Märzlis 2018
Re: Märzlis 2018
@Neue: herzlich willkommen.
@Yvi88: ich hab auch oft gehört, ja dann musst du jetzt für zwei essen. Aber das stimmt nicht. Erst im letzten Trimester sollte man ca 200 Kalorien mehr zu sich nehmen, was ja noch lange nicht für 2 ist. Ich glaube einzig, wenn man eher untergewichtig ist, sollte man schon schauen, dass man genug isst...
@Me: die unerfreulichen Nachrichten nagen auch an mir. Es wird einem einfach grad wieder bewusst, dass es einfach nicht selbstverständlich ist. Ich habe morgennun den Kontrolltermin, ob mein Kleines genügend gewachsen ist. Natürluch habe ich Riesenbammel davor, obwohl ich eigentlich guten Mutes bin, da ich auch keine Blutungen oder so hatte, leider ist aber das auch keine Garantie. Darum hoffe ich sooooo sehr, dass morgen nun alles in Ordnung ist und der Termin sich einfach etwas verschoben hat.
Sonst soweit ok, nur der liebe Kreislauf ist immer noch recht schwach...blutdruck bei ca 100 heute morgen. Mir wird immer noch recht schnell schwindlig. Aber wenn morgen alles io ist, dann ist das absolut io für mich.
@Yvi88: ich hab auch oft gehört, ja dann musst du jetzt für zwei essen. Aber das stimmt nicht. Erst im letzten Trimester sollte man ca 200 Kalorien mehr zu sich nehmen, was ja noch lange nicht für 2 ist. Ich glaube einzig, wenn man eher untergewichtig ist, sollte man schon schauen, dass man genug isst...
@Me: die unerfreulichen Nachrichten nagen auch an mir. Es wird einem einfach grad wieder bewusst, dass es einfach nicht selbstverständlich ist. Ich habe morgennun den Kontrolltermin, ob mein Kleines genügend gewachsen ist. Natürluch habe ich Riesenbammel davor, obwohl ich eigentlich guten Mutes bin, da ich auch keine Blutungen oder so hatte, leider ist aber das auch keine Garantie. Darum hoffe ich sooooo sehr, dass morgen nun alles in Ordnung ist und der Termin sich einfach etwas verschoben hat.
Sonst soweit ok, nur der liebe Kreislauf ist immer noch recht schwach...blutdruck bei ca 100 heute morgen. Mir wird immer noch recht schnell schwindlig. Aber wenn morgen alles io ist, dann ist das absolut io für mich.
Mini allererschti Ss hät äbä imene MA g'endet. Det hani ide 8. SSW au en positive Untersuech gha und denn über 5 Wuche müesse warte, bis ich wieder ha chöne ga. Wo ich die Warteziit eeendlich überstande ha hät mer im US gseh, das s'Härzli nüme schlaht. Das isch denn scho brutal gsi. S'schlimmschte isch gsi sooo lang warte und denn de Hammer. Drum bini jetz dankbar, dass ich zwüsche ine nomal darf ga. Ich dänke es isch scho eher sälte. Aber das Erlebnis blibt...
@Lilyrose
D Düme sind gaaanz fescht drückt das morn alles guät isch!
@Flusi
Ok... denn verstah ich Dich natürlich. Es duäd miär mega leid, dass Du so öpis hesch müsse erlebe.
Miär gönd natürlich au immer mal wider so Gedanke dur de Chopf, ich versuäch aber ganz fescht positiv z si. Und diä absoluti Sicherheit gids ja nid, es chan ja eigentlich immer öpis si...
D Düme sind gaaanz fescht drückt das morn alles guät isch!
@Flusi
Ok... denn verstah ich Dich natürlich. Es duäd miär mega leid, dass Du so öpis hesch müsse erlebe.
Miär gönd natürlich au immer mal wider so Gedanke dur de Chopf, ich versuäch aber ganz fescht positiv z si. Und diä absoluti Sicherheit gids ja nid, es chan ja eigentlich immer öpis si...

