Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komplett
- caramel_joghurt
- Member
Re: Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komp
ZT 30
Jetzt isch nach Dr Op geng 28 gsi u somit aube FR Zt 1
Aber weni nid schwanger bi de wär die 2 ZH jetzt ömu normau gsi. Die letschte 2 zykle isch si nume 12 täg gsi, jetzt hüt bini ES + 14 (denki ömu, ha kener ovus gmacht)
Jetzt isch nach Dr Op geng 28 gsi u somit aube FR Zt 1
Aber weni nid schwanger bi de wär die 2 ZH jetzt ömu normau gsi. Die letschte 2 zykle isch si nume 12 täg gsi, jetzt hüt bini ES + 14 (denki ömu, ha kener ovus gmacht)
Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
Madame 17
Pfüpfi 19
@caramel
düme blibe ganz fest drückt!!
düme blibe ganz fest drückt!!
4 Jahren Kiwu, Endo Level II
05/2018 & Doppelpack 10/2022

- caramel_joghurt
- Member
HM, ha mi jetzt no verwirrter gmacht. Ha en Test gmacht nachem mittag, 10er. Isch eidütig e fine Strich zgseh. Aber ebe, für ES +14 u 10er dünkt er mi sehr hell.
zudem hani die Tests becho, aber si ebe abgloffe, jetzt isch natürlich dfrag ob die chemisch Reaktion ou nume no wenig reagiert.

Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
Madame 17
Pfüpfi 19
Jeaaaaahhh das höt sicher klappt und kunnt guet... mach dir nid zfest gedanke..
Gesendet von meinem SM-G900F mit Tapatalk
- caramel_joghurt
- Member
Auso ufem 25er hüt Abe isch ou e gaanz fini Linie erkennbar.
Hoffe auso uf e dütlechere Test morn morge
Hoffe auso uf e dütlechere Test morn morge
Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
Madame 17
Pfüpfi 19
Gratuliere 

Hallo mitenand
Do muss ich mich grad schnell inne chliche!
Herzlichi gratulation caramel_joghurt!!! Drücke der ganz fescht d dümme, dass sich dis krümeli fescht chrallt!!
Das git demfall au es oktoberbaby!
Bi mer isch es nämlich i 4 täg so wit das es genau es johr her isch, won i ha dörfe positiv teste. Jetz lit min chlini maa bi mer uf em arm und pfuset no fridlich!
Hoff das isch jetz de afang vo de nächschte welle!
@harmony: der vill Glück i de neue liebi!
Liebs grüessli mimi
Do muss ich mich grad schnell inne chliche!
Herzlichi gratulation caramel_joghurt!!! Drücke der ganz fescht d dümme, dass sich dis krümeli fescht chrallt!!
Das git demfall au es oktoberbaby!
Bi mer isch es nämlich i 4 täg so wit das es genau es johr her isch, won i ha dörfe positiv teste. Jetz lit min chlini maa bi mer uf em arm und pfuset no fridlich!
Hoff das isch jetz de afang vo de nächschte welle!
@harmony: der vill Glück i de neue liebi!
Liebs grüessli mimi
Oh wow caramel so guet! Ich freu mi mega för dich ond gratuliere der ganz herzlich! Dasmol chont alles guet!
- caramel_joghurt
- Member
Danke öich
@wolke: wie geits öiem sohnemann?
@mimi: hoffe dire Familie geits ou guet? Git wou no es Septemberli, chume ufe 30. u da ig die andere 2 nid übertreit ha..aber ob September oder Oktober isch egal, es söu sech jetzt eifach festkralle
@wolke: wie geits öiem sohnemann?
@mimi: hoffe dire Familie geits ou guet? Git wou no es Septemberli, chume ufe 30. u da ig die andere 2 nid übertreit ha..aber ob September oder Oktober isch egal, es söu sech jetzt eifach festkralle
Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
Madame 17
Pfüpfi 19
Ja üs gots super! Danke! Üse chli isch e sunneschin! Und a scho über 3 monet alt!
ja de bin i gspannt! Ich hoff für euch, dass das schätzi bi euch blibt, bin aber zueversichtlich!

Hesch nomol testet höt? Wie het din gg reagiert?
Danke eus gohts guet...de chli entwicklet sich super ond holt vo de grössi ond vom gwicht emmer meh uf. Ich ben seh dankbar das am schluss alles so guet use cho esch!
Danke eus gohts guet...de chli entwicklet sich super ond holt vo de grössi ond vom gwicht emmer meh uf. Ich ben seh dankbar das am schluss alles so guet use cho esch!
Uuuuund Caramel, hoffe ist alles gut bis jetzt?
4 Jahren Kiwu, Endo Level II
05/2018 & Doppelpack 10/2022

huhuuuu
@caramel
hoff isch alles guet bi dir
@harmony
häsch scho e wohnig gfunde??
@röhrli und raffi
halloooooooooo wie gohts eu??
@me
joooo i bi scho wieder gfrustet.. nei echt eigentlich hanis jo welle ruhig agoh loh aber do min Zyklus so komisch isch hani gfunde i wells eifach im aug bhalte.. etzt bini hüt ZT 18 und vom ES no wiit und breit kei spur.. de ovu ka negativer gar nid sii
mini tempi isch hüt uf 35.97 abegheit.. so tüüf hani sie no nie gha sit mine messige.. naja ich hoff etzt mol dases es guets zeiche isch, do tempi jo vor ES im nomol gheit.. herzle tüemer jo sowieso aso vopasst oder vopasse kömmer sicher nix
@caramel
hoff isch alles guet bi dir
@harmony
häsch scho e wohnig gfunde??
@röhrli und raffi
halloooooooooo wie gohts eu??
@me
joooo i bi scho wieder gfrustet.. nei echt eigentlich hanis jo welle ruhig agoh loh aber do min Zyklus so komisch isch hani gfunde i wells eifach im aug bhalte.. etzt bini hüt ZT 18 und vom ES no wiit und breit kei spur.. de ovu ka negativer gar nid sii

