Februar 2025 Babys
Februar 2025 Babys
Ich durfte letzte Woche mit einem Frühtest positiv testen!
Heute genau 5 Wochen, Termin ca. Mitte Februar. Erster FA-Termin nächste Woche. Wir haben auch eine 2-jährige Tochter.
Sonst noch jemand so früh dabei? Ich freue mich so sehr und finde es so schwer noch nicht allen davon zu erzählen!
Heute genau 5 Wochen, Termin ca. Mitte Februar. Erster FA-Termin nächste Woche. Wir haben auch eine 2-jährige Tochter.
Sonst noch jemand so früh dabei? Ich freue mich so sehr und finde es so schwer noch nicht allen davon zu erzählen!
-
- Newbie
Re: Februar 2025 Babys
Hallo Säckli22
I han letscht wuche positiv testet und befinde mich ide 6. Ssw. Termin bim FA hani i 2 wuche. Isch mini 2. SS. Han bereits e Tochter wo 16 mönet alt isch.
Grüessli
5er+Weggli
I han letscht wuche positiv testet und befinde mich ide 6. Ssw. Termin bim FA hani i 2 wuche. Isch mini 2. SS. Han bereits e Tochter wo 16 mönet alt isch.
Grüessli
5er+Weggli
Hoii zemma...
Gratulation eu beidne!
I ha au positiv teschtet, bii ebefalls i de 6.ssw und ha au i zwei wucha denn da erschti FA Termin. Mir hend au scho E Töchterli wo jetzt 14 Mönet alt isch.
Freue mi sehr uf de Ustuusch
Gratulation eu beidne!
I ha au positiv teschtet, bii ebefalls i de 6.ssw und ha au i zwei wucha denn da erschti FA Termin. Mir hend au scho E Töchterli wo jetzt 14 Mönet alt isch.
Freue mi sehr uf de Ustuusch
-
- Newbie
Hallo zusammen
Ich durfte auch letzte Woche positiv testen und ich bin jetzt in der 6. SSW. Bei mir ist es allerdings die erste Schwangerschaft und daher alles neu und ungewohnt. Aber ich freue mich auf die neuen Erfahrungen.
Ich durfte auch letzte Woche positiv testen und ich bin jetzt in der 6. SSW. Bei mir ist es allerdings die erste Schwangerschaft und daher alles neu und ungewohnt. Aber ich freue mich auf die neuen Erfahrungen.
-
- Newbie
Hallo zeme
I gratuliere eu allne

Wie gohts eu so?
Mich hets leider verwütscht die wuche und ploge mich no mit de letschte mühesame sache ume. Mis zahfleisch isch überall entzündet und han blattere a zunge und lippe. Chan fasch nix esse und schlucke. Isch endsmüehsam. Und sblöde isch jo, cha kei medis neh. Mue mi ständig zwinge zum esse, well alternative isch es wird mir denn schlecht wenni länger nix esse. Jenu.... Mueni dure. Wird scho wieder verbii goh
Liebs grüessli
I gratuliere eu allne

Wie gohts eu so?
Mich hets leider verwütscht die wuche und ploge mich no mit de letschte mühesame sache ume. Mis zahfleisch isch überall entzündet und han blattere a zunge und lippe. Chan fasch nix esse und schlucke. Isch endsmüehsam. Und sblöde isch jo, cha kei medis neh. Mue mi ständig zwinge zum esse, well alternative isch es wird mir denn schlecht wenni länger nix esse. Jenu.... Mueni dure. Wird scho wieder verbii goh
Liebs grüessli

Hoi zeme
Mir hend vor ca. 3 wuche en positive test gha und endi Momet den de ersti FA Termin. Finde swarte uf de ersti ultraschall soo lang.
Mir hend sho es 2 jährigs chind.
Freu mi au uf de ustusch mit eu. Weiss oepert obs scho e Whatsapp gruppe gid?
Schöns wucheendi
Mir hend vor ca. 3 wuche en positive test gha und endi Momet den de ersti FA Termin. Finde swarte uf de ersti ultraschall soo lang.
Mir hend sho es 2 jährigs chind.
Freu mi au uf de ustusch mit eu. Weiss oepert obs scho e Whatsapp gruppe gid?
Schöns wucheendi
Hoi mitenand
I schlich mich au ganz vorsichtig ine🩷🩷🩷 han hüt pos testet
öber e whatsup gruppe wörmi natürli au freue
wür sus eini gründä, möst afach per pn eui natelnummer ha
I schlich mich au ganz vorsichtig ine🩷🩷🩷 han hüt pos testet
-
- Newbie
Hoi zäme
Gratuliere euch aune! E Whatsapp-Gruppe wäri super, aber i cha leider no keni PN verschicke…
Gratuliere euch aune! E Whatsapp-Gruppe wäri super, aber i cha leider no keni PN verschicke…
-
- Newbie
Hey Zäme. Gratuliere euch. Bi mir ou no sehr früeh. 5ti Wuche. Has sofort gspürt, aber wüui schomau e früehe Abgang ir 6te Wuche gha ha, plani irgendwie nonid au zu fest. Ha zum Glück eh e US-Termin mitti Juli und wenn denn no aus guet isch, de gloubi vilech langsam dra, dases dasmau guet chunnt. Aber es macht s abwarte nid eifacher. Drum freuts mi, weni da schomau bitz cha mitfiebere.
- Framboise
- Newbie
Hallo Zäme! Ich schlüss mich au gern ah, bin ebefalls i de 6. SSW und han es 14-monatigs Baby und en Teenager
Dasmal isch alles anders als susch, han keinerlei Beschwerde und bin voller Engergie (di letschte mal isches genau andersume gsi). Drum gnüssis no chli mit Vorsicht...

