Hallo mitenand,
Sorry mini spaht Antwort, mir händs chli sträng im Moment.
Betty: I bi mega truurig mit dir, i füehle dir so na... Guet hesch chöne mit dim GG guet schwätze und lueged ihr zäme füre... Darf i frage, düend ihr grad wiiter hibble oder gönned ihr eui e Pause? I drucke di!!
Moose: Ja genau das Vertraue fehlt nach mehrere FG, vorem Sunshine hani scho zwei verlore und i de Schwangerschaft het mi d Angst begleitet..Ha abm 4te Monet Bluetige und später früeni Wehe gha und bi all wieder in Spital cho... Da het sehr am Vertraue gnagt... Aber merci für dini Wort! Wie gohts dir?
Michi: Danke au für dini Wort, jo da stimmt. All SS hend so ihri Symptom... Bliebt mir nüt anders wie abzwarte und Magnedium z neh

Wie gohts dir? Wow scho im letschte Trimester a cho??
Crazy... Wie gohts dir? Ha din andere Thread gseh, weg de Müedigkeit.... Cha mi sooo fest erinnere a di erst SS, so bis zur 18. Wuche hesch gar nüt vo mir möse welle... I hoffe es gaht bald verbii... Bsunders will du no dini Muus dihei hesch.... Knuddel
me: All no s gliche... I freue mi riesig uf negst Mäntig de hani min erste FA Termin und den weissi entli wie wit und so dasi bi.... Und hoffe mir gsehnd es Herzli wo pöpperlet....
Uiii... sorry Schwiizerdütsch... schrieb jetzt aber nid nomel alles mitm handy... sorry!!!
Schös Tägli!