Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komplett

für regelmässigen Austausch unter Gleichgesinnten
Antworten
Tiare29
Senior Member

Re: Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komp

Beitrag von Tiare29 »

@caramel
Jo i find au üses grüppli hettis mll wieder vodient.. bin jo gspannt und hoffe gaaanz fest..

Gesendet von meinem SM-G900F mit Tapatalk

harmony
Vielschreiberin

Beitrag von harmony »

jo bi mir wird das äuä nüt....mini tempi esch ganz komisch ungerwägs und schoweder abe
4 Jahren Kiwu, Endo Level II :arrow: 05/2018 & Doppelpack 10/2022

caramel_joghurt
Member

Beitrag von caramel_joghurt »

@harmony: :( ...chli Hoffnung blibt aber glich no. Usglöst hesch ja jetzt nid, aber nihmsch no homöopatisch öbis? Het ja EV ou ifluss uf tempi?

@tiare:di nmt wer churz vor Samichlous gäu? Mir hets vor 3 Jahr Glück bracht, hoffe dir ou :)

@me: komischerwis hani das TR buchzieh geng nume am morge, Dr ganz Tag nüme u am Abe ischs eher so e druck. So ungefähr wie we mer es buech würd ufe Buch lege...haha,gat ke bessere verglich i Sinn cho. Und es chunt scho wieder tröpfliwis Milch us mine BW. Aso entweder hormonchaos oder es chönti tatsächlich bereits wieder klappt ha, bir ELSS isch am Tag woni ha positiv testet ou milch use cho.
⭐️
Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
⭐️
Madame 17
Pfüpfi 19

Tiare29
Senior Member

Beitrag von Tiare29 »

@harmoni
:(

@caramel
Yep 6. Dezember ;)
Wie alt isch dini klii?? I ha bis voreme johr no tröpfliwiis milch ka ;)

harmony
Vielschreiberin

Beitrag von harmony »

@caramel
nei ha dä monet gar nie irgendöpis gno.
Mi FA het mi jo wöue zumne Kolleg überwiise wo IUI's macht - do hani no ke Termin übercho, wie wiiter. We itz de mini TR chont, lüti mou mim aa und froge ob mer afe nomou chöi e uslöse zyklus mache. Fürne IUI im Dez wirds jo zimli sicher nüm länge, da jo zerst ou d KK müest e Kosteguetsproch mache.

roehrli85
Member

Beitrag von roehrli85 »

@caramel: wow, tönt ja scho rächt spannend... Hmm, wenn hesch vorgnoh wosch mau teste? I gloub das mit dr Milch chönt äbä scho cho, we allenfalls SS wärsch.

@harmony: wünsch dr dass die Frag wäg IUI gar nid muesch la ufcho. Eifach iz positiv teste wär guet!

@me: bi iz ZT 3
ha dasmau weniger Schmärze aus di letschte Mal und hüt ou scho chli weniger bluet, vo däm här geits mr ganz guet.
Mini letschti Wuche het gstartet, i ha zum Glück no chöne chli Zyt ufboue, so dassi weder am Samsti muess cho no am Mäntig. Auso isch Friti mi letscht Tag und ha hüt am 4i mit mim Chef no es Gspräch. Bi gspannt und finges ou richtig, heimer no d Möglechkeit nomau zämä z rede.
Mäuschen 05.06.18 nach 30 ÜZ, 3,5 Jahre, natürlich geklappt
Spatzilein 15.03.20
M im 2. ÜZ natürlich geklappt, kaum geglaubt

Bild

caramel_joghurt
Member

@harmony: ah OK. Ja dass isch jetzt scho blöd dass es wou nüme längt mit Dr IUI. De würdi scho luege dass mer nomau chönt uslöse. De Monet hesch ja nid, somit söt dass öbe scho no müglech si? U hoffe du überchunsch gli e Termin über bi dem andere FA. Du bruchsch ne de hoffentlich eifach nüme....

@roehrli: wünsche dr es guets Gspräch mit em chef. Und super hesch chli weniger schmerze gha.
Ja, aso bi mire Tochter hanis ou gha. Aber rechne ja eigentlich ersch ire wuche mit nmt, de wärs zfrüeh für SS azeiche. Wirde am Sunntig teste we bis denn dLag no glich isch.
⭐️
Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
⭐️
Madame 17
Pfüpfi 19

Tiare29
Senior Member

Beitrag von Tiare29 »

@harmony
häsch din FA scho erreicht??

