Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komplett

für regelmässigen Austausch unter Gleichgesinnten
Antworten
roehrli85
Member

Re: Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komp

Beitrag von roehrli85 »

Hallo zämä

So mi Termin isch gsi.

Auso wo fahni ah:
Dass me falls d EL-Durchlässigkeit nicht gäh isch öpis cha dran mache, sig es Märli, das isch mau Punkt eis. Auso wes nid guet isch, chönt me nüt mache, auso müesst me diräkt künstlech befruchte, aus angere würd i däm Fau ke Sinn mache.
Aber, d Ärztin gloubt, dass d Durchlässigkeit bi mir gar nid igschränkt isch, sondern, dasses e Momäntufnahm gsi isch bzw. dass mes bi mir mitem US gar nid gseht. Wüu, si fingt, es gäbi irgendwie keni Hiwise druf, dass bi mir e Störig vor EL-Durchlässigkeit chönt vorlige. Und dr Polyp wo "villech" da isch, het ou ke Ifluss, wüu wener da isch, wird dä sowieso so chli si, dass es mi kes bitzeli are SS hinderet. D Spermie chöme sowieso düre, und wener grösser wär, würd är z Ei höchstens ar Inischtig hindere. Aber das sig bi mir uf ke Fall möglech, wüu we dr FA no nid mau sicher sig gsi, cha dä unmöglech so gross si, dasser dert woner isch würd störe.
Das bringt mi zu Punkt 2: mir wärde das am Mäntig nomau teste und zwar anstatt mit US mau mit Röntge. Ou das bringt nid sicher es Ergäbnis, cha aber, wemes gseht und we d Durchlässigkeit doch guet isch, zmingscht entwarnig gäh und wenn nid, wirdi glich wyt si wi vorhär.

E Buchspiegelig macht därum ou nid unbedingt Sinn, wüu si cha z Problem nid behäbe, sondern isch nur e no besseri Methode zum z Problem i däm Fau erkenne. Vilech weni de verzwifle, wüui nie e Antwort bechume, chas si, dassi das irgendwenn verlange. Im Momänt wirds aber grad nüm Thema si.

Fakt isch, d KiWuKlinik wird mi aktuell NID behandle. Grund: i ha viu es z höchs Gwicht und si wei nid e SS häufe herbizfüehre bire Frou wos zu grosse Risike ir SS cha cho.

Das heisst: ig muess zersch abnäh und wüui wahrschinlech ke Chance ha i so churzer Zyt, wenn überhoupt, das ellei z schaffe, wird ig mi iz mitem Thema Mage-Verchlinerigs-OP oder Mage-Bypass-OP müesse beschäftige. Wüu de hani e reali Chance im ne Jahr es Gwicht z ha, wo z Risiko nüm so höch isch und ig när uf natürlechem Wäg oder mit Hilf vor KiWu-Klinik cha/darf SS wärde.

Zum jetzige Zytpunkt rate si mr vore SS ab, das heisst nid, dassigs nid doch wirde versueche.

I verstah das aues, aber bi glich grad chli gschocket, ha das haut nid wöue köre... Puh. Es wirft mi irgendwie ir Planig es Jahr zrug und ig ha unheimlech Angst. :-( - wär seit mr, dass es när guet chunt?

Dr Einzig Liechtblick isch, dassi irgendwie mi fröie, vilech ändlech mau mis Gwichts-Problem wäg z becho... Hoffentlech, villech... ach weiss nid, i gloube ou nüm a Wunder.
Mäuschen 05.06.18 nach 30 ÜZ, 3,5 Jahre, natürlich geklappt
Spatzilein 15.03.20
M im 2. ÜZ natürlich geklappt, kaum geglaubt

Bild

Tiare29
Senior Member

Beitrag von Tiare29 »

@roehrli
Ojeee.. fühl di fest druckt.. das sind jo fast no 'schlimmeri' nochrichte we dass problem bestönd zum schwanger werde :(
Was seit din GG dezue??

Gesendet von meinem SM-G900F mit Tapatalk

Tiare29
Senior Member

Beitrag von Tiare29 »

Aber mol e frog dörfi frage wievill du wiegsch oder de bmi?? Well ich kenn eini die hät es baby über künstlichi befruchtig becho und die hät 140 kg gha uf ca. 170...

