Januar 2021

Moderator: Züri Mami

Antworten
Engelchen87
Member

Re: Januar 2021

Beitrag von Engelchen87 »

HAllo zäme
Stosse mal vorsichtig dezue ❤️ Bi eus het sich 3 te chind iegschleche 😂 i weiss ned gnau wenni eisprong gha han. Aber wenn mer ned ufpaast hend 🙈
I vermuete mi e.t esch 18.1.21
I ha scho 2 chind im alter vo 7 ond 3.
Vor dene 2 chend hani leider 2 fehlgebort gha drom
Beni no vorsechtig.
Neme zor
Onterstötzig utrogestan. Ond morn machi e termin ab.
Sternchen Jui11 und Dezember11 werde euch nie vergessen.
Prinzessin 2012 an der Hand
2te Prinzessin 2017 an der Hand
Prinz 2021 an der Hand

Engelchen87
Member

@sueri
Ja sie cha helfe aber cha au met de chlynere zemli striite woni de au weder dehinder muess 😂😂😂
Prinz 2021 an der Hand

Lotta80
Newbie

Beitrag von Lotta80 »

Hallo allne neuä🙋‍♀️

@jennymistretta...ich ha bi de Eileiterschwangerschaft hellroti Bluetige gha und zimli schnäll sehr starchi Schmerzä. Hoffe ganz fescht, dass es normals zieh isch.

@black... Au bi Dir drucki ganz fescht de Duumä das es nur Schmierbluetige sind wo nüt mached.

Ja das warte uf de Termin macht eus fascht wahnsinnig, mer trout sich no nöd so richtig zfreuä. Mich händs uf grund vo de Eileiterss woni gha ha chli früehner bstellt. Bi gspannt was mer de scho gseht. Findes no schwierig dass min Maa nöd derf mit cho wäg dem sch... Corona

Ich ha empfindlichi Brüscht und es zieh im Underlib und am Chrüz..... Sus bini ufbläht, ha nöd so Appetit und bi müeder als sus.
sZieh im Underlib seg es guets Zeiche, hät die am Telefon bi de FA gmeint, das heisst das dSs wachst.

Wie gahts Eui so mit em warte uf de erscht FA Termin?

Wünsche allne starchi nervä, entspannig und en schöne Abig 🌸

shaeni
Newbie

Beitrag von shaeni »

@Lotta80
I mache morn ä Termin bir Froueärztin, bi sehr gespannt wenn dasi cha ga. Gloub ds isch scho sehr es speziells Gfüuh weme ds chline z erschte Mau darf gseh :) Fröiemi sehr druf.

@ aui: I fänd ä Whats App Gruppe super!

Engelchen87
Member

Fb gruppe wär fast öbersichtlicher. ❤️ Falls öber wett mache ❤️❤️
Prinz 2021 an der Hand

Miiyu
Newbie

Beitrag von Miiyu »

Ein Hallo an alle Neuen :D

@black ich druck dir fescht dDüme, dass es e "normali" Bluetig isch. Mini FA het mir gseit, ich söll mi nit verruckt mache, wenns Bluetige git. Im Internet würd viel schlimms stoh, aber das sigi bi jedere Frau andersch und heisst oft no gar nüt.
Ich hoff sehr, dass bi dir alles in Ornig isch.

Ich kämpf jetzt au langsam mit lichter Übelkeit und Appetitlosigkeit und isse definitiv weniger (und mit weniger Freud). Aber ständig e bitz was im Buch ha (Cracker etc) und viel Wasser trinke hilft mir dure Tag.
Mini Brüst sind am Afang sehr sensible gsi (ha mitem SportBH müese schlofe) und denn tagelang hani nüd me gspürt, sit geschtr sind sie widr sensibler.

Mi Maa will, dass mirs bis zur 12 Wuche geheimhalte. Aber ich kämpf echt stark drmit. Ich würd gern mini Schwöster als Verbündeti ha... aber sgueti isch, ich ha lang keini Kinder welle und drum vermuetets bi mir so schnell au niemerds. Zudem hani mir jetzt e Schwangerschaftstagebuech kauft, so dass ich mini Gedanke dört chli verarbeite cha.

