Wenner 3 oder 4 Nachrichte da gschribe händ, denn chönder au PN schribe
☀️ August-Babys 2022 ☀️
Re: ☀️ August-Babys 2022 ☀️
Also schick mer doch e PN mit de Nummere.
Wenn 3 oder 4 Nachrichte da schribsch, denn chasch au PN mache nachher 
carry_22 hat geschrieben: ↑Fr 14. Jan 2022, 11:52hi bergfee_sg, sehr gerne, ich kann dir nicht schreiben, kannst du mir schreiben oder wie funktioniert das? schade dass hier nicht ganz normal pns möglich sind, das erschwert das ganze etwas.bergfee_sg hat geschrieben: ↑So 9. Jan 2022, 21:13 Hallo @Carry und Mona93
Eine FB-Gruppe existiert (in der WA Gruppe bin ich nicht...). Villeicht kann ich euch Privat schreiben bezügl. Link...
Hallo mitenand
Mir erwartet im August üses zweite wunder
Ich wür au uh gern id WhatsApp-Gruppe cho
Mir erwartet im August üses zweite wunder
Ich wür au uh gern id WhatsApp-Gruppe cho
Hallo zusammen
Auch wir erwarten im August unser zweites Wunder
Gäbsi und Bergfee ich habe euch eine PN gemacht für die Whatsapp bzw. Facebook Gruppe.
Freue mich auf den Austausch!
Auch wir erwarten im August unser zweites Wunder

Freue mich auf den Austausch!
Ich schrib do mol nomol en kommentar, eifach nur dases denn vilicht au langet zum pn's sende, sorry

Hoi zämä
Mir erwartet au üses zweite Chind Mitte August. Ich ha zwar letscht Wuche Bluetige gha, aber zum guete Glück isch alles Guet mit em Chline. Isch uf all Fäll alles chli en Berg und Talfahrt gsi bis jetzt, aber ich hamer jetzt fescht vorgno mich ganz positiv uf dSchwangerschaft izstelle und es auch chli "z'zelebriere" und zgnüsse.
Ich wör liebend gern au i de Whatsapp/FB Gruppe mitmache. Ich chan leider no kei PN schribe, seid mir s'Forum
.
Mir erwartet au üses zweite Chind Mitte August. Ich ha zwar letscht Wuche Bluetige gha, aber zum guete Glück isch alles Guet mit em Chline. Isch uf all Fäll alles chli en Berg und Talfahrt gsi bis jetzt, aber ich hamer jetzt fescht vorgno mich ganz positiv uf dSchwangerschaft izstelle und es auch chli "z'zelebriere" und zgnüsse.
Ich wör liebend gern au i de Whatsapp/FB Gruppe mitmache. Ich chan leider no kei PN schribe, seid mir s'Forum

Hallo zusammen
Ich bin aus der Mai 2022 Gruppe
Ich gehe in Bern in ein wunderbares Schwangerschaftsyoga. Wir sind wir immer etwas knapp an Teilnehmerinnen und die Durchführung steht auf der Kippe. Also Bernerinnen: falls ihr ein Yoga sucht, kommt doch hier her: https://womb.ch/
Wenn ihr mögt, nehmt das ruhig auch in euer WhatsApp- oder Facebook-Gruppe.
Liebe Grüsse
Nora
Ich bin aus der Mai 2022 Gruppe

Wenn ihr mögt, nehmt das ruhig auch in euer WhatsApp- oder Facebook-Gruppe.
Liebe Grüsse
Nora
- bergfee_sg
- Newbie
Sandra_ hat geschrieben: ↑Di 25. Jan 2022, 14:26 Hoi zämä
Ich wör liebend gern au i de Whatsapp/FB Gruppe mitmache. Ich chan leider no kei PN schribe, seid mir s'Forum.
Hoihoi, herzlichi Gratulation
Chan dir sehr guet nohfühle mit de Bluetige...
Han dir e pn gmacht, hoffe isch acho...
- bergfee_sg
- Newbie
Hallo Bergfeebergfee_sg hat geschrieben: ↑Do 27. Jan 2022, 21:57Sandra_ hat geschrieben: ↑Di 25. Jan 2022, 14:26 Hoi zämä
Ich wör liebend gern au i de Whatsapp/FB Gruppe mitmache. Ich chan leider no kei PN schribe, seid mir s'Forum.
Hoihoi, herzlichi Gratulation
Chan dir sehr guet nohfühle mit de Bluetige...Han ez au scho wieder sitere wuche...
Han dir e pn gmacht, hoffe isch acho...
Leider han ich kei pn becho. Als Alternative chasch mer au es Email a "sandra-ch@altmails.com" schicke (das isch nur e temporäri Email Adresse, do ich mini richtig Adresse lieber nöd imene öffentliche Forum poste wet, aber für de Zweck söt das guet funktioniere).
Hallo miteinander
Ich habe bereits am 19.12. positiv testen können und bin ab morgen in der 12. SSW, mein Termin ist der 26.8.
Das Forum hab ich erst heute (wieder-)entdeckt und mich gefreut andere werdende August 22 Mütter zu finden. Ist es möglich mir auch einen Link zu der Facebook und allfällig Whatsappgruppe zu senden oder bin ich bereits zu spät?
Mein Termin ist der 26.8.
Grüsse

Ich habe bereits am 19.12. positiv testen können und bin ab morgen in der 12. SSW, mein Termin ist der 26.8.
Das Forum hab ich erst heute (wieder-)entdeckt und mich gefreut andere werdende August 22 Mütter zu finden. Ist es möglich mir auch einen Link zu der Facebook und allfällig Whatsappgruppe zu senden oder bin ich bereits zu spät?
Mein Termin ist der 26.8.
Grüsse
-
- Newbie
Hallihallo ich habe am 10.8 ET. Ich würde sehr gerne Teil der FB Gruppe und der WA Gruppe werden. Kann mir da jemand helfen oder sagen wie ich da reinkomme? Lg Jessica
Salü zäme
Auch ich würde gerne an der FB-Gruppe teilnehmen:).
Wäre es möglich, dass mir jemand eine PN an das FB-Profil Gabi Cairn schickt?
Schon mal vielen Dank im Voraus für Eure Hilfe!
lg Bineli89
Anschinend muesi no par biträg schribe, damit d pn funktionieret.
mir erwartet üses mitti august und sind no sehr nervös:)
mir erwartet üses mitti august und sind no sehr nervös:)
Ok, nomol en bitrag. Falls öper au no en gueti lösig für hose grösser mache suecht, bin sehr zfried mit dere lösig: https://www.ricardo.ch/de/a/belly-belt- ... 195947334/
- bergfee_sg
- Newbie
- GurkäMarschmelou
- Newbie
Hoi zäme
Ig ha dänkt ig troue mi jetzte oh mal so ih nes Forum ihne
Bi bitz ihne gstolperet ih die Schwangerschaft und fänds schön mit angerne chli usztusche.
Anschinend gits en Whatsapp-Gruppe?
Wo chani mi da mälde zum oh ihne zcho?
Lg
Ig ha dänkt ig troue mi jetzte oh mal so ih nes Forum ihne

Bi bitz ihne gstolperet ih die Schwangerschaft und fänds schön mit angerne chli usztusche.
Anschinend gits en Whatsapp-Gruppe?
Wo chani mi da mälde zum oh ihne zcho?
Lg