- caramel_joghurt
- Member
@tiare: blöd. Muesch no AB neh? EV het das haut Dr ES verschobe?
Ja aso die blöde Billigtests werde eifach nid stark positiv. Ha leider nume no sötigi vo EBay...aber lut Internet werde die wou nie stark positiv. Teste jetzt eifach nüme ..ändere würd's ja nüd. U TR isch ja schließlich usblibe
Ja aso die blöde Billigtests werde eifach nid stark positiv. Ha leider nume no sötigi vo EBay...aber lut Internet werde die wou nie stark positiv. Teste jetzt eifach nüme ..ändere würd's ja nüd. U TR isch ja schließlich usblibe
Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
Madame 17
Pfüpfi 19
@caramel
investier inen clearblue
und nei ha nie müesse AB neh.. isch nur so en eimaligi Tablette gsi :denk:
investier inen clearblue

und nei ha nie müesse AB neh.. isch nur so en eimaligi Tablette gsi :denk:
Huhu
Auso mir si sit Friti dehei, ha när no ziemlech unger dr Zytverschiebig u dr länge Reis glitte. Aber langsam chumi wider i Alltag ine. Mi GG isch iz mitere Erchältig dehei u chli störts mi wüui z Gfüeu ha i bringe aus womer vorgnoh ha nid häre wener duurend da isch. So doof wis tönt aber nach Ferie im Dezämber u Fiirtäg u Ferie uf de Maledive hätti soooo gärn mau mini Zyt für mi. Drum hanim verbote im Wohnzimmer ume z lige und ne is Bett gschickt. Ha chli schlächts gwüsse und o weni ke Ahnig ha woni stah, i dänke aber mir verpasse dr ES wider
Es geit mr aber süsch sehr guet, Ferie hei wahsinnig guet ta. Ha gad gmerkt, wi sehr i das ha brucht!
@caramel: wow super! I hoffe dasmau wird aues guet. Und ja, isch doch egau ob September oder Oktober, houptsach es chunt
Auso mir si sit Friti dehei, ha när no ziemlech unger dr Zytverschiebig u dr länge Reis glitte. Aber langsam chumi wider i Alltag ine. Mi GG isch iz mitere Erchältig dehei u chli störts mi wüui z Gfüeu ha i bringe aus womer vorgnoh ha nid häre wener duurend da isch. So doof wis tönt aber nach Ferie im Dezämber u Fiirtäg u Ferie uf de Maledive hätti soooo gärn mau mini Zyt für mi. Drum hanim verbote im Wohnzimmer ume z lige und ne is Bett gschickt. Ha chli schlächts gwüsse und o weni ke Ahnig ha woni stah, i dänke aber mir verpasse dr ES wider

Es geit mr aber süsch sehr guet, Ferie hei wahsinnig guet ta. Ha gad gmerkt, wi sehr i das ha brucht!

@caramel: wow super! I hoffe dasmau wird aues guet. Und ja, isch doch egau ob September oder Oktober, houptsach es chunt

Mäuschen 05.06.18 nach 30 ÜZ, 3,5 Jahre, natürlich geklappt
Spatzilein 15.03.20
M im 2. ÜZ natürlich geklappt, kaum geglaubt

Spatzilein 15.03.20

- caramel_joghurt
- Member
@tiare: ah ok. Demfau hoffi di ES nihnt jetzt e alauf u chunt de
@roehrli: oje, GG wo chrank si. Hoffe di GG isch gli wieder gsund so dass Dr de ES de ou chöit nütze. Danke, hoffes ou.
@roehrli: oje, GG wo chrank si. Hoffe di GG isch gli wieder gsund so dass Dr de ES de ou chöit nütze. Danke, hoffes ou.
Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
Madame 17
Pfüpfi 19
@roehrli
Ojeeeee männergripp isch öpis vom schlimmste wos git

Ojeeeee männergripp isch öpis vom schlimmste wos git

@Tiare: genau, Männergrippe isch vor auem für öper schlimm.... Für d Frou
@caramel: weiss no nid ob ES zuefällig ganz früeh auso doch no uf de Maledive isch gsi. Oder bishär gar nid. I ha gester u hüt Ovu gmacht u dä isch negativ gsi. Vilech het ou di längi Reis chli aus dürenand bracht. Mau luege
@caramel: weiss no nid ob ES zuefällig ganz früeh auso doch no uf de Maledive isch gsi. Oder bishär gar nid. I ha gester u hüt Ovu gmacht u dä isch negativ gsi. Vilech het ou di längi Reis chli aus dürenand bracht. Mau luege
Mäuschen 05.06.18 nach 30 ÜZ, 3,5 Jahre, natürlich geklappt
Spatzilein 15.03.20

Spatzilein 15.03.20

- caramel_joghurt
- Member
@tiare: was macht di ES? jetzt uf zWeekend wer ja optimal
@roehrli: wie geits dim GG? Hoffe du hesch di nid ou no agsteckt
@roehrli: wie geits dim GG? Hoffe du hesch di nid ou no agsteckt
Luusbueb 11