@gumseli: Ja du hesch recht. Es cha immer öpis si, au nach de erschtä 3 Mönet. Nach dem Erläbnis bin ich i derä SS erstuunlich ruhig und optimistisch, da bini sehr überrascht drüber und natürli sehr froh. Ich ha vor de SS extrem Angst devor gha. Und dass das so bliibt und ich nöd plötzlich panisch wirde, darfi äbä numal verbi. Das isch perfekt für mich!
@lilyrose: Au ich drucke dir morn ganz fescht beidi Düüme!
@lilyrose: Au ich drucke dir morn ganz fescht beidi Düüme!
@Flusi
Das isch toll das din FA so uf dini Ängst iigad.
Ich glaub wenn ich es würlklich dumms Gfühl hät oder irgendwie s Bedürfnis nomal z kontrolliere, denn würd mich min FA au jederziit nomal näh. Er hed au mal gseid, das es ja nid guät sig, wenn s agehende Mami so Panik schiebe.
Ich denke solang d Symptom so präsent sind chani zuäversichtlich bliibe, set sich das ändere denn würdi wohl eh alüte.
Das isch toll das din FA so uf dini Ängst iigad.
Ich glaub wenn ich es würlklich dumms Gfühl hät oder irgendwie s Bedürfnis nomal z kontrolliere, denn würd mich min FA au jederziit nomal näh. Er hed au mal gseid, das es ja nid guät sig, wenn s agehende Mami so Panik schiebe.
Ich denke solang d Symptom so präsent sind chani zuäversichtlich bliibe, set sich das ändere denn würdi wohl eh alüte.

-
- Newbie
@Flumsi ohje vor dem han ich au ganz fest Angst dass s härzli eifach ufhört schlah und mer nüt devo mitbechund! Döff ich dich frage wie das mit de schwangerschaftssymptom gsi isch? Sind die zrugg gange oder blube?
Mega super vo dinere Fraueärztin das du nomal döffsch go güxle!
Ich ha mine ETT (was heisst das überhaupt?) i einehalb Wuche de bini 12+0, hoffe so dass alles guet isch!!
@lilyrose toitoitoi für morn, ich hoffe ganz fest das dis bebe chräftig gwachse isch!
Mega super vo dinere Fraueärztin das du nomal döffsch go güxle!
Ich ha mine ETT (was heisst das überhaupt?) i einehalb Wuche de bini 12+0, hoffe so dass alles guet isch!!
@lilyrose toitoitoi für morn, ich hoffe ganz fest das dis bebe chräftig gwachse isch!
- Papillon_86_
- Newbie
@jayaschwa
Herzlich willkomme und gratulation zur ss
Ja mängisch macht dNatur lustigi Sache... Han en Kollegin, die hend au uu Schwierigkeite gha. De Doc hät gseit ug natürlichem Wäg sig dChance so gross wie en 6er im Lotto. Sie hend denn alls probiert und wo sie scho händ welle de KiWu ufgeh händs en dopplete 6er gschosse. Zwei-Eiige Zwilling 
Ich wohne nüm im ZüOberland.... Bi ufgwachse det und ha z'letscht in Uster gwohnt. Aber itz bini in Basel dihei.
@Lilyrose
Ich drucke dir dDuume für morn! Isch sicher alles guet mit dem Würmli
@vierwaldstättersee
ETT = Ersttrimestertest
@Angst
Ich ha mi meistens erstuunlich guet im Griff mit de Angst... hoffe das bliibt so....
Herzlich willkomme und gratulation zur ss

Ich wohne nüm im ZüOberland.... Bi ufgwachse det und ha z'letscht in Uster gwohnt. Aber itz bini in Basel dihei.
@Lilyrose
Ich drucke dir dDuume für morn! Isch sicher alles guet mit dem Würmli