-
- Newbie
Hallo zusammen
Ich bin auch Schwanger in der 7 SSW. War gestern bei FA, es scheint alles gut zu sein. Seid ihr auch so extrem müde und ständig begleitet von unwohlem Magen?
Ich bin auch Schwanger in der 7 SSW. War gestern bei FA, es scheint alles gut zu sein. Seid ihr auch so extrem müde und ständig begleitet von unwohlem Magen?
Hoi zäme!
Ich schlich mich gern au no da ine. Ich bin ide 6. SSW. Bi mir isch es di erst Schwangerschaft. Freu mich drum uf de Ustusch mit euch. Symptom hani nonig viel. Sit es paar Täg schlafi aber schlecht und bin drum au immer sehr müed.
Grüessli
Ich schlich mich gern au no da ine. Ich bin ide 6. SSW. Bi mir isch es di erst Schwangerschaft. Freu mich drum uf de Ustusch mit euch. Symptom hani nonig viel. Sit es paar Täg schlafi aber schlecht und bin drum au immer sehr müed.
Grüessli
-
- Newbie
Hallo zäme
Ich hoffe ich derf mich au zu eu zähle, ich han gester derfe positiv teste. Nach minere berächnig söd de Termin am 5.3.24 , da ich devo usgah, dass wie bi minere 1. Tochter eh Wuche voher agsetzt wird für en KS wirds eher es Februar Baby.
Ich hoffe ich derf mich au zu eu zähle, ich han gester derfe positiv teste. Nach minere berächnig söd de Termin am 5.3.24 , da ich devo usgah, dass wie bi minere 1. Tochter eh Wuche voher agsetzt wird für en KS wirds eher es Februar Baby.
-
- Newbie
Die Müdigkeit ist zwar da aber händelbar. Ich kämpfe tatsächlich auch mit Blähungen, die teilweise ganz schön schmerzhaft werden. Weiss aber nicht ob da die innerlichen Narben von meinen zwei Laporoskopien im Frühjahr noch mit reinspielen.Bettina 02022025 hat geschrieben: ↑Di 25. Jun 2024, 17:22 Hallo zusammen

