Septemberlis 2022
-
- Newbie
Re: Septemberlis 2022
Sorry, jetzt hab ich sie gefunden, musste nur etwas nach unten scrollen
habe eine Anfrage geschickt!
-
- Newbie
Habe dir ne PN gemacht-erdbeere- hat geschrieben: ↑Mo 3. Jan 2022, 18:23 Ich wäre an der FB Gruppe interessiert, ich finde sie aber nicht?
-
- Newbie
Ok, habe deinen Nachtrag erst jetzt gesehen-erdbeere- hat geschrieben: ↑Mo 3. Jan 2022, 18:26 Sorry, jetzt hab ich sie gefunden, musste nur etwas nach unten scrollenhabe eine Anfrage geschickt!
-
- Newbie
Ich habe am 1.1.22 positiv getestet, habe jedoch angst das ich es wieder verliere, da ich eine FG gehabt habe im juli.. wem gehts auch so ?
-
- Newbie
Ich kann dich gut verstehen.Wunderplunder26 hat geschrieben: ↑Do 6. Jan 2022, 22:18 Ich habe am 1.1.22 positiv getestet, habe jedoch angst das ich es wieder verliere, da ich eine FG gehabt habe im juli.. wem gehts auch so ?
Hatte Jan 2020 positiv getestet und eine Woche später eine FG. Ende Feb erneut positiv getestet und nun habe ich eine 14 Monate alte Tochter.
Habe am 1.1.22 auch positiv getestet und jetzt auch wieder etwas Angst
Wunderplunder26 hat geschrieben: ↑Do 6. Jan 2022, 22:18 Ich habe am 1.1.22 positiv getestet, habe jedoch angst das ich es wieder verliere, da ich eine FG gehabt habe im juli.. wem gehts auch so ?
Ich cha di sehr guet verstah, i ha leschts Jahr 2 fehlgeburte gha..
Hallo mitenand
Gratuliere allne wo positiv testet hend
ich ha grad hüt morge en positive test gmacht und Termin wer de 17.09.2022
ich realisiers aber nanig ganz
ha aber au chli angst und bi jedem zieh oder so hoffi dass das normal isch und alles ok isch, hend ihr das au?