@vierwaldstättersee
ETT = Ersttrimestertest
@Angst
Ich ha mi meistens erstuunlich guet im Griff mit de Angst... hoffe das bliibt so....
Herzlich willkommen an alle Neuen, schön, dass wir auch von Wundern lesen dürfen! Auch mir tut es von Herzen leid, dass unser Grüppli wieder kleiner wird. Ich hoffe ganz fest, dass ihr uns noch vor der Geburt der Märzlis mal wieder ins Forum schreibt, dass ihr wieder schwanger seid und die ersten drei Monate gut überstanden habt (habe ich beim Forum unsrer Kleinen erlebt und war mega schön, wir haben uns alle riesig gefreut!)!
@Flusi: Wenn man wirklich schwanger ist finde ich die Frage nach einer SS völlig ok. Ich hätte glaub einfach Mühe, wenn jemand fragt, ob ich schwanger sei und ich es eben nicht bin, das hat meine Mutter erlebt
.
Meine Angaben für die Übersicht:
yelea/ BL/ 1989/ 2.3.18/ 3. Kind
@Flusi: Wenn man wirklich schwanger ist finde ich die Frage nach einer SS völlig ok. Ich hätte glaub einfach Mühe, wenn jemand fragt, ob ich schwanger sei und ich es eben nicht bin, das hat meine Mutter erlebt

Meine Angaben für die Übersicht:
yelea/ BL/ 1989/ 2.3.18/ 3. Kind
- Papillon_86_
- Newbie
Ha! Ich sehe, BL ist bis jetzt 3x vertreten 
Aus welcher Ecke BL seid ihr Gunseli und Yelea?

