@krambambuli: meinst du das foto auf meinem profilbild? das ist ein fondant (zucker) baby.

einen gg gibts bei mir nicht, dass ist für mich ok. ich erzähl euch die geschichte dazu gerne mal, entwedee persönlich oder wenn ich etwas mehr zeit habe. aber von der ersten sekunde an, habe ich mich sehr über die schwangerschaft gefreut! und kann es kaum erwarten, mein kleines wunder im dezember endlich in die arme schliessen zu dürfen. ich bin jetzt 11 +2, also in der zwölften woche.
jö, gseht härzig us, dini fina.
also ich weiss mittlerwiiele glich wie mini hünd uf chind reagiere. ei fründin het e 5 jährigi tochter und e 7 jährige sohn. die beide chönnts mit beidne guet und d'hünd respektiered sie au. wenns wild tüend mueni de aussi guet beobachte, mängisch chunnt de tierisch trieb dure und ich muen sie abrüefe, bevor sie de sohn dominiere will. min chline hund traut babies und chliechind nöd über de weg. es verunsichered ihn, wenn sie ihm id auge langed, a sine ohre riessed oder uf in druf stöhnd. da wird ich guet müesse ufpasse, wenn er angscht het schnappt er nämli.

so, muen mit mine fellnase in rege... brrrr
wünsch eu es schöns tägli
Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk