Juni 2019
Moderator: Züri Mami
Re: Juni 2019
Hi Omega, willkommen!
Jenz89 hat die Gruppe eröffnet (auf facebook), mach ihr doch eine Nachricht.
Jenz89 hat die Gruppe eröffnet (auf facebook), mach ihr doch eine Nachricht.
@Omega wir würden uns freuen wenn du zu unserer FB Gruppe dazustösst. Sende mit eine private Nachricht mit deinem Facebook Namen und wie dein Profilbild aussieht. Dann sende ich dir eine Freundschaftsanfrage und danach kann ich dich zur Gruppe hinzufügen 
Gilt auch für alle andern die gerne dabei wären
Gilt auch für alle andern die gerne dabei wären
Hallo an alle
Auch ich würde mich über einen austausch mit euch freuen. ET 2.06, es ist unser zweites Kind und ich bin Jg 89. Würde gerne auch der FB Gruppe beitreten, da ich aber leider zu wenig beiträge habe, ist es nicht möglich eine PN zu schicken. Was ist die alternative um trotzdem der Gruppe beizutretren?
Auch ich würde mich über einen austausch mit euch freuen. ET 2.06, es ist unser zweites Kind und ich bin Jg 89. Würde gerne auch der FB Gruppe beitreten, da ich aber leider zu wenig beiträge habe, ist es nicht möglich eine PN zu schicken. Was ist die alternative um trotzdem der Gruppe beizutretren?
Hey vici
Ich han dir en nachricht gschickt hesch die becho? Und chasch druf antworte??
Ich han dir en nachricht gschickt hesch die becho? Und chasch druf antworte??
Hallo zusammen
habe mich nun eine ganze Ewigkeit nicht mehr gemeldet. Ich kann am Natel nicht schreiben und komme selten an den PC. Habe aber eure Beiträge immer wieder verfolgt.
An alle Neuen, herzlich Willkommen!
Ich hatte heute die grosse Untersuchung und es ist bisher alles in Ordnung
Nun würde ich auch gerne der FB-Gruppe beitreten und mich aber weiterhin auch noch hier melden.
Einen schönen Abend!
habe mich nun eine ganze Ewigkeit nicht mehr gemeldet. Ich kann am Natel nicht schreiben und komme selten an den PC. Habe aber eure Beiträge immer wieder verfolgt.
An alle Neuen, herzlich Willkommen!
Ich hatte heute die grosse Untersuchung und es ist bisher alles in Ordnung

Nun würde ich auch gerne der FB-Gruppe beitreten und mich aber weiterhin auch noch hier melden.
Einen schönen Abend!
Hallo moowgli
Hmmm... Ich habe leider keine Nachricht bekommen...
Hmmm... Ich habe leider keine Nachricht bekommen...
Und wenn ihr Gruppe suechet im FB??
Juni-Mamis 2019
so heisst die im FB und en Bitrittsafrag sendet?
Hallo Mitenand,
Ich meld mich au wieder Mal... ich hoffe es gaht eu allne guet?
Ich han letscht Mäntig en Untersuech gha, Baby isch gwachse... und sowit alles guet...
Am Mäntig fangt die 12 Wuche ah & am 10.12 hemmer de gross untersuech... Ich han ganz schlimmi Stimmigsschwankige... ein Tag mega happy... und denn wieder en Tag voller sorge und ängst... es macht mi halbe wahnsinnig...
Azeiche hani immer no keini.. kei Verstopfig, kei Übelkeit, eifach nüt... ich weiss ich sött froh si & doch fallts mir eifach schwer das ganze z realisiere und mer hett immer angst das öpis nöd stimmt... hett öper vo eu au so ständigs uf und ab?
Wünsche Eu en schöne Tag!:)
Ich meld mich au wieder Mal... ich hoffe es gaht eu allne guet?
Ich han letscht Mäntig en Untersuech gha, Baby isch gwachse... und sowit alles guet...

