soo e schöni geburt!

Teilt Eure Erfahrungen!

Moderator: Phönix

Antworten
vanimami
Newbie

soo e schöni geburt!

Beitrag von vanimami »

Es isch de 18. märz 2012 gsi min schatz und i hends nüme chöne erwarte de ET wär uf de 20.märz vorakündigt gsi... i ha den aber vorher schochli agfange wehetee drinke und min schatz nomol dezue brocht zum mitenand e schöni nacht zverbringe do jo sperma wehefördernd isch!

das chamer luut säge paar stund spöter hani scho zimliche buchchrämpf gha ha den aber probiert z`schlofe und es isch au einigermasse gange...

am morge am 6i hanich min schatz gweckt das er go schaffe cha (bi mir nonig so sicher gsi öb jetz das die richtige wehe sind... ha nomol probiert schlofe doch am 7ni hanis nüm usghalte!!! han mol de hebamme is spitol aglüte und sie het mir au nöd gnau chöne säge öbs jetz scho los goht oder nöd... (mir hend den abgmacht dasi mol es bad nimm und luege wies mir den got..)

.....es isch mir nöd besser gange ha us luuter schmerze fasch s`brüneli abgrisse... ha den nomol de hebi aglüte und si het gmeint mir luegets doch mol ah... guet den hani mi parat gamcht und bi is spitol gspaziert mit de scho fasch regelmässige wehe (ha min schatz informiert das er ev. scho bald cho mues..) am halbi 9ni bini im spitol gsi und hebi het den würkli gsait hüt chunt das baby!... also hani mim schatz de devinitiv bscheid ge daser cho söll....

am mittag hani den no feine zmittag übercho woni leider nöd so ha chöne gnüsse und endli isch au min schatz acho :-)

zeme hemer den die wehe überstande, blödi föteli gmacht, glacht und gwitzlet....den bin mol sponti it badwane zum chli entspanne... ufzmol sind diä wehe heftiger worde so dasi sgfühl ka ha i mues presse....mini hebamme het de wunsch güsseret dasich ufem bett gebär wili so e chlini frau bin... t`schmerze sind no villl villl schlimmer worde doch leider isch de muetermund no zwenig wiit offe gsi und i ha die wehe ali möse vaatme... irgend wenn hät si mir e pda vorgschlage wens nochere stund no glich usgseht! nei danke i ha kei pda wöle und häts den au nüm brucht! wo t `hebi churz use isch und min schatz gmerkt het das wido e wehe chunt hät er mi ermuätigt zum presse mit ihm älai hanis gschaft wo t`hebi wido cho isch hät si scho liecht s`chöpfli gse....den no parmol presse und si isch do gsi am 14.15...

de papi hät dörfe t`nabelschnur duurtrenä und scho isch si uf mim buch gsi und i ha si chöne abschmüsele... i weiss no ganz still isch si gsi <3

nocher hät dä FA no mini zwei chline riss vasorgt (aso daas isch s`schlimste a de ganze geburt gsi!!!) noch paar schmuuse stunde und stille bini mol go dusche und de papi het di chli au endli chöne it arme schlüsse!

nochem dusche isch no de chinderarzt cho isch alles tiptop gsi und am 20.30 simer den uf de haiwäg...

diä geburt isch soo schön gsi ohni schmerzmittel und so schnell ischs gange...

mir sind überglücklich mit üsere gsunde tochter !!!

Jeannie
Newbie

AW: soo e schöni geburt!

Beitrag von Jeannie »

Schönä Geburtsbricht und ä schöni Geburt. Wünsch eu alles Gueti und gnüsset eues Schätzeli.

Liebi Grüess Jeannie

Gesendet von meinem X10i mit Tapatalk 2
BildBild

Arranti
Newbie

Re: soo e schöni geburt!

Beitrag von Arranti »

mega schön...ich gratuliärä!

house_angel
Newbie

Re: soo e schöni geburt!

Beitrag von house_angel »