@roehrli
wie isch dis gspräch gsi??

@caramel
un wie gsehts bi dir us??

@raffi
liebs wo bisch??

@me
langwiilig.. ich bin mitte 2. Zyklushälfti..

caramel_joghurt
Member

@tiare: bi ou am warte. Irgendwie isches aber scho chli komisch, die letschte täg hätti scho am nami chöne schlafe u bi de mit de kids am 8ti is Bett. Derfür ner aube mitte ir Nacht erwacht, uf zwc u nüme chöne ischlafe....aber cha haut ou si dass mi Körper zersch wieder mau Dr Zyklus muess finde.
⭐️
Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
⭐️
Madame 17
Pfüpfi 19

Tiare29
Senior Member

Beitrag von Tiare29 »

@caramel
Huiiii das tönt wie i minere 1. SS ;)

harmony
Vielschreiberin

Beitrag von harmony »

@caramel
bi auso gspannt bi dir

@tiare
nei, lüüte erst a wenn TR chont - wenn si ned chont lüüti ou a hahah

@me
auso, tempi hüt nomol zemli ufe, App und Babycomp säge ES an ZT18, heisst ig bi jetz ES+7, NMT wär somit dr 30. *wink zu caramel* Mou luege obi mini Hoffnig und Zueversicht irgendwie no finge... aber itz bini im 28. Üz und irgendwie isches afe schwierig dra zglaube, dass das plötzli, eifach so, klappet und ig SS bi - chani mer auso schwär vorstöue.

caramel_joghurt
Member

@harmony: mit dire tempi tönt doch super. Ig gloube dra dass du gli schwanger bisch, werum auso nid im 28 ü Zyklus?

@raffi89: wie gsets bi dir us?

@me: aso eigentlich isch das e Zyklus wonis am lockerste sit langem Nime u trotzdem isch aues komisch. Jetzt hani hüt morge no bruni SB gha, aber nume einisch u bis jetzt nüd meh. Hmm, mau luege ob das bis am Abe so blibt.
⭐️
Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
⭐️
Madame 17
Pfüpfi 19

roehrli85
Member

Beitrag von roehrli85 »

@harmony/caramel: drücke öich eifach d Düme und so lang no ke richtigi TR da isch, isch d Hoffnig no da und harmony, ou im ÜZ 28, d Chance blibt jedes Mau glich höch, es cha eifach plötzlech glich klappt ha!

@tiare: wow, du bisch ou scho wider über ES..... wi das schnäu geit.

@me: mini letschte 3 Arbeitstag hei gstartet, dr erst Extern hani hüt informiert (muess ja eifach nid jede wüsse), d Reaktione si so schön, wüu die wos erfahre si gschockt und trurig und säge mr wi toll ig das aues immer gmacht heig und was söui sägä, ou z Gspräch mitem Chef isch soooo super gsi und so viu Lob cho, dassi wi nid cha gloube, dassi würklech muess gah. I wirde langsam trurig, wüu immer nume z ghöre, dass me guet isch, macht eim z gah nid eifacher, das zeigt nur, wi schwär am Chef di Entscheidig muess gfalle si. I kämpfe mit de Träne und wirde mis Team soooo sehr vermisse! Auso irgendwie het mini Stimmig extrem vo Wuet uf Truur gwächslet. Puh, fallt mr grad gar nüm liecht drüber z rede.
Iz versuechi eifach nume füre z luege, und aus nächsts isch eifach d Amäudig bim RAV, da gani am Mäntig verbi und nächst Mittwuch ändlech üse KiWu-Termin ir Insel.
Spatzilein 15.03.20

Bild

Tiare29
Senior Member

Beitrag von Tiare29 »

@caramel
hui i bin sooo gspannt ;)

@harmony
d'hoffnig nid ufgeh.. villicht isches jo etzt genau de 28. Zyklus woses mues sii *drück*