Tiare29
Senior Member

Beitrag von Tiare29 »

Würd mir sust do nu e zweitmeinig vonere andere kiwuklinik inehole :denk:

roehrli85
Member

Beitrag von roehrli85 »

@Tiare: i wirde nid e zwöitmeinig ihole, wüu i verstahs. I cha ja scho SS wärde, aber si hei Angst vor dr Risiko-SS und nach ufklärige vo aune mögleche Schwirigkeite machts mr haut scho chli Angst. Und glich schauti haut mi Chopf us, hoffe uf nes doch no positivs Ergäbnis wäg Durchlässigkeit u wirde denn nid ufgäh, wüui weiss, dass denn doch e SS absolut möglech isch. Mis Härz seit, wes wot cho, de söus cho u wes nid natürlich söu passiere, de söus nid si wüu vilech mis Schicksal würklech für mi vorgseh het, dass ig zersch schlanker u körperlech bereit bi. Das isch grad nid eifach drmit umzgah, aber i versueches z akzeptiere. I bi aktuell 125 kg bi ca. 1.66 u ha immerhin mis Gwicht es Jahr iz ghalte nachdäm ig letscht Jahr immerhin 7 kg abgnoh ha. Aber offebar wirdi nid wyter cho, auso bruchi wahrschinlech dä Astoss. Aber so gseh ischs ou absolut nid unrealistisch mitere Mage-OP im ne Jahr 30, 40 oder meh kg abznäh u das isch nach mim KiWu dr gröscht Wunsch woni ha u wär weiss, vilech bini de denn ou dankbar gwartet z ha!
Spatzilein 15.03.20

Bild

Tiare29
Senior Member

Beitrag von Tiare29 »

@roehrli
Okee.. i bi etzt ehrlich ich find halt so e magebypass schrebkt erstens s'lebe meeeega ih und isch 2. Mit vill risike vobunde.. i kenn so vill wo das gmacht händ und wenni das so alueg bini lieber dick weder so es lebe zfüere.. und mit all dene zuesatztablette wod muesch schlucke naja.. und ob denn so e ernährig für e schwangerschaft besser isch findi froglich..
Natürli isches dini entscheidig und dis lebe i wött dir nur arote dir das würkli gründlich z'überlegge..

roehrli85
Member

Beitrag von roehrli85 »

@Tiare: ja es git näbem Bypass no e witeri Möglechkeit. I ha nid gseit dassis wot mache, sondern dasses wahrschinlech vernünftig wär. Und ja mini Bedänke hani ou, aber i ha ou scho sehr guets kört vore Bekannte. Ob vilech dür das mis Läbe z fest igschränkt wird, vor däm hätti wahrschinlech Angst, aber das chani erscht beurteile, weni mitem Facharzt drüber gredt ha und solang ig kes usfüehrlechs Gspräch gfüehrt ha, wirdi mi ou nid entscheide. Und ja, es cha ischränke, aber e läbenslangi Ernährigsumstellig schränkt genau so ih. Lieber dick si, jein, i dänke das aube ou, aber es git e Unterschied ob me dick isch oder adipös und das möchti nüm si.
I bi absolut iverstande mit dine Bedänke, schlussändlech wirds aber e Entscheidig si wo nur ig für mi säuber cha fälle und wo guet muess überleit si. ;-)
Spatzilein 15.03.20

Bild

Tiare29
Senior Member

Beitrag von Tiare29 »

@roehrli
Du machsch sicher für dich s'richtige :*

Tiare29
Senior Member

Beitrag von Tiare29 »

Ladys es isch so ruuuhig :(

@harmomy
Chasch morn zum FA oder am zischtig??

@caramel
Wie stohts bi dir??

@roehrli
Du wirsch au scho wieder um ES sii oder??

harmony
Vielschreiberin

Beitrag von harmony »

Hallo meine Lieben...

@Tiare
am mittwoch

@raffi
wie geits dir?

@caramel
TR dure? weisch itz chli wo asd steisch?

@roehrli
scho bald parat füre ES?

@me
es geit bi mir grad chli drunter und drüber... am Mittwoch chani zwar go uslöse... aber das wird für nüt sii.
4 Jahren Kiwu, Endo Level II :arrow: 05/2018 & Doppelpack 10/2022

Tiare29
Senior Member

Beitrag von Tiare29 »

@harmony
Worum meinsxh??

caramel_joghurt
Member

Beitrag von caramel_joghurt »

Mannnn, Riese Text u jetzt aues weg. Lani haut eifach e liebe gruess da

@harmony: oje, tönt nid so rosig bi dir?!
⭐️
Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
⭐️
Madame 17
Pfüpfi 19

roehrli85
Member

Beitrag von roehrli85 »

@all: wi geits?

@me: i bi gad happy. Bi im EL-Test gsi ir Insu mit Röntge. Het unheimlich weh ta bim Kateter lege, aber Test isch guet gsi. Beidi EL durchlässig. Di ganze Sorge si für nüt gsi. Bluetdruck isch no gmässe worde, aues ou guet. Das heisst i bi zwar Übergwichtig, aber süsch chärngsund und absolut fruchtbar.
Ussert em liecht igschränkte SG vo mim GG, wo vilech iz nach fasch eme haube Jahr rouchfrei ou besser chönt si, steit üs nüt im Wäg uf natürlechem Wäg SS wärde. Ok, si wei nüt mache wägem Gwicht, i cha aber ganz entspannt wyter hibble
Spatzilein 15.03.20

Bild

caramel_joghurt
Member

@roehrli: das si ja mau super nachrichte vo dir. *fröi*

Sorry,längt gat nid für meh
⭐️
Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
⭐️
Madame 17
Pfüpfi 19

Tiare29
Senior Member

Beitrag von Tiare29 »

@roehrli
Meeega cool.. denn könnder jo quasi entspannt wiiter mache..