Aus welcher Ecke BL seid ihr Gunseli und Yelea?
@Flusi, Papillon_86 und yelea: Danke villmal für oiri liebe Wort. <3
Da no mini Agabe für dÜbersicht:
jayaschwa / ZH / 1980 / 8.3.2018 / 1. Chind
Da no mini Agabe für dÜbersicht:
jayaschwa / ZH / 1980 / 8.3.2018 / 1. Chind
Wegen der Ängste: Ich finde, die werden irgendwie mit der Zeit nicht weniger, nur anders... Ich weiss noch, wie ich immer wieder kontrollieren ging, ob Baby noch atmet, wenn es mal länger am Stück schlief. Wie ich mir Gedanken gemacht habe, wenn mal Fieber ausbrach, das Essen oder Trinken nicht richtig klappte, das Weinen nicht aufhören wollte. Wie ich letzte Woche auf dem Spielplatz litt, weil mein Kind mal nicht mitspielen durfte und mich wegen dieses einen Mals gleich frage, ob es wohl zum Aussenseiter wird. Und dann muss ich mir immer mal wieder in Erinnerung rufen, dass ich Vieles mit meiner Angst weder besser mache noch ändern kann. Meine Hebamme hat mir ganz am Anfang beim ersten Kind gesagt, sie wünsche sich, Frauen würden nicht alle Infos, mögliche Fehler und Gefahren rund um sie herum aufsaugen. Ich glaube, irgendwie müssen wir lernen, mit Ängsten zu leben. Aber ich glaube auch, dass wir mitentscheiden können, wie viel Raum sie einnehmen dürfen...
@gumseli: Ich ha äbä zerscht au denkt, ich frage nöd und lüüte am FA a wenns nötig isch. Aber ich weiss genau, dass ich de Muet de wieder nöd ufbringe. Drum han ich hüt all min Muet zämägno und grad abgmacht...
@Vierwaldstädtersee: Im Nachhinein muessi scho sägä, dass ich weniger Symptom gha ha und die au plötzlicher zrugg gange sind als i de SS mit mim Sohn. Aber wemer uf 12 Wuche zuegaht erwartet mer das ja au und ich weiss vo villne erfolgriiche Ss wo au so verlaufe sind. Es isch ja immer andersch und ide 1. SS weiss mers ja eh no nöd.
Du häsches scho gli gschafft und es wird i einehalb Wuche alles guet si!
Yelea: Das mit de Ängscht isch genau so wies du seisch. Sie wärdet immer da si, aber sich immer wieder verändere. Ich merke, sit min Sohn chli grösser isch bini nöd immer ganz so schnell extrem besorgt wie am Afang. Aber je grösser er wird desto meh wirded nüi "Problem" uftauche.
Langsam gahts bi einere nach de andere uf de Erst-Trimestertest zue. Eigentlich glich erstuunlich, mir hend üs doch erscht grad känne glehrt. Ich freu mich jetz scho druf, wenns alli vo üs zerscht i 4. und denn i 9. Mönet gschafft hend.
Lg
@Vierwaldstädtersee: Im Nachhinein muessi scho sägä, dass ich weniger Symptom gha ha und die au plötzlicher zrugg gange sind als i de SS mit mim Sohn. Aber wemer uf 12 Wuche zuegaht erwartet mer das ja au und ich weiss vo villne erfolgriiche Ss wo au so verlaufe sind. Es isch ja immer andersch und ide 1. SS weiss mers ja eh no nöd.
Du häsches scho gli gschafft und es wird i einehalb Wuche alles guet si!
Yelea: Das mit de Ängscht isch genau so wies du seisch. Sie wärdet immer da si, aber sich immer wieder verändere. Ich merke, sit min Sohn chli grösser isch bini nöd immer ganz so schnell extrem besorgt wie am Afang. Aber je grösser er wird desto meh wirded nüi "Problem" uftauche.
Langsam gahts bi einere nach de andere uf de Erst-Trimestertest zue. Eigentlich glich erstuunlich, mir hend üs doch erscht grad känne glehrt. Ich freu mich jetz scho druf, wenns alli vo üs zerscht i 4. und denn i 9. Mönet gschafft hend.
Lg
Hallo Zäme
nachdem ich ja nun auch schon eine Weile mitlese, hat es mich nun doch unter den Fingernägeln gejuckt et voilà: mein erster Beitrag
Wir sind schon lange am "üben" und haben dann letztes Jahr die Info erhalten, dass die Chance auf natürlichem Weg Eltern zu werden winzig klein seien. Irgendwie haben wir die Hoffnung jedoch nicht aufgeben wollen und ich war im Januar dieses Jahres zum 1. Mal schwanger. Leider hat die SS nicht lange angehalten, hat uns jedoch Mut gemacht, dass es tatsächlich klappen kann. Und jetzt bin ich in der 10. SSW. Am 30.8. ist dann endlich der ETT. Die Wochen dahin scheinen unendlich zu sein....vor allem auch die Ungewissheit, ob denn auch nach wie vor alles i.O. ist. Seit dem letzten Untersuch Anfang August (da war alles prima) sind die Symptome irgendwie wie weggeblasen. War bis dahin unendlich müde, hatte schmerzende und riesige Brüste und regelmässige Zuckerstürze. Letzteres ist geblieben, an die grösseren Brüste hab ich mich wahrscheinlich zwischenzeitlich gewöhnt. Zugegeben, ich hatte auch vorher ab und zu zuckerstürze und kann süssem kaum widerstehen. Hoffe nun, dass der wachsende Bauch nicht nur ein wachsendes Fettpölsterchen ist
In unserem Umfeld wissen erst 2 meiner engsten Freundinnen und mein Chef bescheid. Mir war's enorm wichtig, im Geschäft baldmöglichst Bescheid zu sagen, weil ich eine Führungsposition hab und auch gerne wieder zurückkehren möchte. Allerdings (Stand heute) von 100% auf 40%.
Freut mich übrigens, dass auch noch andere, etwas ältere Erstlingsmamis hier sind
Wünsche Eui allne en schönä Abig
und hier noch meine "Daten"
Mona81 / ZH / 1981 / 10.03.18 / 1. Kind
nachdem ich ja nun auch schon eine Weile mitlese, hat es mich nun doch unter den Fingernägeln gejuckt et voilà: mein erster Beitrag

Wir sind schon lange am "üben" und haben dann letztes Jahr die Info erhalten, dass die Chance auf natürlichem Weg Eltern zu werden winzig klein seien. Irgendwie haben wir die Hoffnung jedoch nicht aufgeben wollen und ich war im Januar dieses Jahres zum 1. Mal schwanger. Leider hat die SS nicht lange angehalten, hat uns jedoch Mut gemacht, dass es tatsächlich klappen kann. Und jetzt bin ich in der 10. SSW. Am 30.8. ist dann endlich der ETT. Die Wochen dahin scheinen unendlich zu sein....vor allem auch die Ungewissheit, ob denn auch nach wie vor alles i.O. ist. Seit dem letzten Untersuch Anfang August (da war alles prima) sind die Symptome irgendwie wie weggeblasen. War bis dahin unendlich müde, hatte schmerzende und riesige Brüste und regelmässige Zuckerstürze. Letzteres ist geblieben, an die grösseren Brüste hab ich mich wahrscheinlich zwischenzeitlich gewöhnt. Zugegeben, ich hatte auch vorher ab und zu zuckerstürze und kann süssem kaum widerstehen. Hoffe nun, dass der wachsende Bauch nicht nur ein wachsendes Fettpölsterchen ist

