Februarlis 2022
Moderator: Züri Mami
Re: Februarlis 2022
@Efeu: ich ha dir probiert e pn zmache aber bi mir blibt d‘nachricht au im usgang hange
@KSD, ja chan mir vorstelle, dass es bi mir denn de 2.2.22 bi de Geburt chönnt breiche
.
@Claudii: Ich han wenig, sehr müed und zur Ziit vill Hunger etc.
@Mirada22: Nobel e Schnappszahl ET-Kandidatin
.
@Missy: Bin au müed, zur Ziit, süsch aber nöd so.
@Mom to be: Welcome - Jedi Schwangerschaft isch wieder anders...
@Mrs Foxa: Han dir im Messenger uf FB geschriben
- Dini Nachricht isch acho!

@Claudii: Ich han wenig, sehr müed und zur Ziit vill Hunger etc.
@Mirada22: Nobel e Schnappszahl ET-Kandidatin

@Missy: Bin au müed, zur Ziit, süsch aber nöd so.
@Mom to be: Welcome - Jedi Schwangerschaft isch wieder anders...
@Mrs Foxa: Han dir im Messenger uf FB geschriben

-
- Newbie
Hallo liebe Frauen
Auch ich durfte gestern einen positiven Test in den Händen halten, juhui!
Ich gratuliere euch recht herzlich und hoffen wir alle zusammen, dass alles gut kommt.
ET wäre wahrscheinlich ungefähr um den 9. Februar herum.
Beschwerden habe ich kaum, heute habe ich ein Ziehen im Bauch.
Bei uns wird es das 2. Kind und möchten uns vom Geschlecht überraschen lassen. Wie siehts bei euch aus?
Herzliche Grüsse
Auch ich durfte gestern einen positiven Test in den Händen halten, juhui!
Ich gratuliere euch recht herzlich und hoffen wir alle zusammen, dass alles gut kommt.
ET wäre wahrscheinlich ungefähr um den 9. Februar herum.
Beschwerden habe ich kaum, heute habe ich ein Ziehen im Bauch.
Bei uns wird es das 2. Kind und möchten uns vom Geschlecht überraschen lassen. Wie siehts bei euch aus?
Herzliche Grüsse
Hallo Wondefitz88,
gratuliere zur Schwangerschaft
Wir wollen uns das Geschlecht aufschreiben lassen und uns dann an der Gender Reveal Party überraschen lassen
gratuliere zur Schwangerschaft
Wir wollen uns das Geschlecht aufschreiben lassen und uns dann an der Gender Reveal Party überraschen lassen
Hallo Wondefitz88
Gratuliere au dir:)
Bi eus isch es au die zweit Ss. Händ knapp 2jährigi zwilling.
Mir wänd s‘gschlächt wüsse… für min maa isch es klar dass ws jetzt en bueb git und isch scho am näme use sueche