Am Mäntig fangt die 12 Wuche ah & am 10.12 hemmer de gross untersuech... Ich han ganz schlimmi Stimmigsschwankige... ein Tag mega happy... und denn wieder en Tag voller sorge und ängst... es macht mi halbe wahnsinnig...
Azeiche hani immer no keini.. kei Verstopfig, kei Übelkeit, eifach nüt... ich weiss ich sött froh si & doch fallts mir eifach schwer das ganze z realisiere und mer hett immer angst das öpis nöd stimmt... hett öper vo eu au so ständigs uf und ab?
Wünsche Eu en schöne Tag!:)
Leider findet ma die gruppa nit wil si gheim isch...
ich wür au gern do im Forum schriba abr wil di meista in dr fb gruppa sind wärs spannender au döt dabi zsi.
@anbe92: super isch alles guot gange bi dr untersuochig. Stimmigsschwankige hani au, a eim tag mega motiviert und denn widr mega verhängt und am liebsta würdi da ganz tag uf dr coutch ligga. Wil i abr no es 16monatigs meitli han kanni mir das nur selte leiste...
ängst hani eher weniger... so isch jedi kli andersch... Abr das kunnt guot, do bini mir sicher und je meh zit vergoht desto meh vertraua bekunnt ma ins ganze. So
an schöne tag wünschi eu und an guota start ins wuchenend
ich wür au gern do im Forum schriba abr wil di meista in dr fb gruppa sind wärs spannender au döt dabi zsi.
@anbe92: super isch alles guot gange bi dr untersuochig. Stimmigsschwankige hani au, a eim tag mega motiviert und denn widr mega verhängt und am liebsta würdi da ganz tag uf dr coutch ligga. Wil i abr no es 16monatigs meitli han kanni mir das nur selte leiste...

@anbe92 freut mich dass alles guet isch bi dir. Mir gahts ähnlich mit de Stimmigsschwankige... Derziit bin ich extrem liecht reizbar und fahr weg jedere Chlinigkeit fast us de Hut. Hüt au wieder, obwohl hüt eigentlich en guete Tag gsi isch. Positiv denke isch au nöd immer eifach, obwohl ich recht viel Azeiche han (Übelkeit immer no da, Verstopfig, etc...) Han mängisch s Gfühl irgendwas muen ja no schief gah. Dass da es Baby ganz gmüetlich i mir drin sitzt chan ich bis jetzt nöd ganz begriffe
aber es chunt guet. Bi eus allne!
@Vici wennd willsch schick ich dir au mal e PN mit mine Agabe in FB und wenn mich findsch chan ich dich zu de Gruppe dezue füege.

@Vici wennd willsch schick ich dir au mal e PN mit mine Agabe in FB und wenn mich findsch chan ich dich zu de Gruppe dezue füege.
Hallo zämä 
Ig ha per zuefau das forum entdeckt u würd gärn ou zu öirer gruppe stosse we ig das darf
Ig ha bereits chli düre gläsä dases viune ou glich geit mit de Stimmigsschwankige und vor auem mit de Azeiche oder ebe fehlende Azeiche vor Schwangerschaft..
Das isch mini erschti Schwangerschaft u ig bi so was vo unsicher aber das isch gloub normau..
Ig ha sit im Juni kei Periode me gha u hätt nid dänkt vorerscht chönne schwanger dswärde da mini FA gmeint het dasi me männlechi harmon ha aus wiblechi...
Sie het mir e beifuss tee verschriebe woni 7täg am morge mittag u abe ha müesse ne mit 3 wuche pouse.. ig ha de im oktober ou no gno gha u bi bereits schwanger gsi
u de sött me nid ne weme schwanger isch.. jedefaus het mini FA da ig ke periode ha gha sit im juni nid chönne usrächne i welerer wuche das ig bi.. Ig ha am Do. 29. Nov auso geschter e Ultraschau termin gha zum usefinde wie wit das ig ungfähr bi.. und wie sech usegsteut het bini bereits ir 12.ssw...auso 11+1 mit emne vorussichtleche ET am 19.06.2019..
Mi Ma u ig si natürli mega happy
nur si haut dsorge glich ta und ig ha sit dr schwangerschaft ou nie müesse erbreche oder so u ha eher ständig hunger... am 06.12 hani itz de no di gross untersuechig u ig bi glich chli nervös u hoffe das aues guet isch..
Es wär mega weni mi bi öich chönnt aschliesse zum ustusche
Emu fangs ganz es guets Wucheend

Ig ha per zuefau das forum entdeckt u würd gärn ou zu öirer gruppe stosse we ig das darf

Ig ha bereits chli düre gläsä dases viune ou glich geit mit de Stimmigsschwankige und vor auem mit de Azeiche oder ebe fehlende Azeiche vor Schwangerschaft..
Das isch mini erschti Schwangerschaft u ig bi so was vo unsicher aber das isch gloub normau..
Ig ha sit im Juni kei Periode me gha u hätt nid dänkt vorerscht chönne schwanger dswärde da mini FA gmeint het dasi me männlechi harmon ha aus wiblechi...
Sie het mir e beifuss tee verschriebe woni 7täg am morge mittag u abe ha müesse ne mit 3 wuche pouse.. ig ha de im oktober ou no gno gha u bi bereits schwanger gsi