In unserem Umfeld wissen erst 2 meiner engsten Freundinnen und mein Chef bescheid. Mir war's enorm wichtig, im Geschäft baldmöglichst Bescheid zu sagen, weil ich eine Führungsposition hab und auch gerne wieder zurückkehren möchte. Allerdings (Stand heute) von 100% auf 40%.
Freut mich übrigens, dass auch noch andere, etwas ältere Erstlingsmamis hier sind

Wünsche Eui allne en schönä Abig
und hier noch meine "Daten"
Mona81 / ZH / 1981 / 10.03.18 / 1. Kind
-
- Newbie
@flusi du hesch rächt gha dass du grad en termin abgmacht hesch! Ich würd au nid truue ahzlüte nur will ich mier sorge mache.
Geg die 12. wuche rächnetmer würkli demit dass d symptom nachelönd und jedi schwangerschaft isch wieder anderst. Also chamer das sicher nid erahne.
Aber ich denke ez eifach positiv und wie d yelea so schön gschriebe hed mer cha selber mitentscheide wieviel ruum d angst döff ihneh.
Usserdem glaub ich fest as schicksal und das alles so chund wies muess
Guet nacht mitenand!
Geg die 12. wuche rächnetmer würkli demit dass d symptom nachelönd und jedi schwangerschaft isch wieder anderst. Also chamer das sicher nid erahne.
Aber ich denke ez eifach positiv und wie d yelea so schön gschriebe hed mer cha selber mitentscheide wieviel ruum d angst döff ihneh.
Usserdem glaub ich fest as schicksal und das alles so chund wies muess

Guet nacht mitenand!
Hallo Mitenang
Jtze hani gester e riese Text gschribe und dä erschiint niene!
isch das scho meh passiert und normal? hmmmm also, nomal!!!
@Vedeya & Sunny: es tuet mir uhhhhhh leid!!! da blibt eim e dicke kloss im hals zrügg und isch i dere situation wo mir si eifach fescht mit truurig!!! i hoffe ganz fescht für euch, dass dir gli gli gli voller freud u zueversicht dörft ame chline schätzeli entgäge luege!
@buch: ha o scho mega müeh mit verstecke, u wetts aber no bis zu ett am 28.8 nid ds wit streue! mal luege wie i das schaffe! agsproche bini aber no nie worde, aber die engste kollege womers gseit hei, hei alli gseit "has scho dänkt, mi gsehts guet". Findes aber schön wesi de warte mit öpis säge bis mirs säge!
@Geschlecht: oouuuu das isch o so es Thema!
ha bi mim erste uhhhhh fescht es gfühl gha und wäge däm es o unbedingt wölle wüsse. ha dänkt we mi mis gfühl tüscht, denn ischs de doof, de wetti lieber chli meh zit zum mi druf istelle. und tatsächlich isch mis gfühl falsch gsi. jtze hani so absolut kes gfühl. darum chönnti o dermit läbe wenis nid wüssti. aber weme ghört, dass falschi agabe gmacht worde si, de bini no unsicherer obsi wüsse wett!
@impfen: also üse chli isch o nach plan gimpft. ig sälber und ou mi maa aber scho sit lengerem nüme. u bim erste vor 2.5 jahr isch das ou absolut kes Thema gsi und no bi nachfrage bim abschlussgspräch bir Ärztin hetsi gmeint es sigi sicher hilfrich aber nid nötig! vo dämhär hani mi vorem schwanger wärde o nid nomal erkundigt! aber weni das gwüsst hätt, de hätt natürlich o vorhär reagiert. aber jtze es no mache bini würklich sehr unsicher. und glich we mir mi Ärztin seit, sie tuet das ersch empfähle sitsi baby gseh het nach der Geburt wo das gha hei, u die sigi alli ganz schlimm dranne gsi, de machi mir doch gedanke! hmmmm voll im klintsch!!!!
@Vierwaldstättersee: hihi mir si ja würklich quasi glich wit! <3 hinke dir es tägli hinger dri!
@gumseli: und mir hei der glich Jahrgang und beidi im 2015 e bueb gebore. i welem monet isch dine? bi gad uhhh gspannt obmers o wieder glich träffe diesmal!
@alli neui: härzlich willkomme hie i dere gruppe. schön wes immer no meh wärde wo sich dörfe freue und schlagendi härzli hei.
@alli woni jetzt nid druf igange bi: es louft so viel, dassi mängisch chli der überblick verlohre ha! isch aber nid bösi Absicht...
@mini agabe für die erst sitte:
nara / BE+GR / 04.03.2018 / 1983 / 2. Kind / bueb 2015
wünsche aune e wunderbare tag
Jtze hani gester e riese Text gschribe und dä erschiint niene!