-
- Newbie
Hey, darfi frage, wieso du scho itz dervo usgeisch, dases wider e KS wird? Isch das e persönleche Wunsch oder hesch no medizinischi Gründ derfür? Ig ha äbe o einiges wo für KS spricht, aber wett eigentlech wenns irgendwie geit, drumum cho. Weis aber nid wie realistisch, dases isch.. Mau luege wenns de sowit isch..littlesunshine15 hat geschrieben: ↑Fr 28. Jun 2024, 09:51 Hallo zäme
Hallo zäme <3
Ich habe letze Woche einen Tag nach ausbleiben meiner Mens positiv getestet und bin überglücklich. Bin jetzt mitte der 6.Woche und mein erster Termin bei der Frauenärztin ist erst in 3 Wochen. Da es meine erste Schwangerschaft ist, mache ich mir aber auch sehr viele Sorgen. Kann mich jemand etwas beruhigen? Das würde mir grad mega gut tun.
Meine Symptome sind von Tag zu Tag anders, nur das Brustspannen und meine etwas empfindliche Laune hält sich bisher konstant. Was mich beunruhigt sind Dinge wie zum Beispiel: Ich bin ich heute kaum müde und habe noch gar keinen Heisshunger, obwohl schon früher Nachmittag ist und ich noch nichts richtiges gegessen habe. In den letzten paar Tagen konnte ich mich jeweils nicht zurückhalten, vor dem Mittag bereits zweimal zu frühstücken und war auch oft sehr müde. Ist des normal, das alles von Tag zu Tag so stark abwechselt oder ist es ein Zeichen, das etwas mit der Schwangerschaft nicht gut läuft?
Ich habe letze Woche einen Tag nach ausbleiben meiner Mens positiv getestet und bin überglücklich. Bin jetzt mitte der 6.Woche und mein erster Termin bei der Frauenärztin ist erst in 3 Wochen. Da es meine erste Schwangerschaft ist, mache ich mir aber auch sehr viele Sorgen. Kann mich jemand etwas beruhigen? Das würde mir grad mega gut tun.
Meine Symptome sind von Tag zu Tag anders, nur das Brustspannen und meine etwas empfindliche Laune hält sich bisher konstant. Was mich beunruhigt sind Dinge wie zum Beispiel: Ich bin ich heute kaum müde und habe noch gar keinen Heisshunger, obwohl schon früher Nachmittag ist und ich noch nichts richtiges gegessen habe. In den letzten paar Tagen konnte ich mich jeweils nicht zurückhalten, vor dem Mittag bereits zweimal zu frühstücken und war auch oft sehr müde. Ist des normal, das alles von Tag zu Tag so stark abwechselt oder ist es ein Zeichen, das etwas mit der Schwangerschaft nicht gut läuft?
-
- Newbie
mirimiri87 hat geschrieben: ↑Sa 29. Jun 2024, 10:35Hey, darfi frage, wieso du scho itz dervo usgeisch, dases wider e KS wird? Isch das e persönleche Wunsch oder hesch no medizinischi Gründ derfür? Ig ha äbe o einiges wo für KS spricht, aber wett eigentlech wenns irgendwie geit, drumum cho. Weis aber nid wie realistisch, dases isch.. Mau luege wenns de sowit isch..littlesunshine15 hat geschrieben: ↑Fr 28. Jun 2024, 09:51 Hallo zäme
Isch i de 1. SS use cho, dass us Medizinische Gründ muen sii, da ich schust gfährfed chönd sii. Somit kein Arzt wos wür andersch mache, und da die Diagnose bis ez nid veränderet isch wirds öbe sgliiche gäh. Und das mal gah ih lieber vo dem us, s letscht mal han ih mih uf eh Natürlichi Geburt gfroit und den föllig us de Wolke gheit, da ih nüt vo de Geburt mitbecho han, so ume wärs nur schöner. Aber wenn mer scho en KS gah hed macheds eh gern KS, den no mini Diagnose...
-
- Newbie
I bi ou so realistisch dasi mit Uterus Bicornis ou mit der Müglechkeit rächne, dass e natürlechi Geburt fürd Ärzt garnid in Frag chunnt.. Ha aber us angerne Gründ ou no es erhöhts Früehgeburtsrisiko, vo däm här wirds vermuetlech eh e abentürleche Wäg und es blibt nüt aus ds hoffe und dra ds gloube dases so chunnt wies mues..littlesunshine15 hat geschrieben: ↑Mi 3. Jul 2024, 16:56mirimiri87 hat geschrieben: ↑Sa 29. Jun 2024, 10:35Hey, darfi frage, wieso du scho itz dervo usgeisch, dases wider e KS wird? Isch das e persönleche Wunsch oder hesch no medizinischi Gründ derfür? Ig ha äbe o einiges wo für KS spricht, aber wett eigentlech wenns irgendwie geit, drumum cho. Weis aber nid wie realistisch, dases isch.. Mau luege wenns de sowit isch..littlesunshine15 hat geschrieben: ↑Fr 28. Jun 2024, 09:51 Hallo zäme
Isch i de 1. SS use cho, dass us Medizinische Gründ muen sii, da ich schust gfährfed chönd sii. Somit kein Arzt wos wür andersch mache, und da die Diagnose bis ez nid veränderet isch wirds öbe sgliiche gäh. Und das mal gah ih lieber vo dem us, s letscht mal han ih mih uf eh Natürlichi Geburt gfroit und den föllig us de Wolke gheit, da ih nüt vo de Geburt mitbecho han, so ume wärs nur schöner. Aber wenn mer scho en KS gah hed macheds eh gern KS, den no mini Diagnose...
E Fründin vo mir het im letschte Jahr eis Spital nachem andere abklapperet bis si öpper gfunde het wo sie mitere Steisslag natürlech lat la gebäre. Si het aber eis gfunge und das het de tatsächlech ou klappet.
-
- Newbie
Komplizierteri Gschicht bi mir, mini Diagnose hed mer eher ab 70 plus, aso in Kombination mit Schwangerschaft kennt das kein Arzt. Und s Risiko für Hirnschäde isch relativ gross, es gaht nid mal en "normale" KS gid eh Vollnarkose.