Ich fänd e Whatsapp oder Telegram (hani neu entdeckt) -Gruppe au besser. Da me bi FB jo seh cha, in wellne Gruppe meh isch und denn je nach dem für ussestehendi au klar wär, dass sich do was abahnt. Me cha zwar Gruppene uf versteckt stelle, aber anschienend bechömme, dKontäkt trotzdem dGruppe vorgschlage, hani gläse... villicht wüsse sie denn nid, wer sunscht in die Gruppe goht... aber trotzdem nid ganz so anonym wie e Messenger. (Usser mir würde dFB Gruppe "falsch benenne" ;-) )

jennymistretta
Newbie

Beitrag von jennymistretta »

Hoi zämä

Danke für eui Kommentär. Jo i ha weder bluetige no Schmärze. I gspühre eifachg es Zieh und das vorauem links. I gloube go nochelääse cha eim aube o gad chli sehr verunsichere :-) I probiere jetz ganz positiv z bliibe und fröiemi de, weni i 3 Wuche (oh mann, geit das lang) mis Würmli hoffentlech s erschte mou cha gseh.

I bi o eher fürne Whatsapp Chat. I ha Facebook ab mim Handy glösche u bi nur no üsserscht säute druf.

Wünsche aune e gutee Wuchestart und viu Gedoud :-)

shaeni
Newbie

Beitrag von shaeni »

@black i vo mire Site här: i drückder ganz fescht Düme, das aues ir Ordnig isch. Gib doch schnäu es Update wede meh weisch.

@ Miiyu: Mir geits ähnlech wi dir, nume dasi nid appetitlos bi. Aber mir isch o immer mau wieder schlächt und derzue hani o no ab und zue Chopfweh. Aber irgendwie nimenis no vou glasse uf, wöus so würklecher isch, dassi würklech schwanger bi :lol:

Mir weis o bis zur 12. Wuche gheim haute, hei aber es paar wenigi womer vorhär iweihe. Aber dr grosse Augemeinheit sägemer im Momänt no nüt.

Ds mit FB gsehni ähnlech. Telegram kenni so no nid, wär aber sicher o ä Müglechkeit. Fänds sehr schön, wemesech vermehrt chönt mitenand ustusche!

Engelchen87
Member

@miiyu
Das mit dem Falschen namen find ich eine Gute idee. Irgendwie weibergruppe oder so wo kein mami drinn steht 😂😂
Prinz 2021 an der Hand

Engelchen87
Member

@jenny
Das metem zieh esch absolut normal da send bänder ❤️ Hani au starch. Ond wenni muess niese zieht grad alles zäme 😂😂 ond merki grad weder. Absolut normal.
Bi mine erste 2 schwangerschafte hani das au gha. Wie au appetit verlost 🙈🙈 ha chum me gässe ond ha abgnoh.
Prinz 2021 an der Hand

marienkäfer21
Newbie

Beitrag von marienkäfer21 »

Hoi zemä

ich han recht mit Schwindel zkämpfe. Hani au scho ir 1. Ss gha, aber nöd so stark. het das au öper?

gege szieh im unterlieb hani letscht mal Magnesium becho, vilich hilfts ja öperem vo eu au!

anbabu
Newbie

Beitrag von anbabu »

Intressant, dass ehr alli weniger Appetit hend, ich ha ergendwie vell meh. :mrgreen: Ständig am mampfe. :oops:

Ich fänd whats app au besser, be ned so facebook-Fan. :wink:

jennymistretta
Newbie

Beitrag von jennymistretta »

I finge dä Ustuusch so spannend. Me weiss jo dass jedi Schwangerschaft ungerschiidlech isch und gliich erstuuntsmi wie d Azeiche bi aune chli angers si :-)
Das mitder Appetitlosigkeit isch bi mir wie ebä o d Übelkeit si und d Gruchsempfindlechkeit gar kes Thema. Im Gägeteil. I merke dasi zwar weniger ufs mou ma ässe, drfür chönnti de ganz Tag düre öbbis ässe. Die Nacht bini sogar erwachet wüu mi Mage mega knurret het.
I probiere sochli ufe Körper z lose und isse haut ou würkli meh düre Tag verteilt. Hamer jetz eifach chli gsungi Snacks und Frücht kouft, so dass wenigschtens chli e gsüngeri Sach isch. I probiere o regumässig ufd Woog z stoh zum das wenigschtens echli unger Kontroue z ha.

shaeni
Newbie

Beitrag von shaeni »

@ marienkäfer21: i ha ds paar Täg nachem ES rächt extrem kah öpe 5 Tag lang. Aber mittlerwile isch dr Schwindu wäg, derfür ischsmer öfters schlächt >.<

@ jennymistretta: ds geitmer imfau o so! De hani mega Hunger, aber nach ca. 3/4 vor Portion chani fasch nüme u weni wyter isse füehli mi ungloublech ufbläiht und vou. Muess gloub o afah chlineri portione z ässe u derfür öfters.