@Vedeya & Sunny: es tuet mir uhhhhhh leid!!! da blibt eim e dicke kloss im hals zrügg und isch i dere situation wo mir si eifach fescht mit truurig!!! i hoffe ganz fescht für euch, dass dir gli gli gli voller freud u zueversicht dörft ame chline schätzeli entgäge luege!
@buch: ha o scho mega müeh mit verstecke, u wetts aber no bis zu ett am 28.8 nid ds wit streue! mal luege wie i das schaffe! agsproche bini aber no nie worde, aber die engste kollege womers gseit hei, hei alli gseit "has scho dänkt, mi gsehts guet". Findes aber schön wesi de warte mit öpis säge bis mirs säge!
@Geschlecht: oouuuu das isch o so es Thema!

@impfen: also üse chli isch o nach plan gimpft. ig sälber und ou mi maa aber scho sit lengerem nüme. u bim erste vor 2.5 jahr isch das ou absolut kes Thema gsi und no bi nachfrage bim abschlussgspräch bir Ärztin hetsi gmeint es sigi sicher hilfrich aber nid nötig! vo dämhär hani mi vorem schwanger wärde o nid nomal erkundigt! aber weni das gwüsst hätt, de hätt natürlich o vorhär reagiert. aber jtze es no mache bini würklich sehr unsicher. und glich we mir mi Ärztin seit, sie tuet das ersch empfähle sitsi baby gseh het nach der Geburt wo das gha hei, u die sigi alli ganz schlimm dranne gsi, de machi mir doch gedanke! hmmmm voll im klintsch!!!!
@Vierwaldstättersee: hihi mir si ja würklich quasi glich wit! <3 hinke dir es tägli hinger dri!

@gumseli: und mir hei der glich Jahrgang und beidi im 2015 e bueb gebore. i welem monet isch dine? bi gad uhhh gspannt obmers o wieder glich träffe diesmal!

@alli neui: härzlich willkomme hie i dere gruppe. schön wes immer no meh wärde wo sich dörfe freue und schlagendi härzli hei.
@alli woni jetzt nid druf igange bi: es louft so viel, dassi mängisch chli der überblick verlohre ha! isch aber nid bösi Absicht...
@mini agabe für die erst sitte:
nara / BE+GR / 04.03.2018 / 1983 / 2. Kind / bueb 2015
wünsche aune e wunderbare tag
ahhh no öpis vergässe:
@Facebook: wie chume ig bi euere gruppe derzue??
@Facebook: wie chume ig bi euere gruppe derzue??
Juhhuuuuuuu.....alles in Ordnung. Man hats sofort gesehen, Herzli hat gepöpperled und man hats gut gehört. Es war einfach verschoben, laut Grösse bin ich dann nun bei 8+3. Mir ist so ein RIESEN Stein vom Herzen gefallen. In 4 Wochen nun ETT.
@lilyrose: wuhhhhuuuuuuu - härzliche Glückwunsch!!! Das si super schöni Nachrichte!

@Nara: Chasch mer än PN schicku mit dinum Namu uf FB, de tüäni di dri
Mia

Mia
-
- Newbie
Juuuhuu lilyrose dass sind tolli Neuigkeite!!! Freu mich ganz fest für dich!