@caramel
Wo stohsch du im zyklus??

@me
Mini täg sind nur 3 täg gsi aber meeega heftig.. jo jetzt bini scho wieder ZT 7 ;)

roehrli85
Member

Beitrag von roehrli85 »

@Tiare: ja chöimer "quasi" 8) Ah ha d Frag no nid beantwortet gloub. Bi ZT 17 und ES müesst i de nächste 3-10 Tage si. Ha mim GG gseit, dass mr iz doch no das Jahr chöi e positive Test ha, de müesse mr haut iz de wider brav "üebe"
Spatzilein 15.03.20

Bild

harmony
Vielschreiberin

Beitrag von harmony »

@roehrli
das freut mi dass das mit de EL doch so guet usgseht!

@me
sorry fürs lange ego gschichtli - ig has ou im langziithibbler thread und kopieres etz eifach mol!
ich hab mich selbst grad in eine scheiss Situation manövriert.... bin ich selber schuld...aber manchmal entscheidet das Herz anders als der Kopf oder die Vernunft.
Somit bin ich nun eigentlich im letzten Hibbelzyklus!!!
Heute wurde ausgelöst, ZT12, Folli bei 24mm, GSH bei 11mm - GV hatten wir gestern abend gehabt...entweder es reicht oder dann halt nicht. Ich werde nicht hibbeln und verlasse mich ganz auf das Schicksal! Ich stehe zwischen Stühlen und Bänken und weiss nicht wie ich mich entscheiden soll - ja es gibt einen anderen Mann. Sollte es jetzt, im 29. Üz noch klappen, ists für mich ein Zeichen, bei GG zu bleiben.... wird es nicht klappen, werde ich meine entgültigen Konsequenzen ziehen und mich trennen und scheiden lassen! Nicht wegen dem Kiwu... aber wir drehen uns bei vielem immer wieder im selben Kreis und ich frage mich immer öfters, ob es ein Wink des Schicksals ist für mich, das es nicht klappt....

caramel_joghurt
Member

@harmony: hmm, irgendwie hani nach dim letschte post soöbis vermuetet. Louft demfau mit dem andere maa öbis konkrets? Weiss jetzt gat nid obi söu hoffe dasses no ischlat oder nid. Denke des jetzt zwar würd ischla u du bi dim GG blibsch, ob de ner ou würcklech glücklich bisch? Tönt ja so aus heteter no anderi differenze u die werde mit und ohni chind da si. Wie ou immer, hoffe dasses so chunt wies für dis Herz stimmt
⭐️
Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
⭐️
Madame 17
Pfüpfi 19

Tiare29
Senior Member

Beitrag von Tiare29 »

@harmony
Ich vostoh dich natürlich mega guet.. mir ischs jo ähnlich gange. Nur han i kein neue maa gha.. mini frag isch au lauft denn det scho was?? Weiss er vo dinere situation?? Weiss din maa scho vom andere?? Weiss er um din plan??
Ich denk aber flich wie d'caramel.. egal ob mit oder ohni baby problem werdet bliebe.. frag isch halt wärsch du bzw. Ihr bereit die azgoh..

Im grund gnoh bini aber au eher für ufs herz lose drum bini überzügt du wirsch dich richtig entscheide.. fühl dich umarmt vo mit :*

harmony
Vielschreiberin

Beitrag von harmony »

merci mini liebe.
mi maa weiss no vo gar nüt! und mer gö jo itz de no zäme id ferie. isch aber grad guet so, weil de ander isch inere woche weg ide ferie und när gang ig, also werde mer üs knappi 4 woche nid chönne gseh - ziit zum gedanke und gfüehl ordne und entscheidige träffe. Dr neu weiss bis is letzte detail vo minere Situation und git mer sis vollste Verständnis, Ziit und Unterstützig woni will oder bruche - das machts erst recht schwieriger.
Betr. Problem... e sehr e grosse Teil vo dene Problem woni mit mim GG ha - werde sich us GG's sich komplett ändere wenn mer Kids hend - das isch schön und guet - aber WAS wens de doch nid änderet...de bin ig do dr Idiot wos heisst "hesch jo gwüsst wiener isch, hesch ned ernsthaft gmeint es würd sich ändere"
Drum...ig weiss ehrlech ou nid wasi sel hoffe, obs itz no iischloht oder besser nid - in dem sinn.... öberlohni jetz die Entscheidig alleige im Schicksal, äs wirds scho richte und mer ufzeige wo dure asi sel go...

Antworten