☀️ August-Babys 2022 ☀️
☀️ August-Babys 2022 ☀️
Gibt es schon andere Mamis/ Mamis-in-spe die ihr Baby im August erwarten?
-
- Newbie
Re: ☀️ August-Babys 2022 ☀️
Hallo,
Wir erwarten unser Baby Ende Juli. =)
Wir erwarten unser Baby Ende Juli. =)
Hallo
Hie
wahrschinlich 9.8 ET
Hüt grad positiv testet
Hie
wahrschinlich 9.8 ET
Hüt grad positiv testet
Herzliche Glückwunsch bumblebee und Natii.
Wenn hend ihr de dr berechnet Termin?
We mer e FB-oder Watsapp-Gruppe uftue zum üs chli privater usztusche?
Wenn hend ihr de dr berechnet Termin?
We mer e FB-oder Watsapp-Gruppe uftue zum üs chli privater usztusche?
Merci
Chöi vo mir us beides
Chöi vo mir us beides
- Schmetterling87
- Newbie
Hallo ihr Liäbä
Han au positiv testet, ET 8.8.22 ♡
Freu mich uf än lässige Ustuusch mit eu...
LG
Han au positiv testet, ET 8.8.22 ♡
Freu mich uf än lässige Ustuusch mit eu...
LG
Hallo Zäme
Gratuliere öich aune zu öire Schwangerschaft!
Mis Baby chunt vorussichtlech am 05.08 ufd Welt
Ig fänd ä whats app Gruppe super!
Gratuliere öich aune zu öire Schwangerschaft!
Mis Baby chunt vorussichtlech am 05.08 ufd Welt

Ig fänd ä whats app Gruppe super!
@EllaAnna @Schmetterling87
Gratuliere
Isch öies erste?
Gratuliere
Isch öies erste?
@ElleAnna
Herzliche Glückwunsch zu Schwangerschaft.
E FB-Gruppe gits scho. E Whatsapp Gruppe noni. We bi de FB-Gruppe möchtisch drbi sie darfsch mer gern e PN mache oder hie schribe. De mach i dir eini mit em Link.
Herzliche Glückwunsch zu Schwangerschaft.
E FB-Gruppe gits scho. E Whatsapp Gruppe noni. We bi de FB-Gruppe möchtisch drbi sie darfsch mer gern e PN mache oder hie schribe. De mach i dir eini mit em Link.
Hoi zemma,
„Sorry“ dasi do aifach inaplatza. Aber i muass es aifach los werda. Do‘s für mi no sehr surreal isch. Han am 04.12 an positiva test in dr hand kah, ii bin so sprochlos gsi und mit unglaublicha gfühl überwältigt worda, dassi hüt nomol aina kmacht han (
) und wieder positiv
as will aifach nonid richtig in mina kopf ina. Laider kanni no mit niamertem userd minem schatz drüber reda. Drum hani do wella froga, gits fraua wos ähnlich ganga isch?
Und luuut berechnig sötti üses absoluta wunsch baby am 06.08.22 ko. Ii kanns no gar nid glauba.
„Sorry“ dasi do aifach inaplatza. Aber i muass es aifach los werda. Do‘s für mi no sehr surreal isch. Han am 04.12 an positiva test in dr hand kah, ii bin so sprochlos gsi und mit unglaublicha gfühl überwältigt worda, dassi hüt nomol aina kmacht han (
Und luuut berechnig sötti üses absoluta wunsch baby am 06.08.22 ko. Ii kanns no gar nid glauba.
Hallo Tamy
Gratuliere dr vo
e
Erste i demfall?
Das kenni bim erste ischs mer o so gange jitz bim 2te wüsses scho 2 kolleginne
Gratuliere dr vo
Erste i demfall?
Das kenni bim erste ischs mer o so gange jitz bim 2te wüsses scho 2 kolleginne
Hoi Natii
Viela liaba dank
Ja z ersta und alles stod no so kopf,
Wia hesch du das kmacht?
Gratuliara zum 2.
Viela liaba dank
Wia hesch du das kmacht?
Gratuliara zum 2.
Herzliche Glückwunsch zur Schwangerschaft Tamy 
Bim erste ischs mer au eso gange. Zuesätzlich het min Maa nid welle das i teste u schlussendlich hanni gwüsst das i schwanger bi bevor i de Test gmacht ha, weg de ganze Symptom. Au das haltet s Kopfkino nid a. Ir 11 SSW han i de nümm möge s für mi phalte.
Jetzt seg is eifach dene wo is au sehe wür wenn is wieder verlüre sett. Die wo de für mich da sie.
Tusch fich doch eifach hie mit üs us solang noni susg magsch drüber rede. Bir erste hits ja sowieso soooo viel neus z entdecke. Dich erwartet e mega spannendi Zit.
Bim erste ischs mer au eso gange. Zuesätzlich het min Maa nid welle das i teste u schlussendlich hanni gwüsst das i schwanger bi bevor i de Test gmacht ha, weg de ganze Symptom. Au das haltet s Kopfkino nid a. Ir 11 SSW han i de nümm möge s für mi phalte.
Jetzt seg is eifach dene wo is au sehe wür wenn is wieder verlüre sett. Die wo de für mich da sie.
Tusch fich doch eifach hie mit üs us solang noni susg magsch drüber rede. Bir erste hits ja sowieso soooo viel neus z entdecke. Dich erwartet e mega spannendi Zit.
Hallo ihr Liebe
Schön, dass es so vil Gliichgsinnti git.
I ha dä positiv Test hüt Morge ir Hand ka u bi no so ir Realisations-Phase. Berächnet wird dr 15. Ougust als Geburtstermin.
Würd gärn äbefalls bir FB oder bir Whatsapp-Gruppe debi - cha aber no ke PN mache willi frisch hie im Forum bi.
Villicht chöit ihr mich aschribä?
Merci & LG
Schön, dass es so vil Gliichgsinnti git.
I ha dä positiv Test hüt Morge ir Hand ka u bi no so ir Realisations-Phase. Berächnet wird dr 15. Ougust als Geburtstermin.
Würd gärn äbefalls bir FB oder bir Whatsapp-Gruppe debi - cha aber no ke PN mache willi frisch hie im Forum bi.
Villicht chöit ihr mich aschribä?
Merci & LG
- Schmetterling87
- Newbie
Wäre auch interessiert an einer Whatsapp Gruppe ☺
Hallo Mitenand
Wenn alles guet goht darf au i mi zu da August Baby Mamis zella
Termin weisi nid genau, i han im August a früeni Fehlgeburt/Abgang gha und nocher sona komischa zyklus gha (im Oktober öpa 3 wucha durablüetet und im November kei Perioda meh gha), dases nid genau nohvollziehbar isch im moment
Am 27.11 hani da positivi test gha..
I wünsch üs und üsna babies allna a gueti, gsundi Schwangerschaft.
Wenn alles guet goht darf au i mi zu da August Baby Mamis zella

