Als LIVIA ELISA geboren wurde, dreht sich die Zeit rückwärts
Moderator: Phönix
liebs däneli
so jetzt chomi au no dezue euche gebortsprecht z'läse. hesch du mega schön gschrebe. hoffe wenn ech de velech au mol en zwöiti gebort han, dass das au so super werd go... ach so müestis doch bi allne si, das mer d'gebort so schön erläbt...i wönsche üch no en ganz en tolli könnelehr ziit und i freue mi scho euch bald weder mol zgse....
liebi grüessli
d1
ps: d'livia esch en mega süessi muuus, hans eifach nomol müese säge dases au alli wössed
!
so jetzt chomi au no dezue euche gebortsprecht z'läse. hesch du mega schön gschrebe. hoffe wenn ech de velech au mol en zwöiti gebort han, dass das au so super werd go... ach so müestis doch bi allne si, das mer d'gebort so schön erläbt...i wönsche üch no en ganz en tolli könnelehr ziit und i freue mi scho euch bald weder mol zgse....
liebi grüessli
d1
ps: d'livia esch en mega süessi muuus, hans eifach nomol müese säge dases au alli wössed

- angela.d
- Newbie
hey däneli, kam endlich auch mal zum lesen..
so ein schöner bericht und eine schöne geburt!! du nimmst mir gleich ein wenig die angst vor einem zweiten kind bzw. einer zweiten geburt,
wünsche euch weiterhin alles liebe und gute und eine schöne zeit zu viert!!
so ein schöner bericht und eine schöne geburt!! du nimmst mir gleich ein wenig die angst vor einem zweiten kind bzw. einer zweiten geburt,

wünsche euch weiterhin alles liebe und gute und eine schöne zeit zu viert!!
mamas grosser stolz: alexandra shania 29.04.2006
mamas kleiner liebling: dominic nicolai 10.10.2009
mamas kleiner liebling: dominic nicolai 10.10.2009
- Däneli81
- Junior Member
Re: Als LIVIA ELISA geboren wurde, dreht sich die Zeit rückwärts
Wahnsinn... ein ganzes Jahr ist es her. Seit ich den Samstag Abend mit leichten Wehen und Nonogrammen (was ich seit da, niemals mehr gemacht habe) verbracht habe. Obwohl noch nicht Livias Geburtsdatum ist. Bin ich irgendwie ganz neben den Schuhen, weil für mich die Zeitumstellung vor einem Jahr schon sehr sehr ein besonderes Erlebnis war... wahnsinn was aus dieser Nacht geworden ist... aus dem kleinen Mädel dems nicht schnell genug gehen konnte ist unser 2. Luusmeitschi geworden
...
Ich werde diese Nacht so richtig geniessen und einfach nur zurück denken, wies damals war!

Ich werde diese Nacht so richtig geniessen und einfach nur zurück denken, wies damals war!
Däneli81 mit ihrne 3 Meitschibei 06/07 & 09

Re: Als LIVIA ELISA geboren wurde, dreht sich die Zeit rückwärts
Wauuu ich wott au sone schöni Geburt
Das isch ja eifach än Traumbricht mit Traumgeburt. Viel Freud mit dä Chline und gnüsseds eifach.