@röhrli
ach das isch würklich nid eifach.. und jaaaaa es goht so schnell ;) etzt muesses nur no klappt ha.. bi mir aber nid so sicher öb mir de ES würkli vowütscht händ.. mir händ 2 täg nid könne herzle (wenn gg spohtschicht hät und ich mini täg am schaffe bin gemer üs ämel nur gad türfalle id Hand :( ) hä jooo und etzt bini mir nid sicher ob ES no vorher isch gsi oder gad ebe zischtig oder hüt.. aber au das sött jo reinteoretisch denn vom mentig lange oder denn morn ;)

jedefalls hani i 10 tag NMT ;)

roehrli85
Member

Beitrag von roehrli85 »

@Tiare: ja auso we dir so regelmässig härzlet und ou we dr 2-3 Tag vor ES heit, isch d Chance immer no guet. Nur nid verzwifle. Git de vilech e Chlousetags-Überraschig miteme positive Test! So blöd wis tönt, nöje Maa, nöjs Glück! het haut vorhär nid söue si und iz darfs! Auso so gseh fasch ja wider vo 0 ah, und de isches ja ou ersch dr 1. ÜZ. I bi irgendwie überzügt, dass es bi dir iz ganz schnäu klappe wird.
Spatzilein 15.03.20

Bild

Tiare29
Senior Member

Beitrag von Tiare29 »

@roeherli
jo das isch definitiv eso das ich wieder bi 0 starte.. aber es isch halt immer im Hinterkopf dases so lang nid klappet hät.. oder nid recht.. aber wie du seisch es hät alles sin grund ;) ahhhh mann i han doch welle locker sii :hide:

caramel_joghurt
Member

@tiare: gseh das so wie zroehrli. Jetzt eifach locker blibe :wink:

@me: wou doch TR, aber isch OK. 4 1\2 wuche nach Dr Op isch ja e super Zyklus. Und demfau wou Wintermüedigkeit :wink: :lol:
⭐️
Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
⭐️
Madame 17
Pfüpfi 19

roehrli85
Member

Beitrag von roehrli85 »

@caramel: das isch schön we du das chasch positiv gseh. Isch doch o super, we eifach dr Zyklus wider faht a funktioniere und keni Duurbluetige meh hesch ;-)
Nächst ÜZ wird när dääääää Zyklus
Spatzilein 15.03.20

Bild

Raffi89
Junior Member

Beitrag von Raffi89 »

Hoi mini Liebe

Langsam wird's bi eus im Gschäft achli ruhiger :)

@roehrli: Drück di ganz fescht. Das isch nie eifach wemmer lüt im Team so gern het sich den verabiede. Aber mit dene wo dir wichtig sind wirsch sicher in kontakt bliebe. Du machsch das richtig das füre luegsch. Me seit doch im lebe passiert nüt ohni Grund au wenn mers i dem Moment nöd erkennet.

@caramel: Ich bin au devo überzügt das de nöchscht Zyklus din Zyklus wird :) Es isch es super zeiche das nach so kurzer ziet wieder alles so isch wie frühner. Das freut mi.

@tiare: Bin da glicher Meinig wied roehrli :lol: Vielicht bisch den richtig positiv überascht wils grad so schnell klappet het :) Drück der ganz fescht düme liebs.

@harmony: Ich hoffe so mit dir!!!! Verstan di au das Zuverischt nach sonere lange ziet schwer zum finde isch. Gaht mer zur ziet genau glich. Hesch scho öbis vom FA ghört wo überwiese worde bisch?

@me: Bin mer sicher das am Fritig mini TR itrudlet fühl mich richtig dana. Und de Zyklus isch e mega komisch gsie eimal tempi höch den wieder tüef das di ganz 2 Zyklushälfti. Glaube zur Ziet gar nüme dra das bi mir no es wunder passiert und ich eifach so schwanger wird. Isch scho trurig wenn mer de glaube anes Wunder verlürt.

roehrli85
Member

Beitrag von roehrli85 »

@Raffi: schön heschs iz ou wider ruhiger. Novämber isch ja iz de düre ;-) Louft bi dir ou gad chli ähnlech wi bir harmony dämfau. Aber ufgäh darf me glich nid! Drücke glich no chli d Düme.

@me: isch ganz es angers Gfüeu zum schaffe. Da bechumi nid Ufträg und när heissts, hie mach mau, sondern mini Chefin fragt iz. Was wosch no mache? Hesch no Lust uf das? Süsch seisches de wed nüm mahsch. Hihi, di si ganz lieb mit mir u luege dass mini letschte Tage no schön agnähm si.
Spatzilein 15.03.20

Bild

Antworten