Mi Ma u ig si natürli mega happy

Es wär mega weni mi bi öich chönnt aschliesse zum ustusche

Emu fangs ganz es guets Wucheend

@Panda89 Gratuliere zur Schwangerschaft!
schön hetts trotzdem klappet, au wemmer denkt hett dases schwierig chönt si! Mir sind fast glich wiit - du hesch jetzt denn aber die 12 wuche dure, bi mir fangt die 12 wuche am mentig ah..
hesch denn du au keii azeiche? Ich glaube dasmer sich sorge macht isch normal.. aber es chunt bestimmt alles guet!! Ich drucke dir duume....
Mich hetts das wuchenend verwütscht mit hals & ohreweh.. sonen seich ..

Mich hetts das wuchenend verwütscht mit hals & ohreweh.. sonen seich ..
@Anbe92 Merci viu mau für dini liebi Nachricht, das het mi auso grad gfröit
dir demfau aber ou härzlechi Gratulation zur Schwangerschaft
Oh demfau si mir würklech fasch glich wit
chunnsch du eigentlech da genau drus mit dr Wucheberächnig? Mir isch das immer no es Rätsu... es wird ja totau angers berächnet u bis itz hets mir no niemer erklärt...
U Azeiche hani ebe ou kener gha u immer no keni.. auso ou kes erbreche oder so... u ig ha gläsä dases die übukeit u erbreche eigentlech es guets u sichers zeiche für dschwangerschaft isch u das het mir de ou wieder sorge gmacht.. aber es git gloub glich recht viu wo ou ke übukeit u erbreche hei gha u gsundi chinder hei
Dseinzige woni ha gha si extrem spannendi brüscht aber ha dänkt das isch wegem beifuss tee... u müed bini ou viu me gsi u itz immer no.. aber sisch hani gar nüt gmerkt...
Hesch du de ou kener richtigä Azeiche gha?
Merci viu mau fürs Dumme drücke, das wirdi bi dir ou mache
Isches ou dini erschti Schwangerschaft?
Oh je cheibe züg...
hoffe es besseret ganz schneu... wünsche dir emu ganz ganz gueti besserig..

Oh demfau si mir würklech fasch glich wit

U Azeiche hani ebe ou kener gha u immer no keni.. auso ou kes erbreche oder so... u ig ha gläsä dases die übukeit u erbreche eigentlech es guets u sichers zeiche für dschwangerschaft isch u das het mir de ou wieder sorge gmacht.. aber es git gloub glich recht viu wo ou ke übukeit u erbreche hei gha u gsundi chinder hei

Dseinzige woni ha gha si extrem spannendi brüscht aber ha dänkt das isch wegem beifuss tee... u müed bini ou viu me gsi u itz immer no.. aber sisch hani gar nüt gmerkt...
Hesch du de ou kener richtigä Azeiche gha?
Merci viu mau fürs Dumme drücke, das wirdi bi dir ou mache

Isches ou dini erschti Schwangerschaft?
Oh je cheibe züg...

