du scho erfahrig hesch, we dis Chind ersch i 3 jahr i Chindsgi chunt, isches jo äuä no kes Thema oder!?

Mama8
Junior Member

Beitrag von Mama8 »

Nei ebe nöd leider. Mini schwigis setzed ihn mängisch uf de hafe. Dänn lach ich und säge, dass äs vill zfrüeh isch. Ich würd ihm na chli zit lah beträffend gaggi

SilkeJ
Newbie

Beitrag von SilkeJ »

wennt ihn zwingsch gots no weniger

Jamiro
Senior Member

Beitrag von Jamiro »

Druck rausnehmen, kommentarlos Windeln anziehen, mal eine Weile nicht kommentieren. Da muss dein Mann aber mitziehen. Da er seine Ängste so gut formulieren kann (was ich übrigens toll finde!), würde ich noch Cranio, Osteopathie oder Kinesiologie versuchen.

Wenn du die Windeln verweigerst, riskierst du wohl wirklich, dass er so lange verklemmt, bis nichts mehr geht. Dann fängt ein schlimmer Kreislauf mit Schmerzen beim Stuhlgang, was wiederum zu Einhalten führt, an. Das würde ich persönlich unbedingt vermeiden! Auch wenn es für uns Erwachsene schwierig ist, da wir ja wissen, dass es das Kind könnte. Aber ich bin sicher, dass er diese Ängste mit ganz wenig Hilfe (siehe oben) überwinden kann.

Dragonfly2012
Senior Member

Beitrag von Dragonfly2012 »

Unterschreibe bei Jamiro. Unser Grosser brauchte fürs Gaggi auch noch eine Zeitlang die Windel. Wir haben das dann so gemacht, dass er jeweils selber die Windelhöschen holen ging, anzog, Gaggi machte und zum Putzen zu mir kam. Ganz am Schluss haben wir jeweils zusammen den Gaggi aus der Windel ins WC entsorgt und beim Spülen "tschüss Gaggi" gesagt. Klingt zwar etwas komisch und ist halt mit etwas Aufwand verbunden, aber ich glaube, dieser "Zwischenschritt" hat ihm dabei geholfen, nachher auch fürs Gaggi aufs WC zu gehen.
Druck machen, wie hier auch vorgeschlagen wurde, führt Dich genau in den Teufelskreis, den Du nicht willst, das hat er Dir ja gestern schon bewiesen!
Schüler 2013 & 2015

Sternenfee
Member

Beitrag von Sternenfee »

Hi
Finde auch Jamiro hat das gut geschrieben. Junior ging es mit dem Bisi so. Zuerst funktionierte es nicht schlecht und von einem Tag auf den anderen gar nicht mehr. Er durfte dann wieder Windelhöschen tragen. Ein paar Monate später wurde er Tag und Nacht trocken, ohne grosse Bisiunfälle.

Marissa
Member

Beitrag von Marissa »

Unterschreibe auch bei Jamiro. Keinen Druck ausüben!

Unsere Tochter hatte das auch. Pipi ging problemlos, fürs grosse Geschäft brauchte sie eine Windel. Das ging ein paar Wochen und auf einmal ging sie auch für das auf die Toilette :-)

Lg
Marissa

Antworten