MaRa94
Newbie

Beitrag von MaRa94 »

Hallo Zeme

@jennymistretta
Ich ha das au extrem gha letst wuche.. aber i glaub es sind würkli kur d bänder gsi wo sich lockeret. S zieh isch ez immer no aber viel schwächer. I ha au Magnesium dezue gno, würi sowieso empfehle au für de Rest vo de SS, mir hets i de 1. SS sehr guet gholfe :-)

@black
Hoffe isch alles i.O bi Dir!

Mir isch momentan permanent schlecht aber ohni überge.. han de ganz Tag ununterbroche hunger. Sobaldi gesse ha chnurrt de Mage wieder als obi sit Stunde nüt me gesse het.. ich chan überhaupt kei Fleisch me esse, sogar weni dra denke wirds mir schlecht. Und i cha kei Tee me trinke. I ha vorher jede Tag mind. 2 Liter Tee trunke und ez goht nur no Wasser. Mini Brüscht sind au meeega empfindlich. Sogar s Wasser bim dusche duet weh 😂

Ich kenn so Symptom überhaupt gar nöd us de 1. SS.. döt hani 0 Beschwerde gha ussert d Brüscht wo weh due hend. Bi mol gspannt was do no so chunt 😂

Ich wer au für Whatsapp 😊😊

LG und e gueti Wuche

shaeni
Newbie

Beitrag von shaeni »

I würd süsch ä Whatsapp-Gruppe uftue, für aui die wo möchtet. Chöitmer öii Handynummere per privater Nachricht schicke - de dueninech hinzuefüege!

MaRa94
Newbie

Beitrag von MaRa94 »

shaeni hat geschrieben:
> I würd süsch ä Whatsapp-Gruppe uftue, für aui die wo möchtet. Chöitmer öii
> Handynummere per privater Nachricht schicke - de dueninech hinzuefüege!

@shaeni

Ich cha kei provati Nochrichte schriebe, stoht es segi gsperrt für mich well ich entweder no z wenig lang i registriert bi oder well ich no z wenig biträg gschriebe ha 🤷‍♀️🤷‍♀️

Lotta80
Newbie

Beitrag von Lotta80 »

Hallo Alli 🌸

Ich wär au für WhatsApp... Ha nämli gar kei FB 😜

Aber wie chömmer das mache? De Chat isch ja voll öffentlich... Chönd ja nöd all eusi Nummere da ine schribe 🤔??????
Ich würs mit WhatsApp viiiiiel besser finde 😁

@miiyu: das isch e schöni Idee mit em Sstagebuech... Machi glaub au ♥️

Wünsche au allne en guete Start i die neui ufregendi Wuche 🤩

Lotta80
Newbie

Beitrag von Lotta80 »

@ shaeni
Das isch suppi👍
Wie chani Dir e privati Nachricht schicke? 🙈
Findes nöd use🙈🙈🙈🙈🙈🙈

Fabi1893
Junior Member

Beitrag von Fabi1893 »

Das Zieh hani au ständig, mol feschter mol weniger fescht. D Fraueärztin het mer jetzt Magnesium verschriebe. 1ni am Tag und wenns stärker isch darfi e 2ti neh. Hilft au bi Chopfweh hani s Gfühl. Magnesium wirkt glaub chrampflösend hani gläse.
Schlächt isch mer nit, ha nur uf nix Luscht und ha wenig Hunger, also nach 3 Bisse hani gnueg. Ha jetzt so Farmer Stängel ins Gschäft mitgnoh woni zwüschedure ein cha neh.
Brüscht hani komischerwiis nit so fescht, ab und zue nach em schlofe am morge merki se.
Chli Stimmigsschwankige hani, ha plötzlich 10 min woni mi Fründ gar nüm verträg.aber froget mi nit wieso, chas nit erkläre🤷🏼‍♀️🙈 de Armi muess glaub no einiges duremache
Ah und müed bini, chönnt dr ganz Tag schlofe...
Das warte uf dr erscht Termin isch sooo ewigs lang. Und wenni nur scho drah dänk, wielangs no goht bis die 12 Wuche umme sind. :roll:

Würde dir au scho am liebschte los renne und alles ihchaufe??

Antworten