@ alli: was haltet ihr vonere fb oder whats app gruppe?
Mir wänd s‘gschlächt wüsse… für min maa isch es klar dass ws jetzt en bueb git und isch scho am näme use sueche
-
- Newbie
Hallo zusammen
Ich geselle mich mal vorsichtig zu euch. Ich durfte am Wochenende positiv testen,ET wäre Anfang Februar. Allerdings hatte ich die letzten beiden Tage Blutungen
Meine FA meinte, ich solle abwarten und ganz normal zum 1.Untersuch in der 7.SSW vorbei kommen, da man so früh noch nichts sehen könnte.
Ich versuche positiv zu sein, da ich aber im Dezember eine FG erleiden musste, ist für mich dieses Abwarten schrecklich...
Würde am liebsten die Zeit vorspulen!
Mein Mann würde das Geschlecht gerne wissen,ich würde mich gerne überraschen lassen.
In welcher SSW ist euer 1.FA-Termin?
Liebe Grüsse
Ich geselle mich mal vorsichtig zu euch. Ich durfte am Wochenende positiv testen,ET wäre Anfang Februar. Allerdings hatte ich die letzten beiden Tage Blutungen
Meine FA meinte, ich solle abwarten und ganz normal zum 1.Untersuch in der 7.SSW vorbei kommen, da man so früh noch nichts sehen könnte.
Ich versuche positiv zu sein, da ich aber im Dezember eine FG erleiden musste, ist für mich dieses Abwarten schrecklich...
Würde am liebsten die Zeit vorspulen!
Mein Mann würde das Geschlecht gerne wissen,ich würde mich gerne überraschen lassen.
In welcher SSW ist euer 1.FA-Termin?
Liebe Grüsse
@MrsFoxy: ich wär debi cha aber leider kei PN schriebe, will es mir ahzeigt, dassi nonig so lang ahgmeldet bi… Wie mache mer es am beste? Schriebsch du mir dini Kontaktdate?
@Mariposasuiza: Ohh nein.. das tut mir sehr leid..
Ich hoffe das alles gut kommt!! Mein 1.FA-Termin ist auch in der 7.SSW
@Mariposasuiza: Ohh nein.. das tut mir sehr leid..
@KSD: ich ha dir e pn gmacht weiss aber nöd öb sie achunt oder wänn
Claudii hat geschrieben: ↑Fr 4. Jun 2021, 20:42Mrs Foxy hat geschrieben: ↑Fr 4. Jun 2021, 20:20 Hallo Wondefitz88
Gueti idee mitere Gruppe, ob fb oder whats app:) mir wei zgschlächt ou wüsse, evtl lah notiere und de e gender party mache![]()
Ig finges e gueti idee miter WhatsApp Gruppe.Mrs Foxy hat geschrieben: ↑Fr 4. Jun 2021, 20:20 Hallo Wondefitz88
@mariposasuiza: tut mir sehr leid das auch du eine FG erleiden musstest. Auch ich jatte im Januar eine und kann deine Sorgen und Ängste gut nachempfinden.
Aber wie du schon sagst --> immer versuchen positiv Eingestellt zu bleiben. Ich drück dir die Daumen dass alles gut wird
Ich werde wohl nächste Woche mal anrufen und nach einem Termin fragen. Irgendwie hatte ich es bis jetzt nocht nicht so eilig, was das anbelangt.
@Wondefitz88: aso mir wänd s Gschlächt unbedingt wüsse.
Aber loh mirs de äuä au loh ufschribe (sött dr Partner denn nid drbi si wenn mes gseht), so das mirs den zäme glichziitig würe erfahre 
@Mrs Foxy: find das mit de Gruppene au en gueti Idee
Aber wie du schon sagst --> immer versuchen positiv Eingestellt zu bleiben. Ich drück dir die Daumen dass alles gut wird
Ich werde wohl nächste Woche mal anrufen und nach einem Termin fragen. Irgendwie hatte ich es bis jetzt nocht nicht so eilig, was das anbelangt.
@Wondefitz88: aso mir wänd s Gschlächt unbedingt wüsse.
@Mrs Foxy: find das mit de Gruppene au en gueti Idee
Mir händ e whats app gruppe gmacht. Falls öper möcht debi sie, chönder eui bi de Efeu2019, de KSD oder bi mir mälde
-
- Newbie
@missy_90 Viele Dank für dini liebe Wort! Jo abwarte, positiv bliebe und hoffe, dass alles guet kunnt, meh bliebt mr leidr nit übrig.
Ich ha uf Youtube Affirmationsvideos zu Schwangerschafte agluegt, das het mr chli gholfe. Wie gohts dir? Bisch au chli ängstlich odr bisch gelasse?
Ich wart de FA-Termin ab und stoss denoch denn gärn zu eure Whatsappgruppe dezue.
Nämme dir abgseh vode Folsüri sust no öbis für d Schwangerschaft?
Ich ha uf Youtube Affirmationsvideos zu Schwangerschafte agluegt, das het mr chli gholfe. Wie gohts dir? Bisch au chli ängstlich odr bisch gelasse?
Ich wart de FA-Termin ab und stoss denoch denn gärn zu eure Whatsappgruppe dezue.
Nämme dir abgseh vode Folsüri sust no öbis für d Schwangerschaft?
Salut mitenand
Ich han de Celi und de Missy_90 e Nachricht gschriebe mit dem WhatsApp-Link. Weiss aber nöd, wenn oder öb die Nachrichte verschickt werdet, da siit emene Wili min Nachrichte im Ausgang stecke bliibed. Wenns nöd geht, bitte de Mrs Foxy kontaktiere per PN. Merci.
@Geschlecht: Mir möchtets gern wüsse, ich möcht mich amigs druf istelle chönne.
Ich han de Celi und de Missy_90 e Nachricht gschriebe mit dem WhatsApp-Link. Weiss aber nöd, wenn oder öb die Nachrichte verschickt werdet, da siit emene Wili min Nachrichte im Ausgang stecke bliibed. Wenns nöd geht, bitte de Mrs Foxy kontaktiere per PN. Merci.
@Geschlecht: Mir möchtets gern wüsse, ich möcht mich amigs druf istelle chönne.
Natürlich allne Neuzugäng herzlich willkomme!
Ah und Claudi, Pardon, dir han ich de Link jetzt auch no grad gschribe, aber eben, weiss nöd, öb do was chunt!
-
- Newbie
Es scheint bis jetzt so, dass ich fast die Einzige bin, die sich vom Geschlecht überraschen lassen möchte
Ich finde es immer spannend, wie sich jede werdende Mutter &Vater darüber entscheidet.
Gerne würde ich zur Whats-App Gruppe dazustossen, weiss aber nicht wie...
Ich bin auch Neumitglied und deshalb noch nicht berechtigt, im Forum private Nachrichten zu versenden.
Wer kann mir da weiterhelfen?
Herzliche Grüsse