Hoi panda
Ich bin jetzt mit em 3. Chind schwanger und han mich no niä bi keim erbrochä. Das isch es Klischee. Es git Fraue mit starcher Übelkeit, aber bi mir und villne andere isch diä starch Müedigkeit sHauptzeiche. Also kei Sorgä. Finds au saublöd, dass gschribä wird erbrechä segi es Zeiche, dass alles guet isch. Söt wohl diä mit erbrächä tröstä, aber für all anderi isch es beängstigend. Also kei Sorgä. Übelkeit chas geh muess aber nöd mini beide Grosde sind nach problemlosä Schwangerschaftä gsund uf dWält cho und meh als ganz am Anfang vo dä Schwangerschaft mängisch es flaus Gfühl han ich mich niä mit Übelkeit ztue kah. (bi dä beide FGs bin han ich genau diä glichä Symptom v. a. Müedigkeit kah)
Daher Symptom säged gar nüd us.
Ich bin jetzt mit em 3. Chind schwanger und han mich no niä bi keim erbrochä. Das isch es Klischee. Es git Fraue mit starcher Übelkeit, aber bi mir und villne andere isch diä starch Müedigkeit sHauptzeiche. Also kei Sorgä. Finds au saublöd, dass gschribä wird erbrechä segi es Zeiche, dass alles guet isch. Söt wohl diä mit erbrächä tröstä, aber für all anderi isch es beängstigend. Also kei Sorgä. Übelkeit chas geh muess aber nöd mini beide Grosde sind nach problemlosä Schwangerschaftä gsund uf dWält cho und meh als ganz am Anfang vo dä Schwangerschaft mängisch es flaus Gfühl han ich mich niä mit Übelkeit ztue kah. (bi dä beide FGs bin han ich genau diä glichä Symptom v. a. Müedigkeit kah)
Daher Symptom säged gar nüd us.
@Panda danke dir vielmal
ja d wuche hett mini FA ahand vom letschte untersuech chöne usrechne - mit de Grössi vom chliinä chnopf.. und am 10.12 isch de gross untersuech, nachdem die 12 wuche ume sind.. bin scho ganz gspannt und au chli nervös.. 
Ja bis uf das, dasi jetzt chrank bin hani mi immer super gfühlt.. kei übelkeit! Das isch wie cat seit, nur es klischee! Da machi mir mittlerwile kei sorge meh. Will azeiche seged würkli nüt us.. mach dir da kein chopf
aber ebe ich denke sorge macht sich jedi ab und zue, das isch ganz normal.. aber mir müends gnüsse wenns eus soo super gaht
ich chan au esse wienen weltmeister.. reagiere uf nüt.. und verdauuig klappet au immer na suped..
es chunt bestimmt alles guet bi eus! Eifach gnüsse.....

Ja bis uf das, dasi jetzt chrank bin hani mi immer super gfühlt.. kei übelkeit! Das isch wie cat seit, nur es klischee! Da machi mir mittlerwile kei sorge meh. Will azeiche seged würkli nüt us.. mach dir da kein chopf

Hei @cat3
Merci viu mau ou für dini Nachricht isch so lieb
U das het mi itz auso ou no grad me beruhigt.. woni de bricht gläsä ha hani mir auso scho gedankä gmacht gha das öpis nid stimmt wege fehlender übukeit u erbreche.. Aber demfau isches gott sei dank würklech nur es klischee... u we du di no bi keim erbroche hesch u aues guet isch gseht me wieder das mängisch das wo gschriebe isch eim nur no verunsicheret u anderi viellech beruhigt..Aber isch auso scho fangs schlimm was bi teune brichte aues steit.. grad woni usegfunde ha dasi schwanger bi hani dr fähler gmacht u ha dsinternet dürstöberet.... we me nach deune brichte geit dörft me gar nüm ässä... aber ig wotts itz ou nid so sträng ne u was mir guet tuet duet am chline sicher ou nid schade
U dmüedigkeit isch bi mir ou eher starch gsi u itz hani immer no dmüedigkeit auso chönnt locker eifach nur schlafä... hoffe aber das dsfit gfühu de wieder chunnt
ansonschte geits mir sisch wunderbar 
@Anbe92 Ah super we dini FA das nehr so het usgrächnet
isch scho faszinierend das me das anhand vor grössi vom chline cha usrechne
oh de hesch du dr gross untersuech am 10.12.. u ig gloube dir sofort das du nervös bisch, bi mir isches nid angers.. ig ha ne ja de am 06.12.. cha dir emu de schriebe wies so isch
aber ebe ou dsnervös si isch i derer situation normau aber wird sicher aues guet si mit üsne schätzis..
U de isches würklech es gschänk das mir die übukeit nid hei
u de machi mir itz ou ke sorge me weg dem u gniesses
u ja, hüt hani ou wieder wine Wäutmeischter chönne ässä, si zum raclette ässä iglade gsi u zum dessert hets chueche u feini güetzi gä
zwar nid das wo me aus gsund cha bezeichne aber so ab und zue liegt dschlemme de glich no din
U bi mir isches bis itz ou no tip top mit dr verdouig
U ja das chunnt ganz sicher guet bi üs
Merci viu mau ou für dini Nachricht isch so lieb

