Ein Hallo an alle Neuen
@black ich druck dir fescht dDüme, dass es e "normali" Bluetig isch. Mini FA het mir gseit, ich söll mi nit verruckt mache, wenns Bluetige git. Im Internet würd viel schlimms stoh, aber das sigi bi jedere Frau andersch und heisst oft no gar nüt.
Ich hoff sehr, dass bi dir alles in Ornig isch.
Ich kämpf jetzt au langsam mit lichter Übelkeit und Appetitlosigkeit und isse definitiv weniger (und mit weniger Freud). Aber ständig e bitz was im Buch ha (Cracker etc) und viel Wasser trinke hilft mir dure Tag.
Mini Brüst sind am Afang sehr sensible gsi (ha mitem SportBH müese schlofe) und denn tagelang hani nüd me gspürt, sit geschtr sind sie widr sensibler.
Mi Maa will, dass mirs bis zur 12 Wuche geheimhalte. Aber ich kämpf echt stark drmit. Ich würd gern mini Schwöster als Verbündeti ha... aber sgueti isch, ich ha lang keini Kinder welle und drum vermuetets bi mir so schnell au niemerds. Zudem hani mir jetzt e Schwangerschaftstagebuech kauft, so dass ich mini Gedanke dört chli verarbeite cha.
Ich fänd e Whatsapp oder Telegram (hani neu entdeckt) -Gruppe au besser. Da me bi FB jo seh cha, in wellne Gruppe meh isch und denn je nach dem für ussestehendi au klar wär, dass sich do was abahnt. Me cha zwar Gruppene uf versteckt stelle, aber anschienend bechömme, dKontäkt trotzdem dGruppe vorgschlage, hani gläse... villicht wüsse sie denn nid, wer sunscht in die Gruppe goht... aber trotzdem nid ganz so anonym wie e Messenger. (Usser mir würde dFB Gruppe "falsch benenne"

)