Als LIVIA ELISA geboren wurde, dreht sich die Zeit rückwärts

Teilt Eure Erfahrungen!

Moderator: Phönix

alanis0

Beitrag von alanis0 »

Soooo schön, habe gerade Gänsehaut.
Weiterhin alles Gute für Euch!!!

lunalun

Beitrag von lunalun »

liebs däneli

so jetzt chomi au no dezue euche gebortsprecht z'läse. hesch du mega schön gschrebe. hoffe wenn ech de velech au mol en zwöiti gebort han, dass das au so super werd go... ach so müestis doch bi allne si, das mer d'gebort so schön erläbt...i wönsche üch no en ganz en tolli könnelehr ziit und i freue mi scho euch bald weder mol zgse....

liebi grüessli
d1

ps: d'livia esch en mega süessi muuus, hans eifach nomol müese säge dases au alli wössed :wink: !

Stúlka

Beitrag von Stúlka »

@däneli: wow so schön wie du dini geburt gschrybe hesch. muess grad es tränli abwüsche. bi so froh für di das aues so guet und schnäu gange isch. gartuliere nomau ganz härzlech zu dim 2. töchterli. schicke dir es liebs grüessli und e knuddler

stulka & luusbueb
:wink:

angela.d
Newbie

Beitrag von angela.d »

hey däneli, kam endlich auch mal zum lesen..

so ein schöner bericht und eine schöne geburt!! du nimmst mir gleich ein wenig die angst vor einem zweiten kind bzw. einer zweiten geburt, :wink:

wünsche euch weiterhin alles liebe und gute und eine schöne zeit zu viert!!
mamas grosser stolz: alexandra shania 29.04.2006
mamas kleiner liebling: dominic nicolai 10.10.2009

Chyara

Beitrag von Chyara »

däneli

ich gratuliere dir auch nochmals ganz herzlich zu deiner süssen tochter.

da hast du ja wirklich eine sehr schöne geburt. so was wünsche ich mir auch mal.

lg chyara

cindarella

Beitrag von cindarella »

Jööö isch en wunderschöne geburtsbericht

Gratuliere herzlich zu dinere tochter und viil frud und schöni ziit mit ihre.

liäbi grüäss, ex-schneewittchen (war auch mal bei den junis06 am mitschreiben9

Däneli81
Junior Member
Re: Als LIVIA ELISA geboren wurde, dreht sich die Zeit rückwärts

Beitrag von Däneli81 »

Wahnsinn... ein ganzes Jahr ist es her. Seit ich den Samstag Abend mit leichten Wehen und Nonogrammen (was ich seit da, niemals mehr gemacht habe) verbracht habe. Obwohl noch nicht Livias Geburtsdatum ist. Bin ich irgendwie ganz neben den Schuhen, weil für mich die Zeitumstellung vor einem Jahr schon sehr sehr ein besonderes Erlebnis war... wahnsinn was aus dieser Nacht geworden ist... aus dem kleinen Mädel dems nicht schnell genug gehen konnte ist unser 2. Luusmeitschi geworden :D ...
Ich werde diese Nacht so richtig geniessen und einfach nur zurück denken, wies damals war!
Däneli81 mit ihrne 3 Meitschibei 06/07 & 09
Bild

schlingel

Re: Als LIVIA ELISA geboren wurde, dreht sich die Zeit rückwärts

Beitrag von schlingel »

Wauuu ich wott au sone schöni Geburt :D Das isch ja eifach än Traumbricht mit Traumgeburt. Viel Freud mit dä Chline und gnüsseds eifach.

Antworten