U das het mi itz auso ou no grad me beruhigt.. woni de bricht gläsä ha hani mir auso scho gedankä gmacht gha das öpis nid stimmt wege fehlender übukeit u erbreche.. Aber demfau isches gott sei dank würklech nur es klischee... u we du di no bi keim erbroche hesch u aues guet isch gseht me wieder das mängisch das wo gschriebe isch eim nur no verunsicheret u anderi viellech beruhigt..Aber isch auso scho fangs schlimm was bi teune brichte aues steit.. grad woni usegfunde ha dasi schwanger bi hani dr fähler gmacht u ha dsinternet dürstöberet.... we me nach deune brichte geit dörft me gar nüm ässä... aber ig wotts itz ou nid so sträng ne u was mir guet tuet duet am chline sicher ou nid schade

U dmüedigkeit isch bi mir ou eher starch gsi u itz hani immer no dmüedigkeit auso chönnt locker eifach nur schlafä... hoffe aber das dsfit gfühu de wieder chunnt

@Anbe92 Ah super we dini FA das nehr so het usgrächnet

U de isches würklech es gschänk das mir die übukeit nid hei

U bi mir isches bis itz ou no tip top mit dr verdouig

U ja das chunnt ganz sicher guet bi üs

Ich bin mängisch au fast wahnsinnig worde wil ich s gfühl gha han öpis isch nöd guet. Und ich han bis jetzt mit Übelkeit zkämpfe (chönt ich langsam aber sicher druf verzichte). Sich Sorge mache ghört zur Schwangerschaft sicher genauso dezue wie alles andere...
han jetzt am 30. de ETT gha und zwar no kei Ergebnis vom Bluetuntersuech aber sowit het alles guet usgseh. D Gyn het sich viel Ziit gno und s Chline us allne Winkel zeigt... Debi isches eus zwar mehrmals 'wegpennt' und het sich nüm richtig vom Fleck wele bewege (sie het mitem US-Gerät min Buch zum Teil no recht duregschüttlet
) aber es het sich schön zeigt und nächst Wuche gahts jetzt zunere Spitalbesichtigung.
han jetzt am 30. de ETT gha und zwar no kei Ergebnis vom Bluetuntersuech aber sowit het alles guet usgseh. D Gyn het sich viel Ziit gno und s Chline us allne Winkel zeigt... Debi isches eus zwar mehrmals 'wegpennt' und het sich nüm richtig vom Fleck wele bewege (sie het mitem US-Gerät min Buch zum Teil no recht duregschüttlet

Hei @Ari, demfau isches scho so das sech sicher jedi schwangeri mau sorge macht.. aber ebe ig finde das ou normau.. u das gloubi dir das du demfau itz de uf di übukeit chönntsch verzichte, ig wünsche dir emu das si itz de verbi geit..
Ah aber de bechunnsch ganz sicher die wuche bscheid vom Bluetuntersuech, u we so wit aues guet usgseh het isch das ja scho mau es sehr guets zeiche
aber me isch de glich froh we dwärt ta si u aues guet isch
u das isch ebe schön we sech Gyn ou so zit nimmt
u isch sicher ou süess dschline wunder am pfüssle dsgseh
Auso Spitalbsichtigung für de speter geburt?
Ah aber de bechunnsch ganz sicher die wuche bscheid vom Bluetuntersuech, u we so wit aues guet usgseh het isch das ja scho mau es sehr guets zeiche

Auso Spitalbsichtigung für de speter geburt?
@Panda89 Merci. Han s Gfühl es wird laaaangsam besser mit de Übelkeit, zumindest isch mir nüm jede Abig so schlecht dass ich nöd chan schlafe.
Vom Untersuech han ich hüt Bscheid becho, alles guet
genau, Besichtigung isch im Spital wo ich vermuetlich d Geburt möcht ha. Isch villicht chli früeh aber denn muen ich mir um das kei Gedanke meh mache.
Vom Untersuech han ich hüt Bscheid becho, alles guet

@Ari de bini auso froh wes scho besser geit vor Übukeit her.. u hoffe es wird nur no besser
Oooh super das fröit mi mega für di das bscheid becho hesch u das aues guet isch
De isch me emu glich grad beruhigter, ig bi de ou froh weni duntersuechig düre ha u aues guet isch
Auso ig finge das e super sach mit dr Besichtigung vom spital, u besser früech aus spät
auso ig wirde itz sicher de ou afa luege aber dänkä wirde is Frouespital in bärn ga
wenn hesch du de dr vorussichtlech ET?

Oooh super das fröit mi mega für di das bscheid becho hesch u das aues guet isch

De isch me emu glich grad beruhigter, ig bi de ou froh weni duntersuechig düre ha u aues guet isch

Auso ig finge das e super sach mit dr Besichtigung vom spital, u besser früech aus spät