I wünsch üs und üsna babies allna a gueti, gsundi Schwangerschaft.
Hallo ihr Liebe
Wie säget ihrs öine Liebschte?
Wir hei hüt grad es Tassli gmalet wo druf steit "Eine kleine Überraschung zu Weihnachten..." und denn ufm Bode "... wir sind schwanger!"
Würds nuch gärn zeige - aber bi leidr immr nonid Teil vor FB oder Whatsapp Gruppe. @Plumeria_ ha zwar din Link becho, dä schickt mi abr nur uf mini FB Startsitä. U cha dr leidr immr no nid per PN antworte. Muess zersch hie no chli meh schribä xD
Liebs Grüessli a alli!
Wie säget ihrs öine Liebschte?
Wir hei hüt grad es Tassli gmalet wo druf steit "Eine kleine Überraschung zu Weihnachten..." und denn ufm Bode "... wir sind schwanger!"
Würds nuch gärn zeige - aber bi leidr immr nonid Teil vor FB oder Whatsapp Gruppe. @Plumeria_ ha zwar din Link becho, dä schickt mi abr nur uf mini FB Startsitä. U cha dr leidr immr no nid per PN antworte. Muess zersch hie no chli meh schribä xD
Liebs Grüessli a alli!
Gelöscht
Zuletzt geändert von Roya am Sa 2. Apr 2022, 13:22, insgesamt 1-mal geändert.
Hoi Mitenand
Han wieder döffä positiv Testä
ET 02.08.22
Isch üses 4ti Wunder (1 devo hani im Oktober mössä lah gah) und ich freu mi uf en rege Ustusch mit eu.
Wär au a FB Gruppe und/oder Whattsappgruppe interessiert.
Mini andere Kids sind im 08 & 20 gebore
Han wieder döffä positiv Testä
Isch üses 4ti Wunder (1 devo hani im Oktober mössä lah gah) und ich freu mi uf en rege Ustusch mit eu.
Wär au a FB Gruppe und/oder Whattsappgruppe interessiert.
Mini andere Kids sind im 08 & 20 gebore
-
- Newbie
Hallo zäme
spannend was man alles für Foren findet, wenn sich frau plötzlich fürs Thema SSW interessiert
wir erwarten auch unser Erstes, mitte Aug.
Gibts denn bereits eine FB oder whatsappgruppe? Fänd das auch spannend, mal miteinander auszutauschen. Wie kann ich denn da beitreten?
Habt ihr denn bereits SSW-Symptome?
Ich so diffuse, also könnte auch auf sonst was abzuleiten sein, wie: vermehrt Kopfschmerzen (evtl. tiefer Blutdruck)?, höherer Ruhepuls, höre mein Herz viel lauter klopfen; und vermehrt müde. aber sonst eigentlich schon noch ein Energiebündel
aaah und nicht zu vergessen, höchste emotional und schnell gereizt: gestern bin ich auf der Arbeit wegen sowas kleinem in Tränen ausgebrochen (zum Glück erst zu hause dann). normalerweise stecke ich so kleine Nervt-mich -Sachen einfach weg.
liebe grüsse
spannend was man alles für Foren findet, wenn sich frau plötzlich fürs Thema SSW interessiert

wir erwarten auch unser Erstes, mitte Aug.
Gibts denn bereits eine FB oder whatsappgruppe? Fänd das auch spannend, mal miteinander auszutauschen. Wie kann ich denn da beitreten?
Habt ihr denn bereits SSW-Symptome?
Ich so diffuse, also könnte auch auf sonst was abzuleiten sein, wie: vermehrt Kopfschmerzen (evtl. tiefer Blutdruck)?, höherer Ruhepuls, höre mein Herz viel lauter klopfen; und vermehrt müde. aber sonst eigentlich schon noch ein Energiebündel

aaah und nicht zu vergessen, höchste emotional und schnell gereizt: gestern bin ich auf der Arbeit wegen sowas kleinem in Tränen ausgebrochen (zum Glück erst zu hause dann). normalerweise stecke ich so kleine Nervt-mich -Sachen einfach weg.
liebe grüsse