Ig ha dr gröscht Krach mit mim GG...
....üse Sohn het jetzt 4-5 x ufs WC Gaggi gmacht u mir hei meeega Freud gha u si erliechteret gsi.
Jetzt wot är plötzlech nüm! ig bi gester mit ihm allei deheim gsi am Nomi u är het müesse Gaggi mache u dringend ä Windle wöuä.
Ig ha gfunde, NEI, du chasch das, du geisch jetzt ufs WC. Z'letscht bi ig so verruckt gsi u ha sogar brüelet vor Verzwiiflig, wüeu ig doch eifach ha wöuä, dass är cha Gaggi mache und ha aber gwüsst, was mis ganze Umfäld vo mir erwartet, inkl. mi GG.
Zudäm hani dänkt, we är jetzt ä Windle bechunt, föh mir wieder vo vore a.
U so si 2 schlimmi Stunde vergange, är hets de eifach verchlemmt (U DAS ISCH GENAU DAS WO IG NID WOTT). När het är wieder müesse, ha wieder probiert u zletscht hani hässig gseit, de söu är go ä Windle hole.
Läck ha ig es schlächts Gwüsse...är isch no zu mir cho u het sich entschuldigt, är heig mi nid wöuä truurig und verruckt mache. Ha de mit ihm gredt u gseit, dass es nid wäg ihm isch, sondern wäg dr Situation u ha mit ihm kuschlet u glachet nächer.
När hanis mim GG gschribe (är het bis am 21.30 gschaffet gester) u wo är heichunnt hei mir diskutiert u htü morge seit är zu mir, dass ärs nid verstoht u nid iverstande isch, dass mä ihm iz eifach wieder ä Windle git. Ha ihm diversi Forums-Brichte (nid vo Swissmom) gschickt u gseit, ws dr Chinderarzt und Kita-Leiterin gseit hei....är wott das alles nid ghöre. Dä söui jetzt eifach uf das WC, es chöig jo nid so schwierig si. Aber är isch ganz sicher beiflusst vo sire mueter, die fingt das sooo schlimm, dass das nonid klappet!!
ig sägä euch, ä mega verboorti Situation!!! u es macht mi mega truurig.... wot doch nur, dass es mim Schatz guet geit!!! U ig wär jetzt derfür, eifach kes ufhebe me mache u ihm die Windle gwähre.
àr seit eifach wieder, är heig angscht, dasses plumst/sprützt/s'wasser dräckig si usw. ha aues probiert, häfi, WC-Papier is WC gleit usw. gsunge, gschichtli abotte, hebe ... ALLES!!
Gits Erfahrige, wies isch, we mä d'Windle eifach würklech wägloht?? ig wott nid, dass är verstopft u när muess abfüehre oder ilauf mache!! das glaubt mir mi GG nid!!