arwen: ja gell... ziit vergaht. wahnsinn... de timo isch etz denn scho gli 6 mönet alt... und scho so groooooss...

gar keis chlises baby meh
bella_stell: herzlich willkomme und alles gueti nachträglich. ich wohne au i de nöchi vom wallberg. eher chli unedrah. bim schuelhuus feldhof

schöne name!
looni: ohje ohje... du machsch es ja spannend

chan dir nafühle... de timo het au nie wele cho

und plötzli isches denn losgange... bi 40+8. ich weiss na, wie ich freiwillig id huzle ufe gloffe bin... stäge um stäge

het alles nüt gnützt

haha
aber es gaht nüme so lang, wies au scho gange isch

gli gli chasch din schatz i de arme halte
simbat: ich glaub ich han dich irgendwenn mal wieder im griespark gseh. isch etz aber au scho wieder es ziitli her... und ich ha nix gseit, wili mer eifach nid 100% sicher gsi bin

bin mängisch chli es huehn.
me: hüt glaub irgendwie en clown verschluckt, exgüsi

eus gahts sowiit guet. hend e schwierigi phase wieder gmeisteret. also schwierig... so schwierig wies bim timo hald chan si. er isch ja so en goldschatz

letzt wuche ischer irgendwie chli am zahne gsi und denn ischem gar nix recht gsi (ussert im plantschbecki bi eus im garte). uf das abe hetter denn no so en herte stuehlgang gha, daser sogar het müesse brüele bim gaggi mache. de armi tropf

etz isch aber wieder besser

hanem globuli chügeli gäh und verdünte öpfelsaft für babys. het super ghulfe.
er isch au scho fliessig am breili esse... bim gmüess tschudderets ihn zwar no

so lustig zum zueluege. weder min rüebli, no min zucchettibrei findet er toll

und au das usem gläsli nid... aber sin milchgriesbrei findet er super! und natürlich das ganze früchtezüüg... isch hald au süesser

aber chans ihm nid verdenke. han au lieber frücht, statt gmües

der apfel fällt hald nicht weit vom stamm

probieres eifach immer wieder mit gmüesbrei. und irgendwenn gits denn eh fingerfood... aber etz ischer voll happy mit dim milchgrüesbrei

isst wie en grosse.
lustig isch au, wener probiert z chrabble... es funktioniert leider na nid so, wie ers gern hätti. und denn wird er amel richtig verruckt und fangt ah schimpfe

er isch jetzt au zum siiteschlöfer mutiert

also nur i de nacht

jaaaa das wärs glaub

aja no churz zu mim gwicht

ich bin jetzt sogar 1.5kg liechter, als vor de ss

chunt guet, chunt guet

nur de buch isch hald nid so schön. aber das wird er wohl au nüme werde. chan aber fäng guet demit läbe
sooo, ich hoffe eu gats allne guet

wür eu scho gern mal gseh

viellicht schaffemers ja mal, eus treffe. wür mi freue.
wünsch eu allne en guete start i die neu wuche. gli isch september