Gratuliere allne wo positiv testet hend
ich ha grad hüt morge en positive test gmacht und Termin wer de 17.09.2022
ich realisiers aber nanig ganz
ha aber au chli angst und bi jedem zieh oder so hoffi dass das normal isch und alles ok isch, hend ihr das au?
-
- Newbie
Jaa geitmer ebe ou soo.. ha mega angst sobald es symtom weniger wird oder gar wäg ob jetz sho wieder e FG ish
Mi FA het ebe no ferie gha cha de morn alüte.. u hoffe dasi gli cha gseh obs guet chunt… u ebe o bi somene chline zieh oder pickse hani gad angst. Oder we brüst nid weh düe wi am vortag.. oder mir ish o sit afang a ebe nid schlächt… kes übergä nüt …
u ha ez ou wieder positiv teschtet.. und angscht überwiegt ou
[/quote]
Mi FA het ebe no ferie gha cha de morn alüte.. u hoffe dasi gli cha gseh obs guet chunt… u ebe o bi somene chline zieh oder pickse hani gad angst. Oder we brüst nid weh düe wi am vortag.. oder mir ish o sit afang a ebe nid schlächt… kes übergä nüt …
[/quote]
-
- Newbie
Ja hoffe würkli aus ish guet dasmal
Ich druck eus allne fest de duume das alles guet chund!
und ich seg mir immer selber wenni was gspüre oder ebe ned, das jedo frau anderst isch und dass das sicher normal isch
ich weisses ez sit em samstig, und es will nanig so i min chopf ine
bi mir isches igendwie so schnell gange dasi ez wie ime chline schockzuestand bi, gahts öperem au so?
und ich seg mir immer selber wenni was gspüre oder ebe ned, das jedo frau anderst isch und dass das sicher normal isch
ich weisses ez sit em samstig, und es will nanig so i min chopf ine
I ha am. Sunnti e ganz sicher positive Test gmacht.
D'Symptom hani denn ou chly uf PMS gschobe u luege bi jedem WC Gang, öb nid Bluet am Papier isch. Ha o scho zwo Fäuhgeburte hinger mer und ir Schwangerschaft vom 2020 hani im erste Trimester nur Bluetige gha.
Und solang i nid bir Froueärztin bi gsy u e Härzschlag gseh ha, chani's gar nid so richtig realisiere. Ha vom Test ou es Foti gmacht, dassi's jederzyt cha aluege und ou ds Datum kontrolliere, dass es würklech wahr isch.
Es isch mini 4. Schwangerschaft und es isch jedi angers. Vo däm här cha me nid uf jedes Zwicke und Zwacke gah, wiu me's nid würklech cha verglyche.
D'Symptom hani denn ou chly uf PMS gschobe u luege bi jedem WC Gang, öb nid Bluet am Papier isch. Ha o scho zwo Fäuhgeburte hinger mer und ir Schwangerschaft vom 2020 hani im erste Trimester nur Bluetige gha.
Und solang i nid bir Froueärztin bi gsy u e Härzschlag gseh ha, chani's gar nid so richtig realisiere. Ha vom Test ou es Foti gmacht, dassi's jederzyt cha aluege und ou ds Datum kontrolliere, dass es würklech wahr isch.
Es isch mini 4. Schwangerschaft und es isch jedi angers. Vo däm här cha me nid uf jedes Zwicke und Zwacke gah, wiu me's nid würklech cha verglyche.
Das isch guet z ghöre dases immer chli anderst isch
bi mir isches di erst Schwangerschaft und es isch alles so neu, verwirrend und ufregend! Finds ez eifach schwirig zum warte bisi i 3 Wuche min Termin han
hoffe di gönd schnell verbi und das ich denn au es herzli schlah ghöre
Hoffe das bi eus allne alles guet chund
Hoffe das bi eus allne alles guet chund
- Susanne90
- Newbie
Hoi zäme
Ich bi am Hibbele uf de Fritig…. Ich hoff denn zu üch Septemberlis 2022 dörfe z cho…
Ich ha es guets Gefühl, druckid mir d Dümä
Ich bi am Hibbele uf de Fritig…. Ich hoff denn zu üch Septemberlis 2022 dörfe z cho…
Ich ha es guets Gefühl, druckid mir d Dümä
- Susanne90
- Newbie
Jeah ich ha höt morge scho en positive tescht chönne mache…

Ech bi auso Septemberli 2022 offiziell, sofärn aus guet blibt
Ech bi auso Septemberli 2022 offiziell, sofärn aus guet blibt
https://lilypie.com
[/link]

- Susanne90
- Newbie
Ich wäre auch interessiert an der fb GruppeMamaMuri82 hat geschrieben: ↑Mo 3. Jan 2022, 17:26 Zur Info für die Mama‘s, die noch dazu kommen, es gibt in FB ne Gruppe![]()
Septemberli 2022
![]()
-
- Newbie
Susanne90 mach einfach eine Anfrage um der Gruppe beizutreten und schon bist du bei uns dabeiSusanne90 hat geschrieben: ↑Mi 12. Jan 2022, 08:08Ich wäre auch interessiert an der fb GruppeMamaMuri82 hat geschrieben: ↑Mo 3. Jan 2022, 17:26 Zur Info für die Mama‘s, die noch dazu kommen, es gibt in FB ne Gruppe![]()
Septemberli 2022
![]()
Hallo zusammen
Ich gratuliere allen von ❤❤❤❤en zum positiven test.
Wir haben ein kleines weihnachtswunder

Et wäre 4.9.22
Hab gerade bei FB eine anfrage versand.
Grüessli an alle
Et wäre 4.9.22
Grüessli an alle
Hallo zusammen

Et wäre 4.9.22
Grüessli an alle
Et wäre 4.9.22
Grüessli an alle
Hallo i gratuliere ganz herzlich.
Machet mir doch ä PN mit eure Handynummere, denn chani eu ifüege id Whats App Gruppe.
Machet mir doch ä PN mit eure Handynummere, denn chani eu ifüege id Whats App Gruppe.