Ich finde es immer spannend, wie sich jede werdende Mutter &Vater darüber entscheidet.
Gerne würde ich zur Whats-App Gruppe dazustossen, weiss aber nicht wie...
Ich bin auch Neumitglied und deshalb noch nicht berechtigt, im Forum private Nachrichten zu versenden.
Wer kann mir da weiterhelfen?
Herzliche Grüsse
Salut Wonderfixz88
Ja, das ist wirklich spannend mit dem Geschlecht. Ich kenne auch einige, die sich überraschen liessen.
Ich habe dir eine PN geschickt mit dem Zugang. Ich weiss aber nicht, ob und wann die bei dir ankommt. Von den anderen drei hat bis jetzt nur Claudii die Nachricht erhalten.
Ja, das ist wirklich spannend mit dem Geschlecht. Ich kenne auch einige, die sich überraschen liessen.
Ich habe dir eine PN geschickt mit dem Zugang. Ich weiss aber nicht, ob und wann die bei dir ankommt. Von den anderen drei hat bis jetzt nur Claudii die Nachricht erhalten.
- lunoli
- Newbie
Hallo ihr lieben,
Ich habe am donnerstag positiv getestet und das ET ist ca 9.2.22.
Das Baby war überhaupt gar nicht geplant und es ist mir auch noch en rätsel wie ich schwanger werden konnte. Natürlich weiss ich vom sex aber das war doch einiges vor dem ES. Aber ja 3 Test lügen nicht und so langsam kommen wir an.
Zu mir es ist nicht meine erste ss
sondern es wird unser 5tes kleines Wunder
.
Es wird spannend. Ich gewöhne mich erst mal an den Gedanken schwanger zu sein und über alles andere mach ich mir noch keine Gedanken

Schönen Sonntag
Ich habe am donnerstag positiv getestet und das ET ist ca 9.2.22.
Das Baby war überhaupt gar nicht geplant und es ist mir auch noch en rätsel wie ich schwanger werden konnte. Natürlich weiss ich vom sex aber das war doch einiges vor dem ES. Aber ja 3 Test lügen nicht und so langsam kommen wir an.
Zu mir es ist nicht meine erste ss
Es wird spannend. Ich gewöhne mich erst mal an den Gedanken schwanger zu sein und über alles andere mach ich mir noch keine Gedanken
Schönen Sonntag
-
- Newbie
Hallo zäme
Ich han au positiv testet
Völlig überraschend.Bin Mami vumä Bueb 3,und Meitli 7 Mönet alt.Isch sehr schnell gange.Ich bin nu recht verhalte,han es Windei gha vor em Meitli.Jetzt isch immer chli angst im Unterbewusstsi,dass es wieder so chönt si.Probier positiv z'denke
Mie freuet üs uuuuu.Mal luege wies chunt.
Gratuliere eu allne zur SS
Wür au gern i Whats app Gruppe cho.
Lh
Ich han au positiv testet
Mie freuet üs uuuuu.Mal luege wies chunt.
Gratuliere eu allne zur SS
Wür au gern i Whats app Gruppe cho.
Lh