Hallo zusammen
Allen Neuen ein herzliches Willkommen und alles Gute!
@Beolina: Wie gahts dir mitem Stäche? Ich ha das im Fall ide 2. SS au gha. Kei Ahnig woher das cho isch. Mängisch isches nur fiin gsi und mängmal würkli voll starch, so dass mer fascht nöd chan laufe. Bis jetz hanis zum Glück no nie gha... Ich verstah dich, dass du dir drum Gedanke machsch...
@TM-Lari: Ui, ich ha no nie grad so vomene Toxo-Fall ghört. Was chönd da d'Konsequenze drus si? Wemer eimal positiv druf teschted worde isch bliibt das so oder? Ich wünsche dinere Schwöster alles Gueti!
@sweetcherry: Oje, die cheibe Übelkeit isch scho belastend, aber defür es zimli sichers Zeiche. Mir hilft im Fall au chli Cola gägä d Übelkeit oder au Zitronewasser. So magis bis jetz guet überbrücke... Schön isch bim Untersuech alles guet gsi, das isch scho unbeschrieblich! Ich hoffe es chömed nur so gueti Nüigkeite da inne vor!
@fleur: Oje, blöd dass din GG gester chli blöd reagiert hät, obwohl du ja scho meh weisch. Aber chli chan ich ihn ja au verstah. Ich dänke mängmal au: Hm, jetz sind mir sones iigspielts Team, das wird denn wieder schön durenand gmischlet. Obwohl sich das ja bestimmt au schnell wieder ipändlet. Aber die Zahl 3 macht mängmal ja scho es biz Respekt, vilicht da mir nur 2 Händ hend

Juhuu, ich freu mich, dass de Tescht so eidüütig isch, so guet chas doch witerga!
@pat: Wir haben auch immer von zwei Kindern geredet, als wir mit der Familienplanung gestartet haben. Aber mit dem ersten Wurm und dann auch nach dem zweiten dachten wir uns schnell: Das kanns noch nicht gewesen sein. Hoffentlich haben wir dieses Gefühl nach dem Dritten nicht mehr, mein Mann macht dann sicher nicht mehr mit

Ich habe im Fall auch Durchfall, das kenne ich so gar nicht. Bei den anderen SS hatte ich starke Verstopfungen. Ich weiss gerade gar nicht, was besser oder schlimmer ist... schmerzhaft ist beides
@me: Mir geht es ziemlich gut. Ich verspüre den ganzen Tag eine latente Übelkeit, aber bis jetzt gehts. Ich habe einfach absolut kein Hungergefühl, aber das schadet mir nicht

Im Unterbauch ziehts manchmal schon ziemlich heftig. Darüber bin ich erstaunt, denn eigentlich sollte bei mir ja schon alles "vorgedehnt" sein. Ich bin im Moment recht optimistisch dass alles gut geht und hoffe ich werde dafür belohnt. Die letzten Schwangerschaften waren stark von Angst geprägt. Es wäre mein grösster Wunsch, dass ich es noch einmal so richtig geniessen darf...
Langsam sollte ich au mal einen FA-Termin vereinbaren.
Ui, ich sehe gerade, das ich in schweizerdeutsch und hochdeutsch geschrieben habe, ich werde es jetzt nicht mehr ändern, sorry!